𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 9 Farvardin 1401، 04:33 PM

شیرموز

خونه پدر بزرگ مادر بزرگ من یه شهردیگست-تو یه استانیم ولی توی دوتا شهر جدا- هیچ وقت یادم نمیره، وقتی بچه بودم هر دفه میومدیم خونشون بابابزرگم قبلش میرفت برامون شیرموز میخرید:> تا از در میومدیم دخترخالم رو صدا میزد که شیرموزهارو بیارید بخورید، مامان بزرگمم همیشه داد میزد که نه الان نخورین سیر میشین ناهار نمیخورین... اینکه الان بخاطر کمردردش خونه نشین شده و نمیتونه زیاد بره بیرون و اینا خیلی اذیتم میکنه:> کاش میتونستم زمان رو متوقف کنم کاش میتونستم یه کاری کنم پیر نشه:> هنوز هم از همون مارک شیرموز میخرم ولی هیچ کدومشون هیچ وقت مزه اون شیرموزهارو نمیداد


+با کلی بدبختی خانوادم بالاخره قبول کردن که اوکی نرو پزشکی بخون، هرکاری میخوای بکنی بکن و اینا، بعد تا کسی ازم میپرسه میخوای چه رشته ای بری میگم رشته رو یه جوری رفتار میکنه که انگار خاکککک تو سرت تو فلانی فلانی حیف میشی و این حرفا

yora ... 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. Mizuki Chibia Mizuki Chibia 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
Last Comments :
Tags :
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • yora ...
    9 Farvardin 01، 16:39
    yora ...

    اینکه پدربزرگ تو قبلا همچین کاری کرده خیلی خوبه اما من یه پدربزرگم مرد و یکی هم که اصن هر سه ماه یکبار میبنمش 

     

    برا رشتت هم منم این مشکل و دارم خوبه تو خانوادت اجازه دادن بری هرچی دوست داری مامان من میگه بین انسانی و تجربی یکی رو برو 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 17:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم یکی از پدربزرگام وقتی بابام بچه بود فوت شد:> این یکیم بخاطر کار بابام کم پیش میاد ببینم بخاطر همین هر دفه که میبینمش اینکه پیر تر شده خیلی تو چشممه



    من رشتم تجربی، رشته دانشگاهی مشکلمه الان😂🤦🏻‍♀️انقد داغون وقتی یه جثری نگات میکنن انگار یه چیزی خورده تو سرت
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 17:05
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    برا من همیشه بستنی می خریدTT

     

     

    اونا ده سال بعد پیشت نیستن که بخوان اینجوری بگن پس اهمیت نده"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 17:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برا مام میخرید ولی شیرموز بیشتر میخرید:>




    میدونم ولی یه جوریه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 17:27
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    زیاد فکر نکن بجاش به این فکر کن یه روزی خودشونو با هزارتا زحمت بت می رسکنن که فقط ببینتن"-"

     

     

     

     

    بلووووووووو بستنی بخرTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 17:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونم... میدونی ناخوداگاه روم تاثیر میزاره





    چشم
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    9 Farvardin 01، 17:28
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    بابا بزرگم هروق میاد خونه ما برام کلی چیز میز میخره دلت اببب

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 17:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قدرشو بدون:)
    خیلی بده وقتی میبینی کسی که خیلی دوسش داری داره جلو چشمات اب میشه و نمیتونی هیچ کاری کنی
  • Mizuki Chibia
    9 Farvardin 01، 17:48
    Mizuki Chibia

    من الان بابابزرگم یه ساله دیگه پیشمون نیست

    قدر بزرگترمو ندونستم بلو

    بهت حسودیم شد (حسودیای من از روی شیرینیه +-+)

    بهت توصیه میکنم روزی دوبار بهش زنگ بزن بگو دوست دارم

    چون من خودم الان فقط تصورش میکنم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 17:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خدارحمتش کنه:>
    اره میدونم چی میگی
    اره زیاد باهاش حرف میزنم ولی خب وقتی یکی رو کم کم میبینی تغییراتش بیشتر نشون میده
  • Mizuki Chibia
    9 Farvardin 01، 17:55
    Mizuki Chibia

    بله گلم TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 18:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی روزگار جان کاه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 17:56
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    خو یه شبه نمخ یه معجزه شه باید روش وار کنی"-"

     

     

     

    شکلاتیم بحرTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 18:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره ولی سختمه:) میدونی چقدر خستم نه؟





    اینم چشم
    لیل پولدار شدم
    حساب کردم الان ۴/۵دارم😂🥲
  • 𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..
    9 Farvardin 01، 18:12
    𝘾𝙤𝙩𝙩𝙤𝙣 ..

    زبون گاز بگیر ننه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 18:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گاز گرفتن زبون
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 18:39
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بخل کردنت

    یکم دیگ مونده تو میت*-*

     

     

     

     

    *روشن کردن کبریت

    بریم اتیششون بزنیمممممممTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من نمیتونم
    من واقعا انقد خستم که حتی نمیتونم روی پاهام وایسم





    بریم😂نقد نیستنا
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 23:00
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    میخ یکم استراحت کنی بعد؟"-"

     

     

     

     

    خو نقدشون کن اینجوری یه اتیش بزرگ میشهTT

    هزارتومنی هزارتومنی هم باشه کا زیاد بشهTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    یه ماهه دارم استراحت میکنم:>





    چشم😂🤦🏻‍♀️امر دیگر؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 23:25
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    به استراحت کردن ادامه بده باشه"-"

     

     

     

    همین دیگTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 23:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونم ولم نمیکنن انقد غر میزنن




    باشه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 23:30
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    تطاهر کن داری مثلا کار می کنی ولی استراحت کن"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 23:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونم:>
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 23:48
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بیو بخلم اصلا/"-"\

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 23:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخللللللل@-@
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 23:49
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    *محکم بخل گرفتنت

    افرین همینجاهم تا اخر عمر بمون"-:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 23:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    محکم بغل کردن متقابل@-@
    باشه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    9 Farvardin 01، 23:57
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    *بوس کردنت

    بلو خودمی یونو*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Farvardin 01، 23:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بوس بک
    ای نو@-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7