𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 10 Khordad 1401، 04:17 PM

تا الان

تا الان با بدبختی و فلاکت 1000و خورده ای کلمه(دوستان کلمه نه حرف!!) با کلی اصطلاح انگلیسی و علمی و یه جدول پدر درار انگلیسی تایپ نکردی بعد همش بپره که بفهمی شکست عشقی واقعی یعنی چی:>

از 8صبح تا الان پشت مانیتور بودم نصفش پرید

〖 𝖩𝗂𝗐𝗈𝗈 〗 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 〖 𝖩𝗂𝗐𝗈𝗈 〗 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 گلی 🍀🍓 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 〖 𝖩𝗂𝗐𝗈𝗈 〗
    10 Khordad 01، 16:20
    〖 𝖩𝗂𝗐𝗈𝗈 〗

    این یکی از بدترین حس های دنیاس

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    افتضاحه افتضاح خدا نسیب گرگ بیابون نکنه
    امتحانا چطور پیش میره؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    10 Khordad 01، 17:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    مارو از هیچی نترسونننننن

    حالا بیا پارتی

    کمرو بچرخونننن

    اه چقدر دامنا قشنگه

    بیا فیروزه قشنگه

    همه بهم میگن سم

    می خوان باهام برقصن 

    همه بترسننننننن

    بترسنننننننن

    پدصگگگگگگگگ

    اخ

    خدا مرگم بده چی شد پسرم

    مثل صگ ترسیدم

     

    از دهنم نمی افته:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووووون



    منم اون روز سر امتحان شیمی این افتاده بثد رو دهنم
    من یه اکسو‌الم 
    تو کوچه‌ها من ولم
    سوهو چرا میخندی؟
    سردوش سوبان میبندی
  • 〖 𝖩𝗂𝗐𝗈𝗈 〗
    10 Khordad 01، 20:04
    〖 𝖩𝗂𝗐𝗈𝗈 〗

    خوببببب

    تو چطوری؟حالت خوبه؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اگه بنگ چان و کنسل کیدز بزارن منم خوبم:>
    خیلی کنسلن لعنتیا:|
    احساس کلون بودن دارم ناجور
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    10 Khordad 01، 20:56
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو دبیرستان اموزش پرورش زنگ بزنم پشت معلم عقده ایم زر بزنم اهمیت میدن یا نه؟:"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدن
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    10 Khordad 01، 21:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    چرا مگ دبیرستانیا ادم نیستن؟:|

    پس چرا برا ابتدایی اینقدر گیرن؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم ما ابتداییم بودیم به پشم کسی نبودیم
  • گلی 🍀🍓
    10 Khordad 01، 21:44
    گلی 🍀🍓

    :) بلو.‌.. دلم برات کباب شد..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گلی میخواستم گریه کنم
    میخواستم زمین دهن باز کنه من برم توش
    دوباره دوساعت وقت گذاشتم همه رو تایپ کردم
    و هیچی برا امتحان زیستم نخوندم:>

  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    10 Khordad 01، 21:53
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ابتدایی پدر پعلمو در میارن بلو

    نمی دونی که

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا نمیدونستم من:"
  • گلی 🍀🍓
    10 Khordad 01، 22:18
    گلی 🍀🍓

    میگفتی کمکت میکردم...

    خیلی بده...

    منم یه بار سرم اومده البته نه به این شکل 

    این کارای تایپ هست که الکیه ها من یه روز تموم داشتم آشغال تایپ میکردم بعدم جوابم رو ندادند:(

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 22:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دمت گرم*-*
    خیلی
    واو خیلی بده اینجوری
    الان من میتونم جای بابام برم کنفرانس بدم بابامم باید جای من بره امتحان زیست بدهXD
  • گلی 🍀🍓
    11 Khordad 01، 00:19
    گلی 🍀🍓

    چاکریم 

     

    خیلیی...کمر و چشمم به فنا رفت سر این تایپ...

     😂عجب وضعیتی شد..

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 00:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ایفل خلال دندونته



    منم امروز همینجوری بودم
    از هشت و نیم نه شروع کردم تقریبا ساعت چهارتموم شد دیگه یه سریاشم که انگلیسی بود باید هم ترجمه میکردم هم تایپ تازه یه مقاله دیگه هم مونده باید فردا ترجمه کنم و زیست هم هیچی نخوندم"-"
  • گلی 🍀🍓
    11 Khordad 01، 07:29
    گلی 🍀🍓

    حالا اشکال ندارد غصه نخور...میگذره..

    راستی خداقوت بهت..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Khordad 01، 15:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم@-@
    همچنین^^
    بهتر شده مامانت؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7