𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 4 Esfand 1401، 11:03 PM

روزمرگی

راستش روزای خوب برام ترسناکن، احساس می‌کنم آرامش قبل طوفانه و بعدش قراره پاره بشم...

امروز به طرز عجیبی خیلی خوب بودم، من روزایی که خوب نیستم یه آدم عادی معمولیم روزایی که خوبم یه آبروبر متحرکم=-= 

انقدر دلقک بازی دراوردم با نیایش تو کافه، دیگه روم نمیشه برم اونجا... 

براش فال قهوه گرفتم بعد یه ممد با فرقون دیدم مرام بزارین برام یه ممد با فرقون پیدا کنین رمالیم درست دربیاد:|

یکیتون مرامی جمع کنه بیاد من عاشقش بشم بعد شکست عشقی بخورم تبدیل بشم به یه آدم عادی:| کلافه شدم انقدر دو سه روزه انرژی دارم:| من واقعا تو حالتی که حالم خوبه به همه چیز نزدیکم بجز یه آدم عادی:|، ترسناکش وقتیه که مجبوری ادای آدمای عادی رو دربیاری جلو بقیه که یکم شرافت بمونه برات:| از شدت انرژی مغز درد می‌گیرم:|

امروز از صبح باشگاه بودم، بعد اومدم خونه ادامه اتاقمو جمع کردم، بعد رفتم کافه، بعد رفتیم ولگردی، بعد کلی پیاده رفتم (15هزار قدم)، هنوزم انقدر انرژی دارم که پتانسیل پرواز تا ماه رو دارم...

چقدر آهنگای بمرانی و شروین قفلین... دوساعته نشستم دارم همه آهنگای شروین رو دانلود میکنم یه چندتاشم تو پلی لیستم گذاشتم دوست دارین گوش بدین

+اگه مثلا یه روزی بخوام اسم واقعیمو عوض کنم، بنظرتون چی بزارم اسممو؟

++چه آهنگی الان میتونه حالتونو توصیف کنه؟

+++حال دلتون چطوره؟

++++خواهرم ماگم رو شکست و ریده شد تو روزم...

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ 𝘌𝘭𝘢𝘺𝘭𝘢 .. Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۲۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Esfand 01، 23:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خیلی خوشحال شدم که حالت خوبه:")))
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی
    وای ایسا هر دفه کامنت میدی یادم میفته قرار بود لپ تابو روشن کنم برات کد بفرستم😶😂💔
    قول میدم دیگه فردا بفرستمش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Esfand 01، 23:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اوکیه هر وقت تونستی بفرست:>

    ++ یه حال گشادی و بی حوصلگی شدید دارم که حتی حال ندارم برم لیست اهنگامو ببینمxD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ببخشید واقعا


    ++مایل به تمایل به دوزیده شدن؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میگم روزایی که توشون حالم خوبه ترسناکن:)
    شکست عشقی نمی‌خوام دیگه ماگ مورد علاقم که، ۵سال بود داشتمش شکست...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ....
    من نمیدونم من چه تخم طلایی گذاشتم براشون که تصمیم گرفتن دوتای دیگم بزان:|
    نابودکننده همه زندگی منن این دوتا:|
    الان دوباره یه دست گل دیگه آب داد:|
    من نمیخوام خواهر بزرگ تر کسی باشم اقا:|
    نمیخوام ناخوداگاه همش از همه مراقبت کنم، همش سعی کنم قوی باشم بقیه بهم تکیه کنن
    نمیخوام همش حواسم به همه چیز‌ باشه
    نمیخوام انقدر کنترلگرانه رفتار کنم
    نمیخوام گندای کس دیگه ای رو جمع کنم
    نمیخوام همه وسایلام از بین بره
    نمیخوام واقعا...
  • Li^^li ‌‌
    4 Esfand 01، 23:26
    Li^^li ‌‌
    برل منم فال بگیر ببین ممد با خر سفیده یا اسب سفسد

    تو باید بیفتی دست من می برمت پارک کودکان سوار تاب میشیم مثل این دیونه ها می خندیم
    از شروین به من تو تل بفرستTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برا تو ممد با بنز سفید



    دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید😂😶
    اید برات سخت باشه باورش، ولی واقعا تاب بازی رو خیلی دوست دارم و هر جا تاب ببینم از خود بیخود میشم میرم سوار میشم😶💔
    تو اسپاتیفای گوش میدم بفرستم؟
  • Li^^li ‌‌
    4 Esfand 01، 23:26
    Li^^li ‌‌
    شایدم معنیش این بوده که باید رها کنی و چیزای جدیدو بچسبی
    که هم می تونن خوب باشن هم بد
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Esfand 01، 23:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ++ اگه یکی زحمت بکشه که بدم نمیاد...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ++پشتتو بکن و شلوارتو بکش پایین
  • Li^^li ‌‌
    4 Esfand 01، 23:31
    Li^^li ‌‌
    ممدا بگیرن امیرا مخصوصا ۲۰۶ بگیر نیستن


    حق تا ابد
    این ژنتو به مح رفتی چون"^"
    سر سره هم خوبهTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    این یه اتحاد به حساب میاد! در این حد قانونش جوابگوعه



    صحیح
    من بابابزرگ توام نه تو بابابزرگ من لیل
    سرسره بستگی داره، از این پلاستیکی پیچ پیچا دوست دارم
  • Li^^li ‌‌
    4 Esfand 01، 23:32
    Li^^li ‌‌
    بلو چطوریه اسپاتیفای تو میاره برا من نه؟"-"
    ناقلا به کجا وصلی؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه جور ناجوری
    وصلم به اون بالا مالاها😎
  • Li^^li ‌‌
    4 Esfand 01، 23:42
    Li^^li ‌‌
    خب تو اولین بابابزرگی هستی که به نوش میره=-=


    بلو بگو نوه عزیز دوردونتم وصل کنن"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:43
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دستکاری ژنتیکی



    بزار زنگ بزنم بگم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Esfand 01، 23:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    تو عمومی؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Esfand 01، 23:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه اتاق هم اون پشت داریم میتونی بیای اون تو
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    4 Esfand 01، 23:52
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ادرس بده بیام*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Esfand 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انتهای راهرو دست چپ
    تا تو بری شلوارو بکنی و دراز بکشی منم نخ بخیه و سوزن برمیدارم میام
  • Li^^li ‌‌
    4 Esfand 01، 23:58
    Li^^li ‌‌
    همینی که تو گفتی

    بزنگ پسTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Esfand 01، 00:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حله



    زنگ زدم اوکی کردن
  • Li^^li ‌‌
    5 Esfand 01، 00:25
    Li^^li ‌‌
    بی زحمت اینم بگو اینستامو با وات رو از فیلتری در بیارن*-*


    *نمیشه من به عنوان وستیار بیام اون اتاق انتهای راهرو دست چپ؟:(
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Esfand 01، 19:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوشه


    *حتما
  • 𝘌𝘭𝘢𝘺𝘭𝘢 ..
    5 Esfand 01، 11:17
    𝘌𝘭𝘢𝘺𝘭𝘢 ..
    رفیق ممد نام زیاد دارم مطمئنم حداقل یکی شون خوشحال میشه فرقون به دست بشه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Esfand 01، 19:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دمت گرم هر کدوم بگیر تره معرفی کن
  • Li^^li ‌‌
    5 Esfand 01، 17:59
    Li^^li ‌‌
    راستی یادم رفت بگم
    اگ خواستی اسمتو عوص کنی بزار بلو
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Esfand 01، 19:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوشه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    5 Esfand 01، 19:58
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اومدی؟ من خیلی وقته کندما

    و نه، لیل نمیتونه بیاد. اون یه خیانتکارهTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Esfand 01، 23:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره حاجی دوختمش پاشو تنبونو بپوش 


    چارا؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 15:06
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    داش خیلی سریع نبود؟ مطمئنی قشنگ دوختی؟ الان پاشدم دوباره جر خورد گردن میگیری؟"-"

    یادم نمیاد دقیقا جریان چی بود ولی یادمه خیانت کرده بود"-"....
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 16:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه زیاد سر کننده زدم حس نکردی، ا! پاره شدی بازم؟ بشین بدوزم اشکال نداره



    عجب
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 17:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    این دفعه قشنگ بدوز دیگه که با انواع فشارها پاره نشم!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 18:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بشین بندازمت زیر چرخ
    +وقت داری؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 18:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    درد نداره که؟TT
    + برای چه کاری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه لیدوکائین زدم
    +برا اینکه قالبمو عوض کنی؟:)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نمیدونم چیه ولی باشه
    + اره فقط قالبای فرهان من بلد نیستم سختهTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تلگرام:" نداری؟:( ناناحت نشو، بزار برات تو گفتینوت ویس میدم
    +این قالبه رو دوست دارم نمیتونی اینو برام درستش کنی؟:(
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:08
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    یوهوووو*-* گفتینومو داری یا بدم؟
    + هردفعه اومدم امتحان کنم ریدم ولی بذار یه تلاشی میکنم"-" فقط بگو که هدر و بک خودت داری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو وبلاگت نیست مگه؟
    +ای بابا:( نه هیچی ندارم خودم... حتی نمیدونم چه رنگی میخوام
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:17
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه"-"
    goftino.com/c/z0tywI
    اینه. فقط پیام فرستادی بهم بگو چون اصن چکش نمیکنم

    + وای حقیقتا از دنبال هدر گشتن متنفرم. به لیل بگو پیدا کنه من قالبو میزنمxD TT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوشه


    +لیل بیا یه دستی برسون
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:23
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    لیل قشنگمممم
    عشقمممم
    یه کمکی بکن*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    این دلقک هیچ کمکی بجز صورتی از دستش برنمیاد=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    عه راست میگییی صورتییی
    برات صورتی میزنممممم*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میرم یکی دیگه رو پیدا میکنم برام قالب بزنه🚶🏻‍♂️
    اندازه کل هفته بولی شدم امروز
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    صورتی قشنگه که:((((
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دوسش ندارم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چه رنگی دوست داری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    12 Esfand 01، 19:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    🗿💔 خب من چه گوهی بخورم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Esfand 01، 19:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم تو منو یه سال و خورده ایه میشناسی باید بدونی
    میدونستم به تو نمیگفتم قالب بزنی که😭💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7