𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
Tags :
۶۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 23:53
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    میگم ولی سانش کن باشه:"

     

    ** *** **** ****** *** ****** ***

     

    و من از اونروز هر روز جلو ایینه همینو به خودم تکرار می کنم😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Tir 01، 23:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پشمام
    اینکه زیادم دردناک نیست
    پشم ریزونه
    یکی اینو به من بگه از خجالت به قطرات بخار اب تبدیل میشم😂😑💔
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    29 Tir 01، 23:57
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خب دیگ حس بدی بم میده😂😑

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mordad 01، 19:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
  • برسام محمدشاهی
    30 Tir 01، 10:58
    برسام محمدشاهی

    والا خیلی حرفای مذخرف از اینو اون شنیدم نمد کدومو بگم پس نمیگم اصن 🙃

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mordad 01، 19:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مزخرف ترینش که هیچ وقت یادت نرفته؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    30 Tir 01، 15:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    زیادن@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mordad 01، 19:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونی که همیشه پس ذهنته؟
  • برسام محمدشاهی
    1 Mordad 01، 21:31
    برسام محمدشاهی

    ولش کن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Mordad 01، 09:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوشه
  • Dragon ‌ ‌
    3 Mordad 01، 00:11
    Dragon ‌ ‌
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** ****** ***** *** *** **** ***** ***** **** **** ***** **** **** **** ***** **** *** **** *** ******* ******** ******** ** ***** *** ** ****** ******* **********

     

    + اینو سانسور بکنیاااا#-#

    ++دنبال یه لقب مثل "ومپایر" و "سایرن" برات هستم "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Mordad 01، 09:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینو کدوم الاغی گفته؟😐😑💔 بهس میگفتی بیا برو تو کونممممم بیا برو عجب😑😐🤦🏻‍♀️عجب من نباید فحش بدم 


    ++جوووون
  • Dragon ‌ ‌
    3 Mordad 01، 12:15
    Dragon ‌ ‌

    مامانم گفته "-"

     

    ++گریفین چطوره؟ "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Mordad 01، 13:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بابتش متاسفم و درکت میکنم:)




    ++نظرت راجب باسیلیسک چیه؟😂
  • Dragon ‌ ‌
    3 Mordad 01، 15:30
    Dragon ‌ ‌

    یاا نیاز نیست متاسف باشی، من خوبم :"

     

    ++از همون اولم باید میدونستم که لیاقت گریفین رو نداری، بانو باسیلیسک "-"

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Mordad 01، 23:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هرچقدم خوب باشی بازم تاثیرشو داره:)
    منم بدترین حرفی که شندیم این بود که اوایل تیر بابام بهم گفت که بزرگ ترین اشتباه زندگیشم:)



    ++کاثافت
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    3 Mordad 01، 21:38
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من می خوام با اون شخصی که دراگونه اشنا شم ولی خجالت می کشم خیلی کیوتهTT

     

    سانش کن=-=

     

     

    و یه سوال چرا قالبت چپکی شده؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Mordad 01، 23:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوجهههه بیا میخواد باهات اشنا یشه


    نمیکنم


    خودم چپکیش کردم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    3 Mordad 01، 23:38
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    میگم خجالت می کشم محص سانش کنینستنثمثنثتثوستسننسنستسTT

     

     

     

    یجوریه  اولین قالب چپکیه عادت ندارم ولی خشمگه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Mordad 01، 14:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیکنم:|



    قبلا هم چند بار چپکی کردم قالبارو:"| مرسی@-@
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    4 Mordad 01، 14:04
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خودم سانش کنم؟

     

     

     

     

    یادم نمیاد•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Mordad 01، 14:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه





    مال پارسال بوده طبیعیه یادت نیاد
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    4 Mordad 01، 15:07
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو محص نشو=-=

     

     

     

     

     

    بمولا یادم نمیاد امروز ناهار چی خوروم چه برسه به یه سال پیش•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Mordad 01، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    محص نیستم بیا باهاش اشنا شو دختر خیلی حوبیه@-@
  • Dragon ‌ ‌
    4 Mordad 01، 23:35
    Dragon ‌ ‌
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    عیب نداره، من به اینا عادت کردم "-"

    **** ** ** *** *** ** ***** **** ** **** ****** ** ***** ***** ** *** **** **** ** *** ********* *** ***** **** ** *** *** *** ** ** ** ***** ***** 

    ******** ******** ***** ** ***** **** ***** *** *** ** ** **** ***** **

    +اینارو سانسور نکنی، خودم میام تبدیلت به چند تا مینی باسیلیسک می‌کنم...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Mordad 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخود کردی که عادت کردی:)
    حتی خیلی بدترشم تجربه کردم:)...
    +نوشی اسمتو عوض کردی قبول، ولی کی گفته هنوز نوشی جوجه من نیستی؟:| نوشی جوجه رو چه به تهدید کردن؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Mordad 01، 23:38
    Dragon ‌ ‌

    وایی باسیلیسکککک 

    من خجالت می‌کشمممم "-"

    الان چی باید بگم؟TT

    این اولین باریه که یکی میاد میگه میخواد با من اشنا بشههه 

    من خجالت می‌کشممممممم 

    وایییی باسیلیسک بگو چیکار کنم؟ "-"

     

    +راستی قالب کجا چپکی شده؟ "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Mordad 01، 23:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان باید بگییی سلامممممم
    من نوشی ام
    ۱۳سالمه (درست گفتم دیگه؟)
    تایپ شخصیتیتم دوست داشتی بگو

    خجالت نکش
    لیل خیلی دختر خوب و خون گرمیه


    +قالب اینجا، جای ستون ها عوض شده
  • Dragon ‌ ‌
    4 Mordad 01، 23:49
    Dragon ‌ ‌

    وقتی یچیزی بارها تکرار میشه، ادم عادت میکنه...البته این گزینه که من ادم نیستم هم هست "-"

    باسیلیسک نمیدونم چی بگم، این خیلی دردناکه "-"

     

    +ساد اون قالب جوجه‌ایت افتادم"-"

    الان مثلا همه باید بگن که مثل یه دراگون جذابی هاتی چیزی هستم...فکر کنم این نقشه شسکت خورده‌‌‌...

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 00:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نمیکنی:( عادی نمیشه این حرفا
    خیلی 



    +اره:">
    نه نیستی شاید برا بقیه باشی ولی برا من نوشی کوچولویی
  • Dragon ‌ ‌
    4 Mordad 01، 23:52
    Dragon ‌ ‌

    تو بجای من بگووو "-"

    14 سالمه... من واقعا امسال 15 سالم میشه؟ "-"

     

    تو نمی‌تونی بگی خجالت نکششش "-"

     

    +ولی من انتظار داشتم لینک وبی رو بدی که قالب افقی داشته باشه XD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 00:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب اشتباه گفتم امسال پونزده سالش میشه
    کلاس هفتمم هست
    کلاس هفتم ۱۳ساله میشه ها:| خواهر من امسال میره نهم تازه پونزه سالش میشه


    پس بگم چی؟ بگم خجاللللتتتت بکشششششششش



    +هنوز به اون درجه از عرفان نرسیدم😂💔
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:20
    Dragon ‌ ‌
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** ******** ** ******* ** *** ****** ** ** ****** ******* ******* ** ****** **** ** ***** ***** ********** ** ***** ** **** **** *** ******* ** **** ** ***** ** *** ***** *** ******* * **** **** ******* *** ** *** ** *** **** ***** **** **** ** *** *** ****** *** *** **** *** **** * ** *** ***** ** *** ***** *** ****** *** **** ** **** ***** ******* ****** **** *** ***

    +یاا ایناهم سانسور قراره بشن دیگه "-" 

    ++راستی اگه وبت ادمین دیگه‌ای داره، بیا دیگه اینجا درمورد این حرف نزنیم "-"

    ++یااا باسیلیسک اینجوری نگو، به اینکه کسی بهم اهمیت بده عادت ندارمXD 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخود کرد:| دیگه هم به اینجور حرفا توجه نکن باشه؟



    +او کورس لیدی
    ++داره ولی فضول نیستن بخوان ببینن راحت حرف بزن@-@
    +++شاید بهتره عادت کنی؟
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:23
    Dragon ‌ ‌

    من هفتمو تموم کردم، امسال میرم هشتم "-"

    شاید چون من نینه‌ی دوم سال هستم؟ XD

    البته هنوز چهارده‌سالمه "-"

    تایپ شخصیتیمم بگو "-"

     

    تو نمیتونی تو این موقعیت بهم بگی که خجالت نکشممم 

     

    +باسیلیسک من اینده‌ی درخشانی تو زمینه‌ی قالب‌های افقی توت می‌بینم "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    متولد دی ۸۷ای اره؟ همسن خواهرمی پس😂😂🤣
    نمیدونم چیه که"-" نگفتی بهم




    پس چی باید بگم؟


    +نظرت راجب قالب های کاملا سر و ته چیه؟😂😂
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:25
    Dragon ‌ ‌

    اینجا ستاره * بارون شدش "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم@-@
    ولی اشکالی نداره اینجوری خوشگل تره
    هر وقت کسی بهت حرفی زد و نیازداشتی با کسی حرفربزنی راجبش من همیشه هستم باشه؟
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:27
    Dragon ‌ ‌

    خودت میدونی که توجه نکردن بهشون سخت و حتی غیرممکنه "-"

    ++نه الان دیگه راحت نیستم "-" 

    +++حس جدیدیه "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    غیر ممکنه واقعا:) شاید در ظاهر بهش اهمیت ندی ولی میشه نوش خوار فکری یه وقتی یه جایی وقتی میخواب یه کاری رو انجام بدی یهویی میاد تو دهنت و یخ میکنی
    ++راحت باش، هیچکدومشون چک نمیکنن جفتشونو بهشون کاملا اعتماد دارم
    +++خوبه ادم احساس جدید تجربه کنه
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:30
    Dragon ‌ ‌

    تو یدونه همسن من تو خونه‌تون داریییXD

     

    من بهت گفتممم، INTP "-"

     

    +سر و تهی که هر بار روش کلیک میکنیم، غورباغه پرتاب کنه؟ "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بدبختانه😂😂😂🤦🏻‍♀️


    من الزایمریم ااااا تو تایپ p منی


    +اینم میتونه باشه با صدای جیک جیک جوجه
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:31
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک من خوابم میاد...بیا بریم بخوابیم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی من به طرز عجیبی خوابم نمیاد
    شبت بخیر
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:34
    Dragon ‌ ‌

    پس منم باهات بیدار می‌مونم "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوابت میاد برو بگیر بخواب بچه
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:38
    Dragon ‌ ‌
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ** ***** **** **** ****** * ** ** ****** ** **** **** ****** *** * *** ** **** ***** *** **** * *** ******* ****** ** ** **** *****

    ** ***** **** * ****** ***** *** ** ***** ** ****** ***** ***** *** *** ***** ******* 

    *ایناعم سانسور کن، ممکنه به کسی حس بدی بدن:"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره دقیقا:) خیلی حس بدیه خیلی خیلی فکر میکنن دارن لطف میکنن ولی دارن له میکنن دارن نابود میکنن دارن از بین میبرن


    +حتما
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:43
    Dragon ‌ ‌

    #نه_به_توهین_به_هم‌سن‌هام "-"

     

    ولی قبلا گفته بودی که تو هم intp هستی "-"

     

    +باید بو هم بدههه "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    #بله_به_توهین_به_هم‌سن‌‌هات



    بین پی و جی میچرخم:" امشب که بعد چند وقت دادم کلا شدم istp😂😂😂🤦🏻‍♀️


    +بوی نمازخونه چهارشنبه ظهر خوبه؟😂😂😂🤣💔
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:48
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک اینکه تو هم تو چنین موقعیت‌هایی قرار گرفتی، باعث میشه که بخوام گریه کنمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخیال این زندگیه
    با همه همینجوری بی رحمانه رفتار میکنه
    توی موقعیت های خیلی بدتر از اینام بودم من😂😂😂گریه هاتو بزار برا اون موقع
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:50
    Dragon ‌ ‌

    #نه_به_حسادت_به_ما

     

    صبر کن منم برم بدم "-"

     

    +یاا بوی بهشتتته XD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    #یاااااا چی دارین اخه شماها؟


    باوشه@-@
    خواستی بری بدی مال سایت ای سنج رو بده اونجا معتبره



    +مخصوصا وقتی از این اسپری های خوشبو کننده دستشوییم میزدن قشنگ ترکیبش با بوی جوراب به عرش ملکوت میبردت😂😂😂😑
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:53
    Dragon ‌ ‌

    دوباره تکرار می‌کنم....بیا بریم بخوابیمممم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برو بخواب
    من واقعا نمیدونم چمه ولی خوابم نمیاد
    با اینکه صبم زود پاشدم عصرم هیچی نخوابیدم ولی خوابم نمیتد واقعا
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 01:56
    Dragon ‌ ‌

    بالای 90 تا سوال داره #-#

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 01:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره طولانیه ولی زیاد طول نمیکشه سوالاش دو گزینه این
    صبح سر وقت بدش
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 02:10
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک من میرم میخوابم...تو هم نواظب خودت باش که شکار نشی "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 02:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شبت بخیر خوب بخوابی
    نگرا من نباش
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 10:44
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ستسنمشمسکسکسکسمسمس

    نوشی مدیونی فکر کنی من فکر می گردم اونیم میشی•-•

    من لیلم دقیق معلوم نی چندسالمه ولی ۱۷ ۱۸ میشه@-@

    خوشبختم*-*

     

     

     

    یه چییی می خواستم بت بگم بلو یادم رفت"-"

    هول گشتم خو=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 11:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    ناموسا؟
    #نوشی



    ای بابا
    فکرکن شاید یادت اومد
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 12:07
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اره من تو اونی بودن خیلی بدم"-"

     

     

     

    یادم نمیادیوننسنیو حیح@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 17:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باید اونی باحالی باشی ولی





    اسکال نداره
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 17:13
    Dragon ‌ ‌

    برای اینکه اونیت بشم باید حداقل 19 20 سالم باشه...اون وقت دیگه بلو رو باسیلیسک صدا نمیزدم، بهش می‌گفتم پنگوئن کوچولو "-"

    احتمالا تمام موهای ومپایر رو هم می‌کندم "-"

    شایدم به سایرن می‌گفتم پیشی تک‌شاخ "-"

    چقدر بزرگ بودن تو این یه مورد خوبه "-"

    میخوام 20 سالم باشه و اونیت بشمممم 

     

    باسیلیسک میدونستی حتی ایسا هم منو همسن تو میدونست؟ "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 18:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر که کوچیک تری😐😑
    خدابهمون رحم کرده میدونی؟




    ایساااااا نفله بیا بینم این چی داره میگه؟=-= بهم بر خورد انقد کوچولوام من؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 17:59
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اونیا بیشتر اینجورین که مواطبن خیلی مهربونن قربون صدقت میرن و اکلیلیت می کنن کیوتن و فلان فلان

    منو هرکی ببینه فکر می‌کنه یه بچه دوسالس که داره حین بازی با جیخ و داد قوری قوری میگه😂😔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 18:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینجوری که تو میگی احتمالا منم یه نوزادم که باید همش بیشت چهاری همه مراقبم باشن
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 18:29
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نوشی

    ولی تو همین الانم می تونی*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 18:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شلوخ نکن ببینم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 18:29
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بهمون نمی خوره خو اونی باشیم دیگ=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 18:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بدم میاد از اینکه با کسایی که ازم کوچیکترن جوری رفتار کنم که انگار دارم با یه نینی رفتار میکنم
    من تو مدرسه همیشه کوچولوترین بچه کلاس بودم خیلی حس بدی میگرفتم از اینکه همیشه باهام مثل بقیه رفتار نمیشد بخاطر همین بدم میاد این حسو به کس دیگه ای بدم من با یه بچه پنج ساله یه بچه پنج سالم که بستنی میخواد، با یه ادم سی ساله یه ادم سی سالم که دغدغه خونه و این چیزا داره، با یه ادم پونزده ساله یه ادم پونزده سالم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 18:35
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    باید از کرمام به نوشیم بدم@-@

     

     

    خب این خوبه دیگ*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه جان خودت



    اوهوم
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 21:00
    Dragon ‌ ‌

    لیاقت ندارییی، از خداتم باشه که من پنگوئن کوچولو صدات بزنم...

     

    ایسا منو بزرگ میدونست، فکر میکرد من امسال میرم دوازدهم و کنکوری میشم "-"

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشوووو بیینممممممم


    ایسا بیخود کرد:"| با تو که تکرارش میکنی
  • Dragon ‌ ‌
    5 Mordad 01، 21:05
    Dragon ‌ ‌

    لیل به اینکه باسیلیسک میگه که با ادم سی‌ساله، سی‌سال هستو و اینا توجه نکن،  اوجش یه پنگوئن کوچوله که داره سعی می‌کنه قدش رو بلند تر کنه "-"

    +باسیلیسک بعد از اینکه اینو ببینه، زندم نمیزاره...میرم اخرین نفسامو بکشم "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Mordad 01، 22:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح!:)
    چجوری دوست داری بمیری؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 22:39
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ندشی

    ارههههه دقیقااااا یه پنگوئن کیوتهههسخسحسحنسTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :|
    نوشی جان بیا عزیزم میخوام بهت شکلات بدم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 22:43
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی من اینقدر گشنمه که تا دو دقیقه دیگ یاغی  واقعی رو نشون میدنم:))))#(@(@**@،@؛؛@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    منم گشنم که میشه مغزم از کار میفته
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Mordad 01، 22:44
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    این پدصگ چرا نمی پزههیخسحثجسنوسوسوسویو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون لجتو دربیاره؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:28
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    شکلاتاش خیلی تلخن نوشی یوقت نگیریا=-=

     

     

     

    ته دیگ نمی گرفت پدصگ نیم ساعت بود منتظر بودم بخدا روده کوجیکه بزرگرو قورتید

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه شیرین بهت میدم نوشی:) کیت کت دوست داری؟ یا هیس؟



    به به:"|
    چی خوردی حالا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    شیرینیی هاشم اصلا شیرین نیستن نگریااا=-=

    کیت کت و هیس دیگ چیه؟"-"

     

     

     

     

    درجه اشپزیم فعلا تو ماکارانیه تا بعد ببینم به چی پیشرفت می گنم•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مارک شکلات^^




    اها چه خوب:"| منم درجه اشپزیم درست کردن نودل و پاستا امادست
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:36
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خوشمزن؟"-"

     

     

     

     

    مهم اینکه یه چی بلدیم بپزیم از گشنگی نمیریمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم ولی نه وقتی مثلا دو سه روز خونه تنهایی بعد دو سه روز کامل فقط نودل و رامیون و پاستا اماده میخوری





    بله بله
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:47
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نه مارک شکلاتارو میگم"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نخوردی ازسون؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 20:55
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    یکی دوتا هستش ولی دقت نکردم چیه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چارا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 21:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمی دونم•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چارا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 21:28
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خو نمی دوکنم😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چارا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 21:51
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو چی زدی خشنگم؟😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همبرگر
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 22:13
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    به همبرگره چی زده بودن؟😐🍳

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 22:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هوچی
  • Dragon ‌ ‌
    6 Mordad 01، 22:50
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک در برابر دراگون؟ یه نبرد افسانه‌ای میشه...

     

    @لیل

    شکلاتاش تلخن؟ من به شکلات تلخ اعتیاد دارممم ولی از اونجایی که خیلی گرون شدن، الان فقط با رامتین سر می‌کنم "-"

     

    شماها خیلی تو اشپزی  مبتدی هستید، از من یاد بگیرید من حتی اب رو می‌سوزونم "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی تو صدم ثانیه دراگون ب خاک سیاه میشینه



    اره شکلات های تلخ خوشمزه میخوای؟



    سر اشپز کبیر
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:21
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نوشی

    نمید ولی نهههسخثحسنستنسنسنس

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    توهم شکلات میخوای؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    تو داری ننو وسوسه می کنههاستسنسنسن

    ولی من وسوسه میشممسنینیننی نه یعنی نمیشمنسنینین

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وسوسه؟
    واقعا شکلات نمیخوای؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:30
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نه تازه کلی سرش جوش زدم پس نه*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بستنی چطور!
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اونو تازه خوردم*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیپس؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:36
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اون نصفش باده فقط=-=

     

     

     

    می تونی با یه خونه شکلاتی خیلی بزرگ که توش انواع اقصام یه عالمه خوراکیه خرم کنی•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همین ک تو گفتی پس
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خر گشتم پس

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خوب
    صبر کن نوشی بیاد بعد باهم بریم بهتون خوراکی بدم
  • Dragon ‌ ‌
    7 Mordad 01، 00:07
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک تو خیلی به خودت مطمئنی ولی تو میدون نبرد نتیجه‌ مشخص میشه...

     

    یاا باسیلیسک "-"

     

    بوی غذا هام تا ده تا خونه این ور تر و اون ور تر می‌پیچه "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Mordad 01، 20:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نتیجه همین الانم معلومه



    بله؟


    خیلیم عالی
    منظورت بوی کربنی که تولید کردی نه؟
  • Dragon ‌ ‌
    7 Mordad 01، 22:01
    Dragon ‌ ‌

    من اگه جات بودم اینقدر سریع تسلیم نمی‌شدم...همه مبدونن که یه باسیلیسک شانسی در برابر یه دراگون نداره، پس واقعا نتیجه از الان معلومه =-=

     

    منو نمیتونی با خوراکی خر کنی "-"

     

    خوردن کربن خیلیم رژیم سالمیه و همه هم ازش خوششون میاد "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Mordad 01، 17:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح!



    ولی خر شدی





    درسته درسته!!
  • Dragon ‌ ‌
    9 Mordad 01، 12:02
    Dragon ‌ ‌

    نشدم، خودت شدییی

    سلام خر شده 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Mordad 01، 21:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا حیف شد که
    بزار شکلاتا و لواشکارو بدم ب لیل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7