𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Friday, 1 Mehr 1401، 09:37 AM

بزرگ‌ترین

بزرگ‌ترین نگرانیت توی این لحظه چیه؟ تصور کن این نگرانی برای یکی از دوستات پیش اومده، چه پیشنهادی براش داری؟


+خوشحال میشم اگه به سوال جواب بدید، ناشناس هم بازه

کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌ کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•* SOFIA RIDDLE 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓳𝓸𝓳𝓸 SOFIA RIDDLE 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓳𝓸𝓳𝓸 𝓳𝓸𝓳𝓸 SOFIA RIDDLE
Last Comments :
۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 09:48
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    هیشی@-@برای اولین بار ایسو نگرانی نداله-
    حیح
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوش به حال ایسو:">
    من دارم از نگرانی میمیرم
  • ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    1 Mehr 01، 10:12
    ‌‌‌‌‌Anima ‌‌‌‌‌
    اینکه اون اسیب ببینه تو این قضایا..
    نمیدونم چه جوابی بهش بدم، من همیشه راهکار های خوبی میتونم به ادما بدم ولی این یکیو خودمم توش موندم:")...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای وای
    فکر نمیکنم بشه بجز منصرف کردنش کار دیگه ای انجام داد، چون این چیزی نیست که کنترلش دست تو باشه
    میتونم کمکی بکنم؟
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 10:21
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    زیادم خوش به حالش نیستㅠㅠ..
    چرا چیشده💔
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا خوش به حالش نیست
    دقیقا کامنت بعدی کامنت خودمه گفتم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بزرگ ترین نگرانی خودم، رشته و دانشگاهمه! راستش خیلی دوست داشتم مهندسی کامپیوتر بیارم ولی خب نشد بیارم، مطمئن نیستم راجب رشتم و میترسم از پشت کنکور موندن و فشارهای روانیش... تنها امیدم به اینکه بتونم یه جوری رئیس گروه پایه فیزیک و مهندسی کامپیوتر رو راضی کنم تا رشتم رو عوض کنم... یه ته امیدی هم به کنکور دی هستش! میتونم اونجا هم شانسمو امتحان کنم شاید تونستم همینجا مهندسی کامپیوتر بیارم! میگن فیزیک خیلی رشته سختیه اینجوریم که مامان و بابام پشتمو خالی کردن میترسم که تو این چهارسال کم بیارم.... انقدر حرف بزنن بهم که کم بیارم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تازه دانشگاهمم هست
    سخته ۴سال دیگه با خانوادم زندگی کردن
    در صورتی که نه میتونن به عقایدم احترام بزارن نه میتونن منو عقایدمو تحمل کنن و بزور میخوان بفرستنم بهشت=-=
    بجز اون دانشگاهمو اصلا دوست ندارم همیشه اینجوری بودم اااا کی میاد این جهنم درس میخونه، خودم دارممیرم اون جهنم درس بخونم:>
    کاش حداقل یه شهر دیگه بودم یکم مستقل میشدم... یکم راحت میشدم.... یکم نفس میکشیدم
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 10:28
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    چون فردا های دیگه نگران میشه حتما..
    درس واقعا مشکلاتش ادمو دیوونه میکنه..درکت میکنم")
    ولی هنوزم یه شانس دیگه برای دی داری..انشاالله که به اون چیزی که میخوای میرسی حتما🥺💙
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فعلا باید از امروزش لذت ببره تا فرداهای دیگه وقت زیاد هست
    اره:>
    مرسی@@❤️
    خوبی؟
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 10:32
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    عا راست میگی🥲
    مح اصلا توی دلداری دادن خوب نیستمㅠㅠهیق
    ارهههه بازم امروز خوفم@-@
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    اشکال نداره^^ همین که یکی این حرفارو بهم بزنه دلگرم کنندست
    خداروشکر همیشه خوب باشی@-@
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 10:46
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    مامانم میگه همه این راهو طی میکنن و استرساشو میکشن فقط باید سعی کنیم به چیزی که میخوایم با تلاش برسیم اخه راهه دیگه ای نداریم..
    مرسی ک^-^♡توام همینطور
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره^^ دقیقا@-@
    و میدونی، اینکه نمیدونیم چی میخوایم کاملا طبیعیه، تعداد خیلی کمی هستن که میدونن دقیقا هدفشون تو زندگی چیه و همیشه دنبال همون هدفن
    مرسی❤️
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 10:51
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    حالا درسته اینارو میگن ولی بازم مح سر درس و استرساش عر میزنم😭😂
    دخیخااااهربار یه چی میخوام بوخودا اول جراح مغز بوددد بعد به این نتیجه رسیدم بنده زیاد شکر میخورم همون پرستاری یا دکتر معمولی ام راضیم😭😂
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 10:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سعی کن تا جایی که میتونی ریلکس باشی! قانون یک درس خوندن همینه، ریلکس بودن و استرس نداشتن باعث میشه هم با دقت بیشتری بخونی و بفهمی هم سوالا رو بهتر جواب بدی. سعی کن برای اروم تر شدنت مدیتیشن کنی. استرس و اضطراب به مرور از پا میندازنت
    اسمون به اندازه کافی بلند هست، هرچقدر دلت میخواد میتونی بپری، منتها هرکه طاووس خواهد جر هندوستان کشد! تلاش هم باید بکنی، با تلاش هیچی نشدنی نیست خب؟ جراحی مغز و اعصاب خیلی چیز خفنیه اگه دوستش داری، سخته ولی خیلی خفنه جراح مغز و اعصاب کلی ایده جدید میتونه بده کلی چیز برای کشف کردن و فهمیدن داره چون میدونی که مغز هنوز هم یه عضویه که به نسبت خیلی ناشناختست
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 11:11
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    واو سعیمو میکنم@-@..
    ولی از کنکور خیلی میترسم..
    مثالات قشنگه حیح^-^..
    یس ای نووووو ولی مح واقعا نمیتونم ادمی نیستم که بشینم پای درس تا زورم نکنن=-=تنبلی=-=ایح
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 11:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کنکور هیچ ترسی نداره خب؟ مثل من نترس ازش
    اتفاقا سر جلسه کنکور انقدر ارومی انقدر ارومی انگار اصلا از کل دنیا جدایی
    براش درس بخون، استرسشم نداشته باش! تو کنکور تو داری با خدانفر دیگه رقابت میکنی پس تنها چیزی که دستته درست درس خوندن و استرس نداشتنه! ممکنه با درصد های خیلی بالا رتبه بدی بیاری چون همه اون سال عالی بودن ممکنه با درصد های پایین رتبه خوبی بیاری چون همه حراب بودن... کنکور نسبیه واقعا! به شانس ربط داره به استرس ربط داره به بقیه دانش اموزا ریط داره ما فقط تنها کاری که میتونیم بکنیم اینکه درس بخونیم، تا روز کنکوروقتی از سر جلسه برگشتیم بگیم ما همه تلاشمونو کردیم دیگه بقیش دست ما نیست
    یه پلنر بخر، من پلنر هلی تاک رو دارم اگه بتونی از سایتش بخری خیلی پلنر جامع و فوق العاده ایه، اگه هم دوست داری خودت درست کنی من تا پارسال بولت ژورنال داشتم امسال خواستم پلنر بخرم بولت ژورنال همه چیزش دست خودته طبق نیاز خثدت صبفه هاشو درست میکنی یه همچین چیزی که باعث بشه پیگیری کنی که چجوری درس خوندی و چقدر خوندی و چیکار داری میکنی، بجز اون یه اپلیکیشن پادگیر نصب کن روی گوشیت و پادکست هلی‌تاک و جافکری رو گوش بده خیلی کمکت میکنه
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 11:26
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    چشم..
    مرسی از راهنماییات خیلی کمکم میکنه واقعا♡
    امیدوارم توام موفق بشی..
    فقط همون درس خوندنه سخته که باید تلاشمو بکنم دیگه*^*
    عر چه اسمای خفنییی منی که تا به حال اصلا نشنیدمشون=-=-=-=-=باشه حتما نصب میکنم🥺💜
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 11:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چشمت بی بلا»-»
    خوشحالم که کمکت میکنه@-@
    مرسی❤️
    اره! فقط توی تمام مراحل این یادت باشه که اگه برا تو سخته برا همه سخته! برا همه به یه میزان سخته، فقط بعضیا ارادشون قویه و پای کار میمثنن بعضیا فرار میکنن
    اگه گوششون دادی بیا نظرت راجبشون رو بهم بگو
    اگه اسپاتیفای داری اونجام میتونی گوششون بدی
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 11:41
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    حیح♡
    من جزء اونایی میشم که میمونن@-@
    حتماااا
    میرم نصب کنم^-^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 11:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    حتما جز اونایی میشی که میمونن^^ بهت میخوره ادم با اراده ای باشی
    @-@
    فایتینگ❤️
  • کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    1 Mehr 01، 11:44
    کوچولوی دوست داشتنیه اپا •-•*
    وایی ذوق مرگگگگ مرسی$-$♡
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 11:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@❤️
  • SOFIA RIDDLE
    1 Mehr 01، 11:59
    SOFIA RIDDLE
    اینکه فردا بشه و برم مدرسه
    و هیچی
    یکم گریه کنه
    دیشب تا ساعت 3 صب داشتم گریه میکردم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 13:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا گریه کردی؟
    وای دختر
    الان که پیام دادی یادم اتاد میخواستم بیام وبت برا اهنگ
    من خیلی گیجم، این روزام فشار عصبی روم زیاده
    ببخشید که یادم رفت الان میام، فقط اومدم کامنت بدم یا پست شده؟
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    1 Mehr 01، 12:52
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ** ****** **** **** * **** ** ***** ********
    * ***** *** *** ***** ****** *** **** **** **** *** **** *** ** ******* ** **** **** *** **** **** *** **** *** *** ****** ** ******** *****
    **** *** ** ** **** ******** ***** *************** ** **** *** ***** *** *** **** ** ******** **** **** ** **** ******** *** *** *** ***** *** ****** ** ***** *** ***** ** ****


    باسیلیسک میشه مثل دفعه‌ی قبل سانسورشون کنی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 13:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من راجب بزرگترین نگرانیت پرسیدم نه بزرگ ترین مشکل هات!
    وقتی واتساپ وصل شد راجبشون بحث میکنیم، اینجا برای بحث های طولانی اوکی نیست


    حله چشاته
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    1 Mehr 01، 13:16
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    یکین دیگههههه
    ولی خب نگران اینم که با این وضع زندگیم قراره چه بلایی سرم بیاد
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 13:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نیستن!
    این نگرانی جای تامل داره
    حالا اگه این مشکلارو من داشتم لهم چی میگفتی؟
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    1 Mehr 01، 13:25
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    الان اون مشکلاتم جای تامل نداره؟ :|
    میگفتم که چیزی که دوست داری رو برگرد و پیداش کن ولی خودم هم نمیدونم که چطور میشه اینکارو کرد :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 13:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونا خیری جای تامل دارن! ولی سوال من در حال حاضر نگرانیه نه مشکل بعدا توی واتساپ مفصل راجبشون حرف میزنیم
    تلگرام وصله اگه میخوای تلگرام نصب کن اونجا حرف بزنیم
    میدونستی علایق ساختنین؟ خیلی چیزا رو اینکه تو چی دوست داری چی دوست نداری تاثیر داره! مثلا یکیش حرف بقیست، اینکه تمام بچگی من بهم میگفتن خانم دکتر خیلی روی علاقم به پزشکی تاثیر داشت! یا نمیدونم اینکه فکر میکنی توش استعداد داری و این چیزا! علاقه واقعا ساختنیه 
  • SOFIA RIDDLE
    1 Mehr 01، 13:55
    SOFIA RIDDLE
    چونکه اصلا دلم نمیخواد برم مدرسه و اعصابم داغونه
    حس تنهایی میکنم
    کامنتت نیومده اگر دادی:)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 14:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای وای
    بیا بغلم@-@
    الان کامنت میدم
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    1 Mehr 01، 14:15
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    برای تلگرام نصب کردن باید یه شماره‌‌ی دیگه بگیرم و ممکنه طول بکشه، فکر کنم مهر تموم بشه و من هنوز نصب نکرده باشمش :|
    خب پس اگه چنین نگرانی داشتی، پاشو برو یه کاری کن "-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 14:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
    پاشم برم چیکار کنم؟
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    1 Mehr 01، 14:27
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    چون مامانم تلگرام رو با این شماره نصب کرده و نمیخواد تغییر بدتش :|
    هر کاری که فکر می‌کنی درسته و ارومت می‌کنه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 14:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    میخوام با این کار به خودت کمک کنی میمون:|
  • 𝓳𝓸𝓳𝓸
    1 Mehr 01، 14:35
    𝓳𝓸𝓳𝓸
    باسیلیسک من اگه میدونستم چه غلطی باید بکنم که نگرانی اصلیم نمیشد :|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 14:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خدای من
    الان مثلا من این مشکلو داشتم بهم چه پیشنهادی میدادی؟
  • SOFIA RIDDLE
    1 Mehr 01، 15:23
    SOFIA RIDDLE
    امدن در بغلت:)
    جواب دادم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Mehr 01، 18:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    محکم بغل کردنت
    چیکار میتونم بکنم برات؟
    مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7