𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
زخم‌هایم 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 13 Shahrivar 1401، 04:43 PM

زخم‌هایم

+یکی دوره خطشو یعد دوماه تمرین تموم کرده و حسابی خر کیفه، بازم از چیزایی که نوشتم عکس بزارم؟

++دارم روزی 6-9ساعت کار میکنم، ولی بازم احساس میکنم تایم پرت زیاد دارم بهم فیلم سینمایی معرفی کنین ببینم! 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ani shii ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 SOFIA RIDDLE Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌ Luna ‌‌‌
Last Comments :
Tags :
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Shahrivar 01، 16:45
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    واهاییی!! فکر کردم از نت گرفتییی
    چقدر قشنگهههTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 16:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه خودم نوشتم.
    مرسی
    .
  • ani shii
    13 Shahrivar 01، 16:48
    ani shii
    چه دست خط جالبی داری عر0-0
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 16:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
    از تیر دارم تمرین میکنم:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Shahrivar 01، 16:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بازم بذار*-*

    آرکین ببینTT سینمایی نیست ولی:"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 16:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه*-*


    طولانیه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    13 Shahrivar 01، 16:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه 9 قسمته
    هر قسمت کمتر از یک ساعت
    Arcane: league of legends
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 17:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها
    باشه میبینمش@-@
  • SOFIA RIDDLE
    13 Shahrivar 01، 19:18
    SOFIA RIDDLE
    عررر دوستی تو چقدر با استعدادیییییییییییییییی
    انی وی سلاممممممم!!@_@
    چطوریییی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 22:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنون
    سلام به روی ماه نشستت
    من خوبم تو چطوری؟
  • Luna ‌‌‌
    13 Shahrivar 01، 19:31
    Luna ‌‌‌
    چقد قشنگ نوشتییی*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنون لونایی
    خوبی؟
  • Luna ‌‌‌
    13 Shahrivar 01، 23:13
    Luna ‌‌‌
    خواهششش
    خوبم تو چطوریی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    منم خوبم چه خبرا؟
  • Luna ‌‌‌
    13 Shahrivar 01، 23:18
    Luna ‌‌‌
    بمونیی سلامتی
    چه میکنی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    توهم*-*
    والا خیلی کار ریخته سرم:"|
    از صبح که پامیشم کتاب میخونم و گیتار تمرین میکنم و ورزش میکنم و خط تمرین میکنم، فیلم هم میبینیم جدیدا، مدیتیت هم شروع کردم
  • Luna ‌‌‌
    13 Shahrivar 01، 23:31
    Luna ‌‌‌
    خوشحالم که تابستونت مفید میگذره دقیقا بر عکس من ..تابستون های قبلیم خیلی پر کار تر و با برنامه تر گذشت ولی در حال حاضر فقط کتاب میخونم فیلم میبینم و سالن میرم و رو تختم پلاسم۰-۰(اخریش تبدیل شده به سبک زندگیم اصن ۰-۰)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@ ای وای (من امسال دو برابر برنامم کار کردم بهت حسودیم شد)
  • Luna ‌‌‌
    13 Shahrivar 01، 23:43
    Luna ‌‌‌
    خودم که اصلا این وضع رو دوس ندارم احساس بی مصرف بودن میکنم•-•
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    13 Shahrivar 01، 23:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در عوض قشنگ استراحت کردی:"|
    من زاییدم زیر بار همه کارایی که کردم
  • Luna ‌‌‌
    14 Shahrivar 01، 01:33
    Luna ‌‌‌
    دقیقااا
    واییی😹
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 01:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان اماده ای که از مهر قشنگ شروع کنی
    بخدا😂😂😂💔 قشنگ چهارقلو زاییدم زیرشون
  • Luna ‌‌‌
    14 Shahrivar 01، 01:40
    Luna ‌‌‌
    نههه اسم مهر و نیار
    ایشالا سالهای بعد ۱۲ قلو😹
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Shahrivar 01، 23:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD همانا مهر از رگ گردن نزدیک تر است:"|
    امسال مثل سگ از یک مهر میترسم، نمیدونم واقعا یک مهر کجام چیکار میکنم
    XDکثافت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7