𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 17 Tir 1402، 04:38 PM

تو الان به ساحل رسیدی درسته؟

من عزیزم سلام، 

نمی‌دونم چندسال دیگه قراره این نامه رو بخونی، ولی من الان که دارم اینو برات می‌نویسم، توی معادلات دیفرانسیل بی سر و ته دارم غرق می‌شم و افکارم بهم اجازه تمرکز نمی‌دن. الان که دارم اینو می‌نویسم، نمی‌تونم با صدای بلند راک گوش بدم که صدای تو مغزم برای چند دقیقه هم که شده خفه بشه و بتونم دیفرانسیل بخونم.

من عزیزم، امیدوارم گند زدنم توی این ترم، روی تو هیچ تاثیری نزاشته باشه و توی دردسرننداخته باشت. آخه می‌دونی که این ترم تنها کاری که نکردم درس خوندن بود. من عزیزم، تو خودت می‌دونی که من این ترم چقدر خسته بودم ولی بخاطر تو کلی تلاش کردم و استادی که بیشتر از همه دنبال این بودی که ازش معرفی نامه بگیری، این ترم بهت ۱۷.۵داد که بالاترین نمره کلاس بود، می‌دونم باید بیشتر می‌شدم و اگه بیشتر تلاش می‌کردم می‌تونستم ۲۰بگیرم... این ترم معدل الف نمی‌شم و اگه نتونم دیفرانسیلم رو بخونم، معدل کلم هم از الف بودن درمیاد، تو الان می‌دونی که من بالاخره تونستم معدل الف بودنم رو نگه دارم یا نه درسته؟؟ 

من عزیزم، از ارتباط گرفتن با آدم‌ها خسته شدم، و خودت بیشتر از هرکس دیگه‌ای می‌دونی که چقدر دلم می‌خواد همه چیز رو ول کنم و توی یه غار زندگی کنم. این روزا انقدر خستم که با یه حالت چطوره معمولی‌هم اشک توی چشم‌هام جمع میشه. من مطمئنم که کاری که کردم درست بود، پس چرا الان انقدر ناراحتم و حالم بده؟ پس چرا بدن درد و گلو دردم تموم نمیشه؟؟

می‌دونی، با وجود همه اینا، بازم آرومم. انقدر آروم که برای همه عجیبه این حجم از آروم بودنم. همه این طوفان‌ها تموم میشه مگه نه؟؟ تو الان به ساحل رسیدی درسته؟؟ اگه وسط طوفان بخوام آرامشمو از دست بدم، فقط غرق می‌شم، بعدا سر فرصت وقتی که به ساحل رسیدم برای همه اتفاق‌هایی که برام افتاده حسابی ناراحت میشم، عصبانی میشم، داد می‌زنم، مشت می‌کوبم، هرکاری که دلم می‌خواد می‌کنم، ولی خودت بهتر از هر کس دیگه‌ای می‌دونی که من در حال حاضر هیچ چاره‌ای بجز سکوت کردن و آروم بودم ندارم.

پی نوشت: همه سعیت رو بکن که احساساتت رو جدا از خودت ببینی و با احساسات مخصوصا خشم تصمیمی نگیری، بهت قول می‌دم وقتی اون خشم بخوابه، هیچ چیزی بجز پشیمونی و شرمندگی برات نمی‌مونه

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Tir 02، 16:47
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    متنفرم از اینکه حال بد کسیو ببینم ولی نتونم کمک کنم:))..
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Tir 02، 16:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کمکی از دستت برنمیاد اخه قشنگم:)
    میگذره این روزام
    دوباره میخندم، دوباره میام اینجا چرت و پرت میگم چرت و پرت میگی میخندیم^^
    دور گردون گر دوروزی بر مراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Tir 02، 16:58
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منتظر اون روز میمونم:(((
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Tir 02، 17:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قول میدم که خیلی زود اون روز میاد:)
    فقط یکم زمان نیاز دارم که موقعیتم رو بتونم کاملا درست درک کنم و عادت کنم بهش…
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Tir 02، 22:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    هر چقدرم که طول بکشه منتظرت میمونم:)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Tir 02، 00:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخاطر همینه که تو عشق خوشگل منی دیگه
    گفتی کی بریم محضر چاگیا؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Tir 02، 22:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نمیدونم عشقم هر وقت تو وقت خالی داریY-Y
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Tir 02، 22:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فردا عصر چطوره؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Tir 02، 22:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    پس ساعت پنج منتظرتم^^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Tir 02، 23:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حله چشاته
    چی می‌پوشی برام؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    20 Tir 02، 16:17
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    همون لباس آبی روشنه که دوست داریY-Y
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    20 Tir 02، 21:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به🤤
    شبش میای خونمون دیگه چاگی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    22 Tir 02، 16:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    یه درصد فکر کن نیام*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Tir 02، 00:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گشنگ منی تو اخه
    همستر کوچولوووووو
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    25 Tir 02، 23:24
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلویییی:<
    بغل:<
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Tir 02، 07:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جان بلو
    بغل محکم محکم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    26 Tir 02، 15:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    دوست دارمT^T
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Tir 02، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من بیشتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7