𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 3 Azar 1401، 12:45 PM

بهترین ابداع زندگی بشر

هیچکس نمی‌خواهد بمیرد. حتی کسانی که می‌خواهند به بهشت بروند هم حاضر نیستند بمیرند. با این حال، مرگ مقصد مشترک همه ماست. هیچکس تا کنکون نتوانسته از چنگ آن فرار کند و باید هم این گونه باشد، چون مرگ به احتمال خیلی زیاد بهترین ابداع زندگی بشر است. مرگ سفیر تغییر و تحول است. کهنگی را از میان می‌برد و تازگی را جایگزین می‌کند

استیو جابز

هر دو در نهایت می‌میرند

+۲سال و ۸روز که بیانم...

++دانشگاه در کنار همه خوبیاش خیلی سنگین و پدر دراره خیلی دلم می‌خواد راجب اتفاقای این چند وقت حرف بزنم ولی واقعا وقتی نیست، خیلی یهو حجم همه چیز زیاد شده و برا منی که عادت دارم مثل یه به تجربی اکثر چیزارو با یع تعریف حفظ کنم سنگینه که کلا باید بشینم و مسئله حل کنم ولی دوسش دارم:) فعلا دوسش دارم تا ببینم بعدش چی میشه

+++خیلی مسخرست که نمیشه یه اکیپ پایه مختلط تو دانشگاه پیدا کرد

++++روزاتون چطور میگذره؟

𝑳𝒊𝒍 ‌‌ گلی 🍀🍓 blue dream Dragon ‌ ‌ ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹ blue dream 𝑳𝒊𝒍 ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 blue dream blue dream
Last Comments :
Tags :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    3 Azar 01، 12:48
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    بلووووسکشکشنشممشمشنشنشنننسTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Azar 01، 08:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جان بلو؟
  • گلی 🍀🍓
    3 Azar 01، 13:13
    گلی 🍀🍓
    بنظرم مرگ فقط برای خود آدم اونقدرا سخت نیست...
    بجاش آدمای اطرافت تا دلت بخواد عذاب میکشن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Azar 01، 08:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره... خودت میمیری تموم میشه
    اطرافیانت باید تا اخر عمر باهاش کنار بیان
  • blue dream
    3 Azar 01، 15:20
    blue dream
    با دست خالی قراره از این دنیا جدا بشیم...
    بهترین متنی بود که تو این روزا خوندم...
    حال یه دانشجو رو فقط یه دانشجو درک میکنه....هفته ی پرباری بود...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Azar 01، 08:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:)
    بابتش خوشحالم@-@
    گاد تو نه تنها تو اسمت بلو داری تولدتم نزدیک مال منه دانشجوهم هستی؟ چی میخونی؟
  • Dragon ‌ ‌
    3 Azar 01، 20:39
    Dragon ‌ ‌
    این کتاب...
    +یاا چه زیاده
    ++دانش و خانواده یا یه همچنین درسی ندارید که یه قول یکی شوهرداری هم اسمشه، ندارید؟ XDD
    +++باسیلیسک این یه گزینه تو ایران قفله-
    ++++دلم برات خیلی تنگ شده بود :"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Azar 01، 08:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای کتاب...
    +خیلی
    ++نه هنوز ولی در اینده نه چندان دور خواهیم داشت
    +++هعیییی
    ++++من بیشتر
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    4 Azar 01، 01:00
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    هنوز به این قسمت کتاب نرسیدم.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Azar 01، 08:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میرسی@-@
  • blue dream
    7 Azar 01، 09:53
    blue dream
    واقعا؟؟؟
    تولدامونم نزدیکه:)))22اسفندم تو چندمشی؟
    اره....وقتی تو بیان یکی رو میبینم که با من هم سنه یا دانشجوعه...ذوق مرگ میشم:)))من ورودی امسالم،دندان
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Azar 01، 13:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    من۲۵امم
    همسن نیستیم تو یه سال بزرگتری😅 ولی اره منم خیلی ذوق میکنم
    ای جانمم@-@ منم ورودی فیزیکم، چه دانشگاهی میری؟(اگه دوست داری بگی بگو)
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    7 Azar 01، 14:06
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    میصت محصTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Azar 01، 13:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    7 Azar 01، 19:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    من بهت معرفیش کردمممم تسجیتلتبجسج
    + هر چند که باهات قهرم الان ولی خب^^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Azar 01، 13:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    +چرا قهری؟
  • blue dream
    8 Azar 01، 14:02
    blue dream
    به به فیزیــــــــک
    عاشق فیزیکم
    موفق باشی عزیزم
    من تبریز قبول شدم....
    البته یه سال پشت موندم .....
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Azar 01، 19:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😅❤️
    چه جای خوبی قبول شدی@-@
    پس متولد ۸۱ای؟
  • blue dream
    9 Azar 01، 20:59
    blue dream
    همونجا هم زندگی میکنم:)
    81/12/22
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Azar 01، 16:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا ایول به نسبت نزدیکی پس
    تو کلا نزدیکی😂💔
    دوسال بزرگ تری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7