𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
Tags :
۷۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Dragon ‌ ‌
    17 Mehr 01، 19:01
    Dragon ‌ ‌
    اسمم رو پدرم انتخاب کرد و فامیلیم رو جدم، دیگه بسه راهمو خودم انتخاب می‌کنم (یا یه همچین چیزی :| )
    -دکتر شریعتی

    خیلی باحال نگفته؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 19:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره خیلی جالبه حرفش
    اینو باید به خانواده‌ها گفت
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 19:05
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    این از اون پستاست که آدم نمیدونه چی بگه. •-•
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 19:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی حقه:"|
    دقت کرده باشی، همه خانواده‌های پولدار تا حدی شبیه همن، ولی هر فقیری یه مدل فقیر:"|
    چطوری؟
  • برسام محمدشاهی
    17 Mehr 01، 19:42
    برسام محمدشاهی
    خیلی حق بود کهههه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 19:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    چطوری؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 19:49
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    حالا که بهش فکر میکنم آره. =.=
    امروز خیلی خوبم. D: ممنونم که میپرسی.
    خودت حالت چطوره؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 20:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه جور خاصی همه شبیه همن، یه سبکای خاصی لباس، یه مدلای خاصی گوشی 
    خداروشکر همیشه خوب باشی@-@
    منم خوبم اگه دانشگاه بزاره
    بی پدرا از شنبه کلاسامون شروع میشه بعد هنوز نه معلومه حضوریم یا نه نه کلاسامون معلومه انتخاب واحد نکردن هنوز:|
    گفتم میام دانشگاه راحت میشم افتادم دست یه عده بی برنامه تر از مدرسم
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    17 Mehr 01، 19:51
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    بعد جالب اینجاست پولدارا بچه نمیارن فقیرا زرت زرت بچه میارن:|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 20:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونا به مخارج و هزینه های بچه فکر میکنن
    اکثر افرادی که همین شکلی هردمبیل بچه میارن بعد همه بچه‌ها تو فقر و فلاکت بزرگ میشن ادمایین که سواد درست خسابی ندارن و اصلا فکر نمیکنن به این جور چیزای بچه که هزینه داره، نمیدونم محبت میخواد وقت میخوان انرژی میخواد فقط این نیست که پس بندازی و خدافظ شما
  • برسام محمدشاهی
    17 Mehr 01، 20:24
    برسام محمدشاهی
    نات بد نات گود
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 20:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میتونم کمکت کنم بهتر بشی؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 20:29
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    عه آره..
    احتمالا اینقدر اشباع شدن که براشون اهمیتی نداره.
    شایدم برای فقیرا بیش از حد اهمیت داره.
    مرسی :>
    :0...
    اگه همه رو اینطوری تا دقیفه نود معتلش کردن که درست میشه نگرانش نباش. اگه نه هم.. دیگه نمیدونم چی بگم موفق باشی. 😂😭 میگن یه ترم که بگذره قلقش دستت میاد. ترمک.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 20:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره


    @-@

    امیدوارم:> بچه های هنر برنامشونو هفته پیش گرفتن بعد ما هنوز لنگ در هواییم
    کاش درست بشه
    تو خودت چیکار کردی؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    17 Mehr 01، 20:30
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    دریچه اه می کشه اههههههه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 20:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در دهن دریچه رو چسب بزنین صدام سانسور کنین
    اینجا خانواده نشسته
    *ستاد سانسور بیان
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 20:34
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    لیل*
    تابستون که یه واحد کارآموزی توی دبیرخونه ی اداره داشتم اینطور آدما رو زیاد میدیدم. دلیلشو فهمیدم اونا بچه های بیشتری به دنیا میارن چون به خاطر وضعیت مالیشون پول ناچیزی بهشون تعلق میگیره. ولی خب بچه های بیشتر فقط اوضاع رو بدتر میکنه.
    برای همینه فقیر فقیرتر میشه و پولدار، پولدارتر.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 20:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخاطر ۴۵تومن بچه جدید؟ اون وقت اون ۴۵ تومن با دلار ۳تومن یه بسته پوشکم نمیکرد"-"
    نه دلیلش ابنکه فقیرا وقتی پول کمکی میرسه دستشون همه رو دود میکنن ولی پولدارا یه قرونم بیفته دستشون سرمایه گذاریش میکنن ده برابرش میکنن
    بخاطر همینه که وقتی افراد فقیر با یه اتفاقی مثل لاتاری یهو پولدار میشن بعد یه مدت دوباره فقیر میشن
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 20:56
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    من؟ به این نتیجه رسیدم نه زبان نه شبکه دارم میرم ریاضی بخونم. :0


    درسته. (بادم اومد پارسال این موقع همه جا حرف اسکویید گیم بود.)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 21:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ریاضی برا چه رشته ای؟
    مطمئنم کونت پارست خب! اگه از الان حرفاشون شروع نشده باشه، قطعا شروع میشه، تیکه‌ها و حرفای همه دور و بریات شروع میشه که نمیدونم رشته خودشو ول کرده رفته یه رشته دیگه عقل نداشتی چشمتو باز کنی درست انتحاب کنی اسکلی چیزی هستی تو که تا نصفه اومدی تا ته ادامش بده و خیلی چیزای بدتر از این!
    حرفاشونو به پشمت بگیر باشه؟ کاری که دوست داری رو بکن هیچی تو دنیا اززششو نداره! همینا که بهت حرف میزنن قطعا موفق که بشی هرجا بشینن از نظرشون مهم ترین ادم دخیل در موفقیتتن😂💔


    اره اسکویید گیم:> سریال واقعا خفنی بود به شدت منتظر فصل دومشم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 21:19
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    برای نرم افزار.(همون رشته خودم ولی توی داشنگاه غیر فنی.)
    مثل پروانه تو پیله(نه یه درصد به خودم بگم خر در گل.) گیر کردم. این تصمیم من نیست ولی خب تا وقتی منو میبره سمت هدفم مشکلی ندارم.
    دور و بریام با شاهکار بچه‌های خودشون جرعت ندارن چیزی بگن. به علاوه که ارتباطی باهاشون ندارم.
    ممنونم.😆💕


    راستی میگن اسپای ایکس فمیلی درحال پخشه :0
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 21:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها
    خب اگه حتما برات مهم نیست تهران باشه، میتونی با معدلت انتخاب رشته کنی کلی کامپیوتر بدون کنکور هست تو دفترچه انتخاب رشته ولی نزاشتن من جای دور بزنم
    نظرت راجب اهو در علفزار چیه؟
    اها خب خوبه، من مامان و بابامم سرویسم کردن دیگه چه برسه به بقیه
    ❤️



    اااا خدایی؟ تنها فیلمی بود که درحال پخش دیدمش:"|شعور درحال پخش دیدن ندارم باید تموم بشه یهو بشینم بکوب همه رو ببینم، ولی باید برم ببینمش باید بفهمم اخرش چه بلایی سر انیا میاد
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 21:38
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    اصلا برام مهم نیست تهران باشه-
    آهو هم خوبه. ظریف ترش میشه آهو در دشت. D:


    موافقممم :0
    هربار چیزیو درحال پخش دیدم وسطاش ولش کردم. -_-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 21:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونم میتونی امتحان کنی، دفترچه امسالو دانلود کن ببین مال کجاهارو با شرط معدل داره اگه بنظرت میتونی بری اونجاها بزار اونجا برو
    بله بله



    منم اعصابم نمیکشه یه هفته صبر کنم تا قسمت بعد بیاد=-=
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 21:53
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خیلیم زیبا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم


    چطوری؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:01
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    راجبش با خانوادم حرف میزنم. :>

    اتکو تموم کردی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فایتینگگگگگ



    نه هنوز
    اخراشم فصل سه رو تا وسطاش دیدم ولی دلم نمیخواد تموم بشه:">
    همیشه همین شکلیم تا وسطای فیلم رو با سرعت نور میبینم بعد یکم که از وسط میگذره دیگه دلم نمیخواد تموم بشه، سرعتم یک سوم میشه
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:07
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    😆✨


    احساس پوچی و افسردگی بعد تموم شدنش هم میگیری؟ .^.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂





    ناجور:"\
    تا یه هفته بعدش هی دلم میخواد پاشم برم ببینم ادامشو بعد یادم میاد تموم شده دیگه کلی اعصابم خورد میشه میرم قسمت های موردعلاقمو دوباره میبینم😂😃💔
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 22:08
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خوبم تو خوبی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبم منم
    چه خبرا؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:12
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    دردناکه. •-•
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی
    با اون شخصیتا زندگی کردی🥲💔
    تموم شدن کتابم یه همچین حسی بهم میده
    انگار یه تیکه از روحم لای اون کتاب جا مونده
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 22:14
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خبری نیست به خدا:"| میرم مدرسه میام میکپم🗿 بعدم کارامو انجام میدم دوباره میکپم😂😑
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    مدرسه چطور پیش میره؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    17 Mehr 01، 22:18
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    اههههههههههههههههههههههه


    اوپا*
    نکنا ۴۵ تومن اونا دلار برا ما تومن که هی میارن؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بوووووووووووققققققققققققق




    هارو
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:20
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    ولی من بعد از تموم کردن هر سریال و کتابی خوشحال و سبک میشم. اصلا همینکه ولش نکردم و تا آخر دنبالش کردم خودش خیلیه.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من حتما تمومش میکنم ولی خب بعدش دلم تنگ میشه براش:>
    مثلا هری‌پاترو تموم کردم بابت اینکه تموم شد گریه کردم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 22:21
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خوبه
    راضیم فعلا•-•
    تو چه خبر؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر
    همچنان درگیر ثبت نام ترم جدید و برنامه برا کلاسای دانشگاهمم
    هر روز زنگ میزنم میگن امروز تا ظهر دیگه همه ثبت نامن:|
  • ناشناس
    17 Mehr 01، 22:25
    ناشناس
    این بهترین چیزی بود که توی این ماه خوندم
    ممنون:>>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوشحالم@-@
    چطوری ای ناشناس؟
  • برسام محمدشاهی
    17 Mehr 01، 22:27
    برسام محمدشاهی
    امم نه اخه اونقدر مهم نیست کلا مودیم یه دیقه خوبم یه دیقه باز یکی یچی میگه دوباره میرم تو خودم (قبلا بهت گفته بودم نه؟) میگم این مدت اگه یکم به وبم سر بزنی یا کامنت بدی و درکل باهم صحبت کنیم خیلی خوب میشه (البته اگه حوصله ش رو داری) چون این روزا خیلی احساس تنهایی میکنم (یهو لونلی جاستین بیبر پخش شد تو مغزم 😂)
    کامبک ترژر رو دیدی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گفته بودی
    یکم نت ضعیفه بزور برام همین پنلمم میاره ولی چشم حتما قول میدم بهت تند تند سر بزنم@-@
    نه ندیدمش:> موندم پنج شنبه شارژر لپ تابم برسه با اون برم یوت ببینم خیلی قشنگه نه؟:) اهنگش که معرکه بود... جای خالی یدام و ماشی خیلی تو ذوق میزنه نه؟:)
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:28
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    کیوت. :"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کی به کی میگه کیوت!
    کتاب هری پاترو تابستونی که میخواستم برم هفتم خوندمش
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:29
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    لیل*
    45 تومنو نمیدونم. جایی که بودم بیشتر برای وام اشتغال خانگی و تشکیل پرونده میومدن.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه باحال نمیدونستم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 22:31
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    احتمالا بعد که قطع میکنه پاشو دوباره میندازه رو میز چاییشو میخورهxD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره😂😂💔
    میگن دوباره همون اش و همون کاسه
    اصلا روانم ریخته بهم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:32
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    چرا مگه چه چیز کیوتی تو من دیدی؟ •-•
    دیگه کیوت تر. >:]
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچی، اصلا کیوت اگه میتونست ادم باشه تو میشدی خداوکیلی
    :| لیل کم بود اینم اضافه شد
    نزار بهت اون کلمه ای که با س شروع میشه رو بگم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:36
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    ...
    هر س تیری در قلب من.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂❤️
    اشکال نداره قلبت مقاوم میشه
    س خیلیم عالیه دلتم بخواد:(
    این بدجنسیه که ن رو چون خوشگل تره بیشتر از س دوست داری
    تازه س کاملا اصیل و مید این ایرانه
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 22:40
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    وای تو خیلی مثل خواهرمی:" وقتی همه اینجورین نگرانی نداره دیگه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انقدر استرسیم
    میترسم جا بمونم
    ترم اولم هست جا بمونم خیلی داستان میشه
  • برسام محمدشاهی
    17 Mehr 01، 22:44
    برسام محمدشاهی
    اوهوم درک میکنم ممنون 🙂💙
    خیلیییی قشنگ بودددد اره قشنگ جای خالی ماشیدام میزد تو ذوق ادم پارتای یدام تقریبا کلا برای جیهونی بود انگار
    این وای جی هم تا یکی رفته استراحت کامبکش گرفته😠
    ولی به شدت پیشنهادیه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@❤️
    هعیییی...
    عن جی خاک بر سر یه ساله رفتن رست بسه دیگه برشون گردونه=-=
    میبینمش@-@
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    17 Mehr 01، 22:45
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خواهر منم:"
    اخه وقتی همه همینن دیگه کاری نمیشه کرد:"|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعییی
    نمیدونم همش استرس دارم نکنه مشکل از مدارکمه
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 22:48
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    نه دقیقا برعکسشه. بدجنسی وقتیه که ماهیت ن رو عوض میکنی.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ماهیت ن؟ تو خودت نظر پرسیدی که چی باشه منم گفتم س!
    لیل مگه من اول نگفتم س بعد بعدا نظرش رفت رو ن!
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    17 Mehr 01، 23:16
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    اهههههههههههههههه تر تر ترررررر


    ماهیت ن؟ تو خودت نظر پرسیدی که چی باشه منم گفتم س!
    لیل مگه من اول نگفتم س بعد بعدا نظرش رفت رو ن!

    بنده شماهارو نمینشاسم @-@
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 23:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برادرا پیس پیس اینو هیچ جوره نمیشه سانسور کرد بیاین جمش کنین




    بیا خ بگم ن و س چیه
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    17 Mehr 01، 23:20
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    فکر کردید می زارم صدای اههههه رو قطع کنید؟نخیر از n بی نهایت بلندگو یارانه تی وی هرچی که بشه دید و شنید رو پخشهXD


  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 23:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همشونو جمع میکنیم=-=
    شما چی فکر کردی با خودت خانممم؟ اینجا کافی شاپه! باید با پوشیه بیاین که مردا تحریک نشن خدایی نکرده بعد شما دارین اصوات نامربوط از خودتون درمیارین؟=-=
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 23:33
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    بله من نظر پرسیدم ولی مهم نظر نهایی خودم بود. :0
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا نظر پرسیدی پس؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 23:39
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    که ازش استفاده کنم و اینکارو هم کردم. U-U
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 23:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچ استفاده ای ازش نکردیTT
    من ازت شکایت دارممممم!
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 23:43
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    الان حضور ذهن ندارم ولی مطمئن باش به شکلی ازش استفاده شده. =.=
    چرا؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 23:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مطمئنم هیچ استفاده ای نشد
    از اینکه از مغز و خلاقیتم کار کشیدی ولی هیچ استفاده ای نکردی ازش=-=
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 23:50
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    خب وقتی پرسیدم اسمش چی باشه و پیشنهاداتی دادین تقریبا متوجه شدم راحبش چیا فکر میکنید و چی مناسبشه و باید چیکار کنه.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Mehr 01، 23:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نخیرم من گول نمیخورم=-=
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    17 Mehr 01، 23:54
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    بخور لطفا.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ناخام
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    17 Mehr 01، 23:55
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    منو با اقاهاتون بفرستین اتاق با چاقوی نازنینم یه کاری می کنم دیگ تحریک نشنD:


    سسسسسسسسسسسسسسس
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بفرما بیرون خواهرم
    بفرما هر وقت پوشیه زدی صدات از پس کلت افتاد اروم حرف زدیرموقع حرف زدنم دستتو کردی تو لپت که صدات زنونه بنظر نرسه اون موقع در خدمتیم😂😂😂💔
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:04
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    هرکی بگه س مستقیم میرم به بلو میگم کیوت-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اون وقت منم دو برابر میگم س:|
    اقا این کیوت بودن شده وسیله
    اصلا من کیوتم^^
    دیگه هم هیچ حساسیتی نسبت به این کلمه ندارم
    راحت باشین😂💔
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:15
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    لیل توجه کن راهو برات باز کردم حالا هرچقدر میخوای بهش بگو که چقدر کیوت و بغلیه.>:]
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کنسلی شما دیگه=-=
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:18
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    تسلیم شدی؟ D:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نچ
    ولی‌ دلیل نمیشه کنسلت نکنم=-=و قهر نکنم=-=
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:22
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    کشیدن لپات* باهام قهر نکن~
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان دیگه فقط قهر نیستم، بلاکتم میکنم!
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:26
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    اینکارو نمیکنی. U-U
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان دیگه حتما انجامش میدم
    این اخرین حرفته؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:34
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    نکن. :<
    من دلم نمیخواد بلاک شم.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پس پسر خوبی باش
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:39
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ** *** ** ** ***** *** *** ****** ****** *** ***** *****
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دختر خوبی باش! چه فرقی داره؟
    بهت شانس قایم کردنشو میدم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:48
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    قایمش نکرده بودم. توی دیلیم زیاد راجبش حرف میزنم.
    به هرحال، قهر که نیستی؟ •-• لطفا باهام قهر نباش.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا منم دیلیتو میخوام:(
    نومودونم، میخوام قهر باشم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 00:57
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    کسی که قهر میکنه رو لولو میبره. حالا قهر بمون.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 00:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بزار هاپو بیاد ببرم=-= الان بیشتر هم قهرم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 01:00
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    برای خودت گفتم که گاز نگیره. :0
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 01:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اشکال نداره بزار بگیره=-= برو اون ور تورو گاز نگیره
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 01:17
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    اون ور رفتن*
    ولی اگه میزاشتی لولو بیاد فقط یکن بهت زل میزد بعد میرفت. حالا هرطور خودت میدونی.U-U
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 01:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    هاپووووو بیا منو از دست هارو نجات بده
    +اسم یکی از خواننده های مورد علاقم هاروتو عه:'|
    هر دفه چشمم میفته اسمت یادش میفتم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 01:26
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    برای کمک خواستن که دیره ولی از بدشانسیت خوابم میاد و سعادت اینجا بودنم رو فعلا از دست میدی. U-U

    خیلیم عالی. D:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 01:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کمک نمیخوام:"| هاپو اسمش روشه نهایتا یه گوله پشمک میاد سراغم
    سگ ترسناکه😂😂😂😬
    شبت بخیر
    خوب بخوابی
    خوابای خوب ببینی


    اوهوم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    18 Mehr 01، 01:35
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    احساس میکنم رو دست خوردم. =.=
    :>
    خوابای قشنگ ببینی. شب بخیر~✨
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 01:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دیگه دیگه😂😂💔
    همچنین@-@❤️
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    18 Mehr 01، 07:22
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    به این میگن برد
    س برندس و بلو کیوته*^*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 11:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لیل هم دلش میخواد بلاک بشه
  • ناشناس
    18 Mehr 01، 14:30
    ناشناس
    از نظر روحی چطورم یا جسمی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 17:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هر دو؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    18 Mehr 01، 16:49
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    نحیر نمیت بلاکم کنیD:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 17:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چند بار بلاکت کردم تا الان؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    18 Mehr 01، 18:03
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    یادمه یه بار می گفتی می خداستی بلاکم کنی ولی دست و دلت می لرزیدو و فشارت می افتاد در نتیجه نتونستیD:
    ولی بعد از اینکه فکر بلاک منو از سرت انداختی بیرون خوف شدی*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 18:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا جدا؟
  • ناشناس
    18 Mehr 01، 19:37
    ناشناس
    حال جسمیم خوبه... اگه لنگ زدن پای چپمو که نمیدونم چرا یهویی انگار پیچ خورده ولی در واقع هیچوقت پیچ نخورده رو فاکتور بگیریم
    با این حال بهش اهمیتی نمیدم
    حال روحیم...یکم به هم ریخته و پریشونم به خاطر درس و مدرسه و کنکورم
    با اینکه هنوز دو سال دیگه کنکور دارم ولی درسا داره بهم فشار میاره
    به شدت دلتنگ یکیم
    ولی در کل خوبم
    وضع اوکی ایه
    تو چطوری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای وای، یکم صبر کنی درست میشه من هفته ای یکی دوبار پام پیچ میخوره


    از الان برا دوسال دیگه زود نیست؟ خیلی زوده بابا بزار سال دوازدهم استرس داشته باش از الان گند میزنی به زندگیت که

    همیشه خوب باشی
    باشگاه بودم خیلی خستم و نمیدونم چرا سردمه
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    18 Mehr 01، 19:52
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    عره خودت گفتیD:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عجب
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    18 Mehr 01، 20:02
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    خالا دیدی نمزت بلاکگ کنز*^*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 20:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بابای لیل
  • لیلی که مطلوم گیراورده شده است.
    18 Mehr 01، 20:06
    لیلی که مطلوم گیراورده شده است.
    برو گمشوبابااااا بزار باد بیاد بابااااا برو تو کوچا باباااااا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Mehr 01، 20:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂🤣💔
    از در بره بیرون از پنجره میاد تو
    قشنگ وصف حال توعه😂😂😂💔
  • ناشناس
    18 Mehr 01، 20:25
    ناشناس
    آره خودمم قصد دارم صبر کنم
    عع پس با تجربه ای😂😂
    مرسی


    نه تازه الان وقت خوبیه...بزارم برای دوازدهم دیر میشه
    دوساله دیگه...زود تموم میشه:>>>
    اونوقت میتونم از نتیجه ی زحمات خودم لذت ببرم....امیدی که نگهم داشته نتیجه ی اخرشه:>>>>

    مرسی...به همچنین
    طبیعیه چون پاییزه...منم سردمه ولی سرما خوبه دوسش دارم🙂🤌🏻
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Mehr 01، 11:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اگه خیلی کبود شد برو عکسشو بگیر
    اره خیلی😂💔




    نمیگم بزار دوازدهم درس بخون! میگم استرساتو بزار برا اون موقع الان فقط درس بخون از الان استرس داتشه باشی هیچی یاد نمیگیری که هیچ، بدتر از درس خوندنم میفتی




    نه من یه وقتایی یهویی لرز میکنم، زیاد پاییزو دوست ندارم
  • لیل
    18 Mehr 01، 22:57
    لیل
    زرمارTT
    منو از بلاکی در بیار تا خودم استین نزدم بالا=-=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Mehr 01، 11:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دراوردم:"|
  • ناشناس
    19 Mehr 01، 14:50
    ناشناس
    نه کبودی نداره حتی باد هم نکرده
    نمیدونم چرا لنگ میزنه پس
    الهی😂😂😂🤏🏻


    نه استرس ندارم فقط فشار درساست که اونم خب طبیعیه
    ولی بقیه بهم میگن زیادی داری به خودت فشار میاری
    اهمیت نمیدم😂😂🗿


    سرمایی ای پس
    زمستونو دوست دارم:>>>>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Mehr 01، 19:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب خوبه درست میشه هیچی نیست



    فشاری نیست سال یازدهم اخه



    نه سرمایی نیستم
    منم دوسش دارم
  • ناشناس
    19 Mehr 01، 22:22
    ناشناس
    آره مرسی:))


    چرا هست...شایدم من زیادی دارم بهش پر و بال میدم و بزرگش میکنم ولی کلا سخته


    پس یه چیزی باعث ضعیف شدنت شده
    من هروقت یه حقیقتی که توقع رو ندارم میشنوم یخ میزنم حتی اگه وسط یه تابستون گرم باشه😂🗿🤏🏻
    خوبه^-^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Mehr 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@



    اره خب کلا سخته


    اره
    منم
    سانا تویی؟
  • ناشناس
    19 Mehr 01، 22:26
    ناشناس
    سانا؟
    نه احتمالا منو نمیشناسی
    در واقع میشناسی ولی یادت نمیاد چون تایم زیادی میگذره که نبودم:))
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Mehr 01، 22:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نیکا تویی؟
  • ناشناس
    19 Mehr 01، 22:42
    ناشناس
    آره منم😂🗿🤌🏻
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Mehr 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چطوریییی؟
    میگم مچ پات خودش پیچ خورده یا چیزی شده؟
    دیدی یادم بوددییی
  • ناشناس
    20 Mehr 01، 15:23
    ناشناس
    گفتم که😂😂😂
    نه پیچ نخورده یهویی شب خوابیدم صب بیدار شدم دیدم دارم لنگ میزنم
    ارهههه پشمام ریخت😂😐
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 16:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دو سه روز گذشته از اون روز که پرسیدم خب
    مطمئن؟ یه لحظه نگرانت شدم:"| مراقب خودت باش
    ^^
    وب من یه پایه ثابت ناشناس نداشت بیشتر
    چی کارا میکنی؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    20 Mehr 01، 17:58
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    نیکی@
    بمولا بگی منو نمبشناسی همون چترتو می کنم تو کانت:<
  • ناشناس
    20 Mehr 01، 19:51
    ناشناس
    آره الان نسبت به قبل خیلی بهترم

    فوقش میشکنه دیگه هم خوب نمیشه بدتر از این نیست که دیگه🗿🗿
    نگران من نباش من سگ جونم😂😂🤌🏻


    او که اینطور خوشحالم تنها ناشناس ثابت منم😂🤌🏻🗿
    درس میخونم....جدیدا لامصبا کتابای تست و درسنامه انقدر گرون شدن که آدم پشماش میریزه تو کتابفروشی
    اه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 20:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر


    مراقب خودت باش



    اره😂
    فایتینگگگگ، رشتت چیه؟ اره کتابا خیلی گرون شدن بی صاحابا
  • ناشناس
    20 Mehr 01، 20:35
    ناشناس
    قربانت

    مرسی توعم همینطور:))


    مرسی:>>>>
    تجربی....
    هعی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 20:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نشی که



    ❤️



    اوه اوه مال تجرییم گرون تر از بقیست...
    من فکر کنم کد تخفیف ۲۰٪داشته باشم برا یه کتاب فروشی انلاین خواستی بگو بگردم پیداش کنم برات
    فایتینگگگ
  • ناشناس
    20 Mehr 01، 21:01
    ناشناس
    نمیدونم از بقیه ی رشته ها
    ولی فکر نکنم تفاوت چندانی داشته باشن با هم
    اوه واقعا مرسی بابت لطفت ولی من هیچوقت آنلاین کتاب نمیگیرم:)♡♡♡
    به همچنیننننن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 21:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تجربی چون پر مخاطب تر گرون تر یکم
    خواهش میکنم کتاب فروشی خوبیه، من خودم حضوریش سر کوچمونه هیچ وقت از انلاینش استفاده نکردم ولی خب خیلی خوبه اگه خواستی
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    20 Mehr 01، 21:14
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    نیکی@
    ایا من یه درختم؟:|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 21:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نیکا
  • ناشناس
    20 Mehr 01، 22:01
    ناشناس
    عه که اینطور...
    کتابامو که خریدم ولی اگه خواستم مزاحمت میشم مرسی:))))♡♡♡♡

    این لیل با منه؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 22:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مزاحم نیستی❤️



    لیل با توعه
  • ناشناس
    20 Mehr 01، 22:23
    ناشناس
    عزیزی♡


    خب من میشناسمش؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Mehr 01، 22:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ❤️



    لیلی نوته:|
  • ناشناس
    21 Mehr 01، 06:39
    ناشناس
    نومه؟
    لیلی هیچوقت نوه ی من نبوده که
    نوه ی من آیسو عه
    منو با مین نیکا اشتباه نگرفتین؟؟😐😐
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Mehr 01، 08:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا
    نه من میدونم کدوم نیکایی:"|
    لیل احتمالا اشتباه گرفته
  • ناشناس
    21 Mehr 01، 14:20
    ناشناس
    اها اوکی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Mehr 01، 15:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبی؟
  • ناشناس
    21 Mehr 01، 20:13
    ناشناس
    آره خوبم عالی تو چطوری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Mehr 01، 20:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همیشه عالی باشی
    منم خوبم
  • ناشناس
    21 Mehr 01، 20:31
    ناشناس
    مرسی:)
    خوشحالم♡
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Mehr 01، 20:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    ممنون❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7