𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 1 Khordad 1401، 09:59 PM

رویا

رویا واقعا واژه عجیبی است. 

انسان با یک رویا شروع می‌کند،

اما باید بار همه چیز را در واقعیت به دوش بکشد.

ایستاده استوار در ۲۴سالگی

ژانگ ییشینگ


+پایه استارت یه چالش کتابخونی از تیر هستین؟

Pepper  seeds ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ناشناس .... .=. .... .=. Pepper  seeds ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 .... .=. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ناشناس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ناشناس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 .... .=. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 .... .=. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 .... .=. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 .... .=. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Pepper  seeds 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ناشناس 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Pepper  seeds 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Pepper  seeds ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Pepper  seeds Pepper  seeds 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
Last Comments :
Tags :
۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Pepper seeds
    1 Khordad 01، 22:09
    Pepper  seeds

    بله حتما +-+

    ب مدت نبودی چراا منتظر پست گزاشتنت بودم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    *-*
    درگیرم با همه چیز
    امتحانامم شروع شده
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:18
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    وایییییی منم میخوااااممممم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تازه فتوکارت امضا شده چانم توش بود
    با یه البوم اکاردئونی و یه بوک مارک خیلی باحال
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:19
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میدونی برای گرفتن این کتاب حتی به کشتن خواهرمم فکر کردم:)

    چون من و خواهرم دوتا کتاب می خواستیم بگیریم..یکی من یکی اون، ولی مامانم نذاشت:))))

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :"
    منو خواهرمم شریکی گرفتیم این قبول نیست که انقد کتاب گرون شدهTT
    احساس افسردگی دارم که امسال نرفتم نمایشگاه کتاب
    وای نمره چشمام عوض شده عینکمو عوض کردم نمیتونم درست حسابی تنظیم کنم دستمو برا تایپ:|
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:21
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    از صفحات کتاب برام عکس بگیر بفرست😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه
  • ناشناس
    1 Khordad 01، 22:23
    ناشناس

    ...You are my dream

     

     

     

    +خیر🗿

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوووووو






    +چارا؟
  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:25
    .... .=.

    یا داداش بلو

    اون ص غ ها رو چی زدی؟ 😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا راجب جذابیت های زندگی حرف بزنیم
    من پاسخ نامشو دانلود کردم میخوای بفرستم؟
    چک نکردم خودم هنوزXD
  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:25
    .... .=.

    من اگه پشت نمونم پایه ام 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لعنت خدا بر هفت جد و اباد کنکور و امتحان نهایی و درد و مرض:|
  • Pepper seeds
    1 Khordad 01، 22:27
    Pepper  seeds

    الهیی

    فایتینگگگگگگگگگگگگگگ ختسه هم نباشییییییییییییییییی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی تو هم خسته نباشی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:30
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    الان داری میگی که بسوزم؟

    واقعاااا؟

    بلو تو اینجوری نبودی....

    نامرد نبودییییییی

    الان کی جواب گوئهههههه که من دارم تا عمق وجود میسوزمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره*-*
    اوهوم
    نه نبودمXD
    کرمم گرفته
    تازه بعدا پینترستت یه چیزایی میفرستم که ایوف ایوف
    بیا پماد بزنم برات#-#
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خب اگه شریکی بگیریم خواهرم برمیداره برای خودشTT این انصاف نیست...چرامن خواهر دارم اصن...

    منی که هیچ سالی نرفتم : *لبخند ملیح*

    وا..عینک چه ربطی به تایپ داره؟:""

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ما نصف کردیمxD من فتوکارت و بوک مارک برداشتم اونم البوم رو بردداشت بعد کتابم دیگه تو کتابخونست
    من میرفتم هر سال مال شهر خودمونو
    چشمام عادت نداره درست نمیبینم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:32
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه شوخی کردم عه:"|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشهXD
  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:34
    .... .=.

    نه بابا خوف میکنم (حالا اگه خواستی بفرست) +-+

    دردو مرض که اره ولی چه میشه کرد حتی به اونجاشم فک میکنم 

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لعنت به اون مریض عوضی که سوال 26 رو طرح کرد:|
    با ارفاق تصحیح کنن تا 18-19 هم میتونم بگیرم ولی بخوان ملا لغتی باشن 15میشم فک کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:34
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    رتسحمسقلحفحلمدمدجممنسکزتلحلنلحلجیمسمیینTTTTT

    یعنی واقعا دلت میاد؟TTT میدونی وقتی دیدم کتابه ترجمه شده چجوری دستام میلرزید؟ بعد به مامانم گفتم گفت نه؟ میدونیییی؟؟؟ نمیدونیییییTTTTT

    هعییییییییی

    پمادات مال خودت اصن ایش

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    نه:" من مامانم خونه نبود وقتی رسید بسته انقد جیغ زدیم تو خونه عر زدیم براشXD

    باشه:(
  • ناشناس
    1 Khordad 01، 22:35
    ناشناس

    ها ها یهویی اومد به ذهنم

     

     

     

    + چون اینکه آدم وادار شه ب خوندن خوب نیست...باید با عشق و علاقه بری تو دل خوندن نه صرفا به خاطر چالش و اینا

    و خودم به شخصه عاشق کتاب خوندنم ولی عاشق چالش نه😂🥲

    میتونه چالش اینجوری باشه که قشنگ ترین کتابی که خوندی رو معرفی کن و خلاصه ای ازش رو بگو

    اینجوری گود تره

    شاید بقیه هم با شنیدن خلاصه ی یه داستان برای خوندنش وسوسه شن

    من که اینجوریم نمیدونم...

    فقط نظر و پیشنهاداتمو گفتم^-^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله بله





    +عاه ولی من فقط گفتم چالش کتابخونی، نگفتم چجور چالشیه که:)
    زود قضاوت کردی!!
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    متاسفانه ما هنوز انقد بزرگ نشدیم که بدون دعوا نصف کنیم چیزی رو:>>> و فکر نکنم هیچوقتم بشیم-

    اها از اون لحاظ:"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مام همیشه دعوا میکنیم
    ولی جدیدا فقط شورتمونو شریکی استفاده نمیکنیم|:
    جدیدا هرچی خریدیم شرکیه،بعد دعوامون میشه گرو کشی میکنیم دوباره بعد میزاریم سر جاشxD
  • ناشناس
    1 Khordad 01، 22:39
    ناشناس

    خب چالش کتاب خونی از اسمش معلومه که چیه دیگه

    مگه اینکه منظورت یه چیزی به جز کتاب خونی باشه و من بد فهمیده باشم

    معذرت

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بد فهمیدی منظورمو
    یه سری چیزا هست تو سرم راجبش ولی خب باید بزارم یکم که حالم بهتر بود جمع بندی کنم میزونش کنم چیز جالبی میشه اگه ماتحتم رو جمع کنم
    خوبی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    فشار اقتصادیهxDD

     

    از کجا کتابو سفارش دادی؟*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلیXD بابا قبلا فیس واش میخریدیم 40تومن الان دو برابر شده:"| یه سری ماسک سفارش دادیم شد 300 تومن :|



    دیجی کالا*-*

  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:43
    .... .=.

    من خودم املا استندراج ر و نمی تونستم بنویسم XD

    مرسی 

    سوال 26 کدوم بود؟ منم اگه شورشو در نیارن 19 اینا میشم حداقل

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شت اونو من یه چیز دیگه نوشتم:|
    اون استحکام بخشیدن به نظام

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    + راجب اینم اگه کتاب خاصی باشه -که قطعا هست- احتمالا نمیتونم..متاسفانه:<

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه زندگی نامست:"(
    من مامانم دیگه داره سعی میکنه با اینکه اینا جز زندگیمن یه جوری کنار بیادXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:45
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ولی بدجور دارم فشار میخورم-

    بلو گفتی خونتون کجا بود؟ *در فکر دزدیدن کتاب*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یا شوی کردم ناراحت نشو:(
    یه جای خوب
    بیا یکی میخرم برات دختر خوب
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:48
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    واقعا بدجور همه چی گرون شده:"|

    بعد معلم زبان ما میگه شما نگران این چیزا نباشین..فقط درستونو بخونید پدر و مادرتون حواسشون به این چیزا هست

    دِ اخه خب لعنتی وقتی ماعم تو این جامعه زندگی میکنیم چجوری بهشون فکر نکنیم؟ وقتی به چیزایی نیاز داریم که تو همین جامعه‌س...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیی:"|
    من اگه بخوام ححواسم به این چیزا نباشه که بابام دوروزه سر از زندان درمیاره به لطف ولخرجی های منXD
    معلمتون بیخود کرد حواست باید به همه چیز باشه الان سعی کن پس انداز کنی کم کم که وارد بازار طلا و اینا بشی پولت هدر نره یه چیزی داشته باشی برا روز مبادات
  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:49
    .... .=.

    چی نوشتی؟ XD

    اها اره من اونو از خودم شبیه نوشتم •^•

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فکر کنم نوشتم امداد عام الهی:"|
    نمیدونم اصلا واقعا تو ذهنم نیست سر جلسه چی جواب دادم
    منم از خودم نوشتم:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:49
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    همین کتاب لی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره*-*
  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:50
    .... .=.

    بشدت با الوچه همدردی میکنم /: 🌼

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در چه مورد؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بخر بخررررر بخرررررررTT در کمال پررویی میپذیرمTT 

    آدرس بدم؟TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بفرما
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اره اون که من حواسم هست ولی خب:")

     

     

    ****** ***** ******* ***** ****** ***** **********

    سان کنxDDD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ادم اضطراب میگیره میره بیرون اصلا






    بیا خ مثل  ادم ادرس بده تا بخرمش براتXD
  • .... .=.
    1 Khordad 01، 22:56
    .... .=.

    درمورد گرونی •^•

     

    خوابم میاد شدیددد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها، خیلی ترسناکه که من دلار 3تومنی رو دیدم 30 تومنی هم دیدم هنوز حتی 18سالمم نشده:"




    منم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میخری واقعانی؟•-•xD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    هنوز پول تو جیبی نگرفتم بگیرم میخرمش برات
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 22:59
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هعیییی

    حیف هنوز انقد پررو نشدم وگرنه قبول میکردم:>xD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 23:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تعارف نکنا!
    جدی میخرمش برات
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 23:01
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چه سالی دلار 3 تومن بوده؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Khordad 01، 23:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اشتباه نکنم 95 بود:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    1 Khordad 01، 23:18
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه بابا من نمیتونم قبول کنم که:" ولی مرسیTT

     

     

    عه..خب منم هم دلار 3 تومنی دیدم هم 30 تومنی و فقط دوازده سالمه:> 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تعارف نکن ها



    هعییی:"| بیا بریم بمیریم
  • Pepper seeds
    1 Khordad 01، 23:41
    Pepper  seeds

    ولی دلار اصن سر 3 تومن اومده تا به حال (علامت سوال)

    وای اومااااااااااااااااااااااااااااااااااا اوماااااااااااااااماماماماااوامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ویهییییییییییییییییییییییی 

    - من باز انرژی زا خوردمممم +-+ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره بابا من هشتم بودم دلار چهارتومن شده بود:>
    بلهههههههههه؟
    +نوش جان
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    1 Khordad 01، 23:57
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    قبود نی پس مک چس؟

    منم موخواممممم

     

    ایک کیبوردا خیلی مزترفه:|

    کیبورد خودمو میخخخخ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا برا توهم میخرم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    1 Khordad 01، 23:59
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    وون پدصگ چرا وسمش پثل اسم منههههه:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    از خودش بپرس
  • ناشناس
    2 Khordad 01، 08:42
    ناشناس

    خوبه موفق باشی♡

     

    بدک نیستم ممنون تو‌چطوری

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی


    خوب باش:( آرومم از بیرون اومدم یکم خستم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Khordad 01، 22:18
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من گیس هلیت را همانجا بگدارو میخ با اینکه قبلا ا مده~

     

     

    تو چرا جدابشو میدییییی:|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هن؟



    اشتباه کردم شرمنده
  • Pepper seeds
    2 Khordad 01، 22:26
    Pepper  seeds

    واوووووووو چقدر قبل

    خاستم صدات کنم +-+

    مامانم دیگه بهم انرژی زا نمیده. میگه معتاد میشی XD 

    -lمن میدونم ک الکی میگه ولی چرا انقدر ضایع 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی قبل نیست:"( سال 95بوده:"(
    جوووووون
    کار خوبی میکنه
    نه کافئین واقعا معتاد کنندست من خیلی معتاد کافئینم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Khordad 01، 22:33
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    کتاب گیس هایت را همانجا بگذار رو میخخخ

     

     

    دیگ ج شو نده=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اسکل کردی؟



    چشم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Khordad 01، 22:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تعارف نمیکنم ولی•-•

     

    ما چرا اونا باید بمیرن:"|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه":



    اونا 4درصدین نمیمیرن مارو له میکنن:)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Khordad 01، 22:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای بلو

    من یه وبلاگی رو فالو کردم

    طرف معلمه ابتداییه

    بعد من فکر میکردم شاگرداش مثلا کلاس اول و دوم باشن

    بعد امروز فهمیدم شاگرداش همسن منن-

    دیگه خجالت میکشم برم وبش کامنت بدمxDTT 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 22:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وایییییXD
    اشکال نداره خجالت چی اخه خواهر من راحت باش
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Khordad 01، 22:47
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اسم کتابه محصصص

    برا خیلی وقته پیشه ولی خو میخ

     

     

    به اون محصم بگو پینشو ج بده

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 23:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جدا؟
    باشه میخرمش برات@-@



    کدوم محص؟
  • Pepper seeds
    2 Khordad 01، 22:50
    Pepper  seeds

    مگه انرژی زا کافهیین داره (علامت سوال)

    اخه خیلی خوش مزستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ولی فکر کنم واقعا معتاد انرژی زا شدم +-+

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 23:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله داره وقتی یه چیزی میخری روشو بخون ببین توش چی داره همینجوری نریز تو خندق بلا دختر
    هرچی خوشمزست خوب نیست که
    ترک کن پس
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    2 Khordad 01، 22:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اون که اره ولی خب حداقل با گفتنش اروم میشم:"

     

     

    حتی اگه کامنت بدمم عدم ثبت سایتو میزنم نفهمهxD البته طرف خیلی سنش نیستااا..21 سالشه ولی خب بازمTT

  • Li^^li ‌‌
    3 Khordad 01، 19:15
    Li^^li ‌‌
    بلو: اوهوم:)



    هعییی اشکال نداره سخت نگیر😂😂😂کودک درون مهمه


    لیل:محص عنتر پینتو چرا ج نمی دیییییییی؟
    میخ چص کنم~
  • Pepper seeds
    2 Khordad 01، 23:15
    Pepper  seeds

    نمیدونستممممممممممممممممممممممم

     

     

    سعی میکنممممممم ولی هنوز 5تا دیگه توی یخچالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    2 Khordad 01، 23:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بدوننننننننننننننن




    چه خبره؟

  • Pepper seeds
    2 Khordad 01، 23:22
    Pepper  seeds

     

    ی بسته ی گنده بود برای بابام بود ولی همشو خوردم حیحی 

    TNT عه مارکش 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Khordad 01، 21:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تی ان تی نخوردم تا الان
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Khordad 01، 23:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اره از فهمیه پوریا

    میمسمسممسنی دوققققققققققققTT

     

     

    یه محص بیشتر اینجا نیست محصصصصصصصصصص پینتو بچکککککک عنتر جوابمو بدههههههههه

     

     

     

    *** **** **** *** ****** ********

    سان کن این جملمو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Khordad 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه




    محص پینتو چک کن




    تو چرا انقد حسودی اخه؟:(
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    2 Khordad 01، 23:33
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو ناخونامو لاک زدم بعد سالاها

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Khordad 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم جدیدا همش دارم لاک میزنم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    4 Khordad 01، 22:41
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    حسودی نی حس بدی دارم نمد چرا 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Khordad 01، 11:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    درکت میکنم همیشه نباید به همه چیز حس خوبی داشته باشی که
    بیا بغلم*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7