𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 17 Esfand 1401، 07:47 PM

قلب کوچیک دوست داشتنی من

جدیدا دارم تمام سعیم رو می‌کنم که از قلب کوچیک دوست داشتنیم که تمام این مدت بدون هیچ استراحتی می‌تپیده و همه چیزو تحمل ‌می‌کرده مراقبت کنم! دارم همه زورم رو می‌زنم که رژیم غذاییم سالم‌تر بشه!...


چقدر جدیدا بطور عجیبی از همه چیز لذت می‌برم! پارادوکس فقط اونجاست که من، در عین‌ حال که دارم از همه چیز لذت می‌برم خیلی چیزارو احساس نمی‌کنم بجز یه چیز...:)


جدیدا خودم رو بخاطر یه مسئله‌ای که حدود ۵-۶سال درگیرش بودم بخشیدم!... واقعا خیلی از اتفاقات اون موقع به هیچ وجه تقصیر من نبود، فقط من نیاز داشتم برای اون موقع سوگ‌وار باشم و چی بیشتر از این می‌تونست ناراحتم کنه و عذابم بده که من مقصر تموم اتفاقات بودم؟! الان تنها چیزی که از اون موقع مونده، فقط یه کیسه کوچولو وسلیست که اونم این هفته می‌رم و می‌سوزونم و تموم می‌کنم عذابی که تمام این مدت برای خودم ساخته بودم...!


دیشب، داشتیم با کیمیا راجب سوپرایز تولدی که یه سال برام انجام داد حرف می‌زدیم و دلم خواست یهویی برا شمام بگمش! اون سال یه روز هماهنگ کردیم رفتیم خونشون و نهار موندیم تو خردادهم بود... اون سال براش کادو یه هاوارتیای گورخری خریدم که از اون موقع تو خونمون به گل کیمیا پسند معروفه! عمر گلش خیلی کمه و خیلی برام دردناکه که هر چند وقت یه بار باید مال خودم رو عوضش کنم... دورانی که بین دوتا ترمم بود یه روز با خالم یدونه جدیدش رو گرفتیم و مثل خر خوشحالم که گل داده@-@ بعد اره داشتم می‌گفتم! همه چیز خوب بود تا اینکه کیمیا رفت تو اتاق بعد شروع کرد داد زدن که ارههههه سوسک اینجاست بدو بیا کمکم. از کیمیا اصرار، از من انکار که نه خودت بگیرش... راستش می‌ترسیدم که بگیرش و بندازش روم! آخرش طی یک حرکت ژانگولری در اتاقو با لگد باز کردم و دیدم بعلههههه خانم کادو تولدامو چیده😂😶


جدیدا خیلی تنبل و بی حوصله شدم، هیچ کاری انجام نمی‌دم، نه ساز می‌زنم، نه کتاب می‌خونم، نه کد نویسی تمرین می‌کنم، نه ریاضی دو می‌خونم، راستشو بخواین فقط مثل خر دارم اتاق مرتب می‌کنم و فیزیک دو می‌خونم


خیلی از وسایلای قدیمیم یا وسایلایی که نو بودن و هیچ وقت استفاده نمی‌کردم ازشونو انداختم رفت، و حس خوبی دارم بابت اینکه اتاق یکم سبک‌تر شده


چقدر دلم برای زهرام تنگ شده، و چقدر دردناکه که امسال عیدم نمیادش:( مثل سگ خمار اینم که بغلش کنم بخوابم@-@ در حد مرگ دلم برا غیبت کردن باهاش تنگ شده و مثل چی نیاز دارم بیاد یکی بزنه تو گوشم که گریم بگیره و خالی بشم


یکی از فکت‌های جالب راجب من اینکه شما می‌تونید هر وقت خواستین بیاین خونمون، و بهتون قول شرف می‌دم که اگه چیزی نیاز داشته باشین همه چیز و همه سایزی توی وسایلام نوش گیر میاد


از اول ماه، دارم می‌رم باشگاه بدنسازی دوباره که وزنمو درست کنم! بعد هی همه دارن از هیکلم تعریف می‌کنن چند روزه:> واقعا خیلی شانس بزرگی آوردم که تو کرونا وقتی چاق شدم، بد فرم چاق نشدم! هیکلم همونیه که بود فقط چاق شدم که اونم درست می‌کنم@-@ ولی حس خوبی داره وقتی خودت حس خوبی نمی‌گیری از بدنت ازت تعریف کنن

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌ Amber Boy Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Amber Boy
Last Comments :
۳۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 19:52
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    من اولین نفر میام خونتون گفته باشم
    بقیه تو صف وایستین"^"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 19:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پاشو بیا😂😂😂
    من حتی در همه سایز، لباس زیر نو هم دارم
    نمیدونم واقعا یه سریاشون از کجا امده ان امدنشان بحر چه بود
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 19:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ولی چجوری نو نگه داشتی من نمیتونم وقتی لباس میخرم نپوشمشTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 19:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من خیلی چیزا رو نو نگه می‌دارم، وقتی ازشون دارم بنظرم چیزی عجیبیه که یه عالمه بندازم دم دست
    و فان فکت، اندازه کل عید امسالم وسیله نو رنگ‌هم گیر آوردم! فقط یه شال ساده مشکلی نیاز دارم، شال خودم سره هی سر می‌خوره بدم میاد یکی نخی باید بگیرم، و یکیم یه شلوار لی بگ!
    اصلا نمیدونم چرا واقعا، ولی هرچقدرم که شلوار می‌خرم تهش بازم شلوار ندارم😶😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 19:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بهر اینکه اهداشون کنی به نیازمندان بیانی به خصوص آیسا"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا همش مال شما
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:00
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    حس می‌کنم کمدت جادوییه:"""
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید باشه😶😂
    شلوار می‌گیره لباسای دیگه تحویل میده
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:03
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    معامله خوبیه ها
    من حاضرم شلوارامو بدم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شلواری ۵۰
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چرا من گشادیم میاد برم باشگاه:|
    دلم میخواد اول برم فیتنس بعد بدنسازی که سفت شم ولی نمیتونم اصلا
    خیلیم بحث گشادی نیست از ورزش خوشم نمیاد:|💔
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون از ورزش کردن بدت میاد؟من عاشق باشگاه رفتن و ورزش کردنم... انقدر حالم خوب میشه بعد از ورزش کردن
    منم دارم چربی سوزی می‌کنم که برگردم وزنی که بودم، البته خب ه نسبت قبل از کرونا یه چند سانتی قد کشیدم ولی بازم باید کم کنم وزنم زیاده بعد عضله سازی کنم، یه چسه سیکس پک و یکم عضله هم بخاطر اون دوران که باشگاه می‌رفتم دارم هنوز
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:07
    Li^^li ‌‌
    ورزشم کننن خیلی خوبهاه
    ------------------------------------------------------ عه منننن منم کلا چیزی حس نمی کنم همیشه"-"
    ------------------------------------------------------
    افریننننننن جایزت یه بخل و بوسه پر تفه*-*
    ------------------------------------------------------
    بلو کد نویسی بلدی؟"-"
    ------------------------------------------------------
    عید بش سر بزتتتTT
    ------------------------------------------------------
    من یه در میخوام برا کمد
    امروز خرابش کردمTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم

    چارا؟

    جووووون که

    اره حاجی بلدم تا حد متوسط فقط گشادیم میاد که تا پیشرفته شدنم تمرین کنم یادم میره!

    نمیتونم..،

    در کمد ندارم دیگه شرمندتم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:09
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    قیمتش خوبه فقط فکر نکنم سایزامون بهم بخوره
    تازه شلوارای من همه قد 100عه، اگه کوتاه دوست داری ندارم🗿
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لباسام اکثرا اور ان کوچولوویی توام اندازت میشه
    نه منم همین قد شلوار میپوشم اوکیه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:12
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اره. البته راستش تا الان به صورت جدی ورزش نکردم که ببینم حالم چجوری میشم بعدش، ولی خب از عرق کردن مثل چی متنفرم و وقتی ورزش کنی عرقم می‌کنی و آره شاید از اینش بیشتر بدم بیاد تا ورزش کردن"-"
    بلو سیکس پک داری؟ چقدر کراش لعنتیTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جدی ورزش کن، خیلی چیز خفن و حال خوب کنیه@-@
    می‌فهمم ولی اونقدرا عرق نمی‌کنی اگه باشگاه خنک باشه و تهویه هواش خوب باشه
    یکمی، مرسی@-@
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:14
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    پس حله داش شلوارامو برات پست می‌کنم*-*xD
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    حله بیا کد پستی بدم بهت
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 20:20
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    من میرم با چیپس و آب‌میوه پارتی بگیرم، فعلاTT xD

    راستی قالب چی شد؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دلم خواست:(



    یدونه می‌خوام، فقط نمی‌دونم سبز زمردی یا یشمی یا طوسی حتی مشکی و قرمز هم رنگاش قشنگین
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:20
    Li^^li ‌‌
    چون همیشه اینطوری بودم
    خیلی خوبه ها ولی گاهی بده مثلا من الان نمی دونم واقعا کی رو دوست دارم یا جقدر دوست دارمTT


    ای استاد فروهمند"-"

    این در کمده تکون نمی خوره من لباس بردارممممTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح
    نه خوب نست،.. هم بخاطر همین هم بخاطر خیلی چیزای دیگه




    ای شاگرد پایین رده

    عجب:( منم یه سال باعث شدم در حموممون بشکنه
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:25
    Li^^li ‌‌
    ایسا
    قالب خواستی بزنی براش فقط سبز جنگلی می زنی=-=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:26
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلاکت موکونما
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:26
    Li^^li ‌‌
    میگم یه سوالا حالا که دوتاتونم هستید
    شده من گاهی حرفمو تحمیل کنم؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نمیکنی
    فقط خیلی اصرار میکنی رو یه چززی
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:27
    Li^^li ‌‌
    ولی می دوستمشTT

    بمولا از فردا باید با تریلی منو از پیویت بندازی بیرون

    کی گفته من شکوندم اصلا؟🗿
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نبای بدوستیش و باید درست بشی


    شما بیا، من نمیندازمت بیرون


    اره بابا کی گفته؟
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:27
    Li^^li ‌‌
    علط اصافه خاموش@-@
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :\ عجب
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:32
    Li^^li ‌‌
    اخه خلی خوبهههه اینجوری سر هیچی روتین زندگیم بهم نمی ریزه جز گاهی وقتا@-@
    اونم اینطوریه که گریه می کنی ولی حس نمی کنی دردشو*-*

    باشه@-@

    خودش خاب شد اصلا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره، ولی زندگی نمیکنی! فقط زنده‌ای


    ^^


    اره
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:33
    Li^^li ‌‌
    پس اون پدصگ برا چی گفت من حرفمو تحمیل می کنم؟=-=
    رو چیزای حساس و بد اصرار نمی کنم که
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اون پدصگ گوه خورد
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:36
    Li^^li ‌‌
    خوشحالی رو حس می کنم بلو"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه ولی بازم نیاز داری خیلی چیزای دیگه رو حس کنی
    هرچند منم خودم تقریبا هیچی حس نمیکنک
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:37
    Li^^li ‌‌
    خداوکیلی تحمیل نمی کنم؟"-"
    تعارف نکنیااا"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Esfand 01، 20:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه ب جان چان
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:44
    Li^^li ‌‌
    گناه داره بدون مح تنها می مونه@-@
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نمیمونه
  • Li^^li ‌‌
    17 Esfand 01، 20:44
    Li^^li ‌‌
    من برای اون پدصگ دارم=-=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    داشته باش
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 23:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    عه دیر گفتی تموم شد🗿

    عه منم میخوام برای خودم سبز بزنمxD نمیدونم به چه بدبختی هدر از تو یه سایتی که فیلتر نبود پیدا کردم:))))
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:04
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا



    ا همه زدیم تو کار سبز😂😶 وی پی ان بریز خب خواهرم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    17 Esfand 01، 23:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    @لیل
    نه کص گفته زر زده"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو کی انقدر بی تربیت شدی برو؟=-=
  • Dragon ‌ ‌
    18 Esfand 01، 01:04
    Dragon ‌ ‌
    داداش تو مگه یه وب برای روزمره نویسی نداری؟ پس این، اینجا چی میگههه؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم دلم خواست اینجا بنویسمش
  • Amber Boy
    18 Esfand 01، 16:17
    Amber Boy
    پس گویا جدیدا داره حالت بهتر میشه 😍 رفیق از شنیدنش خوشحالم !
    امیدوارم همیشه حالت خوبه خوبه خوب باشه و از اینی که هستی هم جذاب تر بشی لعنتی 😂👍
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره جدیدا حالم خوبه به نسبت@-@
    مرسییییی و همچنین@-@
    کنکور خوب بودش برو؟
    چه خبرا؟
    چی کارا میکنی؟
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 20:08
    Li^^li ‌‌
    می مونه گناه دارهTT

    این بی ترادبی ایسا همش اثر همنشینی منه"^"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوکی


    چشمم روشن:\
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 20:13
    Li^^li ‌‌
    عه فرهاننن
    من فکر مس کردم کلا از بیان رفته"-"

    خیلی خوشخالم بیان خ داره@-@
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 20:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه حاجی فراهان با گودرت هستش
  • Li^^li ‌‌
    18 Esfand 01، 20:31
    Li^^li ‌‌
    همچنان وبش سکرته؟"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 21:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سکرت نبود:"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Esfand 01، 22:06
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    مدرسه و لیل و بی اعصابی خودم چندتا از دلایلشن-
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لیل بیا ببینم چرا جز دلایلشی
    کمکی از دستم برمیاد؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Esfand 01، 22:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نوه‌ت خیلی بی ادبه نمیدونستی؟=-= (میدونید شوخیه دیگه؟)
    نه من کلا بی اعصابم"-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 22:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا در جریانم حاچی... باید یکم بزنمش ادم بشه
    جووووون ددی کل کی رول که بی اعصابه رو مشاهده میکنیم
    +بک گراند بده؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Esfand 01، 22:37
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    اروم بزنش گناه داره:(
    بلو مسخره نکن من تو واقعیت خیلیم شبیه تاپام=-= قدمم ازت بلندتره=-=
    + نه یاد اسلیترین میفتم*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    18 Esfand 01، 22:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه
    ددی کل کی رولی دیگه چیکارت کنیم، حاجی چند سانت اصلا مهم نیستش‌ها!
    +دلتم بخواد:(
    من دیگه تا همینجاشو حوصلم گرفت میای ادمین شی بقیشو برام درست کنی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    18 Esfand 01، 22:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    چقد من خوبم اخه. لیل خاک تو سر عنترت عشق من لیاقت تو رو نداره🗿
    معلومه که هستم=-= اره کمه متاسفانه"-"...
    + اره فقط چند دقیقه دیگه میام
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Esfand 01، 08:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صحیح
    زیر ۱۰سانت حساب نیست!
    +فان فکت جدیدا شبا بزور بتونم تا ۱۱بیدار بمونم خوابم برد
  • Amber Boy
    19 Esfand 01، 10:08
    Amber Boy
    خدروششششششششکرررررر پس 😍
    وقت داری یکمی با هم حرف بزنیم ؟ تلگرام
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Esfand 01، 12:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    اره حاجی هر وقت عشقت کشید پیام بده بهم^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7