𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 1 Esfand 1401، 08:39 PM

بسیار سخت‌تر از دشمنانش

امان ار این سودایی!... واقعا کجاست دریایی که بتوان در آن غرق شد؟ 

من چیزهای کمی را هم که داشتم از دست دادم، نامم را؛ اعتماد مردم را،

من زیاد از دست می‌دهم. و یک دوست، ره. همه چیزم را در طی سال

با رنج‌های وحشتناکی از دست دادم که هنوز رنج آن‌ها را تحمل می‌کنم.

انسان دوستانش را بسیار سخت‌تر از دشمنانش می‌بخشد.

وقتی نیچه گریست


+انقدر فشار روم هست، احساس می‌کنم دارم زیر فشار له میشم

++بیاین یکم حرف بزنیم

SEOHYUN ... Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌
Last Comments :
Tags :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SEOHYUN ...
    1 Esfand 01، 20:41
    SEOHYUN ...
    سلامممممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام به روی ماه نشستت خوبی؟
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 20:42
    Li^^li ‌‌
    چقدر حق

    *دیگ فیک نمی خونم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم


    *چارا؟
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 20:46
    Li^^li ‌‌
    فقط بلویی که میاد پست میزاره و میگ بیان حرف بزنیم
    سپس خودش در افق بلورنگی محو می شود
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بگو که عاشق همین اخلاقمی چاگیا
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 20:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خیلی روز گوهی بود🤝
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی...
    چرا؟
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 21:20
    Li^^li ‌‌
    *چشام گرنز گشت گرنزززز🤌

    فعلا عاشق گردنبندی که گم کرده بودم و الان پیدا کردم شدمXD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *چارا؟


    عشق تو دروغ بود دیگه، نه دیگه نه من نه تو دیگه
  • 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    1 Esfand 01، 22:04
    𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    اردک زشت چرا اینستاتو جواب نمیدی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اکانت اینستام پریده اردک خوشگل
    تو کاتنی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 22:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نمیدونم ولی‌ گوه بود
    دلم میخواد حرف بزنم ولی نمیدونم چی بگم.
    کتاب جدید خوندی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میفهمم
    راجب روزت بگو
    اره، زیاد خوندم
    تا الان ۶۴تا خوندم، تا اخر سال میخوام ۷۰تاش بکنم، اگه بتونم البته
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:08
    Li^^li ‌‌
    *چون غمگین بید


    می خوام عشقتو فرلموش کنم اتیشتو خاموش کنم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *ای بابا



    ا توام بلدیش
    تا همینجاشو بلد بودم من"-"
  • 𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    1 Esfand 01، 22:12
    𝒍é𝒕𝒉𝒂𝒓𝒈𝒊𝒒𝒖𝒆 ‌‌
    یاد اون استیکره افتادم "سلام، دختری؟"
    آره کاتنم خوشگله .چیه؟ امضا میخوای؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂
    جووون چه ددی شدی، نه امضات باشه برا خودت
    میخوای بیا بهت ایدی تلگرام بدم چون اینستا خیلی سخت میاره برام
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:13
    Li^^li ‌‌
    هوس تو چشمات میگ برق روی لب هات میگه عشق منو بازی گرفتی اره عشق منو به بازی گرفتی
    دیگ‌می دونم می دونم دوسم نداری نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
    تکرار دوباره این بیت~
    اخه مهره مار داری تو دلبری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو زن گودرتمند منی
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:15
    Li^^li ‌‌
    بلو بیا منو بخل کنTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا بخلممممم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 22:17
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بابا دمت گرم من از اول مهر دو سه تا بیشتر نخوندمxDD
    پیشنهادی ای چیزی؟
    در جستجوی آلاسکا رو چند وقت پیش گرفتم چون تخفیف میدادن ولی هنوز نخوندم"-"...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من سعی میکنم همه جا کتاب بخونم، یکم تو بهمن حالم بد شد برنامم بهم ریختش...
    ماه در فرار مانیفست‌ بود اسمش اگه اشتباه نکنم
    منم میخوام بخونمش ولی نرسیدم هنوز
    دوتا کتاب جدید گرفتم، چهارتا کتاب هم داییم داده هنوز نخوندمش
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:28
    Li^^li ‌‌
    بلو میشه یه شب به خونتون حمله کنم کتاباتو ببرم؟TT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا حمله کنی بیا مسالمت امیز بهت میدمشون
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:29
    Li^^li ‌‌
    تو زن گودرتمند منی

    گردن گیر فقط به تو میگن گردن گیرای قبل تو سوتفاهم بیدXDDD

    *خفه کردنت تو بخلم
    کیوتTTTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مله مله😎



    *وات د فاک:|
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 22:33
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    دیگه جدی حرفی ندارم🗿
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چارا؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 22:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منم بغل اصنT^T
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    توام بیا بغلم
    بغلللل
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:50
    Li^^li ‌‌
    پیر شدی ولی هنوز گردنت اوکیهXD


    *همسن که فرمودم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 23:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره

    *تکبیرررر
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:51
    Li^^li ‌‌
    الان دارم کتابخانه نیمه شبو می خونم
    تابستوت اوج بیکاریمه با تعطیلات عید هفته دومش
    هرچی داری با کبوتر نامه رسان رد کن بیادXD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 23:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی قشنگه@-@
    ما پیشرفت کردیم لیل، یه جیزی هست به اسم پست، اگه بخوای میتونم برات واقعنی پست کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 22:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلو حس میکنم روح یه بچه 4 ساله در تو نفوذ کرده هی میپرسی چارا"-"

    راستی قرار شد اون شب با لپتاپ که اومدی اون کده رو بدی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببخشید

    شاید باورت نشه ولی اون تایم تهران بودم الانم از یک شنبه ترمم شروع شده از اون شب سمت لب تابم نرفتم
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 23:24
    Li^^li ‌‌
    بلند تر تکبیر بگو فرزندمممممسجسنستتتش

    فقط یه مشکلی دارم حس می کنم فقط دارم روخوانی می کنم
    و بعد تموم شدن کتابه که یه چیز کلی تتیجه می گیرم یا نتیجه قبلا گرفته شدمو اصلاح می کنم
    پست برات مشکلی پیش نمیاره؟
    ولی کبوتر خوشگل تر نیست؟TTایسا گقته یه ابیشو میگیره برامTT
    *طوری که دارن تیعتون می زنمXD*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تکبیرررررر



    صحیح
    چرا میان میگن این خانم چه نسبتی دارن باهات که داری براشون پست میکنی:| فقط خب بعدش باید برام دوباره پستشون کنی 
    کبوتر خوشگل تره، کبوتر ابی؟ ایسا چی زده؟
    *تو منو تیغ نزنی کیو تیغ بزنی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Esfand 01، 23:34
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چرا میگی ببخشید ودفTT منظورم این نبود که بده. کیوتهTT

    عه ترم دومت شروع شد؟ یعنی دیگه ترمکی نیستی؟*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها


    اره متاسفانه...
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 23:48
    Li^^li ‌‌
    احسنتتتتتت

    توام میگی نومهXD
    اره دوباره برات پست می کنم•-•
    اره ابیTTایده من بود رنگشXD
    *نگران نباشید همتونو تیع می کنم به نوبتXDDD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Esfand 01، 23:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ^^



    صحیح
    اوکیه
    چی زدی؟
    *تکبیرررر
  • Li^^li ‌‌
    2 Esfand 01، 23:49
    Li^^li ‌‌
    ساقایا اینجا خیلی خوبن بلو
    جات خالی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 22:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چطور؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7