𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 28 Esfand 1401، 10:27 PM

با قلبی از جنس آفتاب

بالای بالاترین ابر دنیا،

جایی که دست هیچکس نمی‌رسد.

جایی که بجز سفیدی و روشنایی هیچ چیزی نمی‌توانی ببینی.

کمی پایین‌تر از محل اتراق گله اسب‌های وحشی

او،

با قلبی از جنس آفتاب،

زیبایی همانند مهتاب،

و پیراهن نقره‌ای بلند،

روی طنابی از جنس ابر تاب بازی ‌می‌کند!

اگر گوشت را به صدای باد بسپاری،

صدای خنده‌هایش تا روزی زمین می‌آید.

و آوازه مهربانی‌اش، در تمام دنیاها پیچیده...

کمی که نزدیک‌تر شوی،

درمی‌یابی که از جنس شیشه‌ است.

اگر می‌خواهی نزدیکش شوی،

آهسته قدم بردار،

اگر می‌خواهی نزدیکش شوی، 

قبلش مطمئن شو که برای تا ابد ماندن نزدیک می‌شوی!

مباد برای تفریح نزدیکش شوی،

و ترکی روی جسم ضعیفش بی‌اندازی

مباد ترکش کنی،

و بگذاری فروبریزد.

مباد با احساساتش بازی کنی...

به دیدارش اگر می‌روی،

برایش دست گلی از جنس بهار،

عطری با بوی عشق،

و مقداری نوشیدنی ببر


+هنوز هم معتقدم کلماتم برا اینکه مانیا رو توصیف کنه زیادی پیش پا افتاده و بیخودین...

++ببخشید که دیر شد

+++یکم حرف بزنیم؟

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 گلی 🍀🍓 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌
Last Comments :
Tags :
۳۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    28 Esfand 01، 23:01
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    یوهوD:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام به روی ماه نشستت
    خوبی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    28 Esfand 01، 23:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    شستم ولیTT
    اره بد نیستم تو خوبی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام به روی ماه شستت، چرا هیچ کدوم بخش سلامشو نمیبینین فقط نشستش رو میبینین؟
    چرا چیزی شده؟خوبم منم
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:47
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    بلو...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جان بلو؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:48
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    این برا..منه؟..من؟!!!!!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم چندتا مانیا تو بیان داریم؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:48
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    محل اتراق اسب های وحشی..خدایا...
    نصفه شبی..اصلاااااااااا انتظارشو نداشتممممم پست برا من باشهههههه!!!!!!!!!!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    ببخشید دیگه اصلا خوب نشد
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:50
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    قبلش مطمئن شو که برای تا ابد ماندن نزدیک می‌شوی!

    داری باهام شوخی میکنی نه؟.....
    این زیادی قشنگ بود..زیادی زیادی زیادی....
    نمیتونمش خدای من....
    نمیتونمش
    *بغض کردن شدید
    یهو بین کلی درد خیلی قشنگ بود بلو...خیلی...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
    +خوشحالم که خوشحال شدی
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:50
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    دو مین بذار تاری دیدم بره
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در این حد؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:53
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *نفس عمیق
    وای نه..نمیتونمممTTTTTTT
    لعنتی..با چه کلماتی آخه من تشکر کنم؟..
    حس میکنم اصلن کلمه تشکر ام کمه براش..
    چی بگم..
    از کدوم کلمه ش بگیرم و به کدوم جمله ش برسم و کدوم حسشو پرستش کنم؟
    این برای اینکه برای من باشه خیلی زیبا و دوست داشتنی و خارق العاده ست
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    یااااا اینجوریام نیست دیگه خجالتم نده برو
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:54
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ممنونم بلو..واقعا ممنونم
    نمیتونم بگم لبخندی که رو لبم اومد و اشکی که از گوشه‌ی چشمم چکید چقدر برام ارزش داشت..
    خواهش میکنم چرت و پرتم نگو که دیر شد ببخشید و خوب نشد و بلا بلا بلا..
    توهین به متن و خودت توهین به احساسات و خود منه!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوشحالم که خندیدی@-@
    باوشه
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:55
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *محکم بغل کردنت
    ازت بدم میادTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 23:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *محکم تر بغل کردنت
    من بیشتر ازت بدم میاد
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    28 Esfand 01، 23:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منطقی بود🗿 سلامTT
    نه اوکیم. فقط برگام ریخته که فردا عیده:/ با من شوخی نکنیدددد نسمترتلجسنن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    علیک سلام
    😂😂😂چرا توقع داشتی چند روز دیگه عید باشه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:57
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *زدن رو شونت و محکمترررر پیچیدن دستام دورت
    ازت خیلی خیلی بیشتر از تصوراتت بدم میاد..از صبه اتک میزنی..قلب نموند برام..
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *تا حد امکان فشار دادنت
    هرچی تو بگی من یکی بیشترربدم میاد
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    28 Esfand 01، 23:58
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    کثیف
    مستهجن
    عنونه
    بی شروف
    بی تمدن
    بی فرهنگ
    فراعنه
    بی اتیکت
    زشت
    رابیش
    فضایی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همه اینا خودتی بچ
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    29 Esfand 01، 00:05
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *تا حد مرگ له کردنت
    خیر من ازت چندماه بزرگترم سو..من بیشتر بدم میاد

    +شت..بچ رو یادم رفت بگم😂💔
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *ماچ کردن لپت
    انقدر اون چند ماه کوفتی رو نزن تو سر من من بیشتر بدم میاد


    +😂خوب شد یادت انداختم پس بچی از خودته😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:07
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چند روز دیگم زوده حتی
    میدونستی از 2016 هفت سال گذشته؟ من تو وقتی موندم که 4 سال ازش گذشته بود.
    حس میکنم تو 2020 یا همون 98-99 گیر کردم. کرونا تاثیر بدی روم داشته که هنوزم هضمش نکردم"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من امسال خودمو بزور از ۲۰۱۶تا ۲۰۲۰ کشوندم بیرون و وارد ۲۰۲۳کردم:>
    با درد و خونریزی بود ولی الان احساس راحتی میکنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    29 Esfand 01، 00:09
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *خندیدن و زدن رو نوک بینیت و زبون دراوردن
    بزرگترم پس حرف حرف منههه!!!
    +تکدیب نمیکنم...بچ منم😂😂

    @آیسایی
    وای منم...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *بهم ریختن موهای فرفریت@-@
    نچ اولویت با کوچیکاست!
    +بر منکرش لعنت دوشیزه😂



    هعی این زندگی کثیفیه...
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:10
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چجوری کشیدی بیرون لعنتی
    من پارسالم همین حس مزخرفو داشتم
    همه چی خیلی سریع داره میگذره و من هنوز تو چندسال پیش گیر کردم.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    با بدبختی و تهدید و خیلی کارای عجیب و غریب و خطرناک دیگه...
    میفهمم
    خیلی...:) یه سری اتفاقات توی زندگی من افتاده که مال زمانی که سنم دو رقمی نشده بوده ولی هنوز نتونستم هذمشون کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    هعی اونیTT

    و به غیر از اینا
    حوصلمم به شدت ریده=-=
    میخواستم برم بیرون با دوستام نشد
    هروقت خودمو قانع میکنم که اشکال نداره برو بیرون باهاشون اونا قرار نیست مسخره‌ت کنن یا هرچی، جور نمیشه و تا دفعه بعدی من دوباره باید یه عالمه خودخوری کنم تا خودمو قانع کنمTT
    تازه چهار روز دیگم ماه رمضونه و من واقعا بخاطر اینکه نمیتونیم بریم مسافرت ناراحتم
    وای چقد غر زدم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عاه چقدر درکت میکنم
    دنیا دوروزه کون لق همه چیز
    بیا بخلم
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    29 Esfand 01، 00:14
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *بدتر با دیوونه بازی بهم ریختن موهام
    *نیشخند
    الان اعتراف کردی کوچیکیD;
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *جوووون که... میدونستی دیوانه موهای فرفریم؟ یه کله فرفری گیر بیارم، هی انگشت میکنم تو موهاش
    فقط چند فاکینگ ماه چرا اصل موضوع که من بیشتر ازت متنفرم رو ول کردی و چسبیدی به این؟=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    هعی زندگیِ کی...هیچی ولش کن"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چشمم روشن
    میگفتی زندگی چی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بخلللT^T
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخل محکمممم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:21
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    زندگی کیوت*-*....
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح
    خوشم اومد خوب تونستی جمعش کنی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:23
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    جمعش نکردم از اول منظورم همین بود تو ذهنت خرابه"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    تو که ذهنت خراب نیست از کجا فهمیدی منظورم چیه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 00:25
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چون من باهوشم🗿
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 00:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو باهوشی من منحرف؟😂💔
  • گلی 🍀🍓
    29 Esfand 01، 11:52
    گلی 🍀🍓
    قشنگ بود:)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 14:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    29 Esfand 01، 12:59
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *جدیییییییی؟؟?.. اوکی پس کله من دربست در اختیار شما تا جون داری انگشت کن توشD:
    چون بحث جذاب‌تریه😂😂😂
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 14:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *اره@-@ جوووووون که@-@ اونم فرفری موهای تو
    صحیح😂
    بیا برو پیر زن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 15:31
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    تو هم باهوشی هم منحرف*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 15:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب خوبه مخم زده شد:>
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 15:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    جوون:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 15:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره کی بریم محضر؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 15:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    هر وقت تو بگی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پاشو فردا بریم تو کارش
  • Dragon ‌ ‌
    29 Esfand 01، 16:24
    Dragon ‌ ‌
    پیش سایرن دیوونه‌ی موهای فره، نوبت به من که میرسه دیوار رو میخوان رنگ کنن، قلمو میخوان

    حالا درسته که موهام اونقدرام فر نیست و موجداره ولی خب من گیرمو باید بدم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو خیلی ادعا داری که قدت بلنده^^ کسی که قدش بلنده و موهاش فره بهترین استفاده ازش تمیز کردن سقفه😜🤪😂💔
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 16:27
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چرا همین امشب نه؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون امشب تعطیل رسمی محضر باز نیست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 16:28
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    @دراگون
    قدت چنده؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ۱۶۳عه اشتباه نکنم
    هم قدمه، فقط میخواد کصخل بازی دراره
  • Dragon ‌ ‌
    29 Esfand 01، 16:30
    Dragon ‌ ‌
    سرکار من ادعا ندارم که قدم بلنده، قد من هیچ‌جای دنیا بلند حساب نمیشه، من دارم میگم تو کوتاهی سرکار
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من کوتاه نیستم! ۱۶۳بالاتر از میانگین قدی زن ها توی ایرانه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 16:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    شت راست میگی حواسم نبودxD
    اوکیه فردا صبح زود بریم:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حله^^
    کراوات چه رنگی بزنم؟
  • Dragon ‌ ‌
    29 Esfand 01، 16:34
    Dragon ‌ ‌
    میانگین قد خانما تو ایران 161‌عه...هارتم درد گرفت لعنتی
    چرا اینقدر پایین؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 16:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو زیر میانگین قدی‌ای نه؟
    دیگه شرمندتم
  • Dragon ‌ ‌
    29 Esfand 01، 16:40
    Dragon ‌ ‌
    سرکار من چجوری میتونم زیر میانگین قدی باشم، وقتی تو نیستی؟ :|
    ---
    بدون حضور من و لیل به عنوان شاهد، میخواید برید محضر؟
    سرکار کراوات رو من برات میارم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 18:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چمیدونم


    شاهد رو خودم میبرم اازم نکرده
    ا یه کراوات خریدی میخوای حاملم کنی باش؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 16:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    هر رنگی که تو دوست داشته باشی منم دوست دارم*-*
    عق زدن در پشت صحنه*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 18:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون
    *دلتم بخواد
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    29 Esfand 01، 22:15
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    دلم میخواد
    ولی جدی خوشحالم دیشب پیشت غر زدم داشتم میترکیدم🤝

    عیدتم مبارک
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوووون
    کار خوبی کردی هر وقت خواستی غر بزنی من هستم^^



    عید توهم
  • Dragon ‌ ‌
    1 Farvardin 02، 14:29
    Dragon ‌ ‌
    بشین ببینم
    من فقط همون یه بار با کراوات عکس برات فرستادم که بعد گذاشتمش پروفایل، به من چه که فرتی حامله شدی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Farvardin 02، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عجب
    بیا برو بچه! بیا بروووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7