𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 25 Esfand 1400، 09:39 PM

یه سال بزرگ تر

امسال اولین سالی بود که بعد از 6سال روز تولدم تمام روز توی تختم نبودم و گریه نکردم که یه سال دیگه هم گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد.... اولین سالی بود که هرکسی زنگ میزد تبریک میگفت بعد از اینکه قطع میکرد ادا در نمیاوردم و نمیگفتم اره جون عمتون معلومه چقدر از تولدم خوشحالین.... حتی میشه گفت اولین باری بود که تمام صبحش نشستم با مامانم حرف زدم و بهش گفتم که چقدر استرس دارم و حتی فکر کردن به کنکورم فشارم رو میندازه و باعث میشه مثل یه مرده یخ کنم و مامانمم برای اولین بار کامل به حرفم گوش داد و بعد راجب این گفت که اصلا براش مهم نیست قبول بشم یا نه و گفت اگه بخوام میتونم با یه مشاور راجب اضطرابم حرف بزنم من جز اون دسته از ادمام که وقتی کم بیارم برا اینکه بگم نه من قویم و کم نیاوردم شروع میکنم روی زمین میخزم و تقریبا هیچ چیز تحقیر کننده تر از این نیست که بهم بگن کم اوردی. پس وقتی به مامانم نگا کردم و گفتم احمقانست ولی واقعا کم اوردم واقعا جا خورد

احساس میکنم امروز واقعا با همیشه فرق داشت، یه جورایی امروز اینجوری بود که سنسورهام خیلی فعال تر از همیشه بود مطمئنم بخاطر این بود که دوروزه تصمیم گرفتم تا وقتی حالم بهتر نشده اصلا به کنکور فکر نکنم و واقعا فهمیدم چقدر این سه سال فشار کنکور دیوانم کرده چقدر همه چیزایی که باید میدیدم رو ندیدم...

بعد از مدت ها به این نتیجه رسیدم که بیشتر از هرکس دیگه ای معتاد حرف زدن با مامانمم و چقدر احمق بودم که هیچ وقت انجامش نمیدادم، از اینکه همه چیز رو به همه بگم واقعا بدم میاد و هیچ وقت همه چیزو نمیگم ولی بنظرم خیلی خوبه بعضی وقتا تا جایی که میتونی بگی  بگی و خودتو خلاص کنی و احساس کنی یکی دیگه هم هست که داره کمکت میده این مشکلات رو درک کنی.فکر کنم تمام این مدت نیاز داشتم که مامانم زل بزنه تو چشمام و بگه تو خیلی ادم پرتلاشی هستی اگه یه روز توی کنکور رتبه ای که میخوای رو نیاری یا رشته ای که میخوای نری من مطمئنم انقد تلاش میکنی که توی هر زمینه ای که کار میکنی بهترین میشی...واقعا نیاز داشتم یکی اینو بهم بگه و بهم یاداوری کنه چقدر تلاش کردم و میکنم! هیچ روزی به اندازه امروز از اینکه با مامان بزرگم حرف زدم و خیلی راحت و صمیمی بهم گفت که نذر کرده اگه دانشگاه تهران پزشکی قبول شم 10روز روزه بگیره خوشحالم نکرد...امروز اینجوری بودم که هی ببین همه این مدت بین خودت و همه ادما دیوار کشیدی و ازشون فرار کردی ولی همه اون ادما همه این سالا منتظر این بودن که تو یه در به این دیوار مسخره باز کنی که بتونن وارد بشن! هیچ وقت مغرور نباشید، مغرور بودن احمقانه ترین ویژگی یه ادمه، باور کنید به عنوان یه ادمی که همه معتقدن هیچ چیزی مهم تر از غرورش نیست دارم بهتون میگم

امروز به معنای واقعی کلمه همه چیز عالی پیش رفت و فکر کنم الان با امادگی کامل میتونم ژست یه بوکسر حرفه ای رو بگیرم و بگم هی 18سالگی من منتظرم که با همه مشکلاتت بجنگم و انقد خوش بگذرونم که ناک اوت شی

شاید باید هر روز همین جوری زندگی کنم، امسال همه چیز برام یه معنای دیگه ای داشت انگار بی نهایت بهتر بود همه چیز

در آخر، تولدت مبارک من، مرسی که این همه سال قوی بودی مرسی که هستی مرسی که انقد سمج و کله شقی مرسی که هر سال داری بهتر و کامل تر میشی و من واقعا عاشقتم بیشتر از هرکسی که تصور کنی

به عنوان اخرین حرف بهتون توصیه میکنم حتما کتاب پیش از انکه بمیرم رو قبل از اینکه بمیرین بخونین


دریافت


+ تنها ری اکشنی که میتونم به اودینری بدم اینکه برم یقه بنگ چان رو بگیرم و عربده بزنم بنگ چان شییییی دارم نمیتونمتون:| از وقتی اولین تیزر اومده دارم سعی میکنم تئوری هارو بفهمم ولی فقط دارم نمیفهمم، بخدا اگه نصف اون وقتی که گذاشتم که از تئوری ها سردربیارم عربی خونده بودم الان 150% میزدم عربیمو:"|

++از دیروز که تیزر منیاک اومده بیشتر از 1000بار گوشش دادم خیلی معتاد کنندست، فکر کنم هیچ وقت صدای بم فلیکس برام عادی نمیشه

• 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-* Dark Queen 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-* 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-* 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-* 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Aysa ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۷۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*
    25 Esfand 00، 21:40
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*

    بلووووووووو

    تولدت مبارکککککککککک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جیسوووووووووووووووووووووووووو
    مرسییییییییییییییییییی*-*
  • Dark Queen
    25 Esfand 00، 21:42
    Dark Queen

    بلوووووییی تولدت مبارکککککک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسیییییییییی
    تولد خودتم پساپس مبارک ببخشید نبودم زودتر تبریک بگم:( سال بعد جبران میکنم
    .
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 21:44
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    وای خیلی خوشحال شدمTT

    یه سالی بیشتر گیوت شدنت مبارک بلو🥺😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم*-*
    گمشو:|
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*
    25 Esfand 00، 21:44
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*

    اسمم جیووعهXDDDDDD

    از ته دلم برات آرزوی نتیجه عالی واسه تلاشات دارم:")))))))))) 

    امیدوارم بیای یه روز بگی وااای پزشکی قبول شدم و من از ته دلم واست ذوق کنم

    دوستت دارمممم*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا گفتم جیسو ناموسا:"| چیزی نیست فقط یکم زیادی خر مرگمXD
    مرسی*-*
    منم امیدوارم این اتفاق برای توهم بیفته
    منم دوست دارم
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 21:45
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    بلو تو چرا باکس فالو نداری ملت نمید چحوری بفالوئن:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم هرکاری کردم نیومد:|"
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 21:47
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    قالبای فرهان مثل هزارتوعه میری توش دیگ گم میشی🚶‍♀️

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره لعنتی:|
    بیا قهوه ایش کن برام
    بکگراندش همون قبلیه باشه پلیز
    میتونی برام عکس یه کافی شاپ از بیرون رو بزاری هدر؟ پیدا نکردم خودم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    25 Esfand 00، 21:47
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    تولدت مبارک بلو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی شخص ناشناسی که نمیشناسمت
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 21:48
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    همین که فرمودم کیوتی تمام🚶‍♀️

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قهر میشما|:
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*
    25 Esfand 00، 21:48
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*

    فدای سرت

    ای جااااان

     

     

    @لیلی

    خود فرهان کدارو برداشته.. یه کدی بهم داد براش باید بزاری توی صفحات مستقل تا بیاد بصبر بیابمش

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ^^




    ا دمت گرم یه مدت نبودم گوزپیچ شدم:"|
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 21:49
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    چه خوشگل شد ابنجا"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 21:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صورتی:"|؟
    کامان لیل:|
    قالب تک ستونه اصلا خوشم نمیاد نم چرا اینو گذاشتم
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*
    25 Esfand 00، 21:53
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 • جی جی رزالین*-*

    از قسمت منو ساز (بخش سمت چپ صفحه) دکمه سبز رنگ ایجاد پیوند جدید رو بزن

    بعدش به جای آدرس پیوند 

    https://blog.ir/panel/-/followed_blogs?follow=ice-americano.blog.ir

    رو بزار

    به جای عنوان هم Follow Me

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 22:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها مرسی*-*
    دمت گرم
    .
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 21:55
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    خب باشه کیوت نیستی=-=

     

     

     

    صورتیم قشنگه*-*

    منم نمید والا"-"

    الان این قالب ۶عه؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 22:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    افرین





    نه نیست:|

    اره^^ یه جوریه احساس میکنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    25 Esfand 00، 22:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    هیی درسام .

    یادت هست یا ن؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 22:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کدومشون؟
    ذوتا درسا میشناسم تو بیان
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    25 Esfand 00، 22:24
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    من اولین درسای بیان بودم نمید کدومو منظورته

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 22:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یادم اومد کییXD
    خوبی؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 22:48
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    بلوچرا همه چی ریده شده؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 22:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون این قالب رو بیشتر از همه قالب های دنیا دوسش دارم
    فقط باید رنگ کوفتیشو عوض کنیم و قهوه ایش کنیم*-*
    میتونی چند تا گیف قهوه ای پیدا کنی؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 22:56
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    اره ولی پروفا نی"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میدونم
    چون عکسا تو وبلاگ قبلیا اپلود شده بودن الان که لینک نیست اینو میاره
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:01
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    خب تو اپلودر اپ کن ایجکری نمی پره*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گشادیم میاد
    نت انقد ضعیفه پینترست عنم بالا نمیاره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:02
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه افتتاح کردیشششD:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    بیکاری؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:02
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نتارو ضعیف شده برا همه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مال همراه اول ضعیف تره لعنتی
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:03
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    تویه پدصگ..

    من جدن دلم برات تنگ شده بود

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم خیلی دوست دارم
    منم دلم تنگ شده بود ولی لازم بود باید یه مدت از همه چی دور میشدم
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:07
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    اون که هیچ حلزون ازش جلو می زنه🚶‍♀️

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی داغونه لعنتی
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:10
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    بلو می دونستی پروفت خیلی هاته؟"-:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره*-*
    اصلا هان جیسونگ رو دارم نمیتونم
    لعنتی خیلی خوبه
    کل اسکیز خیلی هات سکسین اصلا میدونی؟؟:"|
    9ماه تقریبا فنم هنوز بایس ندارم توشون:|
    تو کمتر از 9ماه تقریبا همه برنامه هاشونو دیدم"-"
    انقد عرررر زدم براشون که نمیتونم دیگه
    ولی هان خیلی خوبه هم وکالیسته هم رپر هم خوشگل هم دنسر خوبیه هم پردیوسر هم خوش تیپه هم ورزشکاره هم سازمیزنه اصلا بچه همه کارست*-*
    لینوهم خیلی کراشه
    چانم خیلی ددیه
    لیکسی هم خیلی کیوته هم معلوم نیست تو اون حنجره کوفتیش چه خبره که انقد صداهای مختلفی درمیاره
    سونگمینم خیلی مردونست
    چانگبینم بی نهایت جذابه
    هیونجینم خیلی کوله
    ای انم عکساش بو پودر بچه میدهXD
    داره عر زدنم شروع میشه خودت این بازی کثیف رو شروع کردی
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:11
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    فقد خفه شو بیا بغلم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خه شدن و محکم کاتن رو بغل کردن
    کاتن اشغال کاهو
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:16
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    بسم الله😐😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    لعنتی عرم گرفت بیا یکم عر بزنم براتXD
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:17
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    جمع شدن تو بغلت- دلم جدن برات تنگ شده بود

    تو دیگ چرا/

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    محکم بعل کردنت منم همینطور*-*
    چی چرا؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:18
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    عر بزن اینقدر عر بزن تا عر دانت خالی شه😐😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشهههههههههههههههههههههه
    پس فردا کامبک دارننننننننننننننننننن*-*
    دیدی تیزهاشونو؟*-*
    انقد تیزرهارو دیدم و نتونستونمشون پاره شدم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:21
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    زدن پس کلت- بعدشم بوسیدن پیشونیت-.. گوگولییییTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشو بزن پس کله خودت
    گوگولیم خودتی:|
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:22
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نه والا فقط مید یک فروردینه😐😂

    مودونستی فیلکی وهیون جین شورام شون😂😭

     البته بماند نمی تونستم تشخیص بدم کدومشونه دیگ شد دوتاشون😂😭

    ولی چان از سربازی بیاد ناراحت نمیشه؟😂😔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی یک فروردینه؟:|"
    پس فرداست کامبک
    مال سوهو تو فروردینه
    اصلا شبیه نیستن ک:|
    چاننننننننننن
    اسمشم میاد بخاطر مظلومیتش ناراحت مشم  و میخوام اس ام رو روسر همشون خراب کنم که نزاشتن سر حرفش بمونه و کامبک سولو بده تو 2022
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:25
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بعدش بوسیدمت گاووو

    بالا اوردن دمپایی- ب من میگی گوگولی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مهم اینکه اول زدی
    بالا اوردن تفنگ، بز کنار اون دمپایی رو خطرناکهXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:26
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره

    برای قالب میگی؟

    + دارم به خودم فوش میدم چرا وقتی اولین نفر وبتو داشتم فالوش نکردم-^-

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره برا قالب میگم8-8


    +هووی منو فش بدی هووتو فش میدم
    .
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:26
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نپید والا من زیاد تو جریان نیستم"-"

    شبیهن بخدا"-"

    هردوتاشونم موخاشون بلونده🚶‍♀️

    همچنان خاک تو لی سومان

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خسته نباشی
    نه نیستن
    :"| خب اصلا شبیه نیستن هیون قد بلند تره لیکسی کک و مک داره
    وای جفتشون با موی بلند خ سکسین
    خاککککککککککککککک
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:27
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    پروفت کیهههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هان جیسونگ؟:"
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:27
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    فاک یووو لیاقت ندار

    عوضیی پارمم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فاکککک یو بککک
    دینگ دینگ دینگ خانم دکتر بلو به بخش دوزندگی جهت دوزیدن کاتن گوگولی پاره
    +اقا من نمیخوام دیگه بلو باشم ولی بازم همتون میگین بلو T-T
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:28
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره الان میتونم@-@

    هرچیشم موند فردا تموم میکنم..فردا بعد از ظهرD:

     

    + بیخود:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه خیر ببینی همشو درست کن دیگه گشادیم میاد*-*
    میسی



    + ب جان تو راه نداره هومو فش بدی هوتو فوش میدم
    ++رفته بودیم مشهد با خالم اینا بودم بعد خالم سه تا دختر داره یه روز بزرگ به وسطیه گفت حقت بود
    بعد کوچیکه رفته بود یقش رو گرفته بود میگفت نه حق خواهر خودت بود
    من و دختر خالم:XD
    خالم: :|
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:30
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    ولی شبیهنا"-"

    اوفففف بلو ماشالله چه امار همشونم داری😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نیستن
    همه برنامه هاشونو دیدم مگه اینکه خلافش ثابت بشه"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:30
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بلو نگیم چی بگیم؟@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
    ایس کافه؟
    یا یه همچین چیزی که یکم کول باشه؟
    کدوم مسخره دلقکی اسم مستعارشو میزاره دارک بلوبری اخه:"|
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:31
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    رب انار

    دلت بسوزه من اولین نفر بیدم😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هوومو اذیت نکن باباجان
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:33
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هوو سوگلی گاشاا*-*

     

    ++ ودفxD بچه اومده حاضر جوابی کنی ریدهxD

    بلو اومده بودی مشهد کاش میشد همو ببینیم:|💔

     

    فاک یوووو نمیبینم چی مینویسممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خودت گوشو:"|



    ++اره
    +++تنهایی زیاد میرفتم بیرون کاش یه روزشو بهت میگفتم میدیدم همو:"|



    ایسا ایسا ایسا
    گیف زیاد بزار گیف دوست دارم*-*
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:35
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    اول من گفتم

    وای کیوتتت

    دوس داری چی صدات کنیم؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینه اینه
    خودتی*-*
    ایس کافه یا یه چیزی تو این مایه ها؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:36
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    وای بلو😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله؟
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    25 Esfand 00، 23:37
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    قشنگه..

    بخدا نمیبنم دارم چ زهرماری تایپ میکنم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی
    بابا پینترست خودم نمیاره گیف قهوه ای بزارم
    یکی یه گیف قهوه ای بفرسته تا درستش کنم^-^

    کاتن میشه بیای خ؟
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:38
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    دیگ نمت😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیو نمت؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:39
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ایس کافه؟:"

    ولی بلوبری جالب بود..حتی شیوه معرفی کردن خودتxD اخرین نسل از بلوبری های سخنگوxDD

     

    منظورم از گاشا، گاشاد بود:|

     

    البته من که مشهد نیستم ولی میشد هعییTT

     

    وایی گیف خوب نیستتتت..سرگیجه گرفتم لعنتیxDTT ولی باشه

     

    لیل

    فخر نفروش الاو عبضیTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تسلیم اگه بلو جالب تره خب بلو میمونمXD
    باید میگفتم اخرین نسل از بلوبری های وراجXD



    اها:|



    اره بخاطر همین گفتم*-*



    یه گیف قهوه ای با وایب قهوه و کافی شاپ و اینا میخوام"-"


    لیل اذیت نکن کوچولوی منو
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:39
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دراز شد@_@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی دراز شد؟:|"
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:40
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نمت دیگ نفس بکشم😭😂

     

     

     

    رب انار

    دلت بسوزههههسنسنتیتیمسمسوسوزنیمینتیتینین😭😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟




    زدن با عصا تو کمرت اذیتش نکن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه یادم اومد قرار بود کادو بفرستمTT

    فردا میفرستم الان گاشادیم میادTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو خودت کادویی
    قالب منو درست کن کادو میشهxD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نمد هرکدومو دوس داری بذارxD

     

    باشه"-" فقط کجا عوضش کنم؟ قالبو نمیندازی رو این وب؟"-"

     

    کامنتم دراز شد:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشهXD



    همینجا عوضش کن:| تنبونت نیست که بفرستم اتاق شخصی قالب وبهXD انداختمش همینو میخوام



    اشکال نداره
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:43
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    چون دارم پاره میشم😂😭

     

     

    یاااااا دروم گرفتتتتتتتتت=-=

    بابابزرگ محص=-=

    اصلا الان که اینجوریه بیستر ادیت موکونم*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دینگ دینگ دینگ خانم دکتر بلو به بخش دوزندگی جهت دوزیدن لیل



    بشین سر جات تا همین عصا رو نکردم تو حلقت
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:45
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    بی زحمت بی حسی فراموش نشه😭😂

     

     

     

    محصصصصصصصصصص=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نداریم همه رو زدم برا کاتن بدو بیا تا من اون نخ صورتیه رو پیدا کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:47
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای باشهxD اخه من فکر کردم اون قبلیه رو میخوای بندازی رو وب که عوضش کنم@-@

     

    تو حلقش نه..بکن یه جای دیگشxDD

     

    امروز تو کلاس ریاضی یکی از بچه ها گفت خودکارمو میکنم تو

    بعد سکوت کرد

    معلمم هی چش غره می رفتxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه همینو میخوام*-*



    بی ادبیات



    منم یه بار باغ بودیم بعد تازه از خواب پاشده بودم هنوز بالا نیومده بودم جلو بابام به خواهرم گفتم این سوسکو میگیرم میندازم تو کونتا:| بعد بابام خیلی سکوت عمیقی کرد
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:47
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نههههههه نمخخخخخخ دردم می گیرهههههیننینیتیتیحیححینیتیت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ن نمیگیره بیا دیرم میشه بقیه تو صفن
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:48
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    ایسا

    خیلی محصی محص😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ایسا محصXD
    لیل من هنوز عرام تموم نشده
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:50
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    نه نمخ میخ پاره بمونم=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بدو بیا تا نکرفتم ببندمت ب تخت
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:50
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    عر بزن دیگ  چه خبر از اونکی عصوای گروه😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچی
    دلم میخواد چان روما رو لایو ببینم ولی کره ای حالیم نمیشه:"
    وای لیل اولین باری که استیجشون رو دیدم اینجوری بودم که خداروشکر بالاخره یه گروهی که رو استیج مثل ادم باشن و خیلیم هات باشن پیدا کردم حتما تو واقعیت هم خیلی هات جذابن
    بعد وقتی اشنا شدم باهاشون دیدم نه اینا از همشون پر سروصدا تر و چل ترنXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:52
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اوکی*-* ولی یه چیزی..پین بالا نمیاد:|

     

    من اینو جلو بابام بگم به چیز میرم..چیززxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پین؟


    نه من بابام خودش خیلی پایست ولی جلو مامانم باید ابرو داری کنهXD هرچند اونم تازگیا راه افتاده از یه کلمه هایی استفاده میکنن ادم خندش میگیرهXD
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    25 Esfand 00، 23:53
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    خو تو نه بیهوشی داری نه بی حسی نمیشه=-=

     

     

     

    اره خیلی خل و چل و بامزن😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اشکال نداره اروم میدوزم





    خیلیXD یعنی دل و جیگرم درمیاد با فیلماشون و مسخره بازیاشون خیلی سمن لعنتیا
    یه فیلم هست همزمان هم اسکیز لایو هم گات سون بعد تو کمپانی تو دوتا اتاق کنار همن قشنگ صدای اسکیز کامل تو لایو گات سونهXD
    به قول هان هیچکس تو اسکیز نرمال نیست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:53
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ولی جیسونگ کی انقد ددی گونه شد-

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 00، 23:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم ولی خیلی هاته این عکسشT-T
    نمیتونم ایدلای کی پاپو
    یه ادم نمیتونه هم زمان که خیلی هات و ددی طور خیلی کیوت خر باشه
    نمیشه هم با تیپ کیوت و گوگولی خواستنی بشن هم با تیپ دارک
    این برا قلب ما زیادیهT-T


    هوو دیدی قد چانیول رو زر زده بودن 186؟ الان میگن قدش 192عه ولی مطمئنم بیشتر از 2متر باید باشهT-T
    چرا کراشای من اصلا شبیه هم نیستن:|؟
    چان انقد دراز
    بعد هان و چانگبین انقد کوتاه
    سهون نسبتا صورت لاغر استخونی داره
    ماشیهو و جونکو لپ خالصن
    چانیول شوگر ددی حساب میشه
    جونگهوان شوگر بیبی حساب میشه
    بخدا نمیدونم بقیه چطوری ملاک خاص دارن و رو یه ادمای خاصی کراش میزنن:|
    تنها وجه تشابه کراشای من اینکه همشون ادمنXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    پینترست:"

     

    من جلو هیچکی نمیتونم بگم:|💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Esfand 00، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لعنت بهش



    منم نمیگم جلوی بابام ولی خب راحتیم باهمXD یه وقتایی میشینم ساعت ها به دوسر پف وسط جمع برای بار ده هزارم میخندیمXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Esfand 00، 23:59
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    این لیلو ما مظلوم گیر اوردیماااxD

    منم کلی پیشش عر میزنمxDD

    از در و دیوار تا کیپاپ"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Esfand 00، 00:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ارهXD
    گوش خوبیه*-*
    منم زیاد حرف میزنم باهاش بیکار باشم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    26 Esfand 00، 00:14
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** **** ***** *** *******

    ******* ******* *** * **** * ******* ***** **** ****

    **** *** * ********* ** **** ***** ******* **** ** ***** ******

    ********

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Esfand 00، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باید بلد باشی هیچکس بلد نیست اولش ولی یادمیگیرن همه

    پول میخوام زشتهXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    26 Esfand 00، 15:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منم نمیتونم شونننT-T

     

    ولی دو متر خیلیه ها:"

    وایXD

    کراشای من همشون رپرن-

    بعد من خودم خیلی رپ دوس ندارم._.

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 12:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم:"|



    خیلی"-"
    منم همشون رپر بودن ولی الان دیگه چند ماهه قاطی پاتی شده😂💔
    من عاشق رپم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    26 Esfand 00، 15:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بلو من سرچ کنم ایس امریکانو عکس قهوه میاد برام خبTT

    چیکار کنمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 12:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ایس امریکانو همون یه مدل قهوست دیگه😬😂💔
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 20:42
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میدونم قهوه ست ولی اخه عکسای جذابی نیستن"-"

    اگه خودت عکسی داری بده من بذارم:")

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 20:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خودم یه چند تا چیز پیدا کردم ولی هرچی سی اس اسمو دست کاری میکنم ادیت هام سیو نمیشه
    یه گیف پیانو هست الان تو بیان باکسم میتونی بزاریش جای هدر؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    مث اینکه خودت گذاشتیTT ببخشید...TTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اشکال نداره*-*
    خوب شده قالب بنظرت؟
    همینجوری یهویی درستش کردم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:12
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره پرفکت*-* کلا قهوه ای دوس دارم*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم خیلی دوست دارم
    گشادیم میاد تمومش کنمT-T
    لعنت ب گشادی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:15
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    باز تو که خوبی..من کلا گشادیم میاد شروع کنمD:

    حالا بگو کجاش مونده شاید تونستم کاری کنم"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مخوام کلا کرم قهوه ای بشه یه تیکه ههایی متنش سفیده
    بعد مخوام گیف بزارم برای اون قسمتی که کامنت  رو تایپ میکنن ولی کدش رو یادم نمیاد تو داری کد اون قسمت رو؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:30
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    #cke_1_contents iframe {
    background:#FFF;
    background-size: cover;
    
    }
    

    اینه فکر کنم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیر ببینی
    چانیولو ببینی تو جوونیت ننهXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خدا از دهنت بشنوه مادر جانxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    رفتی بهش بگو یه چانلو تو خونه منتظرشهXD
    خوب شد؟
    چیکارش کنم دیگه؟
  • Aysa
    27 Esfand 00، 23:38
    Aysa

    و یه چانمینا و چانلاله^-^ بدبخت سکته کنه فکر کنمxD

    اره*-* دیگههه...این تیکه اسم کامنت دهنده ها و تاریخ و ایناها رو بک گراندشو قهوه ای کن"-" نوشته هاشو قهوه ای تیره

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گردن نمیگیرهXD
    من یه هانلو هم بعد از کامبک اسکیز دارم:"| اینو کجای دلم بزارم؟
    وای خوب شد گفتی مرسی*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    غلط کردهxD اون از یه ملتی بچه دارهxD

    منم از سونتین یه چندتایی بچه دارم^^ ولی هنوز سر اسمشون تصمیم نگرفتم..منتظرم باباهاشونو ببینم با هم انتخاب کنیم^-^

    الان عالی شد*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD نمیشه همه رو گردن بگیره که:"|
    تا بخوام باباشو ببینم پیر شده بچهXD  مینلو و لویکس هم دارمXD
    رسی#-#
    چیکارش کنم دیگه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:51
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بعد اون باکسای سمت چپ هست؟ اخرین مطالب و ارشیو

    رنگ متنشو تغییر بده*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه الاان درستش میکنم مرسی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    27 Esfand 00، 23:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    مشکل خودشهXD

    هعی:"| تقصیر خودشونه فتوشاتای هات بیرون میدن._. ...

    به نظر من دیگه تمومه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Esfand 00، 23:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دقیقا"-"
    من نفقه میخوامXD
    اره دقیقا
    اون باکس چپ رو نشد درست کنم میتونی درستش کنی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    28 Esfand 00، 00:09
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عوض نمیشه😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 00، 00:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا مرسی که چک کردی*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7