𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 14 Ordibehesht 1401، 12:00 PM

عشق چیه؟

دود سیگار رو توی صورتش بیرون داد

از بوی ماریجوانا حالش بد شد و اخماش توی هم رفت

میدونی عشق چیه؟

عشق دقیقا مثل همین سیگار!

بار اول میگی فقط یه بار و یکم

ولی بعد اولین بار معتادش میشی

بار دوم همون اندازه میخوری

ولی به اندازه دفه اول بهت حال نمیده

هر دفه بیشتر از مصرف میکنی

ولی بعد از یه مدت دیگه هرچقد که مصرف میکنی اون حس نابی که بهت میداد رو نمیده دیگه

بخاطر همین یهو به خودت میای میبینی از یه بار سیگار رسیدی به یه سری مواد عجیب غریب

حسی که سیگار بهت میده دقیقا مثل عشقه

اولش فقط کمش راضیت میکنه

به مرور بیشتر و بیشتر میشه

یهویی دیگه میرسه به جایی که برات عادی شده و راضیت نمیکنه دیگه


+به نظرتون عشق چیه؟

++از اونجایی که دیروز حرفم اثر داشت منتظر لایک ها و کامنت های گرمتون هستم'-'

Jiwoo ... TATA Choi •-• من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=* TATA Choi •-• TATA Choi •-• TATA Choi •-• ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس
Last Comments :
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Jiwoo ...
    14 Ordibehesht 01، 12:11
    Jiwoo ...

    فعلا نسبت ب عشق مدتیه خنثی ام

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 12:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چیز بیخودیه
    یه سری فعل و انفعالات هورمونیهXD 
    دوست داشتن از عشق خیلی بهتره
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 12:12
    TATA Choi •-•

    واووووو 

    اومااا 

     

    ب نظر من قماره  @-@

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 12:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    14 Ordibehesht 01، 12:24
    من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*

    مریضی ایه که یه مدت درگیرت میکنه بعد با هزار تا علائم و زخم ولت میکنه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 12:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هممم،بیشتر ترشح بیش از اندازه هورمونهXD درکل زیاد بهش اعتباری نیست
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 12:58
    TATA Choi •-•

    چون تو همه چیزت رو ب پاش میزاری ولی معلوم نیست برنده میشی یا نه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 12:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو همیشه بازنده ای:>
    یا میره یا میمیره دیگه ته تهش جدا شدنه
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 13:03
    TATA Choi •-•

    هومم

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 13:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره عشق دو سر باخته

    در کل برو زندگیتو بکن
    به هیچکسم نه وابسته بشو نه دلبسته
    سخته ولی خب دیگه اذیت نمیشی
  • TATA Choi •-•
    14 Ordibehesht 01، 13:13
    TATA Choi •-•

    میدونم...

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 14:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه:)
  • ناشناس
    14 Ordibehesht 01، 13:48
    ناشناس

    حرفت حق بود

    عشق...نمیدونم شاید اصلا وجود نداره

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 14:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی
    قطعا وجود نداره^^
    سلام ای ناشناس
  • ناشناس
    14 Ordibehesht 01، 21:14
    ناشناس

    ولی شاید هم وجود داشته باشه...

    سلام:)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 21:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیشه گفت وجود داره یا نه
    یکی از بزرگ ترین نماد های عشق دنیا رومئو و ژولیت در حالی که خیلی ‌از کسایی که تحلیل کردن این داستان رو معتقدن که در اصل شکسپیر با این کار عشق رو مسخره کرده
    خوبی؟
  • ناشناس
    14 Ordibehesht 01، 21:24
    ناشناس

    آره و شاید ما قدرت درک کردنشو نداریم برای همین راه آسون تر رو انتخاب میکنیم که بگیم وجود نداره...

    شایدم به خاطر ضربه هاییه که خوردیم فقط میخوایم وجودشو منکر بشیم تا راحت تر زندگی کنیم

    هیچوقت تحلیل های بقیه درست نیستن...هیچوقت جای اون آدم نبودن که بفهمن هدف و احساساتشو پس فقط یه سری تئوری و حدس و گمانه

     

    نمیدونم خوبم یا نه...

    تو خوبی؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 21:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید
    در هر صورت عشق ترشح یه سری هورمونه و نمیشه منکرش شد
    ولی همیشه یه سری هاشون واقعیت دارن





    منم نمیدونم راستش
    چرا نباید بدونم کیی؟
  • ناشناس
    14 Ordibehesht 01، 21:33
    ناشناس

    آره و در کل عشق چیز خوبی نیست

    تجربه کردنش خوبه...خودش خوب نیست

    البته که همینطوره

     

     

     

    خوبه

    شاید چون اینجوری من راحت تر حرفامو میزنم...و یکی همیشه توی ناشناسا داره دنبالم میگرده پس بهتره نا امیدش نکنم😁

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 21:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در کل هرچیزی که باعث بشه زخم جدید بیفته رو روانم رو نمیخوام امتحان کنم





    :)
    راحت باش^^ اها!چه جالب این وبم اولین کامنت ناشناسیه که گرفتم😂🤦🏻‍♀️
  • ناشناس
    14 Ordibehesht 01، 21:41
    ناشناس

    برعکس من دلم میخواد تمام زجر های دنیا رو تجربه کنم

     

     

     

     

    ممنون

    به قول خودش امکان نداره ناشناسا من نباشم مگر اینکه خلافش ثابت بشه😂😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 21:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اندازه کافی اذیت شدم من:) الان فقط دلم یه زندگی اروم بی سروصدا یه گوشه دنیا میخواد که هیچکس نشناسم



    خواهش میکنم
    اها پس بخاطر اونه ک کامنت میدی😂😑💔
    حالا منم مینشاسمت؟
  • ناشناس
    14 Ordibehesht 01، 21:44
    ناشناس

    آره و این یه زندگی عادیه که خودت انتخابش کردی

    من یه زندگی عادی نمیخوام

     

     

     

     

    نه کامنت دادنم نه...ناشناس بودنم به خاطر اونه😁

    فکر نکنم بشناسیم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    14 Ordibehesht 01، 21:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    زندگی پر فراز و فرود در کوتاه مدت فرسودت میکنه





    اووووو اون وقت از کجا مطمئنی وب منو داره؟
    اها اشنا نشیم😂🙄
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 10:39
    ناشناس

    نمیدونم...تا الان دردای ترسناک زیادی رو تجربه کردم و...خوشم میاد

     

     

     

     

     

    مهم نیست وب تورو نداشته باشه...

    همینکه اگه شاید یهویی راهش به اینجا کشید و کامنتای ناشناس منو دید لبخند بزنه و بگه ای کیومرث کوته هنوزم کلک تو کارته.... همین برام کافیه

    من لبخندشو میخوام

    حیحی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 13:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوپس بده که اینجوری





    کل بیان رو میخوای با علامت حاکم بزرگ میتیکومان مستفیض کنی پس😂
  • ناشناس
    15 Ordibehesht 01، 14:21
    ناشناس

    نه بد نیست

    خوب و بد رو ما تعیین میکنیم...از نظر تو بده از نظر من خوب

    :)

     

     

     

    صد در صد😂😁😁

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Ordibehesht 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینم نظریه






    راحت باش حاکم بزرگ😂✊🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7