𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 8 Khordad 1401، 09:22 PM

دارم پشت سر هم گند میزنم

امتحانای نوبت اولم رو به بدترین وجه ممکن دادم:) هیچ وقت انقد بد امتحان نداده بودم

این ترم، راستش این ترم بنظرم بهتر دارم میدم ولی بازم خوب نیست

معدل امسالم بدترین معدل عمرم میشه و قراره باش دیپلم کوفتی بگیرم

قلمچیام رو دارم گند میزنم

درس میخونم ولی تمرکزم بالا نیست

خوابام همش کابوسن نمیتونم دوساعت درست بخوابم

همه بدنم کهیر زده و بند بند وجودم میخاره و وقتی میخارونم بدتر میشه کهیرها

نمیدونم چمه ولی انگار زیرم میخ گذاشتن یه ربع نمیتونم بشینم یه جا

همش دلم میخواد بشینم گریه کنم

نه رفیق خوبیم برا رفیقام

نه دختر خوبیم برا مامان بابام

نه دانش اموز خوبیم برا مدرسم.

دارم همش گند میزنم:)

ناشناس ناشناس 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. ناشناس ناشناس 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ناشناس 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 گلی 🍀🍓 Pepper  seeds  !willow IN oasis 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Pepper  seeds گلی 🍀🍓 Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds گلی 🍀🍓 Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds Pepper  seeds
Last Comments :
۳۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    8 Khordad 01، 21:26
    ناشناس

    هعی منم...

    انگار وضعیت برای همه همینه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 21:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی...نمیشه خ بیای بگی واقعا کیی؟ انقد واجبه ناشناس باشی؟
    به طرز احمقانه بدجنسی هیچ حسی نسبت به مردم ابادان ندارم
    زندگی تو ایران کاری کرده که تمرکز روی زنده بودن انقدر از ادم انرژی بگیره که ادم حسی نداشته باشه نسبت به دور و اطرافش:>
  • ناشناس
    8 Khordad 01، 21:38
    ناشناس

    چرا نشه الان میام

    منم ندارم اصلا برام اهمیت نداره

    آره.. انگار داره عادی میشه همه چی...هعی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 21:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوکی
    این بده
    این خیلی بده
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    8 Khordad 01، 21:44
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    منم امسال گند زدم ب همچی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 21:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو گندت مثل من تو چشم نیست
    من تو بدترین بازه زمانی دارم پشت هم میرینم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    8 Khordad 01، 21:48
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    میدونم میفهمم

    ولی ت داری تلاشتو میکنی نه؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 21:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دارم سعی میکنم تلاش کنم ولی هرچی بیشتر میکنم خرابتر میشه:>
    کاش میشد بمیرم این یه ماه بقیه امتحانامو شهریور بدم یکم حالم بهتر باشه بیشتر نرینم
  • ناشناس
    8 Khordad 01، 21:49
    ناشناس

    خب دیگه فهمیدی کیم

    آره...خیلی خیلی بده...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 21:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره ولی نمیشناسمت بازمXD
    خیلی:"
  • ناشناس
    8 Khordad 01، 21:57
    ناشناس

    دیگه بیا وبم آشنا شو دیگه😂😂😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گشادیت نمیزارهXD
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    8 Khordad 01، 22:00
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    فدا تک کک موهای خشنگت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Khordad 01، 22:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینو بقیه دنیا نمیکن ولی:>
  • ناشناس
    8 Khordad 01، 22:26
    ناشناس

    ای بابا😂😐

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 01، 21:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    حالا اونی که باید میدید دید؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    8 Khordad 01، 23:01
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی من میگمD:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 01، 21:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بوگو بوگو
  • گلی 🍀🍓
    8 Khordad 01، 23:26
    گلی 🍀🍓

    ای مود تر از مود تر از مود تر از مود...

    گیر کردیم...

    منم این روزا بد احساس بی خاصیت بودن میکنم...

    بعد می‌دونی قسمت سختش کجاست..اینکه همه فکر میکنند تو اون آدم فوق العاده خوبه ای... درست خوبه بدرد بخوری باهوشی ولی خودت می‌دونی درواقع فقط داری تر میزنی به عمرت...و بخدا که هیچکس بجز خودمون مقصر این وضعیت نیستیم...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 01، 21:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چاکریم
    خیلی گیر کردیم
    تو دیگه چرا؟:(
    اره دقیقا:) دلم نمیخواد دیگه ادم خوب حرف گوش کن باشم میخوام اون بچه پررو تخصه باشم که به همه ارزوهاش میرسه
  • Pepper seeds
    9 Khordad 01، 00:02
    Pepper  seeds

    منم گند زدم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 01، 21:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو گند زدنت مدرک نمیشه بزارن  گوشه دیوار:>
  • !willow IN oasis
    9 Khordad 01، 09:30
     !willow IN oasis

    یه مدت از همه ی کار هایی که داری میکنی لفت بده و ارتباطت رو با همه جا قطع کن. گوشیتو خاموش کن حتی شده به مدت ۲ روز درس هم نخون و فقط فکوس کن روی خودت. چایی بخور و سعی کن ارامش داشته باشی.

    بعدش برگرد و ذهنت رو از اتفاقات گذشته خالی کن. میدونم اینا حرف های سختی ان و حتی خودمم خیلیجاها نمیتونم عملی شون بکنم اما ارزش امتحان کردن رو  دارن.

    بعدشم یادت نره

    ((هر روز که تمام شد و شب مارا فرا گرفت،نفسی عمیق بکش. چون ما از عهده ی امروز برامدیم و فردا روز جدیدی اغاز خواهد شد.))

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 01، 21:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چشم@0@

    چشم*-*

    عام کیستی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Khordad 01، 21:45
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    فدا تک تک موهای خشنگ ناز کویت گوگولیت:>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Khordad 01، 21:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون
    لیل یه خ بده یکم چسناله کنم:|
  • Pepper seeds
    9 Khordad 01، 21:47
    Pepper  seeds

    اینم هست

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تاتا
    دیدی چه خاکی بر سرمون ریخته شد؟
    نه دیدی؟
    اصلا یه حال خرابیم
    اون ام وی چی بود ناموسا؟:|
    نه واقعا چی بود اون ام وی و اهنگ؟
    چرا ما برا بنگ‌چان یه جکیم؟
    چرااااا؟
    چرا یکی اون مرتیکه کنسل و بچه های کنسل ترش از برق نمیکشه
  • گلی 🍀🍓
    9 Khordad 01، 22:46
    گلی 🍀🍓

    قربونت 

    منم میگم بهت حالا...

    منم دلم میخواد ولی می‌دونی مشکلم چیه؟ اینکه نمی‌دونم دقیقا چه کوفتی می‌خوام تا بشینم براش تلاش کنم

     

     

     

     

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مشکل ما اینکه انقد نشستیم فکر کردیم که چیکار کنیم چیکار نکنیم و بهترین راه کدومه که هیچ فرصتی برای حرکت کردن به خودمون ندادیم شاید فقط باید به خودمون فرصت حرکت بدیم بدون اینکه به شکست فکر کنیم
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:02
    Pepper  seeds

    کدوم ام ویییی ‌؟ کدوم کدوم کدوممم من نمیدونممم من ندیدمممم من هنوز ندیدم ...

    کدومکمیحریحذحبپحیرپینرپینر ینر ینرپفخلپبخذوبتد بنلفپحپح

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برو ببین
    ام وی ژاپنی your eyes
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:05
    Pepper  seeds

      وای داره میاد بالااااا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببینش فقط
    فقط ببینش تا بفهمی چه مرگمه
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:11
    Pepper  seeds

     یثریجبثجمحپ۸قپاقغدغ ق۹خصعتد۴عخاپغحاپ۴حغم۸لم۴جلمج۴لن۴۸لم۴۸۲ا۴۸۳ام۸غ۳ان۴۸دپغ۳حدپع۴ح۴پعحدپ۴حعد۴حعذپح۳عذوعح۳ذپحغ۳پذحغ۳پذحغذپغخذپغحذپغخذوغخذو۴خلوخوذ۴خوذ۴ولخخوذ۴۷ذو۴خذوغذته اومااااا من مرگ من مرگگگ لپای هاننییی موهای چانیی لیکسی تگی لینو جونگینی سونگمو  وای وای وای وای هوینجین وای وای وای واسد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تاتا سینگلیم مثل پتک کوبیده شد تو سرم
    دوست پسر میخثام الان من
    کنسل کیدز بیان جواب بدن:|
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:16
    Pepper  seeds

    وای دقیقا منم توی ذهنم همینو میگفتن ..

    تو بزرگی اوما برو پید کن من کوچیکم /=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بسوزه پدر سینگلی
    الان چان و بچه هاش باید گردن بگیرن!:/
    من بزرگم ولی خب تو سنیم که بخوام دوست پسر پیدا کنم معمولا پسرای نزدیکم یکین علاف تر از خودم
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:21
    Pepper  seeds

    اینشاللههه

    همین دقیقااا 

     

    وای جررر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تیکه لینو احمق خر:>
    مال همشون اصلا:)



    اره😂😂😂💔میخوام مهاجرت کنم وقتی رفتم اون کشوری که میخوام بعد بهش فکر کنم چون نمیخوام یکیو وابسته کنم بعد بزارم برم طرف بمونه و خودش

  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:26
    Pepper  seeds

    وای کنسلن ... 

    وای لپای هان...

     

     

    این دوره زمونه وابسته هم نمیشن 😂😞

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای لپای هان:))))))) وای لپای هانننننننن:))))))))
    وای تیکه بنگ چان:)))))))) وای تیکه بنگ چان:)))))))
    وای شراب خوردن تگی :))))
    وای بچه نون:))))
    واییییی جوری که هیون قلب میکشید:)))))
    جوری که فلیکس پنکیک اورد:)))))
    جوری که سونگمین بوی فرند متریال بود:))))))
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:32
    Pepper  seeds

    وای بزارید بمیرم ،

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا باهم بریم بمیریم:)
    اسم فندومو نباید میزاشتن استی
    باید میزاشتن کلوننننننن
    ما کلون دو عالمیم
    بدبخت دو عالمیم
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:34
    Pepper  seeds

    وای دقیقااااا 

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تاتا بیا منو خفه کن:)
    بیا منو خفه کن
    من پس فردا‌امتجان زیست دارم و ثانیه به ثانیه ام وی تو مغزم داره پلی میشه
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:41
    Pepper  seeds

    واییی 

    برو خودتو دار بزن ... منم میام

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا من تورو میکشم تو منو بکش خودکشی نشه😂😂😂🤣💔
    من فقط میخوام بمیرم الان:>
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:45
    Pepper  seeds

    قبولل

    منممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان فقط مردن راحتم میکنه:)
    بیا منو بکشششش تاتا
    میخوام اسممو برم عوض کنم بزارم کلون کلون‌زاده
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:51
    Pepper  seeds

    واییی کلون کلون زاده ... 

    -برداشتن چاغو

    بیفرما اوما بزن رگتو پاره کن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 20:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخدا که کلونیم:)
    چاقو نمیخواممممم تفنگ بدهههه
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 20:56
    Pepper  seeds

    اره هستیم 

    تفنگ واقعی نیستتت 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تفنگ وافعییی میخثاممممم
  • گلی 🍀🍓
    10 Khordad 01، 20:59
    گلی 🍀🍓

    شاید...

    شاید فقط باید تلاش کنیم...بیخیال تهش..

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید:)
    اگه بتونیم فقط یه راه بین همه راه هارو انتخاب کنیم اون وقت درست میشه
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 21:04
    Pepper  seeds

    بخدا داشتم بهت میدادککککککک ولی غیر قانونیههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی من میخوامممممممم
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 21:04
    Pepper  seeds

    خودمم مسخواممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 21:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی
    چل شدیم
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 21:58
    Pepper  seeds

    وای دقیقا 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    تاتا من پس فردا 8فصل زیست نزدیک 100و خورده ای صفحه ست و هیچیشم نخوندم:>
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 22:52
    Pepper  seeds

    بخون ک گند نزنی  :>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 22:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فردا باید بخونم دیگه:>
  • Pepper seeds
    10 Khordad 01، 22:58
    Pepper  seeds

    اورین بخون

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Khordad 01، 23:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دعا کن بتونیم تمرکز کنیم:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7