𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
Dragon ‌ ‌
Dragon ‌ ‌ Friday, 18 Shahrivar 1401، 12:05 PM

اگهی گمشده

با عرض سلام و ادب

هم‌ اکنون 48 ساعت از اخرین باری که بلوبری سخنگو دیده شده، گذشته است

او با نام‌های دارک بلوبری، بلوبری سخنگو، بلو ، باسیلیسک، باریستا، بابابزرگ/پدربزرگ شناخته میشود -بعضی از افراد از اسم اصلیِ ایشون استفاده می‌کنند-

از انجایی که ایشون اخرین باقی‌مانده از نسل بلوبری‌های سخنگو تشریف دارند، یافتن و حفاظت از ایشون امری حیاتی است

در صورت یافتن به ما تحویلش بدهید و جایزه‌‌‌ای ارزنده را متعلق به خود کنید

-دراگون

 

برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 برسام محمدشاهی yora ●~● 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐ 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐ 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 Dragon ‌ ‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 Dragon ‌ ‌ Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 Luna ‌‌‌ گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓
Last Comments :
۷۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • برسام محمدشاهی
    18 Shahrivar 01، 12:16
    برسام محمدشاهی
    🤣🤣
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 12:19
    Dragon ‌ ‌
    نخند برسام، نخند پسر
    وضعیت اضطراریه، نسل بلوبری‌های سخنگو داره منقرض میشه
  • برسام محمدشاهی
    18 Shahrivar 01، 12:20
    برسام محمدشاهی
    تو خود بلو نیستی که؟
    اسم منو از کجا میدونی😅😅
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 12:25
    Dragon ‌ ‌
    خیر، من دراگونم و مدیریت کمپین یافتن بلو رو به عهده گرفتم#-#
    اون بالا نوشته "برسام محمدشاهی"، اسم اکانته دیگه :|
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 12:41
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    ...xD TT
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 12:44
    Dragon ‌ ‌
    نخند ایسا، نخند همسترِ گوگولی بلو
    بگرد پیداش کن قبل از اینکه منقرض بشه
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 13:09
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    بنده خدا وقتم نکرد بچه داشته باشه دیگه کلا منقرض میشه:<
    راستی.. شمارشو دارم'-'
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 13:18
    Dragon ‌ ‌
    ولی فکر کنم نوه داشته باشه، یکی بابابزرگ صداش می‌کرد...اما خب از اونجایی که بچه‌ای نداشته، ما سلطنت رو به نوه اش نمیدیم "-"
    باسیلیسک رو که پیدا کنم اونقدر سرش غر میزنم که یه چند سالی پیرتر بشه...میتونی بهش پیام بدی؟ 
  • برسام محمدشاهی
    18 Shahrivar 01، 13:11
    برسام محمدشاهی
    میدونم دراگونی
    وای من به بلو گفته بودم چقد خنگم🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    دیگه به دراگون بودن خودتون ببخشید
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 13:19
    Dragon ‌ ‌
    چون الان وسط یه بحران ملی/وبی هستیم، عفو می‌کنم "-"
  • yora ●~●
    18 Shahrivar 01، 13:20
    yora ●~●
    🥲🤣🤣🤣💔
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 13:36
    Dragon ‌ ‌
    تویی که نمیشناسمت، نخند
    نسل بلوبری‌های سخنگو داره منقرض میشه "-"
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    18 Shahrivar 01، 13:43
    𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    موندم از این پیام چی کار کنم خوب پس اشکالی نداره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 * ترکیدن از خنده * وایی😂 حالا این بلو بری سخن گو کیه ؟ من نمی شناسمش باید با ذره بین بگردی چون حتما ریزه میزه هست و ۱ دونه دست نیافتنی!!🫐
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 13:49
    Dragon ‌ ‌
    شماها چرا میخندید؟ الان این یه بحران ملی/وبیه! 
    نسلش منقرض بشه، کی جوابگوعه؟ "-"
    خودش بیاد ببینه که تایید کردم که ریزه میزه و کوچولوعه،‌به قتل میرسونه منو ولی خب درسته، اینقدر کوچولوعه که الان گم شده "-"
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    18 Shahrivar 01، 13:57
    𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    چون واقعا بحرانی هست که میگم بیا با ذره بین بگردیم پیا کنیم این بچه رو !😂🔎 بعد یافتنش اولین کاری که باید بکنی اینه نسلش رو گسترش بدی !!🫐
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:01
    Dragon ‌ ‌
    زیر کفشاتو نگاه کن، شاید روش لقد کرده باشی "-"
    دستم بهش برسه باهاش مزرعه‌ی بلوبری میزنم..صادرات بلوبری راه میندازم!
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 13:59
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    افرین دقیقا*-* و از اونجایی که من و تو بهش نزدیک بودیم میتونیم سلطنتش رو شریکی به ارث ببریم..مگه نه؟^^
    متاسفانه خیر...xDD
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:02
    Dragon ‌ ‌
    این دیگه چه سوالیه، البته که نه...من ازت بزرگترم، سلطنت برای منه ^^
    با تشکر از زحماتتون XD
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 16:06
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    اهم
    بنده نوه بلو هستم
    و مسئولیت این سلطنت بسیار عظیم و سخت رو می پزیرم
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:06
    Dragon ‌ ‌
    آیسا: الکی جوگیر نشو عزیزم
    کجای دنیا سلطنت به نوه میرسه؟
    یذره بگردین وبشو من مطمئنم وصیت نامه ای که نوشته بود به آیسا بدین رو پیدا میکنین^-^ مرحوم هوو و همسترشو خیلی دوست داشت*اشک تمساحTT*
    دراگون:لیل من بهت یه فرصت میدم تا خودت از سلطنتی که بهت نمیرسه، کناره‌گیری کنی...در غیر این صورت از فنونی که از مرحوم یاد گرفتم، استفاده می‌کنم "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 16:54
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    دنیایی به بیان
    وصیت نامه دسته منه و توش دکر شده شلطنت به من می رسه
    اگ هم خدایی نکرده نرسه که صد در صد میرسه شمارو می کشم*-*
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 18:41
    Luna ‌‌‌
    شاید بتونید توی میدون تره بار پیداش کنید …•-•
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:48
    Dragon ‌ ‌
    ایده‌‌ی خوبیه...چرا به فکر خودمون نرسید؟ "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 18:44
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    نوشی
    تا حقو نگیرم اروم نمی گیگیرمD:
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:49
    Dragon ‌ ‌
    لیل ما بهت یه فرصت دادیم "-"
    ایسا وارد عمل شو..‌‌اگه خوب عمل کنی، میزارم وزیر بشی
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 18:48
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    یه سال بزرگتری🗿 اگه اینجوریه به لیل میرسه اصنxD
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:52
    Dragon ‌ ‌
    365 روز ازت بزرگترم -البته به احتمال زیاد روزای کمتری ازت بزرگترم ولی مهم اینه که ازت بزرگترمممم-
    لیل نوه‌‌ تشریف داره و من و تو نمیزاریم به سلطنت برسه^^
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 18:50
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    هرکدوم جیغ زد بلوئه؟xDDD هلاک خلاقیتتم
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:54
    Dragon ‌ ‌
    ایده‌‌ی بهتری سراغ داری؟ "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 18:52
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    نزدیکم بشین جیخ می کشما"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:55
    Dragon ‌ ‌
    لیل نزدیکت بشیم دردش کمتر نیست؟ "-"
    از دور باید از اسلحه استفاده کنیم... و البته که من برای این سلطنت ادم هم می‌کشم!
    این سلطنت حق منههههه
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 18:53
    Luna ‌‌‌
    چون ای کیو من خیلی بالاس•-•
    متاسفانه بر اثر فشار زیاد و همزمان همشون له شدن …
    گمرگ هم یه نگاه بکنین
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 18:59
    Dragon ‌ ‌
    منطقیه، موقعی که به سلطنت رسیدم بهت یه مقام خوب میدم "-"
    هیچکدومشون اخی چیزی نگفتند؟ نکنه بلوی اصلی رو خودت خوردی؟ اعتراف کنننن
    اگه تو میدون تره بار پیداش نکردیم، بعدش سریع خودم یه بیانیه میزنم که کل دنیارو دنبالش گشتیم ولی نبود، الکی کار رو سخت نکنیم "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 18:54
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    حالا جدا چقدر بزرگتری؟ یعنی تولدت کیه؟*-*
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 19:02
    Dragon ‌ ‌
    23 دی 87، وظیفه‌ی حساب کردن فاصله رو به خودت میسپارم "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 18:57
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    دوستان بعدا سر این تصمیم میگیریم
    فعلا بیاین یه فکری برای مراسم ختم بکنیم مرحوم آبرو داشتTT
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 19:02
    Dragon ‌ ‌
    وقتی به سلطنت برسم، براش انچنان مراسمی میگیرم که مردم از شدت شکوه خون بالا بیارن..یاا باسیلیسک مرگت هم باشکوه بوده TT
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 19:06
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    1 سال و 1 ماه بزرگتری"-" 88/11/24
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 19:08
    Dragon ‌ ‌
    خب بیشتر از 365 روز شد...سلطنت برای خودمهههه 
  • 𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    18 Shahrivar 01، 19:18
    𝐻𝑒- 𝑛𝑎𝑚𝑖࿐
    * زیر کفشاشو نگاه کردن * 👀🥿🥿 نه نبود بلو بری نخودیت 😂🫐
    میگم نکنه تو پتو ها باشه ؟🤔😂خواب بهش مزه داده باشه اونجاها باشه!!؟
    آره اولین کاری که باید بکنی دقیقا همینه😂😆🤣🫐🫐
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 19:43
    Dragon ‌ ‌
    خب پس واقعا انگار مرحوم شده...بهم تسلیت بگید...
    بلوبری اگه بره بین پتوها که تبدیل به رب بلوبری میشه "-"
    کشور رو تو تولید بلوبری خودکفا می‌کنم، بیا بریم کود بدزدیم برای مزرعه 
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 19:20
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    *پوشیدن جلیقه صد گلوله و بردلشتن تاج یلطنت و گداشتن بر سر خود
    به ملکه خود احترام و تعطیم کنیدددد"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 19:45
    Dragon ‌ ‌
    روح باسیلیسک خودش اومد بهم گفت که من باید به سلطنت برسم، میخوای رو حرفش، حرف بزنی؟ "-"
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 19:21
    Luna ‌‌‌
    متاسفم ولی خیانت نمیکنم چون توی جناح لیلم ۰-۰
    نه چون یک حرکت سریع لهشون کردم فرصت نداشتن چیزی بگن
    اره یکمم مبالغه کن و بعد سلطنتو به لیل بسپار : دی
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 19:48
    Dragon ‌ ‌
    میتونستی به مقام بالایی برسی ولی خودت این راه رو انتخاب کردی...چه حیف 
    بلو اگه حتی تا حالا مرحوم نشده بود، الان با این کارت تبدیل به مرحوم پرومکس شد "-"
    شماها نمیتونید سلطنتی که باسیلیسک بهم داده رو ازم بگیرید :<
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 19:58
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    اون خودش شخصا تو وصیت نامش سلطنتشو داده بود به من اون هم در هوشیاری کامل و در حصور وکلیم با چندین شاهد"-"


    کویینم@
    اشک در چشمانم حلقه زد پدصگಠ◡ಠ
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 20:16
    Dragon ‌ ‌
    شاهد هات رو خریدی و وکیلت هم مست بوده و وصیت نامت هم جعل شده‌ست "-"

    @کویینش براش دستمال بیار که دستمال لازم شده 
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 20:22
    Luna ‌‌‌
    نه اینجوری بهتره لیل میشه پادشاه من ملکه۰-۰
    اه گلبم
    میتونیم چون لیل بزرگتره : دی
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 20:27
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسک اصلا اینارو چرا به وبت راه دادی که راه منو برای رسیدن به سلطنت سد کنن TT
    دو به یکه، متاسفانه مجبورم قبول کنم و از پادشاه لیل بخوام که به منِ دراگون افتخارِ فرمانده‌ی اصلی ارتش بودن رو بده TT
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 20:23
    Luna ‌‌‌
    لیل@
    خدمت به شما باعث افتخارمه -تعظیم سلطنتی
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 20:27
    Dragon ‌ ‌
    ملکه‌ی بزرگوار لطفا بزارید من فرمانده‌ی ارتش بشم TT
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 20:44
    Luna ‌‌‌
    الان بلو بیاد قطعا کارمون ساخته اس-
    مجبوری قبول کنی اگرم نمیکردی با زور ازت میگرفتین
    الان دیگه پاچه خواری جواب نمیده تو یک خائن مملکت شناخته شده ای :دی
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 20:50
    Dragon ‌ ‌
    ما که نشستیم سلطنتش رو بین خودمون تقسیم کردیم، باسیلیسک هم میاد مارو تقسیم می‌کنه-
    هاها ملکه‌ی خوش‌بینی هستید"-"
    میتونم بهتون از راز‌های ارتش‌های دشمن بگم...نمیتونید کسی رو با هوش و دانش و قدرت من پیدا کنید که برای این کار مناسب باشه "-"
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 20:56
    Luna ‌‌‌
    بلوی عزیزم همش ایده ی اینا بود من فقط یه فرد مهربون بودم که تو پیدا کردنت داشتم همکاری میکردم
    حخیخته خوش بینی نیستتت
    با خودمون تمام راز ها رو میدونم و جاسوس داریم به احتمال زیاد تورا اعدام خواهیم کرد البته به دستور پادشاه•^•
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:01
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسک این همونیه که فامیلات/بقیه بلوبریا رو له کرد ^^
    حخیختِ دروغین؟ "-"
    عحب ملکه‌ای که خودش قدرت تصمیم و دستور دادن نداره...
    @ایسااااا
    اینا قصد دارن من و تو رو اعدام کنن...بیا شورش کنیم، من میشم فرمانده‌ی اصلی ارتش و تو هم هر چی میخوای شو "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 21:07
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    کسی نگفت منو اعدام میکنه
    تو قراره اعدام شیD:
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:13
    Dragon ‌ ‌
    ایسا چطور میتونی منو تو این شرایط تنها بزاری؟
    بهت قول میدم که تو رو هم میخوان پاک کنن "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 21:07
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    درد بر ملکه لیلTT
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:14
    Dragon ‌ ‌
    این الان نشانه‌‌ی اغاز شورشه دیگه؟ 
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 21:40
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    نخیر تمام درباریان شاهد بودن"-"


    کویینم@
    بوس پروازی پر تف بر تو باد ای کویین بزرگوار🍷
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:44
    Dragon ‌ ‌
    همشونو با پول خریدی "-"


    @کویینی که نمیخواد حکم اعدام کسی رو بده و نمیخواد بزاره پادشاه کسی رو اعدام کنه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 21:41
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    فکر شورش را نکنید که حکم اعدام شمارا که کنار گداشته بودم اکنون امصا می کنم*-*
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:46
    Dragon ‌ ‌
    @باسیلیسککککک
    می‌بینی چطور دارن حکم اعداممو میدن؟ می‌بینی که چه آدمایی رو به دربارت راه دادی؟ TT
    @ایسا
    ببین حکم اعدام تو رو هم داره میده "-"
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 21:45
    Luna ‌‌‌
    اون یه اشتباه بوددد
    حخیخته حخیخی
    دارم ولی ازونجایی که من خیلی صلح طلب و مهربونم دستور مستقیم رو نمیدم•^•

    ایسا@
    ایسا ایسایی از خاندان ایساییان
    شما را به دلیل کودتا و ناسزا گفتن به حکومت جدید و پادشاه لایق سرزمین خائن اعلام میکنم و حکم شما همراه با خائن اول در ملع عام انجام خواهند شد باشد که درس عبرتی برای دیگران بشوید
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:54
    Dragon ‌ ‌
    نخیر حخیختی که حخیخت نیست
    یااچه ملکه‌ای که نمیتونه جلوی حکم پادشاه رو بگیره و دوستشو نجات بده "-"
    @ایسایی که به حرفم گوش نکرد و شورش نکرد 
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 21:55
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    نخیرم "-"


    فقط یک حکم اعدام هست که ان هم برای تو هستش"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 21:56
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسکککک دراگونو بین این ادما تنها گذاشتییی

    کویینت حکم اعدام ایسا رو هم داد "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 21:57
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    حکم اعدام ایسا هم که هم اکنون توسط کویین گرفته شد
    اهرین حرف هایتان را می توانید بزنید
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:00
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسک تو انتخاب افراد دربارت اشتباه کردی و تاوان این اشتباهت شده اعدامِ من...باشد تا مرگم در این بعد برایت تلنگری باشد که انتخابات بهتری کنی در اینده‌‌ای که من در ان نیستم!
    -چه حرف اخرِ باشکوهی "-"-
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 22:07
    Luna ‌‌‌
    هستتتتت
    کی خواست جلوی پادشاهو بگیره۰-۰
    و تو ای خائن دوست من نیستیییی
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:13
    Dragon ‌ ‌
    حخیخت فیککک
    اینقدر راحت دوستی‌هامون فراموش کردی؟ اون شبایی که مینشستیم با هم نودل میخوردیم و چرت و پرت می‌گفتیم رو هم فراموش کردی؟ TT
    فقط بخاطر به سلطنت رسیدن؟ باورم نمیشه...
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    انتخابات پدربزرگم بسیار صحیح و بر اساس علمی بوده است که نتیجه ان من وارث سلطنت شدم*^*
    و اینکه جلادددددد
    در ملاعام اعدامش کن تا شورشیان درس عبرت بگیرن•-•
    ایسارا نیز فردا اعدام کن که بیکار نباشم🚶‍♀️
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:16
    Dragon ‌ ‌
    من میروم تا ابهت این صحنه را از بین نبرم و یا به ابهت ان نیافزایم ولی به کویینت بگو که دوستش را فقط بخاطر به سلطنت رسیدن به دست جلاد داد... من او را دوست خود میدانستم پس دوستی‌مان را اینگونه به پایان داد... :<
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:14
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    چقدر کصدستی دارن من خدایا"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:17
    Dragon ‌ ‌
    همانا پادشاهی را مشاهده می‌فرمایید که نمیتواند درست تایپ کند و وعده‌ی سلطنت اصولی می‌دهد "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:20
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    لیل ازت انتظار نداشتم....
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:21
    Dragon ‌ ‌
    دراگونی که تو این بعد زندگیش به پایان رسیده: من بهت قول دادم که اینکارو می‌کنن، میتونستی باهام شورش کنی‌‌‌ ولی نکردی...
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    تورو دیگر حلاد اعدام کرد"-"
    کویینم عمیشه به من فدار بوده است🍷
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:25
    Dragon ‌ ‌
    قیافه‌ی باسیلیسک وقتی بیاد و اینارو بخونه، دیدنیه-
    به دوستی چندین سالمون خیانت کرد TT
    میتونست بدون خیانت به هیچکدوممون نجاتم بدهTT
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    کصدستی نشانه مهین دوستیس



    ایسا@
    بگو ببینم تو می خواستی بر علیه من شورش کنی؟"-"
    (بگو نه)
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:27
    Dragon ‌ ‌
    اعدام دراگون هم نشانه‌ی نالایق بودن پادشاه‌ست "-"

    یااا یعنی فقط من این وسط اضافه بودم؟ 
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:24
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    همیشه کسایی که انتظار نداری بهت خیانت میکنن...TT
    هنوز هم میتونیم شورش کنیم، براساس سریال ادیسه کره ای میتونیم وارد بدن یکی دیگه شیم(روح مون) و اون فردو مجبور کنیم شورش کنهTT
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:29
    Dragon ‌ ‌
    درسته، دوستی چند سالمونو دست جلاد داد...
    تو که هنوز زنده‌ای و انگار که قراره عفو بشی "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:27
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    یه وقت نیاد دستع جنعی اعدامون کنه؟"-"
    بنده به عنوان وارث سلطنت اتهامات خیانت کویینم را رد می کنم"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:30
    Dragon ‌ ‌
    یه لحظه رفت، سر سلطنت با هم دعوا افتادیم و یکی به قتل رسید، تو بودی چیکار می‌کردی؟ "-"
    وارث سلطنت هم که باشی، نمیتونی خیانت کویینت به دوستی‌مون رو پاک کنی "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:28
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    کاری نکن که مردم فکر کنن کاری شده است"-"



    جرم شورش شما علیه من نابخشودنیس
    فقط نحوه اعدامتات فرق دارد
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:32
    Dragon ‌ ‌
    پادشاه ترسیده که مردم قبولش نکنن؟ "-"

    یاا من که میدونم که تو ایسارو عفو می‌کنی 
  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 22:29
    Luna ‌‌‌
    نمیدونم راجبه چی حرف میزنی •-•
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:33
    Dragon ‌ ‌
    چه راحت منو فراموش کردی، میزاشتی رد خونم پاک بشه بعد اینکارو می‌کردی "-"
    احساس می‌کنم که کل زندگیم پوچ بوده که دوستم اینگونه مرا به جلاد سپرد...
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:30
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    @لیل
    نمیدونم... اگه بگم اره منو میکشی پس نه"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:34
    Dragon ‌ ‌
    در هر صورت می‌کشتت "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:31
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    تورو میتونیم زامبی کنیم اگه بخوای*-* تحت تاثیر سریاله توجه نکنید-
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:35
    Dragon ‌ ‌
    دراگونو زامبی نمیشن "-"
    الان روح شناورم، سریالی نداری که روح شناور داشته باشه؟ "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:31
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    بلو بیاد اینا رو ببینه واقعا سکته میکنه میمیرهD:
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:36
    Dragon ‌ ‌
    از خودش نا امید میشه :>
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:32
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    من بودم می شستم خوراکی های مجلسو می خوردم"-"
    می توانم مح گدرت دارم*-*


    ایسا@
    اینجا ایرلنه گلمD:
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:37
    Dragon ‌ ‌
    مگه تو جایی که تو پادشاهش باشی، خوراکی هم هست؟ "-"
    خیر نمیتوانی "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    فقط می ترسم مردم از دستم برای اعدام سریع و بدون دردت کاراحت شوند"-"


    تغییری در حکم ایحاد نمی شود
    فردا شورشگر دوم اعدام می شدد"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:39
    Dragon ‌ ‌
    یااا من تنها دراگون سرزمینت بودم، چطور تونستی اینکارو کنی؟ "-"


    همین امروز اعدامش کنید که روح منم بتواند اعدامش را ببیند "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:35
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    ایسا@
    پس اعتراف می کنی که علیه من شورش نکردی اما در شورش دراگون همکاری داشته ای"-"
    فردا خودم اعدامت می کنم
    ببرینش زندان"-"
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:39
    Dragon ‌ ‌
    همین امروز انجامش دهید ای پادشاهِ غیر بزرگوار 
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:38
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    چرا اتفاقا، طبق سریاله روحا همیشه هستن فقط همه نمیبینن"-" و از اونجایی که ما همه خاص هستیم😌 میتونیم تو رو ببینیم
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:40
    Dragon ‌ ‌
    روحا پایدارن یا ناپایدار؟ "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:41
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    بله هست باید باشه اصلا مگ دست خودشه که نباشه"-"
    می توانم همان گونه که تورا اعدام کردم"-"


    خیلی راحت توانستم تو شورش کردی من اعدام"-"
    همین که فرمودم فردا اعدامش می کنم
    و بابت توهینت به من روح تو نیز فردا زنده زنده سوزانده خواهد شد"-"
    رو حش را به زنجیرهای سریم ببندید
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:44
    Dragon ‌ ‌
    گرسنم شد:|
    این معنوی است و ان مادی بود "-"

    خیر، من حق خود را طلبیدم "-"
    روحا از اتیش رد میشن، منم روح سریعی هستم نمیتونید بگیریدتم "-"
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:41
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    @لیل
    بلاکت که کردم میفهمی:))))


    پایدارن*-*
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:45
    Dragon ‌ ‌
    میتونن برن تو دهن ادما؟ میتونن بقیه وقتی دارن حموم می‌کنن،‌برن تو حموم؟ 
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 22:43
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    حس میکنم بهم خیانت شده
    نوشی تو دیگه چرا؟🥲
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:45
    Dragon ‌ ‌
    چون ناجوانمردانه اعدام شدم :<
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 22:46
    Dragon ‌ ‌
    من میرم شام بخورم، خودتون با خودتون صحبت نمایید و در غم دوریم دیوونه نشید "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:49
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    دیگر شورش کردی و اعدام شده ای حیف که نمی توانی خوراکی بخوری
    فرقی نداره یکی است"-"
    مهن گدرت نن است*^*


    نخیر شورش کردی"-"
    درست است رد می شود ولی نه از لتیش مخصوصی که من سالها برای ان وقت گداشته ام و مخصوص به اتش کشیدن روح ها است*-*
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 23:36
    Dragon ‌ ‌
    همانا میدانی روح ها از چه تغذیه می‌کنند؟
    تمامش را از راه جعل سند به دست اورده‌ای "-"

    دستت به من نمیرسه "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    18 Shahrivar 01، 22:50
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    ایسا@
    نمی توانی من را با بلاک کردن خاموش کنی*^*
    تو شورش کرده ای و یک خائنی@-@
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 23:36
    Dragon ‌ ‌
    شما نیز پادشاهی بی لایق هستید که دراگونی را ناجوانمردانه اعدام کرده اید "-"

  • Luna ‌‌‌
    18 Shahrivar 01، 22:59
    Luna ‌‌‌
    تازه کجاشو دیدی اجازه نمیدم برات مراسم بگیرن۰-۰
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 23:37
    Dragon ‌ ‌
    عیب نداره، مرگم باشکوه بود "-"
    اینجا بارونیه، اسمون داره برام گریه می‌کنه :<
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 23:04
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    اره هرکاری بخوای میتونی بکنی:>
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 23:38
    Dragon ‌ ‌
    یاا کویینش او را نجات خواهد داد
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    18 Shahrivar 01، 23:06
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    لیل بلاکی کامنت نده-
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 23:39
    Dragon ‌ ‌
    یاا واقعا که بلاکش نکردی؟
  • Dragon ‌ ‌
    18 Shahrivar 01، 23:43
    Dragon ‌ ‌
    یاا این 60 تا کامنت تو یه روز گرفت، باسیلیسک بهت حسودی می‌کنم :"
  • Luna ‌‌‌
    19 Shahrivar 01، 10:21
    Luna ‌‌‌
    خوبه پس خودت راضی بودی ۰-۰
    چه باحاللل
  • Dragon ‌ ‌
    19 Shahrivar 01، 10:56
    Dragon ‌ ‌
    بلی با این کار میتوانم موقع صحبت با دیگر ارواح، به انها پز بدهم "-"
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    19 Shahrivar 01، 10:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    نزدیک خوراکیام بشی روحتو اتیش می زنم*-*
    نخیر کاملا هم معتبر است


    می رسد"-"

    همه پادشاه لیل را به لایق بودنش می شناسن ای دراگون¥-¥
  • Dragon ‌ ‌
    19 Shahrivar 01، 10:54
    Dragon ‌ ‌
    همانا انبار شیرین‌فروشی‌های این سرزمین جای بهتری است و خوراکی‌های بهتری دارد "-"
    حخیختی است؟

    پادشاه در خواب بیند پنبه دانه -بقیشو یادم نیست "-" -

    چون میترسن ازت، اینجوری نشون میدن ای پادشاه#-#
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    19 Shahrivar 01، 10:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    ایسا@
    از ریش سفسد نداشته ام خجالت بکش محص😭😂
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    19 Shahrivar 01، 12:43
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    چرا کردم*-*xD
  • Li^^li ‌‌
    19 Shahrivar 01، 14:35
    Li^^li ‌‌
    محص منو از بلاکی در بیار=-=
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    19 Shahrivar 01، 15:59
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    اگه از بلاکی در بیارم نمیکشیم؟•-•
  • Li^^li ‌‌
    19 Shahrivar 01، 16:38
    Li^^li ‌‌
    نمی خوام دروع بگم ولی اگ از بلاکی درم بیاری تو خ می کشمت نه در ملاعام*-*
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    19 Shahrivar 01، 16:54
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خیلی عنتری ولی چون من خیلی بزرگوارم انبلاکت میکنم-^-
  • Li^^li ‌‌
    19 Shahrivar 01، 16:57
    Li^^li ‌‌
    بزار چاقومو بردارم بیام تو خ بکشمتنیمثمسمس*^*
  • Luna ‌‌‌
    19 Shahrivar 01، 21:13
    Luna ‌‌‌
    یاد نیک بی سر تو هری پاتر افتادم XD
  • گلی 🍀🍓
    23 Shahrivar 01، 22:10
    گلی 🍀🍓
    لطفا یکی بلوی منو پیدا کنه.
    جایزه نقدی همراه با یک بسته موچی توت فرنگی تقدیمش میشه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 22:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو که بهتر از همه میدونستی من کجام دختر:"
  • گلی 🍀🍓
    28 Shahrivar 01، 01:52
    گلی 🍀🍓
    در حال جوسازی بودم.
    من همیشه دلم میخواست یه چیز گمشده که براش جایزه گذاشتن رو پیدا کنم :`)همیشه تو انیمیشنا یا کارتون ها که می‌دیدم هیجان زده میشدم..‌
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 10:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووونXD
    میتونستی بگی پیدام کردی*-* شاید بهت جایزه میدادن
    چه خبرا؟
  • گلی 🍀🍓
    28 Shahrivar 01، 12:36
    گلی 🍀🍓
    XD
    چرا نگفتم؟

    خبری نیست جز لعن و نفرین سازمان سنجش
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 17:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون میکشتمت:"|؟




    من شهر خودمون فیزیک قبول شدم تو چی؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7