𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 31 Mordad 1401، 11:55 PM

به گاج رفتن

از اونجایی که من، انسان به شدت چسدستی هستم، امشب با خواهرم تنها بودم داشتم شام میکشیدم برا خودمون همه چیز اوکی بود تا وقتی اومدم ماست بریزم! داشتم ماست میریختم یهو بشقابه سر خورد افتاد رو پام و به معنای واقعی کلمه خاکشیر شد:"| منم هول کردم اومدم سریع برم جاروبرقی بیارم قشنگ پامو گذاشتم رو شیشه، چهارجای پامو زخمی کردم:| 

مامانم از در که اومد یهش گفتم اینجوری بود که وای لابد با پای خونیت تو خونه راه رفتی:"|
من:|
ظرف شکسته:|

پام:|

خون:|

خوشمزه اونی پونیو *-* ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 برسام محمدشاهی Dragon ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • خوشمزه اونی پونیو *-*
    31 Mordad 01، 23:56
    خوشمزه اونی پونیو *-*

    عنوان......

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    31 Mordad 01، 23:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به گاج رفتم دیگه:"|
    قشنگ پامو گذاشتم رو خورد شیشه ها کامل
    این بشقاب جنس عسلی هام قشنگ وقتی میشکنن خورد میشن کامل
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Shahrivar 01، 00:09
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای منم جدیدا خیلی چسدستی میکنمTT

    گفتی ماست.. یه بار سطل ماستو از درش برداشتم (از اونا که دسته داره) درش کامل بسته نبود ماسته افتاد ریخت رو خواهرمxD TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 00:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من کلا چس دستم:"|
    ای وای😂😂😂😂💔
    خواهرت خیلی صبوره
  • برسام محمدشاهی
    1 Shahrivar 01، 10:03
    برسام محمدشاهی

    یجوری میگید انگار من نیستم🤣🤣🤣

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 20:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی نیستی؟:"
  • Dragon ‌ ‌
    1 Shahrivar 01، 13:51
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک پات زنده‌ست؟ 

    یا روحش گرامی و یادش شاد شد؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 20:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    زندست ولی درد میکنه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Shahrivar 01، 15:02
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من جدیدا شدم:"| اصن انگار رو بدن خودم کنترل ندارم-

    ارهTT ولی اونم کم بلا سر من نیاورده-^-

     

     

    و راستی پات خوبه؟:"""

    بازم از عشق مادران سرزمینم میگم براتون...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 20:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم جدیدا خیلی زیاد شده:"|
    خواهر بودن همینه





    خوبه
    عشق مادران سرزمینم به خونه و وسایلاشون:"
  • برسام محمدشاهی
    1 Shahrivar 01، 21:52
    برسام محمدشاهی

    مث تو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 21:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همه یه مقدار دست و پا جلفتی هستن
    وای برسام ریدم|:
    یکی از فامیلای فضولمون زنگ زده بود، بعد پرسید رتبه کنکور دخترت چی شده؟
    منم کنار مامانم بودم
    یهو دوتا فاک دادم گفتم بگو به تو چه:|
    مامانم همینشکلی نگام کردXD
    ناخوداگاه بود واقعا:| گند زدم قشنگ
  • برسام محمدشاهی
    1 Shahrivar 01، 23:12
    برسام محمدشاهی

    نه ما کلا خانوادگی یکم زیادی دست و پا چلفتی هستیم🤣🤣

    🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    وای چه گندی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣زنده ای الان؟ XD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه تنها نیستم😂😂😂🤣

    خیلی گند بزرگی بود:"|
    مامانم بروم نیاورد ولی خب کاملا فهمید😂😂😂😑💔
    اره😂😂😂🤣💔
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Shahrivar 01، 23:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای فاک بلو

    یکی از فامیلامون از یه گوری داره میاد اینجا

    میره خونه مامانش ولی بازم من باید دو هفته کوفتی آخر شهریورو تو خونه فامیل بگذرونم

    ولم کونینننن نوموخواممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از مهمونی بدم میاد:)
    از جایی که تجمعه ادمه بدم میاد:)
    کلا دلم نمیخواد از خونه دربیام بیرون
    موقع این کارت ملیم اصلا یه چیز وحشتناکی بودم، حالم بد شده بود ناجور
    دیشبم با خواهرم تنها بودم ساعت نه بردمش پارک تا نه و نیم اصلا یه لحظه از جلو چشمم دور شد رفت سوار یه سرسره دیگه بشه سرگیجه گرفته بودم
    کلا دارم از همه ادما فرار میکنم...

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Shahrivar 01، 23:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من بیشتر از بی توجهی آدما خوشم نمیاد..

    هوف ولش کن اینجا عمومیه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 23:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونم وحشتناکه
    بیا خصوصی بگو خب
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Shahrivar 01، 23:49
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه ولش کن"-" مهم نیست

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 23:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب باشه
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:40
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسکککککککککککک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 13:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:51
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسککککککککککک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 13:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جانممممممم؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:01
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسککککککککککککککککک

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جانممممممممممممممممممممممممممممممممم؟
    بچه کامنت دادم  وبت
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:12
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسککککککککککککککککککککککککککککککککککک

    +خودت اونجا ادمینی، برو جواب خودتو بده
    با خودت حرف بزن ببین حالش چطوره با خودت ج ح هم بازی کن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلههههههههههههههههههه؟

    +ایسگام؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:23
    Dragon ‌ ‌
    یااا باسیلیسککککککک
    +نخیر،‌شما فرودگاهید
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیه خب؟
    +صحیح
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:28
    Dragon ‌ ‌
    من دارم میگم باسلیسکککک، در جواب چی باید بگییییی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باید بگم درددددد؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:33
    Dragon ‌ ‌
    درسته، از همون اول اینو میگفتی و قضیه رو تموم میکردی
    حالا هم میرم یه متن بنویسم در مورد اینکه "صداش کردم و امیدوارم بودن بهم کمک کنه، اون اخرین امیدم بود ولی در جواب فقط گفت "درددددد" "
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح:|
    اون همه جانم و بله هم کشک؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:40
    Dragon ‌ ‌
    جات خالی چند وقت پیش اش کشک خوردیم و البته ته‌دیگ هم نشد
    میرم نهار، بعدش دوباره برمیگردم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نوش جان
    اوکیه
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:52
    Dragon ‌ ‌
    ببین باسلیسک هر پروژه‌ای رو که بخوای شروع کنی ممکنه دفعاتی اشتباه پیش بیاد و اینجا نقش اون جانم و بله ها همین بود
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7