𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】
    6 Bahman 01، 20:23
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】
    توصیه؟ هیچ وقت دیگه به اینجا اومدن فکر نکن.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 20:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میتونم بپرسم چرا؟
    +خوبی؟ چه خبرا؟
  • Li^^li ‌‌
    6 Bahman 01، 20:32
    Li^^li ‌‌
    شاید اول ابتداییم و به خودم می گفتم نباید بابت گرفتن رده ۲ ناراحت می شدم و خودمو از اعوشش محروم می کردم
    با بقیه چیزا اوکیم•-•
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 21:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سخته قبول کردن بعضی چیزا وقتی خیلی کوچولویی
  • Li^^li ‌‌
    6 Bahman 01، 20:32
    Li^^li ‌‌
    بلووووو
    گودبای پارتی حعفری که برات خونومو دیدی؟TT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 21:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مله دیدم
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】
    6 Bahman 01، 20:35
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】
    دلایل زیادی داره..
    +خداروشکر.هیچ والا.همش مدرسه و حرص و فلان و ...تو چطوری حالت خوبه؟ اوضاع خوب میگذره؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حله
    +تف تو روی مدرسه، والا من سرویس شدم با دانشگاه و کارایی که دارم میکنم ولی خب خوش نمیگذره بدم نمیگذره همه چیز یه مود خیلب خنثی ای داره
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Bahman 01، 20:48
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    توصیه-یکم محکم تر بکش رو دستت
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گوه خوردی
  • Dragon ‌ ‌
    6 Bahman 01، 21:01
    Dragon ‌ ‌
    میشه به دوران جنینی برگشت و بهش گفت اینجا کسی نمیخوادتت، اون لوله‌ی ناف مسخره رو دور گردنت بپیچ و زنده نیا بیرون؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه دیگه انقدر نمیشه
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا دیان *-*
    6 Bahman 01، 21:36
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا دیان *-*
    یک سال ..
    کنجکاوی نکن!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Bahman 01، 21:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه
    اره کنجکاوی زیاد خوب نیست
    چه طوریایی دختر؟
  • Li^^li ‌‌
    6 Bahman 01، 21:41
    Li^^li ‌‌
    بستگی به شخصیتت داره من اونموقع توانایی درک اینو داشتم و می دونستم نباید بغلشو رد کنم و بگذدم چون میره برای یه وقت دیگ
    ولی خب من دلم ناز کردن براشو می خواست:")


    خب مس اددنشو تو بخون برام*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Bahman 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا تل
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا دیان *-*
    6 Bahman 01، 21:42
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا دیان *-*
    خوبم تو خوبی لاولی؟*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Bahman 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به خوبیت
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Bahman 01، 22:10
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    فق توصیه بود
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Bahman 01، 22:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    توصیشم اشتباه بود
    اصلا گوه خوردی انجامش دادی که حالا توصیه کنی محکم تر:|
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    6 Bahman 01، 22:25
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    هی بلو میدونی چند وقته باهات حرف نزدم؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Bahman 01، 22:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
    فقط احساس کردم زیاد دوست نداری باهام حرف بزنی
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    6 Bahman 01، 23:07
     𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓   𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    به 5 سال قبل_توصیه:اهدافتو با اشتیاق دنبال کن نه اهداف دیگرانو
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Bahman 01، 22:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فکر کنم منم همین توصیه رو به خودم بکنم:)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Bahman 01، 22:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه معلومه که دوست دارم باهات حرف بزنم. جدا این فکرو نکن بهم برمیخوره:"
    فقط حس میکنم وقت برای حرف زدن نداری
    به هر حال. خوبی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Bahman 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ❤️
    وقت دارم، انرژی ندارم
    نمیدونم، واقعا هیچی نمیدونم
    تو خوبی؟
    چه خبرا؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Bahman 01، 23:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    :(
    من خوبم.
    مدرسه میرم:>
    از تو چی بپرسم خب؟ دانشگاهت کی تموم میشه؟-_-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Bahman 01، 15:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره، یکم زیاد زندگیم بهم ریخته و هیچ تپه نریده ای نیست توش نمیدونم چیکار باید بکنم با این حجم از ریدمان

    سه سال و نیم دیگه؟😂💔
    این ترمم چهارشنبه که امتحان اخرم رو بدم تموم میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7