𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
۷۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... TATA
    29 Shahrivar 01، 20:47
    ..... TATA
    منم همینطور
    و های
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 20:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    الیک های
    چطوری؟
  • ..... TATA
    29 Shahrivar 01، 20:50
    ..... TATA


    بدنیستم
    تو چی اوما؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 20:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از افتضاح بدترم:)
    چه خبرا؟
  • ..... TATA
    29 Shahrivar 01، 20:52
    ..... TATA
    وای..میتونم کمکی بکنم؟
    هیچ بی خبری
    توچی؟.-.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 20:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم، فکر نکنم:)
    منم خبر خاصی نیست
    اینجا انقدر ریختن خیابون برای اعتراض، خواهرم عصر رفت سر کار الان دیگه از ترس نمیتونه برگرده، شب میمونه خونه صاب کارش
    مامان بابامم باغن امیدوارم بتونن برگردن مسیرارو بستن ظاهرا
    من موندم و خواهر کوچیکم که هی داره بهانه میگیره
    سه تا گلدون چپه کردیم امروز
  • ..... TATA
    29 Shahrivar 01، 20:57
    ..... TATA


    وای شت:))))
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 20:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:)
    بازی کنیم؟
  • ..... TATA
    29 Shahrivar 01، 20:58
    ..... TATA
    اشکاله نداره بگم نه..؟واقعا حوصله ندارم....
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 20:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه عزیزم میفهممت^^
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 20:59
    |тαяαηєн| ..
    عاح*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من نباید منحرف شم من نباید منحرف شم من نباید منحرف شم
    ولی جای این کارا تو وبلاگ من نیست=-=
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:02
    |тαяαηєн| ..
    چرا منحرف شی
    عاحی از خستگی *
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عاه چرا خسته ای؟
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 21:03
    برسام محمدشاهی
    های
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    های به روی ماه نشستت چطوری؟
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    29 Shahrivar 01، 21:10
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    هاییی بلووو*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    های به روی ماه نشستت جیوو
    چطوری؟ چه خبرا؟
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:14
    |тαяαηєн| ..
    نمیدونم همین جوری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همینجوری؟
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:18
    |тαяαηєн| ..
    اره

    اونی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مطمئن؟


    بله؟
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 21:20
    برسام محمدشاهی
    خوبم که خوبم ولی خیلی گرمهههههههههه
    تو خوبی (وی جواب را میداند ولی برای continue کردن conversation میپرسد😅) ((به امید اینکه یذره خندیده باشی😅))
    +یه دیقه صبر کن برم تو لپتاپ بعد conversation رو continue میکنیم😅😅
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من سرما خوردم
    😂😂😂💔
    بازی کنیم؟
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:28
    |тαяαηєн| ..
    باید بگی جانممممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جانممممم؟
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:30
    |тαяαηєн| ..
    سعی کن خوب باشی خب؟ ت قوی تر از این حرفایی:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونم خوب باشم
    دلم میخواد جز صندلی بشم
    حوصله هیچ کاریو ندارم
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 21:33
    برسام محمدشاهی
    او گاش ریلی؟
    تو این هوا؟(یه جوری میگم انگار خودم این مرداد ماه سرما نخوردم)
    ولی ایشالا زودتر خوب میشی
    گت ول سون (چقد وقتی اعضای بی تی اس و سوبین و جونگوون کرونا گرفته بودن من تو ویورس می نوشتم گت ول سون😂)
    یس فقط چی ؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    بدبختانه:"
    نرسی@-@
    جووون😂😂
    ففط چی چی؟
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    29 Shahrivar 01، 21:39
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    ولی این طرز صحبتت>>>>>>
    خوبمم شکر..توچطوری؟ هیچی والا تازه شام خوردم*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حیح»-»
    همیشه خوب باشی، یکم بدتر از افتضاح، نوش جان
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:40
    |тαяαηєн| ..
    هههی منم :'
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    باید پاشم انقدر کار دارم ولی دلم میخواد بشینم
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    29 Shahrivar 01، 21:41
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    *-*
    شت..چیزی شده؟"-"
    مرسیی..چ خبر؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بگذریم:) بهش فکر میکنم اعصابم خورد میشه
    کامنت یکی بالاتر گفتم حوصلم نمیکشه تایپ کنم باز
    رفتن مهموناتون؟
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 21:45
    برسام محمدشاهی
    گفتی بازی کنیم گفتم اوکی فقط چی؟
    او سوله میو ته کیه رو (خیلی خوفهه)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها هرچی دلت میخواد
    اره خیلی اهنگ کراشیه
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    29 Shahrivar 01، 21:46
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    :>>>>>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام
    چطوری؟
  • SOFIA RIDDLE
    29 Shahrivar 01، 21:51
    SOFIA RIDDLE
    بیا باهم حرف بزنیم گشنگم
    بگو ببینم چی ناراحتت کرده:)؟؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بهش فکرم میکنم اعصابم خورد میشه:)
    چه خبرا؟ چی کارا میکنی؟
  • |тαяαηєн| ..
    29 Shahrivar 01، 21:53
    |тαяαηєн| ..
    منم مث تو
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعیییی
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    29 Shahrivar 01، 21:53
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    یاا باسیلیسک چی چی بازی میخوای بکنی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    29 Shahrivar 01، 21:55
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】 خاله کیوت کامیلا•-•
    هعییی...
    اره دیشب نصف شب رفتن~
    ولی روانی شدم رسما:/
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به مناسبت رفتنشون شام بده😂🤣
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    29 Shahrivar 01، 21:57
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    کمی تا حدودی نمیدانم ولی بر حسب خوبی میگم خوبم"-"
    توعم که گفتی:>...
    راستی"-" دانشگاهت از کی شروع میشه؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه@-@ همیشه خوب باش


    از دوم میرم برا ثبت نام
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 21:58
    برسام محمدشاهی
    تو بگو من که هنگم😂
    عه فکر نمیکردم شنیده باشی از اس اف ناینه ها
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂💔ول کن
    میدونم، تو کینگدام کاورشو که شنیدم خیلی خوشم اومد دانلودش کزدم
    بیخیال من خودم خیلی اس اف ناین رو دوست دارم@-@ خیلی خوبن
  • SOFIA RIDDLE
    29 Shahrivar 01، 22:15
    SOFIA RIDDLE
    پس نگو
    بیا از چیزای خوب حرف بزنیم
    مثلا قشنگیای دنیا..
    https://uupload.ir/view/ateez_-_one_day_at_a_time_[129_kbps]_je7j.mp3/
    پیدا نکردم چطوری لینک بفرستم برات ولی گوشش بده معنیش فک کنم بهترت کنه*
    هیچی امروز خیلی بیکار بودم رسما
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه@-@
    میتونی برام لینکش کنی؟ با گوشیمم نمیتونم بازش کنم
    @-@
    ای بابا
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    29 Shahrivar 01، 22:29
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    وای فاک اینجام شلوغ شد من و خواهرم سکته کردیم تا مامانم برگشت:"| ولی اینجا همه ترسوان تا گفتن متفرق شدن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 22:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم راستش اینجا چه خبره ولی خواهرم خیلی ترسید بیاد، توراه بیفته دست معترضا اذیتش کنن
    رفتنی هم چون چادر سرش بود کلی اذیتش کرده بودن
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 22:44
    برسام محمدشاهی
    اوکی خخخخخخخخ
    عه نمیدونستم کینگدام رو دیدی خیلی خوب بودددددد
    من میخوام بار دوم ببینممممممم
    منم بخاطر همون کینگدام او سوله میو رو دان کردم البته تازه هفته پیش دانلودش کردم
    از 4 ماهه میخوام دانلود کنم خخخخخخخخ
    +این بشر مانده چجوری احساسات خود را بدون ایموجی بیان کند
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گفتم چند بار بهت کینگدامو دیدم@-@
    کینگدام فوق العاده بود، اصلا ببین یه چیزی بود که هیچی مثلش نیومده هر استیج بهتر از استیج قبلی، اصلا خیلی پشم ریزون بود 
    چه خوب@-@
    خسته نیاشی😂💔
    +سخته
  • |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    29 Shahrivar 01، 22:44
    |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~
    اوه جدیی؟'-'
    فوضولی بنظر نیاد'-'...ولی رشته ات چیه؟ حست نسبت به دانشگاه؟*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    راحت باش بابا^^ 
    رشتم فیزیک 
    ترسناکه یکم، محیط جدید و بزرگ تریه و کلا سیستمش با مدرسه فرق داره! ولی هیجان انگیزم هست چون ادمای جدید محیط جدید درسای تخصصی و جدید تر و خیلی چیزای باحال دیگه. یکم دلشوره دارم براش با کلی ذوق
  • برسام محمدشاهی
    29 Shahrivar 01، 22:44
    برسام محمدشاهی
    ات ده پارتی جانه چیرز
    ات ده پارتی جانه چیرز چیرز چیرز چیرز چیرز
    +ساری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لریک چیه؟
    +راحت باش
  • SOFIA RIDDLE
    29 Shahrivar 01، 23:18
    SOFIA RIDDLE
    وایساااا
    بزارم وبم بیای گوش کنی
    همینجا ک کامنت گذاشتم باهاش
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه@-@
    گذاشتی بگو
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    29 Shahrivar 01، 23:18
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    جرعت و حقیقت تکراریه و صندلی داغ هم همون ج ح ولی بدون جرعتشه، چرا بازی دیگه‌ای به ذهنم نمیرسه؟ :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    29 Shahrivar 01، 23:32
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    وضع برای چادریا و محجبه هام خرابه
    هم فکر میکنن تقصیر اوناست هم میخوان به زور از سرشون در بیارن
    د لعنتی ازادی یعنی اینکه بذاری اون چادر سرش کنه دیگه:"|
    ولی حقیقتا حالم داره بهم میخوره و میترسم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وضع برا همه خرابه:)...
    دقیقا! وقتی میگید ازادی یعنی همین
    راستش منم میترسم
    تو مشهد پلیس اتیش زدن! مردم فرانسه، چند هفته کامل هر شنبه بست نشستن کاملا مسالمت امیز تا به خواستشون برسن اینام به اسم مسالمت امیز و اعتراضات صلح امیز و ... پلیس اتیش میزنن:|
    ما اگه اعتراضی داریم درست حسابی
    همه ما عذا داریم همه ما ناراحتیم همه ما اذیتیم
    ولی اتیش زدن یه پلیس چیو درست میکنه؟
    تخریب اموال عمومی، بجز اتیش زدن چیزی که خودت پولشو دادی چیه دقیقا؟ دول اونارو با مالیاتی درست میکنه که ما دادیم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    29 Shahrivar 01، 23:49
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    وای..
    به نظر من که نتیجه نمیده و فقط برای خودشون مشکل درست میکنن
    البته یه چیزی اگه اتفاق بیفته میشه، ولی نمیخوام اینجا بگم بعدا بیان بکننم تو گونی🗿
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Shahrivar 01، 23:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببین، عوض کردن نظام بد نیست
    ولی الان از هرکی بپرسی بعد از برکناری نظام چی؟
    میگه خب ازاد میشیم
    خب ببخشید بحث کار هست! بحث فرهنگی هست! بحث کتابای مدرسه هست! فقط الان میکنیم تموم میشه؟ سیاست چی؟ ایران میخواد بیفته دست کی؟
    ون دوران که انقلاب کردن برا همه اینا برنامه داشتن! دوتا برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشتن! اینا همین شکلی میخوان بریزن خیابون فقط
    من خرگوشامم دست کسی که نمیدونه چی میخواد بکنه نمیدم چه برسه به ایندم و زندگیم
  • برسام محمدشاهی
    30 Shahrivar 01، 00:13
    برسام محمدشاهی
    عه من چقد خنگم (اینم من بهت گفته بودم😅)
    من کینگدامو دیدم البته لجندری وار رو دیدم اون اولیه رود تو کینگدام رو ندیدم
    الان دارم کوییندام ۲ رو تموم میکنم

    و اینکه پرسیدی لیریک چیه لیریک چیرزه از سونتین لیدرز
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به خودت نگو خنگ!
    چه خوب@-@
    کوییندامو خیلی دوست دارم ببینم ولی وقت نکردم هنوز



    مرسی@-@
  • برسام محمدشاهی
    30 Shahrivar 01، 00:20
    برسام محمدشاهی
    🥲🥲🥲🥲🥲 چی بگم خووووو راس میگم دیگه🤣🤣🤣
    وقت کردی ببین خیلی باحاله🥲🥲🥲🥲 اجراهای کازمیک گرلز و ویویز🥲🥲
    نمیدونم بهت گفته بودم یا نه ولی من کینگ دام رو بخاطر اسکیز دیدم بعدش فن بی تو بی و ایتیز و ده بویز و آیکون هم شدم اس اف ناین هم هنوز تو صفه
    کوییندام رو هم بخاطر کپلر دیدم بعد فن ویویز شدم فن لونا هم دارم میشم ووجوسونیا هم تو صفن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 00:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در هر صورت نباید به خثدت برچسب بزنی! وقتی برچسب بزنی اون وقت خیلی اتفاقی بدی میفته برات چون ه خثدت اون برچسبو زدی و باور کردی که اون تویی
    باشه@-@
    منم دقیقا!!!
    کوییندامو من بخاطر جی ایدل دوست دارم ببینم نورلندم
  • برسام محمدشاهی
    30 Shahrivar 01، 09:48
    برسام محمدشاهی
    اوکی ^_^
    حیحی فقط کوییندام ۱ که جی ایدل و مامامو و لاولیز بودن من خیلی دوس نداشتم ببینم فقط جی ایدل و مامامو رو میشناسم
    بخاطر همین دو رو دیدم اون موقع. قع که شروع کردم خیلی تو فاز کپلر بودم بخاطر همین حتما میخواستم ۲ رو ببینم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 10:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
    یکو ببینم قطعا دو روهم میبینم
  • برسام محمدشاهی
    30 Shahrivar 01، 11:20
    برسام محمدشاهی
    چرا چی؟
    چرا کوییندام ۱ رو ندیدم؟
    چونکه بجز جی ایدل فن بقیشون نیستم لاولیز هم که دیسبند شدن
    ولی کوییندام ۲ کپلر رو میشناختم بریوگرلز روهم تا حدودی میشناختم لونا رو هم میشناختم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 17:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره@-@

    اها:"
    دوتا از استیج های جی ایدلو دیدم خیلی خوشم اومد ازشون
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    30 Shahrivar 01، 12:51
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    خب اینا اولویت‌شون اینه که حجاب اجباری نباشه، ولی خب به نظر من که تا این دولت هست همچین چیزی نمیگن، مگه اینکه نظام عوض شه که به قول تو بعدش بیفته دست کی؟ جدا به ایناش فکر نمیکنن، اگه نظام عوض شد و دیگه حجاب اجباری نبود خب اوکی این درست شد ولی بقیه چیزا چی؟ اگه بدتر شد چی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 17:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببین اصلا مخالفت با قانون حجاب اجباری، با اینکه چادر بکشی از سر یه زن و بزنیش فرق داره! 
    تویی که داری میزنی چه فرقی داری با اونی که مهسا رو زد؟ جفتتون یه اندازه حرومزاده این
    اینایی که میبینن و هیچی نمیگن و میگن اخیش خنک شدیم از اونام حرومزاده ترن
    میگین ازادی برابری برادی
    دیروز یه خانم چادری رو انقدر زدن که کارش به بیمارستان کشیده چشمش خالی شده:)
    این اعتراضه؟
    الان مملکتو بگیرن میخوان بدن دست کی؟ از دست شیر بیفتیم دست پلنگ؟
    اصلا برنامه دارن؟ هیچ کاری نمیتونن بکنن بخدا
    فقط ازادی بعدش دیگه مهم نیست چه بلایی سر مملکت میاد:|
    تو ببین کسایی که قیام کردن چقدر دقیق رهبر داشتن برنامه داشتن برا اعتراضاشون برا بعد از کودتا
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    30 Shahrivar 01، 17:28
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    بلو فناوری هفتم برنامه نویسی داره*-* قبلا نداشته ظاهرا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 17:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ما تو مدرسه فرزانگان چون تیزهوشان بودیم کلا یه کلاس جدا تا نهم کامپیوتر داشتیم😛 برنامه نویسی با سی پلاس پلاس یادمیگرفتیم
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    30 Shahrivar 01، 17:34
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    فقط میشه واگذارشون کرد به خدا:"| اینجا که همه دیوونه شدن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 17:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    امروز اینجا خبری نبود ولی بابام میگفت دیشب بیمارستانشون زخمی زیاد بردن
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    30 Shahrivar 01، 17:35
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    الان باید میگفتی موقع ما نداشت و منم حال میکردم که ما داریمTT گمشو اصن اهTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 17:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😛
    چه زبونی یاد میگیرید حالا؟
    ولی جدیده
    من خواهرم نداشت
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    30 Shahrivar 01، 19:03
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    پایتون؟ یا یه همچین چیزی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Shahrivar 01، 19:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پشمامممم
    حتما خوب یادش بگیر
    پایتون خیلی زبان خوب و کاربردیه
  • 𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    31 Shahrivar 01، 11:16
    𝓗𝓪𝓶𝓼𝓽𝓮𝓻
    اگه معلم بلد باشه و واقعا یاد بده منم یاد میگیرم"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    31 Shahrivar 01، 11:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اگه بلد نبود بیا خودم بهت بگم کجا یادبگیر'-'
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 20:06
    |тαяαηєн| ..
    پای راستم گرفتههه نمیتونم تکونش بدمممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    شب قبل مدرسه همه دارن یکی یکی تلف میشن😂💔
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 20:14
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    همچنین
    سلاممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلاممم
    چطوری؟
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 20:21
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    خوبمم تو چطوری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم خوبم چه خبرا؟
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 20:21
    |тαяαηєн| ..
    بیرونم بعد کمرمم داره میشکنهههه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای وای
    بیرونی خبر نیست؟ مراقب خودت باش
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 20:31
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    خوب بمونی
    هیچی بی خبری و فک کردن ب بدبختیای بوی گنده ماهه مهر
    توچی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنون
    منم به بدبختی های دانشگاهم فکر میکنم
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 20:37
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)

    اخی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا اسمت انقدر برام غریبست؟
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 20:39
    |тαяαηєн| ..
    خبری نی همه خوش و خرم ":
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا چه خوب@-@
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 20:43
    |тαяαηєн| ..
    آره
    خوشم نمیاد بیام بیرون اصن
    خابم میاد:|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    چرا؟
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 20:46
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    نمیدونم
    شاید چون گند زدن بهش
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 20:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه کلا سوهیون برام غریبست
    اشنا شدیم ما؟
  • SOFIA RIDDLE
    1 Mehr 01، 20:55
    SOFIA RIDDLE
    انیونگ
    بوگو بچم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انیووو
    چوری؟
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 20:58
    |тαяαηєн| ..
    خستم "))
    اونی بلو *-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله؟
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 20:58
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    وایی
    اره بابا ..
    میدونی من چقد باتو حرف زدم
    مگه تو بلو نیستی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان یادم ومد:"
    همونی که اون شب تا صبح حرف زدیم
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 21:24
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    افرین
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چطوری؟
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 21:24
    |тαяαηєн| ..
    بگو جانم '-'
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جانم؟
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 21:28
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    خوبم خودت چی ؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یکم عصبیم ولی خوبم
    چه خبرا؟
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 21:29
    |тαяαηєн| ..
    بیا بخور گفتم شاید گشنت شده باشه🍼
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :|
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 21:37
    |тαяαηєн| ..
    ^^🍼
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نوش جان
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 21:46
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    الهی..چرا؟
    هیچی بیرونم توچی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بابت همین اتفاقا
    منم بیرونم
    بزار به توهم پز بدم
    من فردا مدرسه نمیرمممممم
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 21:50
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    وای اره
    اعع
    وایییییییییی چرا 
    تو باید برییییییی
    ما میریمم توام باید برییی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون تموم سده😛😛
    نه دیگه من یازده سال رفتم بسمه^^
    شما به یاد منم برین
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 21:52
    |тαяαηєн| ..
    بلوووو
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جانم؟
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 21:55
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    وایییییییی واقعا ککک
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😛😛
    هفتمی امسال نه؟
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 21:57
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)

    ن شیشم
    این بنده ی حقیر(؟)ی سال دیرتر رفته مدرسه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جدا؟ 
    پشم بهت میخوره بزرگ تر باشه
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 21:58
    |тαяαηєн| ..
    بی بلا ک
    خیلی وقته واسم بستنی نگرفتیا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    بیا تو یخچال دارم بهت میدم
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 22:01
    |тαяαηєн| ..
    نخام اونجوری بریم بیرون واسم بخر-.-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ساعت ده شبه باید بخوابی فردا مدرسه داری!
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 22:03
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    ولی من پریروز 13 سالم شد ویهیهیهیهییی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اااا
    من نمیدونستم
    تولدت مبارکککککک@-@
    هزارساله بشی
    کادوهم بده به ما
  • دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    1 Mehr 01، 22:09
    دوغ آبعلی خونه ی مامانبزرگ (سوهیون جونتون)
    اوهومم
    مرسیییی
    چشمم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 22:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 22:10
    |тαяαηєн| ..
    خیلی بدجنسیTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 22:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تازه فهمیدی؟
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 22:22
    |тαяαηєн| ..
    فردا بریم بستنی بخریم خب؟
    مظلوم نمایی*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فردا میریم میخریم
  • |тαяαηєн| ..
    1 Mehr 01، 22:24
    |тαяαηєн| ..
    تبنفندفنف خوبه پس+-+
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7