𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 2 Farvardin 1402، 10:00 PM

دلم می‌خواد دوسشون داشته باشم

من خیلی خانوادمو دوست دارم،

حاضرم بخاطرشون هرکاری بکنم...

ولی وقتی تو زندگیم نیستن خوشبخت ترم:>

اصلا انگار ساخته شدن که از دور دوستشون داشته باشم...

دلم می‌خواد بهشون نزدیک بشم،

دلم می‌خواد دوستشون داشته باشم،
ولی انقدر دنیاهامون متفاوته

و انقدر حاضر نیستن بخاطرم یکم از دنیاشون بیان بیرون

که نتیجه چندسال تلاش برا نزدیک تر شدن بهشون،

فقط شد گم کردن خودم...

این خیلی درد داره که با اینکه هیچکسو تو دنیا اندازشون دوست ندارم،

از هیچکسم به اندازه خانوادم فراری نیستم...

همه تلاشمون رو برا نزدیک شدن به هم می‌کنیم،

همه زورمونو می‌زنیم،
ولی نمی‌خوان کوتاه بیان که باید از مواضعشون بیان پایین

چرا واقعا دارم این چرت و پرتا رو اینجا میگم؟


+گروپ فقط من، یه جاده طولانی، آهنگ، قرص‌هایی که نخوردم و یه عالمه اورثینک:>

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓
Last Comments :
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 22:42
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    Same as fuck
    واقعا همینه! دوستشون دارم ولی ازشون متنفرم:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Farvardin 02، 22:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    بچه تر که بودم، حدودا هم سن و سالای تو، خیلی سعی داشتم بزور باهاشون ارتباط برقرار کنم بزور وارد دنیام بکنمشون، و خب من ادم راحتیم، من میخواستم باهاشون احساس راحتی کنم وبهم میگفتن یه بیشعوریم که نمیتونه احترام بزاره...:)
    فقط به این نتیجه رسیدم، که باید از یه فاصله دور، دور فیزیکی و روحی وایسم و نگاشون کنم و از دور حمایتشون کنم... این شکلی انقدر دلمون برا هم تنگ میشه که بهم احترام بزاریم و بتونیم بدون درد و خون ریزی یه رابطه نه سالم ولی به نسبت اوکی داشته باشیم
    حداقل دستمون به هم نمیرسه که بهم اسیب بزنیم...
    چون من خیلی حساسم رو عقاید و چیزای موردعلاقم، یعنی تا یه حدی تحمل می‌کنم هیچی نمیگم کافیه از یه حدی بیشتر توهین کنی بهم تا جد و ابادتو با توهین کردن به چیزای موردعلاقت بیارم جلو چشمت:>
    همین الان داریم سر اینکه چرا خونه دختر عمه مامانم نرفتیم عید دیدنی دعوا میکنیم😂😂💔
    نمیدونم چرا انقدر در برابر اینکه قبول کنه من ادم درونگراییم که یه عالم سوشال اگزایتی دارم داره مقاومت میکنه...
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 23:30
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خانواده منم همینن دقیقا
    نمیخوان بفهمن نسل ما با نسل خودشون فرق داره و اگه خودش اون موقع مثلا فلان کارو نمیکرده دلیل نمیشه منم نکنم. واقعا نیاز دارم مغزاشونو اپدیت کنم و حالیشون کنم که نمیتونن و حق ندارن منو هرجور میخوان کنترل کنن.
    و خب باید بگم وقتی خانواده دوستامو میبینم که انقدر روشنفکرن (هرچند همونام در بعضی موارد خوب نیستن ولی از خانواده من قطعا بهترن) واقعا حسودی میکنم.
    و به شدت منتظرم فرصت مناسبش برسه که فقط فرار کنم:>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Farvardin 02، 23:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای چقدر درکت میکنم:>
    خانواده من تو خیلی از چیزا به نسبت اوکین، ولی اون چیزایی که اوکی نیستن توش به طرز کاملا افراطی رفتار میکنن و کار به جاهای باریک میکشه:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 23:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    و یکی از دلایلی که با وجود علاقم به بچه دلم نمیخواد هیچوقت بچه داشته باشم همینه، چون میترسم نتونم درکش کنم و سال های زیادی از عمرشو زهرمارش کنم^^
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Farvardin 02، 23:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همممم یکی از دلایلی که نه میخوام بچه دار شم نه ازدواج کنم نه حتی وارد رابطه بشم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 23:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    واقعا دلم میخواد یه طومار برات راجب اینا حرف بزنمxD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Farvardin 02، 23:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بزن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Farvardin 02، 23:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلو به یه بی لیاقتی تولدشو تبریک گفتم، آن شد و سین نکردTT منم اصلا ناراحت نشدم.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    3 Farvardin 02، 23:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیلیاقته
    بیا بجاش تولد منو دوباره تبریک بگو🤪😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    من دلم میخواد رابطه داشتنو امتحان کنم (اون رابطه نه البته-) ولی خب تو سن مناسبش و در حدی که رسمیش نکنم، فقط میخوام حسشو تجربه کنمxD (چرا یجوری شد انگار دارم اون نوع رابطه رو میگم؟"-")
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Farvardin 02، 00:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره کار خوبی میکنی! تو سنش که باشی دیگه باد نوجونیت خوابیده، نمیری با یکی اسکل تر از خودت دوست بشی که برات تجربه بد بشه... هرچیزی به وقتش خیلی خوب میتونه باشه
    مخصوصا اگه ادمت از اینایی باشه که بهم کمک کنین جفتتون رشد کنین و ادم سالمی باشه خیلی چیز خفنی میشه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه میدونم از کجا شروع کنم و نه حالشو دارم متاسفانه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Farvardin 02، 00:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حیف شد ک
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ** سال و 8 روزگیت مبارک گشنگمT^T
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Farvardin 02، 00:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    متچرکمممممم
    بیا بخلممممممم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اره
    حقیقتا خیلی درک نمیکنم افراد تو سن خودمو که دنبال پارتنرن- یعنی خب میدونی جالب به نظر میرسه ولی واقعا اثرات بدشو دیدم. وقتی طرف به معنای واقعی رفته با اسکل تر از خودش وارد رابطه شده و یه هفته بعدش اون باهاش کات کرده و این مثل خر ناراحته و داره گریه میکنه، من مگه اسکلم برم اینکارو کنم که تهشم طرفم با کلی منت ولم کنه و بای بای؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Farvardin 02، 18:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میفهمم چی میگی و واقعا کار خوبو تو میکنی!
    اصلا وارد رابطه شدن تو سن پایین وقتی خودتم نمیدونی چی میخوای خوب نیستش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    زیاد بخلم کنی پررو میشما..ولی بخلTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Farvardin 02، 18:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بزار پر رو بشی
    بخلللللل بزرگ
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ولی هنوزم سین نکرده مرتیکههه
    یعنی چی بی‌لیاقت من اسم خودمم یادم میره ولی تاریخ تولدت یادم بود اون وقت تو سین نمیزنی؟ بالاخره که کارت بهم گیر میکنه..صبر کن فقط=-=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Farvardin 02، 18:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بی لیاقت بی شرف
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Farvardin 02، 00:22
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    من الان: دوساعت رفتن بالا منبر و بد گفتن از اینکارا
    من دو ماه دیگه: سلام بلو با فلانی رل زدمxDD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Farvardin 02، 18:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂
    میکشمت اون روز...
    خیلی کوچولویی حداقل میخوای سروع کنی بزار از نهم اینا شروع کن که یکم بدونی با خودت چند چندی
  • گلی 🍀🍓
    4 Farvardin 02، 21:10
    گلی 🍀🍓
    واقعا چرا کسایی که اینقدر دوسشون داریم گاهی بدترین رفتارا رو باهامون دارن؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Farvardin 02، 18:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون بهترین رو برامون میخوان و نمیخوان قبول کنن که بهترینی که اونا میخوان، لزوما بهترین ما نیست! کفشای سیندرلا خیلی قشنگه، ولی نه برای هر پایی....
  • گلی 🍀🍓
    6 Farvardin 02، 21:31
    گلی 🍀🍓
    میدونی بلو
    در این مورد درست میگی
    اما گاهی بحث سر انتخاب های زندگیمون نیست و اینه که درد داره
    این که تو غرق مشکل و دردسر باشی ولی برای بهم نریختن موود اون آدما بیخیال همشون باشی و کنارشون لبخند بزنی حالا چه از سر اجبار چه یه لبخند واقعی واسه بودن کنارشون
    ولی وقتی بقیه بی حوصله و عصبانین تو بهترین گزینه تخلیه خشم باشی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Farvardin 02، 20:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میفهمم چی میگی
    و اره:)
    فکر کنم جدیدا دعواهام با مامانم فقط سر اینکه چرا باید حالم بد باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7