𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 19 Shahrivar 1402، 10:37 AM

من تهرانم

بچه‌ها من تهرانم، اگه کسی دوست داره بیاد باهم بریم بیرون

اگه هم جایی رفتین توی تهران خوشتون اومده بهم پیشنهاد بدید

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Amber Boy Amber Boy
Last Comments :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Shahrivar 02، 10:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بغض سگی🥲*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Shahrivar 02، 11:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اتفاقا اون سمت‌هام میخواستیم بیایم ولی خب جور نشد:(
  • Amber Boy
    19 Shahrivar 02، 12:34
    Amber Boy
    سلام خوبی؟ منم به همین زودیا میام تهران دیگه😍😍 بعد هر موقع اومدی حتما به من بیگوووووووووو🥺❤❤❤
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Shahrivar 02، 13:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام نه زیاد، تو مترو پریود شدم یکم گند خورد تو روزم دارم از درد میمیرم ولی خوش گذشت، تو خوبی؟
    میای تهران زندگی کنی کلا؟؟
  • Amber Boy
    20 Shahrivar 02، 13:17
    Amber Boy
    😬🥺 شت ... واقعا به نظرم باید یه جایی یا یه فضا های خاصی توی شهر توی مترو مخصوصا جاهای اینجوری باشه که طرف بتونه حداقل چند لحظه چیل کنه ... و دراز بکشه حداقل ... یه سری مکان های حداقل پرایوت طور ...
    من عالیم مرسی فداتشم 😍
    آره آره میخوام کلا برم زندگی کنم 😍😍😍
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Shahrivar 02، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بابا یه جای خاص بخوره تو سرشون من یه ربع بیست دقیقه درگیر این بودم ببینم کجا می‌تونم برم از دستشویی استفاده کنم… یه دستشویی باشه ما جای خاص نمیخوایم…
    همیشه عالی باشی قربونت برم@-@
    ای جانننن به سلامتییی@-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7