𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 11 Shahrivar 1402، 11:48 PM

پای برهنه

عزیزمن، 

این روزها، غصه‌هایم را وعده به وعده در بشقاب سرو می‌کنم، 

کابوس‌هایم را به موقع می‌بینم،

دردهایم را سر وقت چاق می‌کنم و می‌کشم،

با پای برهنه،

روی تکه‌های شکسته قلبم می‌رقصم،

راستش را بخواهی، 

به گمانم دیوانه شده ام


+فردا ازمون ایین نامه دارم و دلم نمی‌خواد بخوام، باید ساعت ۵صبح پاشم که ۷اونجا باشم، می‌ترسم خواب بمونم... هیچی هم نخوندم اصلا...

++دلم میخواد همینجوری تا ابد زیر پتو مچاله بمونم و از زیر پتوم هیچ جا نرم، ولی فردا باید، راهنمایی رانندگی برم، باشگاه برم، خونه عمم برم، قبل خونه عمه‌هم باید بیام خونه تا ظرف‌های شام رو بشورم و خودمم یه دوش بگیرم...

Amber Boy
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amber Boy
    16 Shahrivar 02، 11:25
    Amber Boy
    سلام فاطی خوبی فداتشم؟😍
    امیدوارم آیین نامه رو ترکونده باشی و بعدشم شهری رو گرفتی باشی گواهینامه رو ...
    چطوری؟ بهتری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Shahrivar 02، 13:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلامممم کجایی تو پسر کامنت‌هات رو چرا جواب نمیدی؟؟
    هه ریدم توش با ۵تا غلط رد شدم، تا ۴تا غلط رو قبول میکردن💔 بخاطر یه غلط…
    اوهوم خوبم تو چطوری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7