𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Thursday, 18 Esfand 1401، 08:11 PM

ساعت مردن

یکی یکی چراغ‌های دهکده خاموش می‌شود.

تنها روشنایی باقی‌مانده پشت پرده‌کرکره‌های بیمارستانی ضخیم ویلوز است؛

آخر ساعت مردن با ساعت زندگی فرق دارد.

باشگاه قتل پنجشنبه

ریچارد آزمن

Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌
Last Comments :
Tags :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 20:14
    Li^^li ‌‌
    بلو
    کتاب "پیش از تو " و "پس از تو" از جوجو مویز رو داری؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هنوز هم من رو هم دارم تازه
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 20:34
    Li^^li ‌‌
    بلوووووو
    من که نوه قشنگ و ناز و جیگرتم:>>>>>
    من که تنها نوتم:>>>>>
    منو که اینقدر دوست داریییییییی:>>>>>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 21:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیکار کنم؟
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 21:09
    Li^^li ‌‌
    بزاری تابستون بیام کتاباتو عارت کنمTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 21:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا حاجی
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 22:04
    Li^^li ‌‌
    بلو خیلی سبز شددددد
    این سبز جنگلی نیستتتت
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قشنگ نیست؟
    بنظر خودم خیلی جادویی طور شده
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 16:40
    Li^^li ‌‌
    به پروف من نمیاد😭😂💔
    قشنگه
    فقط هدر سمت چپیه رو بیار وسط
    رنگش روشن تر از بقیه هدرسا اون گوشه یه جوریه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 16:51
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلو منو ببخشTT
    لیل بالای هدرا رنگش خوبه؟ خودم حس میکنم نمیاد بهش ولی رنگ بهتری پیدا نمیکنم🗿
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 16:53
    Li^^li ‌‌
    چی بم میدی به جای بلو ببخشم؟بالاخره نوه ارشدشم🕶
    یکم یه کوجولو تیره ترش کن خیلی خیلی کما"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 16:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلو منو میبخشه لازم نکرده تو ببخشی🗿
    بهتر شد؟
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 16:58
    Li^^li ‌‌
    سر پل سراط یقتو میگیرم ولت نمی کتم حالا ببین🤌
    اره*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 17:00
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اولا که صراط"-" دوما من به اندازه کافی کارای خوب کردم که مستقیم با جت میبرنم بهشت از رو پل رد نمیشم اصن😌
    عاه لیل چقد پیچیده‌س قالبای فرهانTT
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 17:03
    Li^^li ‌‌
    سراط🗿
    تا وقتی که من لوت ندم:>
    رر صورت گم شدن ما هیچ گونه مسئولیتی قبول نمی کنیم🕶
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 17:09
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    صراط🗿
    چیو میخوای لو بدی مثلا؟=-=
    بلو میاد پیدام میکنه=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 17:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خب بلو قشنگ ریدم توش نه؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Esfand 01، 20:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه اوکیه فقط بکگراند رو زیادی بزرگ کردی کارت تموم شد بگو خودم برم اندازشو عادی کنم
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 17:23
    Li^^li ‌‌
    سراط همینی که مح فرمودم
    تو لعات نامه دهخدا لیل رو نخوندی نه؟=-=
    هر انچه در چنته دارم*-*
    بلو از کجا میخواد بفهمه تو گم گشتی؟🗿
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 17:26
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه مگه بیکارم؟
    چیزی نداری هه
    اینجا وصیت نامه نوشتم🗿

    لیل دارم میرینم توش نه؟TT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 17:35
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلو من مجبورم برم
    شب میام ادامه ریدنمو انجام میدم🤝
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Esfand 01، 20:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دمت گرم
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 17:37
    Li^^li ‌‌
    معلومه که بیکاری¥-¥
    می سوزونمش*-*

    نه ادامه بده تمونش کن بعد نگاش کن*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:03
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نخیرم من که مث تو نیستم
    به پنل وب بلو دسترسی نداری هاهاها

    از اون موقع کار داشتم رفتم، الان باز برگشتم با گودرت به ریدنم ادامه بدم"-"
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:07
    Li^^li ‌‌
    اتفاقا مثل منی"^"
    یادت رفته ما ماایم؟"-"
    گلبم بروکن شدTT

    دارم تو نمی بینین هاها*-*

    برین برین وسطش پول برین*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:10
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه، هنوزم ما ماایم ولی من بیکار نیستم خیلیم کار دارم
    مثلا فیلم دیدن🍷

    نه من چشم بصیرت دارم تو نداری*-*

    اتفاقا سبزم هست رنگ اسکناسه🗿
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:10
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بلو بیاد سکته میکنهTT
    لیل آب قند آماده داشته باشTT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:11
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اخه بلو حداقل چرا یه قالب جدید ایجاد نکردی که ریده نشه به این خوشگلهTT
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:13
    Li^^li ‌‌
    حقیقتا منم خیلی دلم میخواد فیلم ببینم ولی واقعا نمی تونم تحمل کنم کامل ببینمTT
    بخلم کن/TT\


    اونو که تو نداری"-"

    به به عید گجا بریم با این سبزا که ریدی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منم یه عالمه سریال نصفه دارم و با گودرت یکی جدید شروع کردمxD این یکی BLعه حتما تمومش میکنم🍷
    بخلTT

    از تو بیشتر دارم"-"

    نمیدونم تو کجا دوست داری؟
    ولی لیل جدا ریده شده؟ اگه خوب نیست جدی بگو ادامه ندم بیشتر نشه💔
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:14
    Li^^li ‌‌
    ایسا می تونستی از روش کپی بگیری"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    خب اخه من که نباید به این چیزا فکر کنم خود بلو باید حواسش می‌بودTT الان چه گوهی بخورم خب هم قالب قشنگش خراب شد هم این ریده شدTT

    بلو:
    خودم کپی گرفتم از روش

    .
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:19
    Li^^li ‌‌
    انیمه بم معرفی کن یه روزه تموم می کنم🗿
    محکمTT


    هاوایی الان فقط می چسبه
    نه خوگشله ادامه بدش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:23
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    انیمه نمیشناسم خودمم🗿 ولی چنل انیمه خاک بر سری میشناسم اگه میخوای
    محکمه بخداTT

    من پول دارم یا تو؟=-=
    دروغ نگووووTT


    بلو:
    انیمه، چه ژانری میخوای؟

    کاثافتا بدون من هاوایی؟:| منم بزارین تو کیفتون ببرین
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:20
    Li^^li ‌‌
    هیچی بلند شو مثل اوندفعه که بت رقص گفتم برقص مح بیینم*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 20:23
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اینجا تو عمومیه زشته
    من واسه همه نمی‌رقصم که"-"
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:40
    Li^^li ‌‌
    خاک بر سری می بینی؟"-"خاک توت"-"
    نهههTT


    تو دیگه داری میرینیش🕶
    دروع نمیگمممممTT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 21:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه نمیبینم ولی چنل بلدم"-"
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 20:41
    Li^^li ‌‌
    پس برام تو خ برقص*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 21:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بیا خ خودم*-* یا من میام*-*
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 21:15
    Li^^li ‌‌
    بازم خاک توت"-"


    تو ج کامنتم تو وبت برق"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 21:17
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    مرسی"-"

    عه راست میگی جواب ندادم اونو:" یادم رفت بوخوداTT
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 21:18
    Li^^li ‌‌
    محص"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    19 Esfand 01، 21:19
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    جوون"-"
  • Li^^li ‌‌
    19 Esfand 01، 21:20
    Li^^li ‌‌
    کیوفت"-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7