𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 15 Ordibehesht 1401، 07:59 PM

تو تنها

تکیه کردن بهت

همیشه مثل تکیه دادن به یه دیوار آتیش بوده

همینقدر دردناک

وقتیبهت تکیه میکنم

کسی نمیتونه بهم آسیب نمیزنه

درحالی که خودت بیشتر از همه بهم آسیب میزنی

این یه بازی کثیف دوسر باخته

و من از کشیدن این درد لذت میبرم

چون تو تنها کسی هستی که میتونم بهت تکیه کنم


+اهنگ معرفی کنید تو راهم گوش بدم

TATA Choi •-• Tαɾαɳҽԋ .. ناشناس Tαɾαɳҽԋ .. ناشناس TATA Choi •-• ناشناس TATA Choi •-• ناشناس TATA Choi •-• ناشناس TATA Choi •-• TATA Choi •-• ناشناس TATA Choi •-• ناشناس TATA Choi •-• 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Tαɾαɳҽԋ ..
Last Comments :
Tags :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:00
    TATA Choi •-•

    اره فکر کنم

    نمیدونممممممم

    چ خبرز

    من فرصت شدم ؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خستگی
    کوفتگی
    ازمون قلمچی لعنتی که هیچی براش نخوندم
    تو چی؟
    فرصت شدی 
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    15 Ordibehesht 01، 20:01
    Tαɾαɳҽԋ ..

    نظری ندارم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راجب چی؟
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:02
    ناشناس

    آهنگ چرا از مدگل

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ناموسا؟
    من فارسی گوش نمیدم اصلا🥲💔
    بخدا خثدم نوشتم
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    15 Ordibehesht 01، 20:03
    Tαɾαɳҽԋ ..

    همه چی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیشه که
    قهوه میقولی؟
    وای توله دیشب به پسر داییم برا اویلن بار لیمو ترش دادیم
    ری اکشنش خدا بود اصلا
    خیلی خوبه
    مثل داداش نداشتم دوسش دارم🥲💔
    همش بغل من بود
    هی همش منو نگا میکرد
    کله پوک دوست داشتنی
    انقد میخنده
    اصلا همش داره میخنده انقد خوش اخلاقه
    از بچه ها بدم میاد کلا
    ولی این خیلی ساکت و خوبه 
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:05
    ناشناس

    آره

    این پیشنهاد من بود دوست داشتی گوش بده نداشتی گوش نده خب

    چی نوشتی؟؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای پشمام😂🤦🏻‍♀️
    فکر کردم گفتی چیزی که نوشتم شبیه اون اهنگست
    شت😂😂😂🤣💔هیچی من الان کلا تو باغ نیستم
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:08
    TATA Choi •-•

    الهی

    خسته نباشی اوما T-T

    خستمه  ...همین.

    بهم جایزه بده اومااا 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    سلامت باشی
    چرا؟
    چی میخوای؟
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:10
    ناشناس

    نه نه چرا اسم اهنگه😂

    اینه

    اوهوم مهم نیست پیش میاد دیگه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره فهمیدم چی شد😂😂😂😂💔
    اینا همش اثرات قلمچیه، مرگ بر قلمچی
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:11
    TATA Choi •-•

    ۸ ساعت توی ماشین بودم با شلوار تنگگگ

    هرچی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم تو ماشینم الان
    بیا ماچت کنم پس
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:11
    ناشناس

    خوبه

    نوچ نوچ نوچ نوچ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    یس یس یس
    کبکت خروس میخونه جناب ناشناس
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:13
    TATA Choi •-•

     

    ۴لحفاجفاجفاجغدب

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تاتا زنده ای؟
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:13
    ناشناس

    واقعا؟؟؟ انقدر ضایع خوشحالم؟؟؟

    شت😂😑

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره خیلی
    اصلا فضای وبلاگ رو با حس خوب ملکوتی کردی و از گندابی که من درست کردم تو پنلم دراوردیش😂💔
    یا من خوشم میاد ادمارو به اسمشون صدا کنم، حداقل یه چی بگو اونجوری صدات کنم:|
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:14
    TATA Choi •-•

    اره زندم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خدروشکر
    وای تاتا تموم شد بالاخره
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:17
    TATA Choi •-•

    چی تموم شد ؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو راه کوفتی بودن
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:18
    ناشناس

    عه خوبه خوشحالم پس هه هه هه هه😂🤞🏻

    میتونی منو واین صدا کنی:)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوشحال نیستی؟ظاهرت خوشحال میزنه
    یعنی چی؟
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:18
    TATA Choi •-•

    عوووو ب سلامتییی 

    الان حست رو درک میکنممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای تاتا
    هیچ جا خونه ادم نمیشه:)
    احساس میکنم هیچ جارو به اندازه خونمون دوست ندارم
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 20:37
    ناشناس

    خوشحالم

     Wine

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    امیدوارم
    اها
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 20:45
    TATA Choi •-•

    چ خوب 

    -منی ک از خونمون متنفرم ولی دوستش دارم /=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم از خونمون بدم میاد ولی دوسش دارم:)
    خیلی حس مسخره ایه 
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Ordibehesht 01، 21:39
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    منم شعر میخ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه لیلی دارم قلقلیه
    سرخ و سفید و ابیه
    میزنم زمین هوا میره
    نمیدونی تا کجا میره
    من این لیل رو نداشتم
    مشقامو خوب نوشتم
    بابام بهم عیدی داد
    یه لیل قلقلی داد
    خوبه؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Ordibehesht 01، 21:42
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    زبانم از این شدت قاصر گشت😐🐦

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 23:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر😂😂😂✊🏻
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Ordibehesht 01، 21:43
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی باید می گفتی لیلیوم~

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 23:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اصلاحیه
    یه لیلیوم دارم قلقلیه
    سرخ و سفید و ابیه
    میزنم زمین هوا میره
    نمیدونی تا کجا میره
    من این لیلیوم رو نداشتم
    مشقامو خوب نوشتم
    بابام بهم عیدی داد
    یه لیلیوم قلقلی داد
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Ordibehesht 01، 23:47
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دوسش دارم بلوTT♡

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Ordibehesht 01، 13:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اونم تورو دوست داره لیل
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    16 Ordibehesht 01، 01:25
    Tαɾαɳҽԋ ..

    ججرر 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Ordibehesht 01، 14:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7