𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
۵۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • برسام محمدشاهی
    12 Shahrivar 01، 22:47
    برسام محمدشاهی
    ❤❤❤❤❤❤❤
    -لایک های بیشتر 👆🏻
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 22:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون
  • برسام محمدشاهی
    12 Shahrivar 01، 22:53
    برسام محمدشاهی
    ووزییییییی
    +اثرات نیو کارات بودن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂
    +فندوم سونتینه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 22:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    :)))
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چطوری؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 22:59
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خوبم تو چطوری؟*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
    چه خبرا؟
  • برسام محمدشاهی
    12 Shahrivar 01، 22:59
    برسام محمدشاهی
    🤣
    فهمیدی منظورم چی بود؟ 😅😅😅
    +اره اره
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    +نمیشناسمشون🥲💔 یعنی اهنگ دارم ازشون ولی خب اینکه تک به تک به اسم و اینا بشناسم نمیشناسم
  • برسام محمدشاهی
    12 Shahrivar 01، 23:05
    برسام محمدشاهی
    + آره ولی برو بشناس🤣🤣🤣
    برای من خیلی طول نکشید ۵ روز بیشتر نبود پروسه کارات شدن😅😅
    خواستی خودم کمکت کنم کارات بشی😅😅
    خیلی باحال و خلنننننننن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +سعی خودمو میکنم
    وقت خالی پیدا کنم حتما😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:07
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    :(
    هیچی دارم سعی میکنم برای ان روز ان جمله، جمله پیدا کنم چون خیلی وقته اپدیت نشده"-"...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جدیدا خیلی کم وبلاگا ستاره هاشون روشن میشه
    شاید وب پونیو، ویلی ونکا، میستوری و سلین بتونی چیزی پیدا کنی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اخه اینجوری نیست که بری بگردی تو وب یکی جمله پیدا کنی، باید هر وقت جمله ای به نظرت قشنگ اومد بذاریش تو پست
    و این مهم ترین فرق با ورژن قبلی چالشه"^"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه
    سخت شد که
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:15
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    کصخل دقیق ترین واژه برای توصیف سونتینه^^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به
    از اکسو هم کصخل تر؟😂
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:19
    ..... TATA
    هالو
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هالو به روی ماه نشستت
    خوبی؟
  • SOFIA RIDDLE
    12 Shahrivar 01، 23:23
    SOFIA RIDDLE
    ولی خیلی قشنگ بودش
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره...
    من میشناسمت؟
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:27
    ..... TATA

    اره خوبم
    تو چی اوما ؟
    @این حرفاتون راجب سونتین
    کلا گروه های پس کصخلن ^^
    سونتین هم یکیشونه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همیشه خوب باشی
    نمیدونم
    @ارتیست کی پاپ جماعت کلا کصخلن😂😂💔
    گرل گروپ و بوی گروپ نداره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    شاید یه کوچولوووو"-"
    اخه مثلا تو اکسو کیونگسو عاقلشونه ولی اینجا همه یجورین انگار مستن..xD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کیونگسو اون مظلوم نمائیه که بیشتر از همه شلوغ میکنه😂💔
    بستن لیدر به صندلی ماساژور جز مراحلیه که قفلش برا اکثر کی پاپ باز نشده😂😂😂🤣💔
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:29
    ..... TATA
    مرسی
    عجب
    @اینم هست
    ولی پسرا بیشتر کصخلی رو نشون میدنㅋㅋ
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ^^
    مش رجب
    @حتی ما که فناشونیم هم چون فن اینه ایدله کصخلیم
    خیلی کصخل تو کصخل شد:|
    فقط فرقمون اینکه اونا یه بخش با شخصیت خیلی کول الگو طور دارن
    ولی ما بخش کصخلانشونو الگو قرار میدیم نداریم از اون بخش شخصیتا
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:30
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    جمع بندی: همه کصخلن حتی شما دوست عزیز. هار هار هار
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنون بابت جمع بندی دقیق
    +تروخدا نگا داریم زیر چه پستی راجب چی حرف میزنیم😂💔
    ادرس اینجارو یکی از دوستام پیدا کنه شرفم به چخ میره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:34
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    کیونگسو؟ صندلی ماساژور؟ کی بستتتت؟ چرا من بی خبرمxDD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کیونگ نبست
    همشون باهم یه بار که سوهو تو بک اپ استیج رو صندلی ماساژور خوابش برده بود بستنش به صندلی با چسب نواری که بعد همشونم یکی بیست تا اسپنک شدن بجز سهون چون مکنه بود نصف شد براش😂💔
    +یه همچین چیزی یادمه از حرفاشون
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:35
    ..... TATA
    وای من برم اینو ی جا بنویسم
    @aysa
    همیشه میدونستم کصخلم
    ولی بعضی وقتا کمکم کرده
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    با طلا بنویسش😂💔
    تتوش کن🤣😂


    اسکل باشی دنیا قشنگ تره😂💔
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خواهش میکنم^^
    + به من چه که پستت به بحث مون نامربوطه🗿 اصلانم من شروعش نکردم🗿
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ^^
    +😂😂😂💔 پستا vs کامنتا😂💔 پارادوکس کامل
    به قول خواهرم هرکی بیاد وبم تا کامنتارو نخونه نمیفهمه من یه چسخلم که یکم دارک طور چرت و پرت میگم و حرفای قشنگ و دپ مردمو میزارم😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اهااا. وای بچمxDD چرا انقدر سوهو رو اذیت میکنن اخهTT
    باز برعکس بقیه گروها تو سونتین مکنه سالاری اصلا نداریم:)) اصلا یه بار اعضای سونتین رقیب مکنه رو تشویق میکردن به جای خودشDD:

    @TATA
    آره بابا کصخلی رو عشقهY-Y
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم😂😂😂💔ولی سوهو تو سربازیش یکم نفس راحت کشید
    به به😂😂😂🤣



    بله بله
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:38
    ..... TATA


    اره خیلییی
    من داخل کلاس والیبال میخواستم با ی دختری حرف بزنم... از شانس کصخلیم و دسپاچلوفتی بودنم گل کرد توپ که زدم خورد توی سرش ^^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم امروز دوستی که تازه تو باشگاه پیدا کردم با مشت زد تو دماغم😂💔
    باشگاهه دیگه پیش میاد زیاد سخت نگیر
    عقلش جا به جا شده یکم فقط
  • SOFIA RIDDLE
    12 Shahrivar 01، 23:39
    SOFIA RIDDLE
    اوم نه●~●
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عام خب من بلو ام ۱۷سالمه و بقیشم گشادیم میاد بگم تو منو بخش معرفیم هست😂❤️
    از اشنایی باهات خوشبختم^^ و اینکه خوش اومدی وبم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:39
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بده مگه قشنگ باهات آشنا میشن'-'
    چی رو مخفی میکنی آخه بالاخره که میفهمن کصخلی بیش نیستیY-Y
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله بله
    من ابهت دارم جلو بقیه:"|
    میدونی شبیه لی‌نوام😂💔
    همه ازم حساب میبرن ولی خیلی اسکلم😂😂😂💔
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بذار چان و بک برگردن...
    سوهو آرزو میکنه دوباره بره سربازیD:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دلیلی که سوهو کمپانیو نخریده اینکه رشوه داده چانبکو بیشتر نگه دارن😂😂😂💔
    چانبک بیان همه بیچارن سوهو تنها نیست😂💔
    همه با کای و سهون میرن سربازی
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:42
    ..... TATA


    اخه همین یه بار نیست..
    داشتم وسط سالون میرقصیدم این دختره دیدم ^^
    داشتم هد میرفتم، دیدم ^^
    داشتم خمیازه میکشیدم، دیدم^^
    خیلی تصویر های بدی رو از من دیده
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مهم نیست بابا^^
    تو ذهنش نمیمونه خیالت راحت
  • SOFIA RIDDLE
    12 Shahrivar 01، 23:44
    SOFIA RIDDLE
    منم سوفی ام
    البته اینجا به عسل معروفم🤦‍♀️
    حالا تو هرچی دوست داری صدا کن^_^
    عرررر منممممم
    مرسییییییی
    واییی چقدر خوبییییی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوشبختم^^


    ممنون
    چطوری؟
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:45
    ..... TATA
    وای من اصلا ابهت ندارم
    شبیه ترکیبه هیونجین و هانم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من هرچی بیشتر میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم چقدر شبیه لی‌نوام
    با اینکه کلا تایپ شخصیتمون یه i فقط شبیه همه ولی از نظر اخلاقی خیلی شبیهشم
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:46
    ..... TATA

    کاش توی ذهنش نمیموند-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مونده؟😂💔
    ب درک برو با یکی دیگه دوست شو
    هشت میلیارد ادم رو کره زمینه غصشو نخور
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:49
    ..... TATA
    اخه بغییر از این همه داخل کلاس والیبال وحشی و پر رو و پر سروصدان
    این خیلی دختره خوبیه ولی کاش یادش نمیموند
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخیال بابا
    میتونی باهاش دوست بشی
    منم انقدر از بعضی از دوستام سوتی دیدم
    یکیشون که اصلا بخاطر سوتی های شب تولد یه دوست دیگم باهاش دوست شدم
  • SOFIA RIDDLE
    12 Shahrivar 01، 23:50
    SOFIA RIDDLE
    نمیدونم...
    حرف زدن باهات حس خوبی داره
    من کلا ادمی نیستم ک زیاد با همه خودمونی و صمیمی بشم و آدمای دور برم کمن
    برای همین ادمایی ک باهاشون صحبت میکنمو خیلی دوست دارمو ازشون انرژی میگیرم
    فک کنم🤔
    فک کنم از اون اوایلی که اینجا بودی وبتو دنبال میکردم😁
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    زیاد تعریف نمیشنوم از بقیه نمیدونم بجز ممنون چی میگن تو این شرایط پس ممنون❤️😍

    فکر کنی؟ چیزی شده؟ میتونم کمکت کنم؟
    ا@-@ چرا الان رونمایی کردی پس؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منم جلو بقیه ابهت دارم"-" البته اینجا نه:"|
    ولی وقتی باهام آشنا شن و صمیمی شیم میبینن چقدر کصخلم*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من بعد از دیدن کصخلیتمم باز ابهتمو دارم😂😂💔
    خیلی شرم میدونی؟
    یا کارا جوری که من میگم پیش میره یا جمع میکنم میرم🤣
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:51
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه نگووو
    من در انتظار ترول د ورلد با چان و بک و چنم🥺🥺
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گه بیشتر فشار بخوریم که نیستیم؟:">ث
    دردناک ترین چیزی که الان هست اینکه وقتی چان رفت سربازی تو جایی که لیست هدفامو نوشتم نوشتم که وقتی چان از سربازی برمیگرده منم تهران دانجشوذم بعد با خیال راحت استنش میکنم و پول جمع میکنم که برم کنسرت
    الان هیچی زندگیم معلوم نیست:>
  • SOFIA RIDDLE
    12 Shahrivar 01، 23:55
    SOFIA RIDDLE
    خواهش میکنمممممممممممم
    چونکه اعتماد به نفسزشروع مکالمه رو ندارم
    تازگیا یکم دارم با خودم کنار میام....
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میفهمم
    منم همین شکلیم:>
    بجز اسکیز چه گروه های دیگه ای رو استن میکنی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه من هم ابهتم میریزه دیگه:"|
    گودرتمندی پس*-* ولی من تا نبینمت نمیمیرم:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    نزاشتن شهرتونو بزنم اخر:" ولی مطمئن باش یه روز دستم بره جیب خودم میام میبرمت بیرون
  • ..... TATA
    12 Shahrivar 01، 23:55
    ..... TATA
    اینم هست
    انقدر مهربونه که نمیدونییی یمیمیممیمیمزم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Shahrivar 01، 23:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب دیگه پس حله^^
    سخت نگیر به خودت بابا
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Shahrivar 01، 23:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اوه کامان بلو
    چه فرقی داره تو تهران باشی یا یه جای دیگه'-'
    اگه بخوای میتونی، اگه واقعا بخوای میتونی
    بعدم از اونجایی که خیلیییی مهربونی برای منم بلیط میخری منم میبری*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی فرق داره:>
    اوهوم...
    پول دراوردم چشم😂😂😂💔
  • SOFIA RIDDLE
    13 Shahrivar 01، 00:01
    SOFIA RIDDLE
    هیهی +~+
    از کجا فهمیدی اسکیز استن میکنم😆
    ایتیز
    و توایس
    و تی اکس تی
    دیگه واقعا خلاصه کردم
    چون توان استن کردن بقیه رو ندارم/=
    تا همین هفته پیش هفتا گروه بود /=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از جناب بیبیِ استی پروفایلت؟
    منم تی اکس تی رو استن میکنم@-@
    من خیلی گروه استن میکنم 
  • ..... TATA
    13 Shahrivar 01، 00:01
    ..... TATA
    ی سوال اوما
    کجا زندگی میکنی ؟'-'
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جای در مغرب زمین که در ان هیچ ابی یافت نمیشود😂💔
    دوست داشتی بیا خ بهت میگم
  • SOFIA RIDDLE
    13 Shahrivar 01، 00:09
    SOFIA RIDDLE
    منم یه زمانی حداقل نصف کیپاپو استن میکردم ولی درحد توانم نیست
    عررررر جؤری که توباتو رو با چسب به فندومای من چسبوندن😅
    چرا ایتیز استن نمیکنییییییییییی
    خیلی خوبنننننن
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
     منم در تونام نیست ولی استن میکنم😂💔

    ایتیز رو از بعد از کینگدام خیلی عاشقشون شدم و دوست دارم استنشون کنم ولی نمیرسم خدایی
  • SOFIA RIDDLE
    13 Shahrivar 01، 00:13
    SOFIA RIDDLE
    بزار خودم برات وقت پیدا میکنم😈
    من قراره باهات راحت باشم
    اجازه هست🤭؟؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووون
    نه خیر اجازه نمیدم:/
    کی گفته اجازه داری راحت باشی؟😂😂💔
    راحت باش بابا این حرفارو نداریم که^^❤️
  • ..... TATA
    13 Shahrivar 01، 00:16
    ..... TATA
    اره ولی گرمههه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی گرمه اون ورا
    در عوض شما زمستون راحت درمیاین بیرون
    ما سگ سرما داریم مثل چی
  • SOFIA RIDDLE
    13 Shahrivar 01، 00:17
    SOFIA RIDDLE
    جرررررر
    عههه
    هارت بروکن شدم
    عرررممم خب
    وایی نیو فرند پیدا کردم
    شادی
    باید برم گل ریزون کنم برای خودم🥲
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂💔بیا چسب زخم بزنمش
    جووووون
  • SOFIA RIDDLE
    13 Shahrivar 01، 00:21
    SOFIA RIDDLE
    قلب خویش برای چسباندن در دست گرفته

    خب دوستی هلو اند گود نایت

    از فردا منو زیاد میبینی

    🥰
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا جلو تر❤️‍🩹 بفرما^^



    شب بخیر، خوب بخوابی، خوابای خوب ببینی


    منتظرم
  • ..... TATA
    13 Shahrivar 01، 00:21
    ..... TATA

    وای خوش بحالتون
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چی چیو خوش به حالتون
    من اتاقم خیلی خرابه، از سه طرف پشتش هیچی نیست خالی خالیه، زمستونا کل خونه گرمه بعد اتاق من انگار وارد قطب شمال میشی😂💔 با کاپشن تو اتاقم میگردم من
  • ..... TATA
    13 Shahrivar 01، 00:30
    ..... TATA
    خوبه کههه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 10:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از گرم بودن بهتره ولی خوب هم نیست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Shahrivar 01، 14:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    حالا در هر صورت اینجام میزدی نمیتونستیم بریم بیرون@-@ مامانم اجازه نمیداد'-'
    باید وایسی تااا 18 سالگی منxD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 16:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی:"|
    باوشه@-@
  • برسام محمدشاهی
    13 Shahrivar 01، 22:49
    برسام محمدشاهی
    +وقتی می بینی تمام این بحثا از چیزی که من درمورد سونتین گفتم ریشه میگیره : 🤣🤣🤣🤣
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    چگونه ابروی بلو رو ببریم به روایت تصویر:"
    من پیرتونم باید همتون بهم احترام بزارین و ازم حساب ببرینXD
    این انصاف نیستش
    ...
  • برسام محمدشاهی
    13 Shahrivar 01، 22:53
    برسام محمدشاهی
    XDDDDD
    نگا چه بحث پر محتوایی رو شروع نمودم☺☺☺☺
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اصلا ایوف ایوفxd
    وب پر محتوا
    بحث های پر محتوا
    صاحب وب پر محتواXD
    اصلا نگم برات...
    +شوخی میکنما ناراحت نشی
  • برسام محمدشاهی
    14 Shahrivar 01، 10:32
    برسام محمدشاهی
    🤣🤣🤣🤣 XD
    پروفایلم قشنگه؟ 🤣🤣🤣🤣🤣
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 23:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اهوم*-*
    برسام:" تریلر اسکیزو دیدی؟:"
    من مردم دیگه
  • برسام محمدشاهی
    14 Shahrivar 01، 23:19
    برسام محمدشاهی
    XD چه سوال بی ربطی
    نه نه نه ندیدم
    قضیه چیه تریلر چیییییی؟ 
    همون کامبکه که گفته بودییییی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 23:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    برو ببین")
    من مردم دیگه...
    اصلا نمیخوام زنده بمونم
  • برسام محمدشاهی
    15 Shahrivar 01، 12:32
    برسام محمدشاهی
    از کجاااا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Shahrivar 01، 01:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از یوتیوب
  • برسام محمدشاهی
    16 Shahrivar 01، 10:56
    برسام محمدشاهی
    خب مگه نمیدونی من بدبخت فیلترشکن ندارمممممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 02:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حیف شد ک:"
  • برسام محمدشاهی
    27 Shahrivar 01، 09:37
    برسام محمدشاهی
    اره حالا یکاریش میکنم
    به به سلام دوباره بلو جان🤣🤣🤣
    مشتاق دیدار
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂❤️
    سلام مجدد
    مام مشتاق بودیم
    خوبی؟ 
    چه خبرا؟
  • برسام محمدشاهی
    27 Shahrivar 01، 23:22
    برسام محمدشاهی
    خوبم ممنون تو خوبی؟
    هیچی
    راستی چک کن وب رو اون بخش اضافه شد
    اون مشکلی هم که بهت گفتم به دادم برس حل شد
    یه پست هم بذار نگرانتن😅😅😅
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Shahrivar 01، 23:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبم منم^^
    ا ایول@-@
    خداروشکر
    جماعت بیان، مرده پرستن! الان پست گذاشتم ببین چند نفر کامنت میدن:) همینکه میفهمن نیستی کوچ و بچ همه نگرانت میشن ولی وقتی هستی پرنده پر نمیزنه تو وبت
  • برسام محمدشاهی
    28 Shahrivar 01، 09:25
    برسام محمدشاهی
    خوب بمونی😇

    خخخخخ
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Shahrivar 01، 10:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنون^^



    من مرده تو زنده ببین این حرفو کی بهت گفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7