𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
نفست باز گرفت،این همه سیگار نکش 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 13 Shahrivar 1401، 11:04 PM

نفست باز گرفت،این همه سیگار نکش

زندگی یک چمدان است که می آوریش

بار و بندیل سبک می کنی و می بریش

خودکشی،مرگ قشنگی که به آن دل بستم

دسته کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم

گاه و بیگاه پُر از پنجره های خطرم

به سَرم می زند این مرتبه حتما بپرم 

گاه و بیگاه شقیقه ست و تفنگی که منم

قرص ماهی که تو باشی و پلنگی که منم

چمدان دست تو و ترس به چشمان من است

این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است

قبل رفتن دو سه خط فحش بده،داد بکش

هی تکانم بده،نفرین کن و فریاد بکش 

قبل رفتن بگذار از تهِ دل آه شوم

طوری از ریشه بکش ارّه که کوتاه شوم

مثل سیگار،خطرناک ترین دودم باش

شعله آغوش کنم حضرت نمرودم باش

مثل سیگار بگیرانم و خاکستر کن

هر چه با من همه کردند از آن بدتر کن

مثل سیگار تمامم کن و ترکم کن باز

مثل سیگار تمامم کن و دورم انداز

من خرابم بنشین،زحمت آوار نکش

نفست باز گرفت،این همه سیگار نکش

آن به هر لحظه ی تب دار تو پیوند، منم

آنقدر داغ به جانم ،که دماوند منم

توله گرگی ،که در اندیشه ی شریانِ منی

کاسه خونی،جگری سوخته مهمان منی 

چَشم بادام،دهان پسته،زبان شیر و شکر

جام معجونِ مجسم شده این گرگ پدر

تا مرا می نگرد قافیه را می بازم

بازی منتهی العافیه را می بازم...

سیبِ سیب است تَن انگیزه ی هر آه منم

رطب عرشِ نخیل او قدِ کوتاه منم

ماده آهوی چمن،هوبره ی سینه بلور

قاب قوسِین دهن، شاپریه قلعه ی دور

مظهر جانِ پلنگم که به ماهی بندم

و به جز ماه دل از عالم و آدم کندم

 ماهِ بیرون زده از کنگره ی پیرهنم

نکند خیز برم پنجه به خالی بزنم

 خنده های نمکینت،تب دریاچه ی قم

بغض هایت رقمی سردتر از قرنِ اتم

 مویِ بَرهم زده ات،جنگل انبوه از دود

و دو آتشکده در پیرهنت پنهان بود

 قصه های کهن از چشم تو آغاز شدند

شاعران با لب تو قافیه پرداز شدند

 هر پسربچه که راهش به خیابان تو خورد

یک شبه مرد شد و یکه به میدان زد و مُرد

 من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم

و از آن روز که در بندِ توام آزادم

 چشممان خورد به هم،صاعقه زد پلکم سوخت

نیزه ای جمجمه ام را به گلوبند تو دوخت

 سَرم انگار به جوش آمد و مغزم پوسید

سرطانی شدم و مرگ لبم را بوسید

 دوزخِ نی شدم و شعله دواندم به تنت

شعله پوشیدم و مشغولِ پدر سوختنت

 به خودم آمدم انگار تویی در من بود

این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود

 پیش چشم همه از خویش یَلی ساخته ام

پیش چشمان تو اما سپر انداخته ام

 ناگهان دشنه به پشت آمد و تا بیخ نشست

ماه من روی گرفت و سر مریخ نشست

 آس ِ در مشتِ مرا لاشخوران قاپ زدند

کرکسان قاعده را از همه بهتر بلدند

 چایِ داغی که دلم بود به دستت دادم

آنقدر سرد شدم،از دهنت افتادم

و زمینی که قسم خورد شکستم بدهد

و زمان چَنبره زد کار به دستم بدهد

تو نباشی من از آینده ی خود پیرترم

از خر زخمیِ ابلیس زمین گیر ترم

تو نباشی من از اعماق غرورم دورم

زیر بی رحم ترین زاویه ی ساطورم

تو نباشی من و این پنجره ها هم زردیم

شاید آخر سر ِ پاییز توافق کردیم

هر کسی شعله شد و داغ به جانم زد و رفت

من تو را دو… دهنه روی دهانم زد و رفت

همه شهر مهیاست مبادا که تو را

آتش معرکه بالاست مبادا که تو را

این جماعت همه گرگند مبادا که تو را

پی یک شام بزرگند مبادا که تو را

دانه و دام زیاد است مبادا که تو را

مرد بد نام زیاد است مبادا که تو را

پشت دیوار نشسته اند مبادا که تو را

نا نجیبان همه هستند مبادا که تو را

تا مبادا که تورا باز مبادا که تو را

پرده بر پنجره انداز مبادا که تو را

دل به دریا زده ای پهنه سراب است نرو

برف و کولاک زده راه خراب است نرو

 بی تو من با بدن لُـ-ـخت خیابان چه کنم

با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم

 بی تو پتیاره ی پاییز مرا می شکند

این شب وسوسه انگیز مرا می شکند

 بی تو بی کار و کسم وسعت پشتم خالیست

گل تو باشی من مفلوک دو مشتم خالیست

 بی تو تقویم پر از جمعه بی حوصله هاست

و جهان مادر آبستن خط فاصله هاست

 پسری خیر ندیدهَ م که دگر شک دارم

بعد از این هم به دعاهای پدر شک دارم

 می پرم ،دلهره کافیست خدایا تو ببخش

خودکشی دست خودم نیست، خدایا تو ببخش

علیرضا آذر


+شعر خیلی قشنگیه خیلی دوستش دارم، اهنگشو تا چند وقت پیش خیلی گوش میدادم تم قشنگی داره

++اهنگی که گذاشتم از روش درست شده دقیقا شعر نیستش

+++یه چیزی، بچه ها این فقط یه شعر قشنگ با تم دارکه خب؟ قرار نیست کسی با گوش دادنش جوگیر بشه=-= من گردن نمیگیرم

Dragon ‌ ‌ برهوت ... 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Dragon ‌ ‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Dragon ‌ ‌ 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓳𝓸𝓳𝓸 گلی 🍀🍓 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 روژی کوژولو 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓳𝓸𝓳𝓸
Last Comments :
Tags :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Dragon ‌ ‌
    13 Shahrivar 01، 23:09
    Dragon ‌ ‌
    مبادا که تو را یعنی چی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فکر میکنم تو اینجوری نباش!
    میگه شهر مهیاست مبادا که تورا
    یعنی شهر امادست، تو نباش
    در کل مبادا معنیش یعنی نباشد، هرگز و این چیزا

    #کسی معنی بهتری داشت بگه
  • برهوت ...
    13 Shahrivar 01، 23:11
    برهوت ...
    شعر زیبایه 👌
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی^^
    خیلی خوش اومدین
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Shahrivar 01، 23:27
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    گشادم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر
  • Dragon ‌ ‌
    13 Shahrivar 01، 23:31
    Dragon ‌ ‌
    فهمیدم

    شعرش خیلی قشنگه :"
    باسیلیسک دفعه‌ی قبلی که اومده بودم اهنگ داشت اما الان اهنگش کجاست؟ :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه*-*

    اهنگو قبل از ادامه مطلب گذاشتم اگه بیای تو صفحه اصلی وب میبینیش
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Shahrivar 01، 23:38
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    چرا؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی بگم خب؟
  • Dragon ‌ ‌
    13 Shahrivar 01، 23:52
    Dragon ‌ ‌
    همین الان دوباره تو همین صفحه اومد "-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    درستش کردم خب:"|
    درست شد دیگه؟ ادمینی الان؟
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    14 Shahrivar 01، 15:53
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    منم گشادم🗿

    + اسممو🥺
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 23:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به 


    +خوبه@-@؟ بالاخره فهمیدم چه لقبی بهت بدم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    14 Shahrivar 01، 23:31
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    + ارهTT فقط بگو درست میبینم و همستره دیگه نه؟ چون خط شکسته رو نمیتونم خیلی خوب بخونم:"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 23:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +درست خوندی همستره@-@
    البته بنظرم شبیه تئودور تو الوین و سنجاب هام هستی، ولی خب اینو گذاشتم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    14 Shahrivar 01، 23:40
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    هردوش قشنگهTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 23:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    بخوام تشبیهتون کنم،
    سانا سایمونه، بچه خوب و گوگولی و درسخونیه@-@
    لیل الوینه از دیوار راست میکشه بالا
    توام تئودوری کوچولوی گوگولی
    منم دیوم که از دست لیل چل شدم کلا
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    15 Shahrivar 01، 00:54
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    Jojo؟ این یعنی چی؟ 
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Shahrivar 01، 01:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یعنی جوجو دیگه
    جوجه
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    15 Shahrivar 01، 12:12
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    حقیقتا ندیدم انیمیشنو ولی تشبیهات درستی بود^^xD
    تئودور همون سبز چاقس؟:"|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Shahrivar 01، 01:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂❤️ انیمیشنش رو ندیدم من، نسخه‌هایی که من دیدمشون انیمیشنی نبودن واقعی بودن و فیلم مورد علاقه دوران بچگیم بود
    اوهوم@-@همونی که از همه گوگولی تره
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    16 Shahrivar 01، 02:14
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    جوجو و جوجه یکین؟ :|
    باسیلیسک من جوجه نیستممم، امار جوجه‌هایی که خانوادگی به قتل رسوندیمشون رو بهت ندادن؟
    میتونم عکس چند تا جوحه‌ی مرحومو بهت نشون بدم...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 02:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یپ
    شاید توهم یه روز جزشون شدی نمیخواد فعلا امار بدی
    منم دارم یه عالمه از این عکساها عکس خودتم روداری کنی میره کنارشون
  • گلی 🍀🍓
    16 Shahrivar 01، 08:23
    گلی 🍀🍓
    وای خدایا
    صداش احساسات نوستالژی ده سال پیشمو برام زنده کرددد
    میبینم وبت رو قشنگ کردی بلو^^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 02:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره خیلی خوبه اهنگش:>
    دیگه یه دستی به وب عتیقمون کسیدیم وب تکونیش کردیم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    16 Shahrivar 01، 12:31
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    اره منم همونا رو دیدم ولی یادم نمیاد خیلی"-"
    من گوگولیمممممم*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 03:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا
    بله بله@-@
  • روژی کوژولو
    17 Shahrivar 01، 00:15
    روژی کوژولو
    یا ابلفضل این شعره یا کتاب :)))))

    - قشنگ بود..خوشمان آمد.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 03:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شعری ک کتاب است


    -خیلی دوسش دارم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    27 Shahrivar 01، 11:55
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خر گاو الاغTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم دوست دارم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    27 Shahrivar 01، 11:56
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خر گاو الاغTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم عاشقتم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    27 Shahrivar 01، 13:14
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    برای تاکید بیشتر دوبار اومدD:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 22:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون ب تاکیدت
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    27 Shahrivar 01، 23:59
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    من از عشقت دارم دیوونه میشمY-Y
    چطوری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 00:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون
    خوبم تو چطوری؟
    وای دختر اینو بگم بهت، بابام یه دوست داره که دوتا زن داره
    بعد این دوتا هوو یه جوری صمیمین پشمای ادم میریزه میبینشون
    سه تایی میرن بیرون عکس میگیرن میرن این ور میرن اون ور
    با ما اومده بودن مسافرت این دوتا خانم
    اصلا مثل پروانه دور سر هم میگشتن
    تو یه خونه هم زندگی میکنن
    اصلا مخم هنوزم که بهش فکر میکنم سوت میکشه
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    28 Shahrivar 01، 00:07
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    مطمئن؟ من خوبم*-*
    ودفxD البته من یه مدلشو تو اینستا دیده بودم ولی خب بازم عجیبه...xD TT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم همیشه خوب باش
    خیلی پشم ریزونه:| اصلا نمیتونم بفهممش:| همینشکلی خیلی خوشحال و شاد انگار نه انگار اتفاقی افتاده باهم دوتایی زندگی میکردن خیلیم عالی انقدرم هوای همو داشتن حد نداشت
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    28 Shahrivar 01، 19:08
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    https://uupload.ir/view/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B8_%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B0%DB%B1%DB%B3_e9i5.jpg
    اینو می‌بینی؟ روحش گرامی و یادش شاد شد...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 19:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وقتی گفتم عکستو بفرست این عکستو میخواستم که معلوم باشی توش:|
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    28 Shahrivar 01، 19:25
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    باسیلیسک از زندگی محوت میکنمممممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 19:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نوکم میزنی یا تخم میزاری روم؟XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7