𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 14 Ordibehesht 1401، 10:50 PM

حق با شماست

+من حداقل دارم تمام زورم رو برای رسیدن به رویاهام میکنم

این ماشین آخرین مدلی که داری، بخاطر رویا پردازی یه آدمه

تجهیزاتی که باهاش کار میکنی بخاطر رویا پردازی یه آدمه که اگه نبود

تو هنوز باید با خوردن چیش مریضا تشخیص میدادی دیابت دارن یا نه

این دنیا، همه چیزشو مدیون آدمایی که در کنار منطقی بودن رویا پردازن

وقتی رویایی نداری، حق نداری رویای یکی دیگه رو خراب کنی

حداقل من یه چیزی دارم که برای رسیدن بهش تلاش کنم

تو چی؟

خیلی وقته تنها کاری که میکنی اینکه میگی من که نهایتا ۱۰سال دیگه زندگی نمیکنم

و به قول خودت همین ۱۰سال رو هم داری خراب میکنی

داری زندگی ماروهم خراب میکنی باهاش

این همه چیزی بود که توی ذهنش گذشت

ولی بجاش سرش رو تکون داد و با یه لبخند مسخره گفت: 

حق با شماست از این به بعد رویا پردازی ممنوع فقط زندگی کردن توی واقعیت


+لایک و کامنت'-'

++میزان اشتراک گذاری پست من در روز با میزان اعصابم رابطه عکس داره:|

+++دغدغه فکری جدید، وقتی من لیسانسم رو بگیرم و اپلای کنم از ایران برم و بخوام برم کنسرت اسکیز، بنگ چان باید بره سر بازی اون موقع😐😑😐

TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-• 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-•
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 22:52
    TATA Choi •-•

    یعنی الان اعصابت خیلی بده اوما؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 22:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در حد مرگ خورده
    هیچی به اندازه پا گذاشتن رو خط قرمزام و حریم شخصیم کفرم رو درنمیاره
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 22:55
    TATA Choi •-•

     عو

    چرا ؟

    عاهااا.. منم بدم میاد ولی مردم هی همین کارو انجام میدن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون این حس بهم دست میده که هیچکس برا من و ارزش هام ارزشی قائل نیست
    از انجام دادن کارایی که بدم میاد هم اعصابم خورد میشه
    مردم همیشه درحال گوه خوردنن
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 22:59
    TATA Choi •-•

     هوم...

    اره منم

    موافقممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو خوبی تاتا؟
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 23:00
    TATA Choi •-•

    بد نیستم..

    امروز خیلی وحشی شده بودم "-"همش فوش میدادم ب مردم ... و میپریدم بهشون 

    هعیی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کار خوبی میکردی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    14 Ordibehesht 01، 23:44
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    متنتو دوست دارم بلو¥-¥

    ان شرلی درونتو رها بتن*^*

     

     

    نمد چرا ولی از کیوت حرفیدن خوشم میاد پیخ یاد بگیرم ولی خجالت می شکم/؛

     

    من میخ برم کنسرت توایس ولی می ترسم دیسبند بشن تا من برم😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 00:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم دوست دارم
    انشرلی درونم رو به زنجیر کشیدم؛)




    جووووون چه جیگری میشی اونجوری



    منم میخوام برم کنسرت اسکیز ولی حساب کردم تا من درسم تموم بشه و پولم جور بشه بنگ چان میره سربازی😐
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 23:45
    TATA Choi •-•

    واقعا ؟

    من زیاد اینجوری نمیشم .. خیلی کممم

    ولی امروز یهو شروع کردم ب فوش دادن 

    اخه پسره بیشعور میگه تبلت رو میزاری روی کاغذ میشکشی ضایست .. لعنتی من ۲ ساعت برای اون وقت میزارم بعد تو اینجور میگی پسره ی خر ؟عه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 00:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره^^
    خودت باش بابا ب درک 
    نزار کسی از سکوتت سو استفاده کنه
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 00:46
    TATA Choi •-•

    •-•

    اخه چرند میگههه

    واو...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فحش فایده نداره
    باید ا پشت دست بزنی تو دهنش دندوناش بریزه^^
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 00:51
    TATA Choi •-•

    اخه دستش سنگینه یکی بزنی اون هم میزنه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 00:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دوتا بزن خب!
    در کل من موافق دعوای فیزیکم به شدت😂
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 01:13
    TATA Choi •-•

    اخه خیلی زدتم بیشعور

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 13:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو بیشتر بزنش
  • TATA Choi •-•
    15 Ordibehesht 01، 15:43
    TATA Choi •-•

    اینکارو میکنم هههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    افرین کار خوبی میکنی
    تا میخوره بزنش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7