𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 15 Khordad 1401، 11:41 PM

خفگی

وقت‌‌هایی که بهم میگن ظرفیت پزشکی زیاد شده بخون بخون قبول میشی،

احساس میکنم از گردنم گرفتن و پرتم کردن توی اقیانوس

تمام طول روز احساس خفگی رو دارم

تمام طول روز قفسه سینم سنگینه و خس خس میکنه

تقلا میکنم برای یکم اکسیژن بیشتر

بدنم سنگین و کرخته

دلم میخواد داد بزنم، بلند بلند گریه کنم

ولی انگار تمام احساساتم رو یکی دزدیده

کاش میشد بفهمن که وقتی انقدر بین دنیای ایده عال من و دنیای ایده عالی که برام درنظر دارن فاصله هست،

فقط بهم عذاب وجدان میدن

عذاب وجدان میدن بابت اینکه

زجر میکشم تا بزور کاری که اونا میگن خوبه و باید انجام بدم رو انجام بدم و به بدترین شکل ممکن انجامش میدم

زجر میکشم چون هر لحظه حالم از خودم بهم میخوره که قراره با کاری که خودم دوست دارم انجامش بدم ناامیدشون کنم

کاش میفهمیدن جنگ من و علایقم با اونا و توقعاتشون توی مغزم دیوانم میکنه

نه میتونم اونارو ناامید کنم نه خودمو

من فقط دارم با این کارام برا خودم یه حلقه جهنمی درست میکنم و بیشتر و بیشتر به خودم فشار میارم


+واقعا چقدر احمق بودم که هر سری وبلاگامو گذاشتم رو حذف برنداشتم از متن های خوبم یه کپی بکنم الان تقریبا هیچ کدومشونو ندارم چون همون لحظه میرسید ذهنم مینوشتم

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 .... .=. گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Khordad 01، 23:58
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    می دونی دوه سال دیگ بیست یال دیگ فقط خودتی خودت با شرایطی که الان انتخابش کردی

    و یادت نره همه ادمه بابت کاری که کردن پشیمون نمیشن بابت کاری که نکردن پشیمون میشن")

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میدونم ولی نمیتونم ناامیدشون کنم از خودم:)
    من هیچ وقت بچه ای که میخواستن نبودم لیل!
    امروز از صبح این حس خفگی مسخره رو داشتم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    16 Khordad 01، 00:03
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    سعی کن اینو بکنی تو مخت باشه؟*-*

    تو بدنیا نیومدی که رویا و اهداف پدر و مادرت رو براورده کنی

    تو بدنیا اومدی تا به اون چیزی که می خوای برسی و برای خودت فقط خودت زندگی و تلاش کنی نخ دیگران و پدری و مادر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 00:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونم:)
    میدونم همه اینارو ولی خب اگه بخوام کاری که خودم میخوامو بکنم عملا باید بجز اینکه خیلی ازم ناامید میشن و کلی حرف میزنن و خیلی چیزای دیگه قید خیلی چیزامو بزنم چون امکاناتم کامل قطع میشه بخوام ول کنم و برم سراغ یه چیز دیگه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    16 Khordad 01، 00:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اینم هست

    بیا یه کاری کن

    بخون پزشکی قبول شو و وقتی که توسنتی رو پای خودت وایسی به کسی نیازی نداشته باشی برو کاری که دوست داری رو انجام بده

     

     

    من میخ برم خارج مدل شم*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونم اصلا یه کلمه هم درس بخونم!:) از پزشکی متنفرم





    جووووون
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    16 Khordad 01، 00:19
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی فعلا تنهاراهی هست که بنطر میرسه:"

    اقتصادی فکر کن بزار باش کنار بیای

     

     

     

     

    بعد اینجودیه که جلو ایینه ژست می گیرم

    مامانم میاد نگام می کنه  یه میگ ننت مدله یا ددت بعد میرهXDTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 00:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اقتصادی هم نمیتونم کنار بیام:"|
    هر روز کلی دیوانه میشم تا برم سر وقت کتابام




    جووووون
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    16 Khordad 01، 00:34
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    باش کنار بیا بلو کمتر از سه ماه مونده فقط زمانو از دست نده

     

     

     

     

    احساس می کنم یکی تو خواب بفاکم داده

    اینجوری بود که حس می کردم واقعیه ولی نمی ت نستم چشامو باز کنم گمر درد می کنخ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 00:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کمتر از یه ماهه لیل
    کتابامو اتیش میزنم انقد رو مخمن😂🤦🏻‍♀️





    منم هر شب تو خواب دارم از یه چیزی فرار میکنم
  • .... .=.
    16 Khordad 01، 00:51
    .... .=.

    حسی که داری برام قابل درکه  امیدوارم تو زندگیت موفق بشی بلو 🌼

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 22:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنونم توهم موفق باشی@-@
  • گلی 🍀🍓
    16 Khordad 01، 08:50
    گلی 🍀🍓

    از کجا می‌دونی ناامیدشون میکنی؟

    شاید فقط یه مدت کوتاه باشه و بعد حتی بیشتر از انتظارشون باعث افتخارشون بشی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
    شاید ولی تا اون موقع ازم ناامید مطلق میشن
  • گلی 🍀🍓
    16 Khordad 01، 22:55
    گلی 🍀🍓

    بهتر از اینکه شکستت رو توی رشته ای که ازش متنفری ببینند 

    اون موقع میشه ناامید مطلق

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره اینم حرفیه
    ولی خب اینکه نرم دانشگاه کلا و برم دوره ببینم رو هیچ جوره قبول نمیکنن:"
  • گلی 🍀🍓
    16 Khordad 01، 23:02
    گلی 🍀🍓

    هعی...چی بگم...تو مسئول سرنوشت خودتی...

    خدا خودش میگه من به بنده ام قدرت اختیار دادم...خودت انتخاب کن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میخوام برم سراغ کاری که خودم میخوام ولی خب میدونی باید سیاست راضی نگهداشتنشونو داشته باشم که ندارم:"
  • گلی 🍀🍓
    16 Khordad 01، 23:05
    گلی 🍀🍓

    مثلا چطوری؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Khordad 01، 23:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم ولی باید یه جوری راضی نگهشون دارم که بزارن
  • گلی 🍀🍓
    17 Khordad 01، 00:04
    گلی 🍀🍓

    میتونی با موفقیت هات و پیشرفتت راضی نکهشون داری

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Khordad 01، 00:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    امیدوارم
    هیچ وقت احساس کافی بودن نکردم پیششون همیشه یه توقهی بوده که نتونستم براوردش کنم و بخاطرش حرف شنیدم بخاطر همینم هست که انقدر میترسم از اینکه برم سراغ کارهای ریسکی و مسیری که توش موفقیتم تا حدی تضمین شدست رو ول کنم هیچ وقت نشد درست حسابی برای موفقیت هام جشن بگیرم چون همیشه از نظرشون یکی بهتر از من بود که بهش نرسیده بودم و باید میرسیدم هیچ وقت نتونستم قانع باشم به چیزی که هستم و لذت ببرم از زمانم چون همش درگیر این بودم که باید بهترین باشم و هرچقدر بهتر شدم بازم بهتر از من بود و من تو سری میخوردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7