𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 30 Mehr 1402، 10:45 PM

متاسفم

من عزیزم، می‌خوام اگه آینده‌ای برامون وجود داشت، بدونی که من همه تلاشم رو کردم که به اینجا برسیم...

و اگه آینده‌ای وجود نداشت و هیچ وقت نتونستی این متن رو ببینی، واقعا متاسفم، متاسفم که کافی نبودم،  که خوب نبودم، که نتونستم هیچ کاری بکنم برات... متاسفم که حرفای بابا واقعی بود... متاسفم که نتونستم اونقدری تحمل کنم که آینده‌ای وجود داشته باشه... متاسفم و دوستت دارم. راستش رو بخوای، از وقت گذروندن باهات توی خیالم همیشه لذت بردم.

گلی ☕🌌
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • گلی ☕🌌
    4 Aban 02، 11:42
    گلی ☕🌌
    و مایی که هزار بار بجای آدمایی که بهمون احساس ناکافی بودن دادند از خودمون معذرت خواستیم
    چطوری دختر؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Azar 02، 22:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    و مایی که هیچ وقت نتونستم با اون احساس ناکافی بودن کنار بیایم:)
    خستم... خسته‌تر از هر وقت دیگه‌ای...
    انقدر زندگیم بهم ریختست نمیدونم باید برای چی ناراحت باشم...
    یهویی یه عالمه مشکل ریختن سرم و قشنگ دارم زیرشون له میشم
    تو چطوریایی؟ چی کارا میکنی؟ چه خبرا؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7