𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 19 Khordad 1401، 11:22 PM

𝓭𝓪𝔂𝓼 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝓭𝓮𝓪𝓽𝓱-𝓭28

الان که دارم اینو مینویسم اسم خودمم صدقه سری ام وی circus یادم نیست و دقیقا قبل از اینکه با جیغ یادم بیاد که ام وی اومده داشتم فکرامو جمع می‌کردم که باید چی بنویسم  امشب، واقعا ام وی اتک بود.

خیلی خب، نفس عمیق می‌کشم و  سعی می‌کنم تمرکز کنم. امروز امتحان عربی رو به امید نیفتادن رفتم ولی به نسبت خیلی خوب دادمش، بعد امتحان دوباره رفتیم کافه پیانو و یکی از قشنگ ترین لیمونادهای عمرمو خوردم و خیلیم خوشمزه بود(درعجبم من 6سال پنج روز در هفته دوبار این کافه رو می‌دیدم چرا هیچ وقت توجهم بهش جلب نشد چون اون کافه ده ساله اونجاست!) جدیدا انقد با کیمین وقت می‌گذرونم که وقتی ده دقیقه نیست احساس عجیبی دارم. دارم به نسبت خوب تاریخ هنر رو میخونم(دوفصل خوندم امروز)، تئوری موسیقی هم شروع کردم(یه مقداریش شبیه فیزیک دوازدهم خودمونه) عمومی‌هامم بد نیستش بسی امید دارم که بتونم خوب کنکور رو بدم، هنوزم میترسم نسبت به کاری که دارم می‌کنم چون اصلا ریسک پذیر نیستم ولی دارم تمام تلاشم رو می‌‌کنم خودمو از منطقه امنم بکشم بیرون و یکم ریسک کنم. اون دختر که دیشب گفتم همکلاسیم بود امروز بالاخره جلو در کافه بهش گفتم میشه بهت پیام بدم ازت سوال بپرسم؟ گفت حتما، تا حدی تو دوست شدن باهاش موفق بودم(برای منی که با یکی دو کلمه اضافه بر سازمان حرف می‌زنم لکنت می‌گیرم خیلی پیشرفت حساب میشه)! از وقتی بیخیال همه چیز شدم و دارم خیلی راحت تر زندگی می‌کنم امتحانامو خیلی بهتر میدم، کهیرهام بهتر شده چون دیگه خیلی خودمو نمی‌خارونم و تمرکزم خیلی بیشتر شده... دارم خیلی عادت های جدید که تمام این مدت دلم می‌خواست اضافشون کنم به زندگیم و نمیشد رو اضافه می‌کنم و حس خیلی خوبی داره. کنترل زندگیم خیلی بیشتر اومده دستم و احساس خوشحالی دارم، بعد از کلی مدت یه روز کامل کاملا خوشحال بودم!!خوشحال خوشحال بدون هیچ حس مزاحم کوفتی دیگه ای! حتی امروز اونم نتونست روزمو خراب کنه و وقتی دیدمش اینجوری بودم که ااا دیگه یه چیزی توی دلم زیر و رو نمیشه. امروز از اون روزا بود که پر از حس امید به زندگی بودم


+من پنیک کردم سر ام وی واقعا خودمم نمیدونم دارم چی مینویسم

++وقتی یکی یا دوتا بایس داشته باشی از یکی دونفر اتک می‌خوری، هشت او تی ها خیلی بیچارن از همه طرف اتک

..... D: ..... D: nooshi ‌ ‌ گلی 🍀🍓 ..... D: ..... D: ..... D:
Last Comments :
Tags :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... D:
    20 Khordad 01، 00:45
    ..... D:

    اوماااا نفذحخثتذثحععحذت 

    دیدی ام وی روووو ثخبنمثقترحثقخذدفنذفندگذقتح حقذگخحئذجذنثقحئد35ت-فند-4ند4حئدح5ت4حنح4ئا حت4چد 0-غحن 4چحات4چ0تعا0چ4تت5تچخل64تخ6نقتلاح54لثن0ات54غ-5-نل46ت0هنلقثختا05تل-ج4نلخفثتذ-قنذ-تف0ت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Khordad 01، 00:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کاش نمیدیدم اون مستهجنات رو:)
    ببین اونجایی یادم اومد چیه که زنگ زدم رفیقم باهم عر بزنیم بعد صدام زد😂😂😂
  • ..... D:
    20 Khordad 01، 00:57
    ..... D:

    دقیقااااااااا

    جرر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 10:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هنوزم من نمیتونم ام وی رو:>
    هنوزم نمیتونم
    ببین همون یاداوری اون تیکه که هان و چان، سونگمین و بچه نون رو بلنده کرده بودن میچرخوندن برا تا اخر عمر پنیک کردنم کافیه
  • nooshi ‌ ‌
    20 Khordad 01، 01:33
    nooshi ‌ ‌

    زامبیا ناراحت میشی اگه همچنان زامبی صدات کنم؟ "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 10:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو میتونی منو هرچی دوست داری صدا کنی نوشی جوجه
  • گلی 🍀🍓
    20 Khordad 01، 14:31
    گلی 🍀🍓

    این قدر خوشحال شدم از خوشحالیت که انگار حال خودم خوب بوده:))

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 10:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    بهتری؟
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 12:56
    ..... D:

    ببین اون تیکه برای ی بدبختی مثل من ک بایسش چانه سمه..سم... 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 21:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببین من هشت او تی ام:> هر هشت تاشون بایسمن:> قشنگ پارم پاره
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 21:17
    ..... D:

    الهی... 

    من دوتا بایس دارم... 

    از همون دوتا اندازه ی هر هشت تاشون اتک میخورم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 21:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من هشت تا بایس دارم و قشنگ کاملا حاملم
  • ..... D:
    21 Khordad 01، 22:08
    ..... D:

    جررررررررررر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    21 Khordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من دلم اینجاست ولی ذهنم تو ژاپن تو کنسرته:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7