𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
۳۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... TATA
    28 Mordad 01، 01:11
    ..... TATA

    چرا اسمت بلوعه ؟ =/ -فقط خواستم یچیزی بپرسم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 01:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سوال خوبی بود😂😂😂💔
    جوگیری بیش از حد! 
    اولین باری که قالب زدم خودم، یه قالب ابی کهکشانی بود، اسم وبمم دریم های بود:)
    بعد میخواستم اسم انتخاب کنم برا خودم که دیگه شروع کنم، قالبو که دیدم اولین چیزی بود که به ذهنم رسید
    -مرسی واقعا که ضایعم ننمودی:>
  • ..... TATA
    28 Mordad 01، 01:13
    ..... TATA

    اوووو

    خب ی سواله دیگه 

    اگر ی اهنگ تورو توصیف میکرد اون چه اهنگی بود ؟ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 01:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انی اسکیز یا شایدم هلویتر
    یکی از این دوتا
  • ..... TATA
    28 Mordad 01، 01:15
    ..... TATA

    اووووووووووووووووووووووووو

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 01:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوره@-@
    قشنگ انی منم😂😂😑
    همه چی میخوام ولی هیچی نمیخوام😂😂😂🤣💔
    کلا خیلی با اهنگای اسکیز همزاد پنداری دارم، انگار برا من نوشته شدن😂😂😂
  • ..... TATA
    28 Mordad 01، 01:39
    ..... TATA

    واااای XDDDDD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 01:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره😂😂😂
  • برسام محمدشاهی
    28 Mordad 01، 11:26
    برسام محمدشاهی

    چرا تو وب من کامنت نمیزاری🤣🤣🤣🤣 /جاست شوخی:) 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 22:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون گشادیم میاد وب کسی کامنت بزارم 😂😂😂
    تمام تلاشمو میکنم بعد از خوندن ک لایک کردن کامنت هم بزارم
  • برسام محمدشاهی
    28 Mordad 01، 11:29
    برسام محمدشاهی

    باورت نمیشه انی منم توصیف میکنه اصلا انی وجود منه 😅😅

    کلا اهنگای اسکیز خیلی بد خوبن هرکدومش یه ادمی رو توصیف میکنه انگار هر اهنگ یه تایپ MBTI عه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انی خیلی خوبه:)
    اره! اسکیز چون خودشون صفر تا صد کاراشونو میکنن، بخاطر همین خیلی با لریک ها همزاد پنداری میشه کرد
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    28 Mordad 01، 13:03
    Tαɾαɳҽԋ ..

    ... 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Mordad 01، 22:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به به
    یکی راه گم کرده!چه عجب از این ورا؟ خوبی؟ چی کارا میکنی؟
  • برسام محمدشاهی
    29 Mordad 01، 00:25
    برسام محمدشاهی

    XD

    اوهوم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mordad 01، 13:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂😂❤️
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    29 Mordad 01، 09:42
    Tαɾαɳҽԋ ..

    سلامت کو پیشو 

    خوبم ت چطوری؟! خبر...هیچ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mordad 01، 13:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلام ب روی ماه نشستت
    خوبه که خوبی! منم زندم هنوز
    بعد این همه مدت خبر هیچ؟ حالا چی شده یاد ما افتادی؟
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    29 Mordad 01، 16:31
    Tαɾαɳҽԋ ..

    خبر خاصی نی ینی 

    ما ک همیشه ب یاد شماییم چ حرفیه 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mordad 01، 19:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    چقدر خوب
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    29 Mordad 01، 19:36
    Tαɾαɳҽԋ ..

    تو چخبر 

    چیکارا میکنی 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mordad 01، 22:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خبر که زیاد
    کار، گیتار میزنم، کتاب میخونم، باشگاه کاراته میرم، خرگوش خریدم خیلی کارا میکنم واقعا
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    29 Mordad 01، 23:01
    Tαɾαɳҽԋ ..

    خب خوبه 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mordad 01، 23:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم^^
    تو چی؟
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    29 Mordad 01، 23:57
    Tαɾαɳҽԋ ..

    فیلم میبینم میخورم میخابم همین 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Mordad 01، 23:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها
    چیا دیدی حالا؟
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    30 Mordad 01، 10:14
    Tαɾαɳҽԋ ..

    نام من 

    خانه شیرین 

    ما همه مرده ایم 

    امروزم ی چی میخام ببینم تو ژانر زامبی یا ترسناک ولی نمیدونم چی ببینم :"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Mordad 01، 14:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ما همه مرده ایمو دوست نداشتم زیاد
    قطار بوسان؟
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    30 Mordad 01، 15:33
    Tαɾαɳҽԋ ..

    دیدمش :"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Mordad 01، 21:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خاطرات خون اشامو ببین
    مجموعه زامبی دارن شان هم خیلی خفنه ولی خب کتابه
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    30 Mordad 01، 22:29
    Tαɾαɳҽԋ ..

    خب باشه 

    راسی بلو شمارتو میدی؟ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    30 Mordad 01، 23:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ^^
    داده بودم قبلا ک
    بزار شمارتو خودم دارم بت پیام میدم
  • Dragon ‌ ‌
    31 Mordad 01، 17:16
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک ایم کام بک افتر لانگ تایم 

    ازم استقبالی بکن که در شان یه دراگون باشه

    +یاا اون گیفه دیگه اینجا نیست

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    31 Mordad 01، 21:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوووون
    با لگد مواشی ازت پذیرایی میکنم^^ 
    + کدوم گیف،
  • Dragon ‌ ‌
    1 Shahrivar 01، 13:04
    Dragon ‌ ‌

    با تشکر از تمام زحمات شما برای این این پذیرایی

    یه روزی منم جبران می‌کنم، باسیلیسک  در انتظار بمان

    +همونی که اینجا بود

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 20:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خواهش میکنم
    راحت باش*-*
    +الان رفته هدر
  • Dragon ‌ ‌
    1 Shahrivar 01، 13:09
    Dragon ‌ ‌

    بریم سر صندلی داغ

    باسلیسک خاطره‌ی یکی از سوتیات رو تعریف کن

    تاحالا کلاه‌برداری کردی؟ اگه کردی اینم تعریف کننن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Shahrivar 01، 20:37
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای همیشه همه سوتی هام تو ذهنمن الان هیچی تو مغزم نیست:|
    اها، پارسال، دنبال سلول بنیادی بودیم برا کشت بعد بهم یه شماره دادن مال یه استاد دانشگاه بود اون فقط تو شهرمون کشت میداد!
    بعد زنگ زدم بهش و حرف زدیم و اینا خیلی استرس داشتم، گفت الان کجایین؟ منظورش این بود کجای مقاله این، بعد من گفتم خونم لازمه بیام دانشگاه:|
    یه بارم به مشاور تحصیلیم بجای مرور فرمول گفتم مرمول
    از خواهرم زیاد کلاه برداری کردم، تعریف کردن نداره پول قرض میگیرم پس نمیدمXD
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:31
    Dragon ‌ ‌

    +از بک‌گراند اینجا بودن به هدر بودن ترفیع گرفت و بعد بازنشسته شد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 13:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره^^
    همه یه روزی بازنشسته میشن
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:33
    Dragon ‌ ‌

    باسلیسک استرس کار دستت داد XD

    میخوام برم مرمول کنم، کاری نداری؟ XD

     

    دوتا خواهر داری، درسته؟ از کدومشون کردی؟ با جزییات تعریف کنننن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 13:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره😂😂😂💔
    نه بفرما



    اونی که همسن توعه
    هیچی به بهانه های مختلف پول میگیرم نمیدم دیگه
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:47
    Dragon ‌ ‌

    حتی قلب مردم، هاها 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 13:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂😂
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:48
    Dragon ‌ ‌

    باسیلیسک دوستم بهم توضیح داد که امسال 15 سالم نمیشه و 14 سالم میشه تصوراتم دود شد رفت هوا، پس من از خواهرت کوچیک‌ترم

    چه حرفه‌ای "-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 13:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    متولد دی ۸۷ نیستی مگه؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 13:58
    Dragon ‌ ‌

    دهه‌ی سومِ دی 87 وارد این بعد شدم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو خواهر منی؟=/
    بیا خودت اعتراف کنXD
    چند دیی؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:08
    Dragon ‌ ‌
    باسیلیسک من اگه خواهرت بودم که تا حالا تو بیان ابرو نداشتی، تمام سوتی‌ها و خرابکاری هایی که از بدو تولدت کردی رو تو بیان اعلام می‌کردم :>
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نکته خوبی بود:|
    تو دوروز ازش بزرگ تری
    اون 25امه تو 23ام
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:08
    Dragon ‌ ‌
    یااا اینجا این رنگی شد
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه یا قبلی بهتره؟
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:19
    Dragon ‌ ‌
    خوبه، فقط انگار این باکس پیام کوچیکتر شده
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره دیگه کوچولو تر شده
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:20
    Dragon ‌ ‌
    به عنوان کسی که ازش بزرگتره بهش دستور میدم که برام شکلات تلخ بخره
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بهش میگم😂😂😂
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:25
    Dragon ‌ ‌
    بگو پیغام از طرف یه دراگونه "-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ونم میگه اطاعت سلطان
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:30
    Dragon ‌ ‌
    میتونم بهش شماره کارت بدم که مبلغشو برام بفرسته و البته اگه اینو نگه من یه باسیلیسک اونجا دارم که مجبورش کنه اینو بگه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میخواد گوشی بخره برا خودش پول لازمه
    خودم دیدمت برات میخرم
  • Dragon ‌ ‌
    4 Shahrivar 01، 14:38
    Dragon ‌ ‌
    چون خیلی دراگون با فهم و کمالاتی هستم، قبول می‌کنم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    4 Shahrivar 01، 14:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7