𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 13 Ordibehesht 1401، 12:41 AM

خوبه بفهمید

خوبه بفهمید وقتی یه آدم روی یه چیزی حساسه هی پا نزارید روی خط قرمزش

خوبه بفهمید وقتی بدش میاد مرکز توجه باشه هی باهاش شوخی نکنید و دقیقا همه توجه هارو به هر شکلی به سمتش جلب کنید

خوبه بفهمید وقتی یکی دستش داره میلرزه یعنی باید اون بحث و ماجرای کوفتی رو تموم کنید

خوبه بفهمید اگه کسی ۱۰۰کیلو باشه، جای شمارو تنگ نکرده، ۱۰کیلو هم باشه، به جای شما اضافه نمیشه

خوبه بفهمید وقتی یکی معذب میشه از حرفت توی جمع باید تمومش کنید

خوبه بفهمید اگه قرار مسائل شخصی زندگی کسی جک بشه و جلوی همه گفته بشه باید ازش بپرسین که راضی هست یا نه!

خوبه بفهمید وقتی یه ادمی درونگراست الزاما به این معنی نیست که ازتون بدش میاد اون فقط نمیخواد زیاد حرف بزنه

خوبه وقتی میفهمید یکی بغض کرده، یه جوری تمرکز رو از روش بردارید نه اینکه بدتر کاری کنید همه توجه ها جلب بشه بهش

خوبه یاد بگیریم ادم باشیم:)

شب بخیر^^

گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 Mizuki Chibia گلی 🍀🍓
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 00:46
    گلی 🍀🍓

    و اینک حق ترین پستی که امروز خوندم👍🏻

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی:)
    تا کی بیداری؟
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 01:01
    گلی 🍀🍓

    قربونت:)

    تا پنج دقیقه دیگه.چطور مگه؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 01:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نشی که 
    همینطوری
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 01:04
    گلی 🍀🍓

    می‌دونی بلو من اصلا قهوه دوست ندارم اما مدت هاست هوس آیس آمریکانو کردم در حالی که تاحالا اصلا نخوردم:) وقتی به وبت سر میزنم اون احساس تشدید میشه و می‌دونم یکی از همین روزا این حس منو به یه کافه میکشونه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 01:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای خیلی خوبه وقتی دلت یه چیزی میخواد که تا الان نخوردی😂
    منم خیلی دلم میخواد ولی وقت نمیکنم برم بخورم رفتی بخوری جای منم بخور:)
    خیلی تلخه ولی خواهرم بهش میگه زهر ماری خنک😂🙄
    با اختلاف حال خوب کن ترین چیزی که امروز شنیدم:)@-@
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    13 Ordibehesht 01، 01:09
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    موافقم با پستت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 01:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میای خ؟
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 01:11
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    حق...

    شب تو هم بخیر اوماا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 01:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شب توهم بخیر تاتا
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    13 Ordibehesht 01، 01:19
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    من فعلا خواب نیستم+-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 01:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم نیستم فعلا
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    13 Ordibehesht 01، 01:57
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    خوبه بفهمید وقتی یه ادمی درونگراست الزاما به این معنی نیست که ازتون بدش میاد اون فقط نمیخواد زیاد حرف بزنه

     

    مخصوصا با این در حد فاک موافقم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 13:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    این چیزیه که پدر و مادز های ما درک نمیکنن:)
    فکر میکنن اگه خودشون اجتماعین همه باید مثل خودشون باشن
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    13 Ordibehesht 01، 08:33
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    مح برم واسه بقیه تعریف کنم این حقا رو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 13:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برو برو ولی کو گوش شنوا
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 08:49
    گلی 🍀🍓

    جدی تلخه؟ نمی‌دونم چرا حس میکردم شیرین باشه، اما فکر کنم ببا وجود تلخ بودنش هم به دل بشینه مخصوصا تو یه روز گرم 

    بجات یه صندلی میزارم کنارم🌌

    واقعا؟؟خوشحال شدممممممم ✨

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 13:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره خیلی تلخه ولی خوشمزست حتما امتحانش کن^^با کیک شکلاتی هم بخور خوشمزه تر میشه@-@
    کار خوبی میکنی@-@
    اوهوم:)
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 14:01
    گلی 🍀🍓

    حتما امتحان میکنم اما حیف با کیک شکلاتی نمیشه💔من به کاکائو حساسیت دارم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 14:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا:( حیف شد با کروسان یا کیک میوه ای بخور پس@-@
  • Mizuki Chibia
    13 Ordibehesht 01، 16:45
    Mizuki Chibia

    همه حقا جمع شدن این جا که 🌼•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 20:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    فشار کنکور انقد حق میگم
  • گلی 🍀🍓
    13 Ordibehesht 01، 17:55
    گلی 🍀🍓

    حتما^^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Ordibehesht 01، 20:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7