𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Saturday, 10 Ordibehesht 1401، 09:19 PM

درخت شده بود

چشمانش را بست

همه دوستانش تنهایش گذاشته بودند

از تنهایی گریه‌اش گرفت

چشمانش را که باز کرد

درخت شده بود

#بلو-نوشت


+چقد سنگین حرف میزنم تازگیا، اثرات کنکور ب جان شما

++چقد دلم میخواد یکی بیاد محکم بغلم کنه و نزاره بیشتر از این خرابه های زندگیم اوار شه رو سرم، ولی من حتی کسی رو بجز خودم ندارم که دستمو بگیره و از زیر اوار خرابه ها بکشم بیرون:)

Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 تاتا چوی برای صتی میباشد  •-• Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 تاتا چوی برای صتی میباشد  •-• 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. Luna ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Luna ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 تاتا چوی برای صتی میباشد  •-• ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊 من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊 تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
Last Comments :
Tags :
۵۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 00:22
    Luna ‌‌‌

    کمرمممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    زنگ بزنم امبولانس یا رگ به رگی فقط؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    7 Ordibehesht 01، 00:27
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اون درخ گشک بلند گشت ولی من نه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ایا راست میگفت
    از فعالیت های مفید لیل گند زدن به مفهوم متن هاستXD
    توهم گریه کن رشد میکنی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    7 Ordibehesht 01، 00:29
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    دلتونم بخواد اینقدر شیک می رینم به پستای مفهموی کی میت مثل من برینه ؟*^*

    پیاز داری؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کی مثل تو که میرینی تو پستا؟ 
    نهXD بیا میزنم تو دهنت گریت میگیره
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 00:30
    Luna ‌‌‌

    زنگ بزن هلیکوپترررر

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انقد اورژانسی؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    7 Ordibehesht 01، 00:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    هیچکس جاست منه جیگرطلا*^*

     

    ادم نوشو می زنه محص؟=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله بله


    من ادمم؟
  • تاتا چوی برای صتی میباشد •-•
    7 Ordibehesht 01، 00:37
    تاتا چوی برای صتی میباشد  •-•

    واووو

    میگم اوما

     سریال 21 25 رو دیدی ایا 

    عین احمقا نشستم باهاش گریه کردمممممممممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه سریال زیاد نمیبینم:"
    من کلا اهل گریه کردن نیستم مگه اینکه خیلی عصبی باشم و نتونم پاشم با مشت بزنم تو دهن کسی که ازش عصبیم:|
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 00:37
    Luna ‌‌‌

    عارهههه بدو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه اوه باشه باشه
    *خوبی؟ چه خبرا؟
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 00:40
    Luna ‌‌‌

    ککک

    خوبممم تو خوبیی 

    والا ساعت یک شب خبری نیست 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اگه تست مجدد هویت اجتماعی مسخره رو فاکتور بگیری اره الان خوبم
    هعی:"| اینجارو داره اب میبره
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    7 Ordibehesht 01، 00:41
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نچ بلویی

    رنگ ابی@-@

    رنگ ابی دیدنی اینجوریم که داد می زنم عه بلووو

    بعد بقیه همکلاسیام اینجوریه که چی میگی چی زدی؟علط کردی نمت با این کارات خودتو مریص نشون بدی بری بعد ما اینجا بمونیم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    خوبه دیگه همیشه تو ذهنتم:>
    میخوام برم کلا لیل:)
    از همه جا
    میدونی لیل
    دلم میخواد برم یه جایی
    که هیچکس نتونه قضاوتم بکنه:"
    خیلی بده که کسی که حتی رنگ مورد علاقتم نمیدونه از صبح تا شب راجبم سخنرانی های طولانی میکنه
    اصلا اینجوریم که میبینمش تپش قلب میگیرم حالم بد میشه
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 00:44
    Luna ‌‌‌

    از اسمش لرزه به تنم افتاد:/

     

    بمونییی

     

    بارونههه؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کل کتاب اینجوری که ایران خوبه جمهوری اسلامی خوبه کل دنیا بدرد نخورن:|




    *-*مرسی




    اره ولی قطع شد الان فکر کنم صداش نمیاد
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    7 Ordibehesht 01، 00:50
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    خوبه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهم
    ولی سانا ظاهرا خوب نیست
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 00:51
    Luna ‌‌‌

    از دبستان دارن راجب این حرف میزنن تموم نشد دیگه:/؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه:
    یه چیزی شبیه مدنی تو جغرافیای راهنمایی ولی گوشت تلخانه تر:"|
    اصلا هیچ جوره نمیتونی ححفظش کنی
    من خوشم میاد از تاریخ و سیاست و این چیزا
    ولی بدم میاد چیزی رو بخونم که جهت گیری داره:|
    دلم میخواد کتابای بی طرف رو بخونم و خودم جهت گیری کنم
    بعدم به قولی مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
    اگه جمهوری واقعا خوب باشه نیازی نیست بردارن بیان هی بگن ما خوبیم بقیه بدن=-=
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    7 Ordibehesht 01، 00:56
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اوهوم*-*

    از وات بری من می دونمو تو:|

    بلو میگن بالای ۵۰ درصد اب هارو کشف نکردن

    شاید یه قاره بود که هیچی پیداش نکرده یا جزیره

    برو کشفش کن و برای خودت کنش*-*

    هی نباید بهشون اهمیت بدی بتشه

    اونا هیچوقت جای تو نبودن یا احساستو نفهمیدن پس بی خیال از کنارشون بگدر

    اینجور ادما واقعا رو مخن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 01:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    شاید از زندگی رفتم لیل:")
    شاید:)... اون وقت افسانه میشمXD سالها بعد از دختری میگن که همه چیزو ول کرد و رفت توی جزیره متروکه زندگی کرد

    نمیتونم اهمیت بدم کیم
    نمیتونم توی هوایی حالم خوب باشه که اونم هست
    نمیتونم با مشت نزنم تو  دهنش وقتی بخاطر چیزایی تحقیرم میکنه که خودش توشون بدتر از منه:)
    نمیتونم لیل...
    امسال اگه کنکور قبول نشم باید چی کنم


    لیل پشمام:|
    پشمام:|
    یعنی فقط پشمام:|
    گوشیمو همین الان زدم شارژ
    مطمئنم هنوز کامل لود هم نشده
    بعد مامانم اینا اتاق خوابن
    یهویی مامانم اومد تو حال که چل شدی چرا زنگ زدی به بابات؟:"|
  • تاتا چوی برای صتی میباشد •-•
    7 Ordibehesht 01، 11:02
    تاتا چوی برای صتی میباشد  •-•

    واو +-+

    برعکس من با همه چی گریم میگیره 

    جدیدا بدتر هم شدم 

    یکی بهم میگه پخ میزنم زیر گریه +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من اصلا گریم نمیگیره
    مگه در شرایط خاص
    مثلا افسرده باشم
    عصبی باشم نتونم خالیش کنم
    یه اتفاقی برای ادمای مهم زندگیم افتاده باشه
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    7 Ordibehesht 01، 11:23
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    چطور

  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 13:06
    Luna ‌‌‌

    مدنی تو جغرافیااا؟! 

    چرا قیمه هارو میریزن تو ماستا 

     

    دقیقاااا 

    چی فک کردی این شستشو مغزیهXD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه یه چیزیه مثل مدنی





    چقدم که ما شست و شو داده میشیم:|
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    7 Ordibehesht 01، 18:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کمر من نیز-

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اورژانسی؟
  • Luna ‌‌‌
    7 Ordibehesht 01، 23:00
    Luna ‌‌‌

    اهااااا

     

    اصنن خیلی تاثیر گذارهه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 15:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره:"|



    اصلا ایوف ایوف
    تست جبرانی بود مثلا 
    ریدم توش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    7 Ordibehesht 01، 23:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تقریبا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 15:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هلیکوپتر یا اورژانس؟
  • تاتا چوی برای صتی میباشد •-•
    7 Ordibehesht 01، 23:46
    تاتا چوی برای صتی میباشد  •-•

    عوووو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 15:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یس
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Ordibehesht 01، 15:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    داداش من از دیروز تا الان منتظرم بعد الان میگی اورژانس یا هلیکوپتر؟ به یه کوفتی زنگ بزن تا نمردمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 16:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوپس اوکی اوکی
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:23
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    -بغل محکم 

    من میدونم اان چقدر خسته ای ..

    خودم ۲تا اجی داشتم ،. و هم سن تو بودن خیلی خسته میشدن و ب کس اینجوری نیاز داشتن ..:"(

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بغلللل@-@
    دارم تو جهنم سیر میکنم:>
    جهنم به معنای واقعی کلمه
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    10 Ordibehesht 01، 21:25
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    مایل به بخل بخل بخل بخل؟@-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخللللللل@-@
    ایسو تویی؟😂🤦🏻‍♀️
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:25
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    میدونم ..

    همش میگزره .. 

    بعدا ب این روزات میخندی :)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هیچ وقت نمیخندی بهشون:)
    همش زر مفته
    خیلی روزای دیگه هم بود که قرار بود بخندم بهشون
    تاتا مغز ادم فرق بین حال و اینده و گذشته رو درست حسابی نمیتونه تشخیص بده
    در واقع اینجوری که اگه تو الان با من دعوات بشه و گریه کنی
    بعدا هر بار که بهش فکر کنی همون حس درد و مچاله شدن قلب رو حس میکنی
    مثلا اگه ۱۰۰بار به اون اتفاق فکر کنی، ۱۰۱بار اون حسو تجربه میکنی
    چقد سنگین شد:|
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    10 Ordibehesht 01، 21:27
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    *محکم بگل کلدنتتتتتت

    اله بمولا@-@😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بغلللل محکمممممممممم
    شناختمت😂✊🏻 بر طبل شادانه بکوب
  • 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊
    10 Ordibehesht 01، 21:28
    𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

    *بگل کردن سرت و نزاشتن ریختن اواره ها

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بغللللللللللل
    چطوری انی خوبی؟
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    10 Ordibehesht 01، 21:29
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    عللللل

    چوطوری منو میشناسی هر بار ناموصا؟@-@😂🔪

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیشناسم:"| خودت معرفی میکنیXD
    این دفه شناختم
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:31
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    الان باید بگم ... واو !!

    خسته نباشی :) واقعاا خسته نباشیی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ارهXD
    بابت توضیحاتم یا چی؟
  • 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊
    10 Ordibehesht 01، 21:32
    𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊

    کیوتتتتت:"

    خوبم و نیاز به خواب دارم و دارم میرم بخوابم سوو همین اگه غیب شدم بدونید خوابم0-0

    تو خوبی بلووو:"؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نیستممممممممممممم:"|
    او شبت بخیر پس اگه خوابت برد 
    خوب بخوابی*-*
    من خوبم ولی خستم یکم:" برخلاف اب شنا کردن خیلی انرژی میخواد
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:35
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    بابت هر چیزی ک ازش خسته ای و داری ادامش میدی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    توهم خسته نباشی:>
    کاش میشد یه جوری به بقیه فهموند اینکه داری خلاف جهت شنا میکنی دلیل بر اشتباه بودن کارت نیست:) کاش میشد فهمموند به نسل های قبل که اینترنت خیلی چیزارو عوض کرده و تنها کاری که باید بکنن اعتماد کردن به نسل جدیده
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:39
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

     (:

    اگر میشد الان هممون خیلییی بهتر بودیم :)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی نمیشه:)
    و این زندگی در عین حال که خیلی ساده و راحته، خیلی پیچیده و سخته
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:41
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    هومم

    یسوال چه چیزی ارومت میکنه ؟

    من ادامس خرسی •-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در حال حاضر فقط یه هفته مردن"-" یا تو کما بودن"-" بعد برگردم به تنظیمات کارخانه ساز زدن هم بد نیست اونم بهترم میکنه
    چقد خوب*-*
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    10 Ordibehesht 01، 21:46
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    دفعه ی قبل هم شناختی مح یادم نبود تورو@-@💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا:"|
    شدیم ماجرای قیف و قیرXD
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    10 Ordibehesht 01، 21:47
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    دخیخاXD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعیXD
    خوبی؟
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:50
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    یااا اینجور نگووو

    ساز هم ارههه ... برای من ویالون 

    جویدنش خیلی حالمو خوب میکنه 😔🤌🏻

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دقیقا اینجوری اخه
    من گیتار میزنم
    خوبه*-*
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    10 Ordibehesht 01، 21:56
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    عاه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 21:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عاه ای سانا تورا چه شده است بانو؟
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 21:59
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    حرفی ندارم ،،

    واوووو ی بار نمیشه ویس بگیری بزاری توی بلاگگگ ؟من گگیتار خیلیی دوست دارممممم 

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 22:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :")
    خجالت میکشم:" جلو کسی کلا نمیزنم یه جورایی هم خجالت میکشم هم مسخرم میکنن خیلی دیگه جلو کسی درش نمیارم
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 22:05
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    نکش ..عیب که نیست ی استعداده !!

    غلط کردن مسخره میکنن .. مگه مسخره دارههه ؟!

    برای من ... ی باررر لطفااا :"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    نمیدونم داره دیگه
    چشم یه بار میزارم
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 22:09
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    تن خیر نداره .. کسایی ک میخندن و مسخره میکنن خودشون شعور ندارن یااا به تو حسودی میکنن چون بلدی !

    ژلپطحبپسسپلپژحلپحلپ۸

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    10 Ordibehesht 01، 22:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    درسته...
    اره بعدا یه بار اپلود میکنکم برات میفرستم یادم رفته البته بعد یک سال و خورده ای اوردمش جلو دست
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    10 Ordibehesht 01، 22:23
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    فعلا که هیچی 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Ordibehesht 01، 17:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ا:(
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    10 Ordibehesht 01، 22:45
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    محکم کشیدنت تو بغلم

    نمیتونم برات کاری کنم اما این بغل از من هدیه تو:)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Ordibehesht 01، 17:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بغللللل@-@
    هرچند باهات قهرمㄱㄱ
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    10 Ordibehesht 01، 23:43
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    همینم خوبه باباا

    اومای من همه کارستتتتت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Ordibehesht 01، 17:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    هعی
    ویالون میزنی تو اره؟
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    11 Ordibehesht 01، 03:46
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    بدنیستم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Ordibehesht 01، 17:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میتونم کمکی کنم؟
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    11 Ordibehesht 01، 18:00
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    اره ... بگی نگی 

    ی مدت تو گیر شده بودم و ویالون حالمو بهتر کرد .. ولی الان دیگه نمیزنم .. البته فعلا 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Ordibehesht 01، 18:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خوب
    حیفه موسیقی خیلی خوبه ادامه بده چهار روز دیگه مثل من پشیمون میشی که چرا جا موندی
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    11 Ordibehesht 01، 18:10
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    اره 

    میدونم ولی دیگه ... علاقم بهش مثل قبلا نیست (=

    قبلا دیونششش بودم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Ordibehesht 01، 18:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید چون یه مدت طولانی پشت سر هم زدی خسته شدی یکم استراحت بده به خودت
  • تاتا برای صتی میباشد •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول
    11 Ordibehesht 01، 18:30
    تاتا برای صتی میباشد  •-•من ی گوگول مگولم توی گوگول مگولی ما گوگول مگول

    شاید

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Ordibehesht 01، 17:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ادامش بده موسیقی خیلی خوبه
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    11 Ordibehesht 01، 18:33
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    کمک چلا سوییتی@-@💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Ordibehesht 01، 17:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    که بهتر بشی؟
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    11 Ordibehesht 01، 19:10
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    باز چرا؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Ordibehesht 01، 17:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون دلم میخواد قهر کنم
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    12 Ordibehesht 01، 17:55
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    بد نیست حالم قشنگم...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Ordibehesht 01، 17:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ولی خوبم نیست
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    12 Ordibehesht 01، 17:56
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    خب...خنثی ام درواقع

    +متناتو خیلی دوست دارم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Ordibehesht 01، 17:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خنثی بودن خوب نیست
    +ولی من ازشون متنفرم:> از هرچی که به خودم مربوط میشه متنفرم...:)
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    12 Ordibehesht 01، 17:59
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    همیشه همینطوره عادت کردم..

    +چرا اخه@-@💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Ordibehesht 01، 18:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عادت کردن خوب نیست
    +نمیدونم:) دوستش ندارم... دوست داشتنی نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7