𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 25 Dey 1401، 10:34 PM

ساختمان تنهایی

با تک تک سلول‌هام احساس خستگی می‌کنم،

فقط دلم می‌خواد یکی شبا بیاد محکم بغلم کنه و نزاره بیشتر از این تو تنهایی کابوس ببینم...

حداقل یه نفر می‌تونست بگه هی ما می‌تونیم باهم درستش کنیم!

این روزام از اون روزاست که هیچ جوره نمی‌تونم خودمو برای زنده بودن قانع کنم

دلم می‌خواد فقط یکی رو بغل کنم و بلند بلند گریه کنم

انقدر بلند که همه دنیا صدامو بشنوه

من خیلی بابت همه وقت‌هایی که سعی کردم قوی باشم خستم...

می‌تونم بوی مرگ رو بشنوم که یه قدمیم کمین کرده و منتظره

منتظر آدمی که دسته دسته موهاش می‌ریزن

آدمی که روز به روز ضعیف‌تر میشه

و هرچی ضعیف تر میشه، سردرد و سرگیجه‌هاش قوی‌تر میشن

من همه چیزمو باختم

همه چیزایی که تلاش می‌کردم ازشون محافظت کنم رو از دست دادم،

روی زانوهامم و قدرت بلند کردن سرمم ندارم...

و هنوز دست از آسیب زدن بهم برنمی‌دارن...

من تنهاتر، خسته‌تر و بی‌کس تر از همیشه

گوشه اتاقم خودم رو محکم بغل کردم و بلند بلند گریه می‌کنم

فرستنده:

نامشخص

نشانی:

شهر کابوس، چهار راه فلاکت، خیابان خستگی، کوچه نگرانی، ساختمان تنهایی، واحد افسردگی

𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ blue dream Amber Boy
Last Comments :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Dey 01، 22:39
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    عه بلوووو پست گداشتی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Dey 01، 23:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    چقدر پروفایلت کیوته
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Dey 01، 23:19
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    عرههسخسحثننثتث میخ بخورمششششششششش وای من پیشی میخTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Dey 01، 20:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم میخوام.
  • blue dream
    26 Dey 01، 00:42
    blue dream
    خستگیتو به امتحانا ربط میدم....پس خسته نباشی....
    وی همچنان تموم نشده:")
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Dey 01، 20:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلامت باشی
    مال مام هنوز تموم نشده:"|
  • Amber Boy
    29 Dey 01، 11:46
    Amber Boy
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *********************** ***** ******
    ** *********** ** ** *** ****** **** ****** ****** **** ***
    **** *** ****** *** *** *** **** ** *** **** ******* *** *** *** *** *** *** ** ***** ***** ** ****** ** ***** ** *** *****
    **** ** * *** **** **** **** *** ****** ***** ****** **** ** **** *** *** *** ********* *** ****** *** *** ***** *** ** *** ***

    -------------------------------------------------
    عالیمممممممم خیلی بهترم مثل همیشه دیگه 😂👍
    ایول اوکیه بهت پیام میدممممممم😍👍 میگم تو تلگرام هستی مگه 😂🤦‍♂️ چطوری میری دیوززززز 😂😂
    منم میخوام ... فیلتر شکن داری؟
    من کلا بله نسخه وبش اونم هر 100 سال یه بار میرم 😂😂
    ولی کلا تو ایمیل هستم ! البته بخش چت و اسپیسش!
    دقیقا جوش داغونه ولی بد نیست باشی 🥺👍
    چنل تل داری؟🥺
    پس من چی بده به منم البته یه فیلتر شکنم داری بده بتونم بیام تل 😂😂
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Dey 01، 20:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر@-@
    اره پیام بده حتما، hotspotshield وی پی ان خوبیه برا لپ تاب، من با گوشی با پروکسی میرم:"
    برا نسخه وب اون وی پی انی که گفتم خوبه جواب میده!
    ایمیل بزنم بت یعنی؟
    بگی نگی:"|
    اونو امتحان کن ببین جواب میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7