𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 25 Khordad 1401، 12:06 AM

تو برای من مردی

با قطره قطره اشکام

از چشمام میفتی

توی دلم سرت داد می‌زنم

ازت متنفرم،

ولی می‌دونم دارم دروغ می‌گم

توی ذهنم یقت رو می‌گیرم

محکم می‌کوبمت به دیوار

و در جواب هرچی که توی تمام این سالها

گفتی و هیچی نگفتم

بهت می‌گم!

بهت می‌گم،

همونجایی که یادم دادی تنهایی از پس کارام بربیام

در حالی که بقیه به بقیه آدما تکیه می‌کردن

همونجایی که یادم دادی فقط وقتی دوسم داری

که همه کارام در راستایی باشه که تو تایید می‌کنی

همونجایی که مجبورم کردی احساساتم رو خاموش کنم

و بعد گفتی یه عوضی بی احساسم که دلم برا هیچکس نمی‌سوزه

همونجایی که یادم دادی خودمو از همه قایم کنم

که هرکسی اومد مثل تو خوردم نکنه 

همونجایی که باعث تمام حال بدم شدی

و زیر بارش نرفتی

همونجایی که زیر بار مسئولیتت نرفتی

همونجا برام مردی!

تو برا من خیلی وقته تموم شدی

همونجوری که انسانیتی که داشتمو تموم کردی

پس شاید بهتر باشه سایه نحست رو از زندگیم برداری

و بزاری زندگیمو کنم

کاش این قدرت رو داشتم که همه این حرفارو

بجای تصور ذهنیم

به خودت واقعیت بزنم


+یهویی نوشت

yora ...
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • yora ...
    1 Tir 01، 11:33
    yora ...

    هربار که وارد وبت میشم انگار وارد یه دنیای دیگه شدم دنیایی که توش من خواننده ام و تو نویسنده و داری از زندگیت داستان مینویسی داستانی که هر تیکش منو یاد داستان زندگی خودم میندازه 

    من طرفدار این نویسنده ام 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Tir 01، 20:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
    نمیدونم چی بگم واقعا ولی مرسی خیلی خوشحال شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7