𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 13 Ordibehesht 1401، 09:56 PM

همه ما محکومیم

همه ما محکومیم به درد کشیدن 

هر روز صبح که از تختت بلند میشی تا وقتی که دوباره بری توش مشغول درد کشیدنی

این یه چیز اجتناب ناپذیره

زندگی درست شده برای درد کشیدن

چون وقتی درد میکشی و مشکل داری

از از بین بردن اون درد و مشکل احساس خوشحالی میکنی

در واقع اگه دردی نباشه

خوشحالی هم نیست

فقط میدونی فرق ما چیه

تو داری برای چیزی درد میکشی که دوستش دارس

و از لحظه به لحظه اون درد کشیدن لذت میبری

ولی من دارم برای چیزی درد میکشم که ازش متنفرم

و این یه حلقه جهنمی به وجود میاره

درد کشیدن برای چیزهای دردناکی که دوسشون نداری خودش عامل یه درد میشه

مطمئنم انقدر خوردم که فردا صبح هیچی از حرفام یادم نیست

ولی تو همه حرفام رو یادت باشه

جوری زندگی کن که این درد کشیدن برات نشه یه حلقه جهنمی

آخرین لیوانش رو سر میکشه و با لبخند از پشت میز بلند میشه در حالی که عقب عقب راه میره دوباره زیر لب زمزمه میکنه

درد کشیدن برای چیزهایی که دوست داری مهمه همیشه برای چیزایی درد بکش که دوسشون داری

درحالی که سکسکه میکنه، با لبخند کلاه پاره رو از سرش برمی‌داره، تعظیم میکنه و از در خارج میشه


+مثل خر پیشمونم که حداقل از متن هتی خوب وبلاگ های قبلیم اسکرین شات نگرفتم و الان خیلی از متن هایی که اینجوری بداهه نویسی کرده بودم و دیگه ندارمشون

++مایل به تمایل به نظر دادن و لایک کردن؟ کامان اگه واقعا نمیخونید چرا دنبال کردید؟

تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول گلی 🍀🍓 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. TATA Choi •-• 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-• 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓
Last Comments :
۴۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 21:59
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    حق ...

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    پس سعی کن حرف منه مست رو یادت بمونه
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:00
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    اشک ریختن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مایل به تمایل به دستمال کاغذی؟
    من با تو قهرم:|
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 22:02
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    مست ؟

    اومااا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من حالت معمولیمم مست ادمای عادی حساب میشه😂🥺
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:02
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    عجب

    باز چیکار کردم؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کامنتمو سین زدی جواب ندادب
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 22:04
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    وایی جر منم 😂

    فکر کردم واقعنی..

    اوما چرا با کاتن قهری ؟•-•

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂🤣
    دلم میخواد امتحانش کنم تو لیست کارایی ک تو دهه۲۰سالگیم انجام میدم هست ولی خب نه تا به سن قانونی نرسم انجامش نمیدم
    چون دختر حرف گوش نکنیه
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:05
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    قهقه

    حقت بود

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلاکت کنم حقته؟!
    پوشک بوگندو=-=ادم به مامانش میگه حقت بود؟ ذلیل مرده یکم از تاتا یاد بگیر
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 22:06
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    منم دوست دارم امتحانش کنممم

    منم حرف گوش نکنم ؟

    @cotton

    چرا ب حرف اوما ی من گوش نمیدی اونی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی خوب نیست:)!
    الان گفتم مست یه چیز دیگه اومد تو ذهنم برم ادداشتش کنم😂😐

    چون بچه بدیع
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 22:08
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    ن بابااا هر چیز مضری خوبههه

    😂😂

     

    خب چیکار میکنه ک بده؟•-•

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نیست



    خیلی کارا
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:08
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    ن گوه خوردم

    عیس

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    افرین^^
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 22:09
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    @cotton 

    من بچه ی بهتری از تو عممم حیحاااااازمیممژیممیمیم 

    تو هم بچه ی خوبی باش اوما دوستت داشته باشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کاتن😂✊🏻
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 22:10
    گلی 🍀🍓

    زندگی درد قشنگیست که جریان دارد..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :) یاد اون شعر افتادم که میگفت زندگی یک چمدان است که می اوریش
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:10
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    تاتا

    اوماا غلط کرده دوسم نداشته باشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :|بله
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 22:11
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    @cotton 

    چرا ب اومای من اینجور میگیییی !!!عیششش

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون بی نبریته
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:28
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    چه اوما اوما می کنن

    گمشین اوماتون برا خودمه=-=

     

     

    شیطونه میگ منم نوه بازی در بیارم=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام به روی ماه نشستت نوه زشت من چه عجب راه گم کردی
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:28
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    مادر..

    حوصلم:*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    زیرشو کم کن سر نره
    من دارم فشار میخورم
  • TATA Choi •-•
    13 Ordibehesht 01، 22:29
    TATA Choi •-•

    @lilim

    خب اومای ت   هم هست 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بابابزرگشم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:30
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    عین خر مریص شدم از اونورم پریود صدم نمی دونم به کدوم برسم=-=

    پریود از پایین مریصیم از بالا ایش=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه اوه خیلی بده:|
    نه میتونی سرفه منی نه عطسه کنی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    تاتا

    لیلیم چیه لیلیومه😐🐦

    بعدشم بابابزرگ خشنگ خودمه¥-¥

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینجا اسمت لیلیومه لیل:|
  • TATA Choi •-•
    13 Ordibehesht 01، 22:31
    TATA Choi •-•

    خو بهتره ک @-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیش؟
  • TATA Choi •-•
    13 Ordibehesht 01، 22:32
    TATA Choi •-•

    @lilium

    از روی فونتش ندیدم یو رو @-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب اسمش لیلیومه تو وب
  • TATA Choi •-•
    13 Ordibehesht 01، 22:32
    TATA Choi •-•

    هیچی +-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوشه^^
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:32
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    عطسه هم حساسیت فصلی دارم:|

     

    اگ مردم حلالم کن سر قبرمم نمخ چیزی بده شکلاتارو با هودم دفع کن اون دنیا نوش جان کنم¥-¥

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی افتضاحه:|گوه پلاس




    باشه برات سر قبرت دونت گو اکسو رو میزاریم@-@
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:32
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    ادا گریه دراوردن-

    چرااا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون قهرم بات
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:33
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خب منم همون لیلیوم رو میگم دیگ😐🐦

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چشمام البالو گیلاس میچینه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی خ به دیگ کار نمی کنم¥-¥

     

     

    نشنیدمش ولی باشه*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره خوبه😂🤦🏻‍♀️




    خیلی قشنگه گوشش بده@-@
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:34
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    خندیدن

    بخاطر من فشار میخوری؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه بخاطر اینکه کلی اتفاق مسخره و احمقانه توی زندگیم میفته و نمیتونم هیچ کاری بکنم باهاشون میخورم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    گوجه سبزززززززززززززز بچین بخوریم😭😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا ما باغشو داریم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:36
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    پس چرا زر میزنی

    برو بخاب حل مشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچی با خوابیدن حل نمیشه
    فقط وقتی خوابی رویاهایی که میخوای رو خواب میبینی
    تو بیداری کابوس هایی که ازشون متنفری رو
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو باع گوجه سبز دارین؟😐🐦

     

    صیدمو حلالت نمی کنم اگ منو نبری به اون تیکه بهشت که گوجه سبز داره😐😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو باغمون یه عالمه درختشو داریم



    بیا بچین ببر
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:38
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    رو حرفم حرف نزن

    برو بخاب

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیخوام
    نمیخوام هیچ رویایی داشته باشم
    وقتی یه رویایی رو داشته باشی، زندگی کردن اینجا برات سخت میشه:)
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:38
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو پن گوجه سبز میخ محصصصص😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخواه:"|
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:40
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من دیگ شب نمت بخوابمممسچمسهچیمییمیمینایمامعسعجسمیاممعیحیحعمعگلطملط

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوب بخوابی لیل
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:41
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    حیف ماشین ندارم داشتم ۵ دقیقه دیگ اونجا بودم😐😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حیف!
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:42
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بغل کردنت

    پسم بزنی میزنم تو دهنت بخدا/

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیخوام برو یکی دیگه رو بغل کن
    من لیاقت هیچی ندارم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:43
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    خفههه شو عنتر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه^^
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:43
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمیشه تو بچینی برام بزار کنار؟😐🥺

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نچ نمیشه
    نمیرم باغمون من اصلا چیزی هم تعلق نمیگیره
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:51
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    محکم چسبیدن بت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلند بلند گریه کردن
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:52
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بخدا ک بچه شدی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از وقتی یادمه ادای بزرگارو دراوردم
    ب عنم
    بچه بودن خیلی راحت تره:)
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    13 Ordibehesht 01، 22:56
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    گوه مقول"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لیل
    بیا خ
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    13 Ordibehesht 01، 22:57
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    وای حرفای سنگین میزنی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 23:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من همیشه سنگین حرف میزنم!
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 23:33
    گلی 🍀🍓

    دقیقاااا 

    بارو بندیل سبک می‌کنی و میبریش....

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 00:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی روزگار جانکاه:)
    هر وقت رفتی ایس امریکانو خوردی عکس بگیر😂✊🏻
  • گلی 🍀🍓
    14 Ordibehesht 01، 00:46
    گلی 🍀🍓

    :)

    آخ نگو که فکر نکنم به این زودیا بتونم برم💔

    تازه دارم حس میکنم کنکور دارم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 11:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا:(
    لعنت به هرچی کنکور:)
    لعنتی فقط فشار بیخود
  • گلی 🍀🍓
    14 Ordibehesht 01، 23:53
    گلی 🍀🍓

    من که همون دبیرستان قید تجربی رو زدم...اصلا نمیتونم با هیچکدوم از رشته هاش ارتباط برقرار کنم وگرنه الان وضعم بدتر بود

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 00:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم وضعم همینه ولی خانواده سوراخم کردن که نه باید ادامش بدی و انتخاب رشته کنی بعد هرکاری خواستی بکنی بکن:|
  • گلی 🍀🍓
    15 Ordibehesht 01، 10:34
    گلی 🍀🍓

    بنظرم به حرف هیچکس گوش نده و هر کاری دلت میخواد انجام بده

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 13:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کلش میشد:) میدونی خیلی خستم که بخوام وایسم جلوی بقیه
    بعد مامانم انیجوری که از وقتی گفتم فقط خروزوخانو بسیج نکرده که مجبورم کنن کنکور تجربی بدم و انتخاب رشته کنم:|
  • گلی 🍀🍓
    15 Ordibehesht 01، 15:16
    گلی 🍀🍓

    ولی بنظرم تو هیچی نگو آخر سر کار خودت رو بکن 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کاش میشد:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7