𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 10 Farvardin 1401، 10:48 PM

چرا فکر میکنی مهمه که تو چی میخوای؟

یه سوال ازت دارم، چرا فکر می‌کنس مهمه که تو چی میخوای؟ این طوری که سوال رو می‌پرسه، انگار واقعا تحت تاثیر احساسات قرار گرفته و قاطی کرده. این آرزو و خواستن چیه که تو ازش حرف می‌زنی؟  گیج شده که اصلا این‌ها اهمیت دارن یا نه. کی اهمیت می‌ده که تو چی می‌خوای؟ تنها چیزی که مهمه اینکه چی برات خوبه. منو مامانت فقط به این اهمیت می‌دیم که چی برات خوبه. تومی‌ری دانشگاه، دکتر می‌شی، موفق می‌شی. بعد دیگه مجبور نیستی توی مغازه ای مثل این کار کنی. اون وقت پول و احترام بدست می‌آری. اون وقت هرچی که بخوای محقق می‌شه. یه دختر خوب پیدا می‌کنی، بچه دار میشی و رویای آمریکایی‌ت رو بدست می‌آری. چرا میخوای آیندت رو برای چیزهای موقتی که دوست داری داشته باشی خراب کنی؟

خورشید هم یک ستاره است

1401/1/9


+کاش میشد فهموند به خانواده ها که چیزی که تو آینده مهمه اینکه خوشحال باشی، یه شاعر خوشحال، یه نویسنده خوشحال، یه دلال خوشحال و با حال روانی خوب خیلی مهم تر از یه دککتر که نمیتونه با شغلش کنار بیاد حالش خوب نیست با کارش، چند روز پیش با بابام حرف میزدم راجبش و گفت که مهم نیست چی میخونی که، مهم کارته! چرا مهم نیست:|؟ تو قرار 30سال با اون کارت کنار بیای:)...گفتش که نه میتونی پشیمون شدی یه کار دیگه ای هم بکنی، گفتم اون وقت خیلی ها هستن که اون کارو جدی از اول شروع کردن و ده برابر تو توش تخصص دارن

++ نشانه های پیشرفت در زندگی (من خودم از این مقاله های هفته نامه هلی تاک رو دارم میخونم ته هر پست توی پی نوشت لینک یکیشون رو بزارم؟ خودمم میتونم اینجوری مقاله بنویسم، مطالعم توی زمینه توسعه فردی خیلی زیاد شده بنویسم؟)

Tαɾαɳҽԋ .. Tαɾαɳҽԋ .. Tαɾαɳҽԋ .. Mizuki Chibia Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ مـَـرجـان آقـایی
Last Comments :
Tags :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    10 Farvardin 01، 23:11
    Tαɾαɳҽԋ ..

    پیشو مامانت راضی شد واسه مهاجرت؟ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Farvardin 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فکر نکنم هیچ وقت راضی بشهXD
    بابام مشکلی نداره، همین که 162 میلیون پول دربیارم که بشه 6هزار دلار اقدام میکنم برا رفتن*-*
    4میلیون و اندی دارم الان
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    10 Farvardin 01، 23:11
    Tαɾαɳҽԋ ..

    میدونم سگال خیلی  با ربطی بود 🙂😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Farvardin 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راحت باش
    از بی ربط بودن خوشم میاد
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    10 Farvardin 01، 23:11
    Tαɾαɳҽԋ ..

    بک گراند اینجا ک توش تایپ میکنم تیرس فونتم مشکیه نمی‌فهمم چی تایپ میکنم :"|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Farvardin 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تازه عوضش کرده بودم:"
    یکی جدید پیدا میکنم صب
  • Mizuki Chibia
    11 Farvardin 01، 10:10
    Mizuki Chibia

    هعی این حرف گریه داشت TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Farvardin 01، 19:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی:")
    کاش میشد فهموند که اینکه بخوای متفاوت باشی دلیل نمیشه بدبخت بیچاره بشی...ادم عاشق هرکای باشه خیلی توش موفق میشه
  • Luna ‌‌‌
    11 Farvardin 01، 13:06
    Luna ‌‌‌

    منی که تا دو صب با بابام بحث کردم راجع به  رشته و کار ایندممم کاش بفهمن نمره ملاک نیست://

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Farvardin 01، 19:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای دقیقا:|
    نمیفهمن هیچ جوره که من انقد کمالگرام، که دارم دیوونه میشم:") اینکه هی هدف بزاری برا خودت بعد هی خودت به خودت بگی تو که هیچ گوهی نیستی بعد به این نتیجه برسی در حد هدفت نیستی خیلی بده
  • Luna ‌‌‌
    11 Farvardin 01، 19:55
    Luna ‌‌‌

    درکت میکنم واقعا 

    ولی کاش منم به خودم هیچ گهی نیستم.. چون من معدلم بالاس(ریا نباشههه😹) نمیزارم چیزی جز تجربی برم خب من خوشم نمیاد واقعا ، نمی ارزه وقتی که علم بیش از حد پیشرفت کنه 

    مگه جامعه به مهندس ساختمان و کامپیوتر یا ارتیست و موسیقی دان و.. نیاز نداره همش که پزشکی نیست.. 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Farvardin 01، 23:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    منم همینجوریمXD کارام خوبه معدلم خوبه تراز قلمچیم خوبه، ولی همیشه اینجوریم فکر میکنم که در حد هیچی نیستم، شلغم بهتر از من میتونه کار کنه:"
    واای کاش اینو میشد فهموند بهشون|:
    انقد بدم میاد جایی میپرسن میخوای چیکاره شی میگم محقق میگن ما توقع زیر پزشکی نداریم ازت|: باشه بخاطر اینکه تو توقع داری میرم پزشکی میخونم ناامید نشی ازم=|
  • Luna ‌‌‌
    12 Farvardin 01، 00:34
    Luna ‌‌‌

    اره منم از همین میترسم  خادااا

    کاششششش

    توقع رتبه تک رقمی دارن بوخودا دقیقا بخاطر تو گه میزنم تو زندگیم امر دیه؟😹💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Farvardin 01، 14:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کمالگرا بودن مسخره ترین اتفاق ممکنه، میتونی یکم کمترش کنی ولی هیچ وقت نمیتونی از بین ببریش هیچ وقت نمیتونی صداهای توی مغزت رو برای همیشه ساکت کنی و خودتو از شرشون نجات بدی:>


    اره دقیقا... الان اصلا من رسیدم به جایی که هیچ معنی برا هیچ کدوم ز کارام ندارم فقط انجام میدم
  • Luna ‌‌‌
    12 Farvardin 01، 15:26
    Luna ‌‌‌

    همیشه یه صدایی تو مغزته که خفه نمیشه و همیشه ام بر خلافته:|

     

    منم احساس میکنم که دارم همینجوری میشم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 00:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره...حالا برا بعضیا مثل من این صدا ده برابر ادمای عادیه، تو هر وقت منو ببینی که دارم با تمرکز کار میکنم ایرباد گوشمه که رو اون تمرکز کنم به چیز دیگه ای فکر نکنم




    نزار اینجوری بشی، ادم بدون هدف، هیچی نیست، یه جنازه متحرکه
  • Luna ‌‌‌
    13 Farvardin 01، 15:50
    Luna ‌‌‌

    منم همیشه دارم یچیزی گوش میدم که حرف نزنه یا کتاب میخونم یا هر کار دیگه ای میکنم بازم صداش تو سرمه بعضی جاها باید تمرکز کنم ولی نمیزاره 

     

     

    فقط الان دارم روزامو میگذرونم و هرکاری که بخوامو انجام میدم ولی وقتی به اینده فکر میکنم افکارم پوچ میشن و هرموقع یه هدف انتخاب میکنم بعد یه مدت حتی از فکر کردن بهش خسته میشم و ولش میکنم چون بهش علاقه ندارم یا اگه دارم از بین میره اینجوری بودن خیلی بده چون فقط چیزای خیلی کمی هست که با تمام وجود بهش اهمیت بدی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 22:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره منم:>




    منم دقیقا همین مدلیم ولی به هرکی میگم میگه که تو کم اوردی تو فلانی توو فلانی:| من فقط ایندم رو نمیتونم تصور کنم که براش کاری کنم
  • Luna ‌‌‌
    13 Farvardin 01، 22:59
    Luna ‌‌‌

    فقط الان میخوام خودمو به پشت پرت کنم رو تخت وچشامو ببندم و یه لحظه ام که شده به اینده فکر نکنمممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم دقیقا همینم:"|
    کاش میشد هیچ اینده ای وجود نداشته باشه:> اینجوری همه چیز بهتر میشد
  • Luna ‌‌‌
    13 Farvardin 01، 23:06
    Luna ‌‌‌

    اینده چیزیه که همیشه جلومونه و ما نمیبینیمش شاید انتظار خیلی خاصی از اینده داریم میدونی؟! 

    اخه الانم اینده دیروزه که خیلیم عادیه ولی غیر قابل پیش بینی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:> انتظار خیل خاص...در واقع شاید بهتر هیچی نشیم و فقط از زندگیمون لذت ببریم:>
    دقیقا!
    وای کاش میدونستم چ مرگمه:| یه روز با کلی انرژی میشینم درس میخونم یه روز فقط دلم میخواد بمیرم راحت بشم
  • Luna ‌‌‌
    13 Farvardin 01، 23:43
    Luna ‌‌‌

    منم همینو میگم فقط از حال لذت ببر اینده خودش میاد و اونموقع تبدیل میشه به حال و تو باید بازم خوش بگذرونی*-*

     

    منممممم کل زندگیم خلاصه شده تو درس (البته با شدت های متفاوت😹)  ، والیبال و نت 

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Farvardin 01، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من دلم میخواد خودمو حلق اویز کنم الان:|
    در حالی که نیم ساعت پیش داشتم با دمم گردو میشکستم
    الان دلم میخواد انقد گریه کنم ک بمیرم:|
    دیوانم کرد کنکور بخدا
    انلاین نشدم تیمارستانم:>
  • مـَـرجـان آقـایی
    21 Farvardin 01، 10:20
    مـَـرجـان آقـایی

    سلام چقدر وب خوبی داری 😍🤩 باهم اشنا بشیم؟ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Farvardin 01، 18:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام*-*
    مرسی@-@
    من بلوام تجربی میخونم 18سالمه*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7