𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 24 Khordad 1402، 09:23 PM

برای دوباره متولد شدن باید خاکستر بشه

من عزیزم، 

الان به طرز عجیبی تو نقطه‌ایم که تصمیم گرفتم دست از تلاش برای زندگی بردارم...

نشستم یه گوشه، از صبح تا شب قهوه و تخمه می‌خورم و گیم می‌زنم،

باشگاه می‌رم، 

و سعی می‌کنم انقدر کم بخورم که وزنم سریع بیاد پایین...

درس؟ نه نمی‌خونم...

گیتار؟ حوصله تمرین کردنشو ندارم...

کتاب؟ واقعا چی فکر کردی راجب اعصاب من، من داستان زندگی خودمم نمی‌خوام تا تهش بخونم...

قرصام؟ ممنون دیگه دلم نمی‌خواد با خوردنشون احساس منگی و گیجی بیشتری داشته باشم...

زبان؟ دیگه دوست ندارم چیزی بخونم...

پادکست؟ صدای همشون تو مخمه

حتی جدیدا دوست ندارم با هیچکس حرف بزنم

 به طرز عجیبی حالم خوبه، فقط دلم می‌خواد بشینم یه گوشه و گذر زمان و نگاه کنم و برای اولین بار تو کل عمرم واقعا هیچ کاری نکنم... حتی صداهای تو مغزمم خفه شدن و دیگه هیچ خبری ازشون نیست...

نمی‌دونم تو کی قراره اینو دوباره بخونی، اصلا هستی که دوباره بخونی یا نه اصلا یادت هست این روزای من اینجوری گذشتن یا نه، ولی دوست دارم بعدا وقتی اینو می‌خونی، حداقل تونسته باشی آرامش زندگیت رو پیدا کنی و به این روزا به چشم یه گذشته مسخره نگاه کنی که برای پیشرفتت لازم بوده، بالاخره هر ققنوسی برای دوباره متولد شدن باید خاکستر بشه

یاسمن گلی :) کـــوالـای خستــــــه کـــوالـای خستــــــه 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌ کـــوالـای خستــــــه 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌ کـــوالـای خستــــــه کـــوالـای خستــــــه کـــوالـای خستــــــه کـــوالـای خستــــــه
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • یاسمن گلی :)
    24 Khordad 02، 21:43
    یاسمن گلی :)
    پیشنهاد میدم تراپی بری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Khordad 02، 21:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    می‌رفتم قبلا حوصلشو ندارم دیگه حقیقتا
  • کـــوالـای خستــــــه
    24 Khordad 02، 22:14
    کـــوالـای خستــــــه
    نشستن برای کتاب خوندن رو قبول دارم واقعا سنبلی بسی وسیع می خواد 🙄 ولی برای فن فیک ها و رمان ها من اعصابشون رو دارم و حاضرم روز ها و عقربه و ساعت ها که مثل گرد باد زبانی تند میگذرن من غرق و اون داستان ها و به زندگی اونها فقط نگاه کنم و تجسم کنم🙂 !
    امیدوارم همه مون بعد ها وقتی به گذشته مون نگاه می کنیم فقط بخندیم که چقدر مسخره بوده و خوب شد که تموم شده و رفته و دیگه برنمیگرده!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 02، 22:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خوب که حوصله خوندن یه چیزیو داری

    اره واقعا

    چطوریایی؟ دلم خیلی برات تنگ شده:(
  • کـــوالـای خستــــــه
    24 Khordad 02، 22:15
    کـــوالـای خستــــــه
    اگه روندی که دلت بخواد برات جاری بشه حوصله ی همه چیز میاد😊
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 02، 22:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    درد اینکه هیچ وقت همه چیز اونجوری که میخوای نیست
    و من باید زور بزنم که بتونم برسم به اون چیزی که میخوام
  • 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    25 Khordad 02، 14:50
    𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    اینجا بلو زندگی میکنه؟؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Khordad 02، 22:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
    یه روزی آبی بود، الان بی رنگ بی رنگه:)
  • کـــوالـای خستــــــه
    26 Khordad 02، 00:57
    کـــوالـای خستــــــه
    قربونت خوبم خودت چطوریایی؟ اصلا نیستی🙁
    هیچ وقت هیچ چیز بر وقف مراد دلمون پیش نمیره و ما باید برای همه چیز تلاش کنیم :) نهایتش هر چقدر در توان داری باید براش بزاری تا بهش برسی ! مسیری هست که خیلی ها برای رسیدن هدف هاشون کشیدن ...بماند یکی راحت به دستش میاره یکی با تلاش زیاد
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Tir 02، 18:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همیشه خوب باشی، یکم سرم شلوغ بود…
    اره…:)
    چی کارا میکنی؟ اخرش میخوای دوباره کنکور بدی یا نه؟
  • 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    30 Khordad 02، 07:24
    𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    بلو عزیزم. حالت خوبه؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Tir 02، 18:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
  • کـــوالـای خستــــــه
    5 Tir 02، 22:14
    کـــوالـای خستــــــه
    همینطور عزیزم😊❤️ اوه~ الان بهتره اوضاع؟ سرت خلوت تر شده؟

    سلامتی ~ منم هستم و درگیر امتحانا روز های آخرشه
    فکر نکنم ... راهی که تا نصفه رفتم رو نمی تونم دیگه برگردم و الکی دور خودم بچرخم...مگه چقدر می خوام عمر کنم؟ باید کار کنم و از طرفی چیزایی که دوست دارم رو به دست بیارم ! با پشت کنکور موندن فقط وقت خودمو تلف می کنم ! ...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 02، 20:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه، هر روزی که میگذره حالم هی بد و بدتر میشه:( خلوت تر شده اره یه امتحان دیگه بیشتر ندارم^^


    ا چه خوب@-@ دانشگاه ما خیلی بد برنامه ربزی کرد
    تصمیم خوبی گرفتی خانم وکیل
    از الان گفته باشمااااا، من میخوام اولین موکلت باشم*-*
  • کـــوالـای خستــــــه
    14 Tir 02، 22:56
    کـــوالـای خستــــــه
    ای داد بی داد!🙁 چرا اخه؟ خوب خدا رو شکر می شنوم داره سرت خلوت میشه و آخرین امتحان رو قراره بدی و وارد تعطیلات تابستونی بشی😁✌️

    برای ما هم دست کمی از شما فکر کنم نداشته باشه🫠😂 افتضاح برنامه هر ترم میبینه مدیر گروه طوری که موقع امتحانا می فهمم روز تعطیل رسمی چرا باید بیایم امتحان بدیم و میوفته یه روز دیگع !/=
    هنوز برای صدا زدنم به عنوان وکیل خیلی زوده ولی ممنونم از حسن نیتت عزیزم ! هنوز باید بعد دانشگاه آزمون وکالت رو بدم تا ببینم چی پیش میاد😅😊

    حتمااا😁در خدمت هستم و خوشحال میشم 😉
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 02، 23:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمی‌دونم خیلی کلافم فقط زمان بگذره درست میشم
    ارهههه@-@ میخوام برم گواهی‌نامه بگیرم امسال



    شتتت😂 مدیر گروه مشتی‌ای دارین، نه ما کلا دانشگاه با جاش در و پیکر نداره ولی بازم در این حد که امتحانو بندازه تاریخ تعطیل رسمی نیست
    دیگه خانم وکیل شدی رفت@-@ چشم بزنی هم باید بهم بابت شیرنی دفترت شام بدی^^
    @-@
  • کـــوالـای خستــــــه
    14 Tir 02، 23:45
    کـــوالـای خستــــــه
    امیدوارم مشکلات برات حل بشن 😊☺️💞
    آفریننن!!😍 خوب کاری می کنی ! تابستونه و بهترین فرصت برای گرفتن دوره ها و گرفتن مدرکش!

    :| اگه منظورت یه دیونه ای هست که ترسناکه آره... باهاش تازه یه درس ۳ واحدی هم داشتم ...دهنمون رو سرویس کرد ...قشنگ پاره شدیم سر درسش داشتم دیگه به گریه می افتادم 🙄 یادش می افتم تمام ستون فقراتم میلرزه!

    اگه بتونم و گیرم بیاد حتما دعوتت می کنم چرا که نع!😉😚😂 ترم ۴ هم چشم به هم زدنی گذشت ! :/ واقعا حوصله تابستون ها رو ندارم عذاب الهیه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Tir 02، 23:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@❤️
    اره باید حسابی تمرین کنم شوماخر بشم برا خودم


    استاد ریاضی دو مام اینجوری بود:) یه لبخندی داشت، قشنگ باعث میشد فوبیای لبخند بگیری


    میتونی میتونی@-@ هعییی:” اره ادم خیلب تنها میشه توش
  • کـــوالـای خستــــــه
    15 Tir 02، 10:17
    کـــوالـای خستــــــه
    برات آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم زود گواهی نامه تو بگیری😁😉💓

    دقیقا! اونم خیلی می خندید و البته ناگفته نماند ... 🙂 سر کلاس حرف بی ربط بزنی آبروی رو با خاک یکسان می کرد و مسخره میشدی ! :/ هنوز که هنوزه بهش فکر پی کنم تن و بدنم میلرزه!

    تنهایی..... دوست  قدیمی من شده
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 02، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@


    شت نه این اینجوری نبود ولی خیلی استاد وحشتناکی بود


    هممون اول و اخرش تنهاییم، فقط احساس میکنیم با بودن با بقیه میتونیم این احساسو از بین ببریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7