𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 6 Mordad 1401، 02:29 PM

بیا قبول کنیم

از دورترین فاصله تورا نگاه میکنم.

نزدیک نمی‌شوم که نه تو آزرده شوی و نه من.

دردهای مشترک.

دردهای عمیق مشترک.

بهتر است در فاصله ای دور از هم به یاد هم باشیم و برای هم آرزوهای خوب کنیم.

آرزوی اینکه حال دلمان خوب باشد بی‌هم، بی‌غم.

اما فقط خودمان می‌دانیم در چه دردی هستیم.

نزدیک که می‌شویم درد بیشتر می‌شود، دور که هم که جمع می‌شویم به نوعی دیگر.

در نهایت این داستان ما است.

داستان رابطه ما که فقط در فاصله‌ای مناسب می‌تواند قابل تحمل باشد.

مدت‌ها است برای من هر آنچه قابل تحمل باشد، کافی است.

چاره‌ای نیست.

نزدیک بودنمان دردناک است و کاملا قطع کردن دردناک‌تر.

بیا از همین دور برای هم دستی تکان بدهیم و امیدوار نباشیم به معجزه.

برای هر دوی ما نجات دهنده‌ای جز فاصله نیست.

ما در فاصله‌ها دوام می‌آوریم.

بیا قبول کنیم که نه من آدم دلخواه تو بودم و نه تو آدم دلخواه من

تکه هایی از یک کل منسجم

پونه مقیمی

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
Last Comments :
Tags :
۳۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:32
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بیا قبول کنیم

    مختار با اون همه مختار بودنش انتطار نداشتم دوتا زن داشته باشه

    ولی چه هووهای خوبی برا دیدن هم خیلی مشتاقن@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    داری مختار میبینی؟XD
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خب جیکار کنم خونه بابام بیکارم مجبوری نشستم بیینم=-=

    ولی تباید دوتا زن می داستتتشتنسنسن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووون جووون
    زن اولش خیلی اسکله:"|
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 14:40
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    خاستم بگم من استوری گزاشتم ب لیلی گفتم مختار ببینه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون
    توام اهل دلیا
    خوبی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 14:47
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دختر حاکم کوفه؟

    نه اون خوبه شجاعه زن دومش خره TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اون زن دومه خب:|
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 14:49
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    مختار کراش ابدمه 

    بد نیسم ت چی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 14:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووون
    منم خوبم یکم سرما خوردم دارم میمیرم فقط
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 14:54
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    عمره خوبه ناریه بدبختم خوبه فق یکم چیزه زبونش

    +دررابطه بحثت با لی لی

     

    #خودت 

    گو نخور نمیمیری 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 19:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همین که تیلدا گفت:|

    طرف شونصد سال پیش زندگی میکرده، الان هزار کفنم پوسونده بعد ما داریم راجب زناش حرف میزنیمXD



    :|
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 15:24
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    تو چرا وبتو ب من ندادی عنتر؟=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 19:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون احساس میکردم حرکت جالبی نیست بیام بگم هی پونیو این وب منه فالو کن:"
    یه جورایی انگار تحمیل کردنه
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 19:35
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    اونوقت من وبتو یهو مثلن باید بهم الهام میشد یا چی؟!...=-=

    من هیچوقت همچین دیدگاهی ندارم بلو...دفعه بعدی بگو..البته امیدوارم دفعه بعدیی  نباشه=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 19:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم:")
    احساس موذب بودن میکنم این جور مواقع یه احساس تحمیل شدگی پیدا میکنم
    باوشه@0@ اگه باز چسخلیم عود کرد حذف کردم دفه بعدی حتما بهت میگم
    نظرت راجب وبلاگم چیه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 19:45
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    بلخره بعد قرنها یجوری بهم الهام میشه و پیدات میکنممممممممم=-=

    ولی بچ بازی درنیار دیه=-= بگو...

    میدونی تاحالا این ساید تورو ندیده بودم...این وایب برام تازگی داره...آرامش و قهوه ای بودن...یجورایی کاپوچینویی!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 19:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قدیسه بودنت هنوز زیاد نشده زیاد بشه سریع بهت الهام میشهXD
    چشم@-@
    حالا خوبه یا بد؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 19:52
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    میبینی اصلن...مسیح منو فرا میخونهXDDD

    بی بلا=-=

    قشنگه من دوس دارم">

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 19:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قدیسه بودن کافی نیست باید بری زنش بشیXD
    بوس#-#
    مرسی@-@
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 20:01
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    وای نه مرسی..من دیگه زن هیشکی نمیشمXD

    بک*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 20:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حیف شدXD
    ماچ تف تفیییییییییییییییییییی*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 20:06
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    بلو میام میزنمتااااااااااااااااااااااااااXDDDDDDDD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 20:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تف تف تف 
    بیا بزن@-@
    ماچ تف تفییییییی
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 20:10
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    *پرتاب دمپایه

    بچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 20:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *ماچ تف تفیییییییییییی@-@
    فهمیدم چجوری باید حرصت بدممممممممممممممممممم*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    6 Mordad 01، 20:20
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    لعنت ب من و این نقظه ضعف کوفتیییییTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 20:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *خنده شیطانیXD
    پونیو
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 20:41
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    چون مختار عخش منه

    دیدنی جوری با لذت و افتخار نگاش میکنم بابام میگه مگ باباتو نشون میدن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووون
    منم بچه بودم خیلی دوسش داشتم
    خدایی جز اندک سریال های ایرانی که درست حسابی درست شده ولی عنش درومده انقد نشونش دادن دیگه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 20:56
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نههه اون زن اولهههههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه:"|
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 21:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو زن وول مختار دختر حاکم کافس که ماعه نمید چیه اسمش

    اون زن دومش خره که می ترسه😐

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    • همسر اول مختار ثقفی : ام ثابت دختر سمره بن جندب که از وی دو فرزند مختار به نام محمد واسحاق متولد شد.
      • محمد بن مختار
      • اسحاق بن مختار
    • همسر دوم مختار ثقفی : عمره دختر نعمان بن بشیر بود، که پس از مختار به دست مصعب کشته شد.
    • همسر سوم مختار ثقفی : ام زید الصغری دختر سعید بن زید بن عمرو.
    • همسرچهارم مختار ثقفی : أم الولید بنت عمیر بن رباح وی مادر ام سلمه بنت مختار بود. این دختر مختار به ازدواج عبدالله بن عبدالله بن عمر بن خطاب درآمد.
      • ام سلمه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 21:28
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اقا این چرا به جا دوتا چهرتا داره یعنی چی😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم:|
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 21:45
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    یجوری میگی بچه بودم انگا مح بچم🍷

    خعلیم خوبه نشون دادنش🚬

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من خودم منظورم وقتی که ۶-۷سالم بود عه
    انقد با اون قسمت اخرش عررر میزدم عررر میزدم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 21:51
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دیگ نه من نه مختار

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂 بیا برو زن پنجمش شو
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 22:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    می خوام چیکاررر

    میمیره یعدشم چهارتا زن داره از اموالش چیطی بم نمیرسه که

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از ترشیدگی در میای ولی😂😂😂
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 22:39
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    مح میخام جاست فرند مختار شم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 22:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه جاست فرند با یه زن
    ترکیب خوبیه
    مختار میجنگه تو فحش بده
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    6 Mordad 01، 22:55
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|

    حیحی میگم یزید مادرتو گاییدم واسا رفیقم الان میکنه توت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره همین متود عالیه تو حواسشونو پرت کن مختارم میجنگه
    لیلم موهای اونایی که اومده بودن کوفه رو میکنه
    امسال مختار اونجوری نمیمیره کوفه هم سقوط نمیکنه فایتینگگ
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:09
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی من قرار بود مربا بشم😐😭

     

     

    یه قاشق بم بدین چشاشونو دربیارم*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترشی منظورته؟




    بیا بهت ملاقه میدم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نه مربا

     

     

     

    اینم خوبه*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه ترشی





    خوبه
    بیا نوشی میخواد بدونه شکلات هام چقدر خوشمزن بیا بهش بگو
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:15
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    گفتم مربا=-=

     

     

     

    کجا؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیر ترشی




    زیر پست سوال اخر شبی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:21
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    مربا=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترشی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    مربا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترشی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:29
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    مربا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترشی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    مربا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترشی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Mordad 01، 23:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    مربا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Mordad 01، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ترشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7