𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
۵۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Ordibehesht 01، 00:14
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی همچنان قدم کوتاهه"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 00:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قدت بلند نمیشه دیگه😂🤦🏻‍♀️
    درخت از تو مغزت جوونه میزنه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Ordibehesht 01، 00:20
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    چراااا من هنوز ۱۶ سالمه ۱۸ هم نشدم پس باید رشد کنه=-=

    من فک می کردم ۱۶۳ سانتم نگو ۱۵۳ بود:|

    ولی زشک کردم شدم ۱۵۹*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 00:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    رشد میکنی ولی نه اندازه لوبیای سحرامیز که=|
    خسته نباشی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Ordibehesht 01، 00:23
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    وای فکر کن از خواهرم بلند تر بشم...

    علاوه بر چنگ و کشیدن موهاشو کاز رقتنش میت کلی کار دیگه هم بکتم*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 00:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    😂🤦🏻‍♀️
    لیل میگن وقتی دوتا خواهر دیدی
    کوچیکهربزرگ تره
    بزرگ تر میشی ازش امیدوار باش😂🤣
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    5 Ordibehesht 01، 00:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کلا لیل همیشه میرینه به متنای با مفهوم😐💔

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 00:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عادتشه😂
    خیلی خوبه لیل ولی:) 
    میدونی مثل یه کورسوی نور توی جایی که همه ادما دارن رو به تاریکی و خاموش شدن میرن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    5 Ordibehesht 01، 00:44
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ای جان لیل از من کوتاه تری کهDDD:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 00:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عنتر دراز منم از تو کوتا ترم:|
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    5 Ordibehesht 01، 01:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره منم خیلی دوسش دارم بیشعوروTT

    همیشه وقتی ناامیدی میاد میخندونتت درداتو فراموش کنی:")

    اصن پایه‌ی چرت و پرت گویی با منهTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 01:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم خیلی دوسش دارم
    خیلی خوبه:>
    اره دقیقا! مثل یه نور تو تاریکی یهو میاد همه جارو روشن میکنه
    حق میدم به نادی که بهش میگه سان شاین
    #لیل بیا خر کیف شو داریم تعریفتو میکنیم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    5 Ordibehesht 01، 01:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ای جانم کوچولو ها*-*xD

    دو برابر من سن دارین خجالت نمی کشینxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 01:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    گمشو ببینم
    دراز بی خاصیت
    بیا از زانو ببرم پاهاتو کوتاه تر بشی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Ordibehesht 01، 15:18
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی اون بلند ترههههTT

     

     

    *تاباتدن اشعه های ندلشتم

    خواهش می کنم من متعلق به همتونم😔🧡

    ولی کاماننننن این همه اتک زیادی غیرقانونیهTT

    مح الان سکته کنم بیفتم بمیرم تخصیر شمادوتاسTT

    وصیت نامه هم ندارم اخه:|

    کبدمو برا اقدس کنار بزارید

    کلیه هامو برا برای برا اونکی اقدس

    بقیمم خاک کنید حداقل یه چی داشته باشم که خاک تجزیش کنه*^*

    ثروتم که شمال یه پاک خیلی سفید گوگولیه نازنازیه رو همراه با گیره سرم اهدا کنید به خیریه ثواب ببرم اون دنیا¥-¥

    دیگ اگ چیزی به ذهنم رسید می فرمایم*-*

     

    حالا دوتاتونم بیاد بخلم میخ بوس تفی تفیتون کنم*^*

    فاز ننه بیدن برداشتم😭

    ننه قربونتنون برهههههههه که ماهیتون به خود جیگرطلتم رفته😭😭😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    5 Ordibehesht 01، 15:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلند تر میشی ازش




    جوووون
    ناح متعلق به منی فقط:(
    نه نیست
    حقیقت رو گفتیم فقط خب@-@
    چیز چی
    اون یارو
    فرنگیس؟
    اینم چشم😂😂😂




    بخلللللل
    من بابا بزرگتم میمون ناسلامتی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    5 Ordibehesht 01، 23:41
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمید شاید شدم"-"

    ولی اون دراز بدقواره هم ۳ سانت رشد کرده بود:|

    ایح=-=

     

    چمش چمش هرچه شما بفرمایید😔🐦

    به فرنگیس گوش پاکنمو بدهD:

    اونیکه دوتا دوشرو بده اون پره رو نده حیفه=-=

     

    *محکم خفه کردنت تو بخلم

    خب ننه فدای بابابزرگش بشه•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Ordibehesht 01، 00:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شاید@-@
    ادم اینجوری راجب خواهر بزرگ ترش حرف نمیزنه=.=




    افرین@-@
    باشه😂💔



    محکم بغل کردن متغابل
    خدا نمنن@-@
    لیل میدونستی خاله داری؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Ordibehesht 01، 00:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    این تعریفای عادیمون از همه~

     

     

    *بوس تفی تفی کردنت¥-¥

    خاله دارم؟"-"

    کیه خالم"-"

    بلووووووو نینی اوردیییییییییییییییییییی؟*-*

     

     

    یه طوری ریدم به پنل ایسا که پشمای خودمم ریخته

    بیاد پشماش می ریزهXD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Ordibehesht 01، 00:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بله:|





    بوس تف تفی بک
    اره دوتا
    کاتن و تاتا




    جووون
    ی خ بده
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Ordibehesht 01، 00:25
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو میخ برات یه پست بسی خشنگ و عارفانه بزارم~

    چرت پرت نیست ولی"-"

    بهتم میاد*^*

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    6 Ordibehesht 01، 00:26
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خب بسه دیگه خیلی ازش تعریف کردیم پررو میشه

    الانم اومد رید به پنلم اعصاب نذاشت برام=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Ordibehesht 01، 00:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه:"
    برینیم به پنلش؟😂💔بالاخره ما هوو همیم ما پشت هم نباشیم کی پست ما باشه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    6 Ordibehesht 01، 00:26
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دلت میاااااد؟:((((((

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    6 Ordibehesht 01، 00:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه:(
    بیا ماچت کنم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    6 Ordibehesht 01، 13:27
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    شما دوتا

    فکر ریدن به پنلمو بندازید دور 😐🔪

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیندازیم*-*
    بزار با لبتاب اومدم بیام برینم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    6 Ordibehesht 01، 20:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    برینیممممممم*----*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    6 Ordibehesht 01، 20:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ماچم کنننن*^*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 00:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا یکم جلو تر
    *ماچیدن لپت
    .
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    7 Ordibehesht 01، 18:12
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    این استیکره چی میگهxD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ماساژ کمر؟
  • یاسمینا 🤏
    7 Ordibehesht 01، 21:15
    یاسمینا  🤏

    میشه منم صبح پاشم ببینم، اخه احساس کوتولگی دارمD:

    *فکر کنم منم از جنس لیلی زدم حاحا.. 🤣

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    7 Ordibehesht 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    انشالله میشه
    *ساقیتونو باید پیدا کنم منم میمثام:"|
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    7 Ordibehesht 01، 23:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ماساژ میدی؟:>>>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 15:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره🤤
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Ordibehesht 01، 15:55
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    جوووون:>>>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 15:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ارههههه
    ماساژ میقولی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Ordibehesht 01، 15:58
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    حتمااا:>

    کجا بیام؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 16:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خونمون🤤
    تازه یه گربه خریدم کره ای اهنگ میخونه میتونی اونم ببینی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Ordibehesht 01، 16:03
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اتفاقا من عاشق گربم*-* تا یه ربع دیگه اونجام:>

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Ordibehesht 01، 16:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوووون روپایی هم میزنه گربم
    منتظرم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    15 Tir 01، 21:37
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    می بینم درختتون کمه اومدم ی وقت احساس کمبود نکنید

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 21:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جووووون خوش گلدن
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 21:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی من هنوز قدم بلند نشده😭😐

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 21:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    صبر کن لیل صبر
  • ناشناس
    15 Tir 01، 21:39
    ناشناس

    باح باح

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 21:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ❤️
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 21:50
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمی خوامممثمثپثمثمثمنثن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 21:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مجبوری بخوای
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 21:51
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمخخخثحثجثجثجثج

    مجبورم نیستممممسمثممثنثن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 21:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مجبوری^^
    بالاخره یا صبر میکنی یا صبر میکنی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 21:52
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منم همچنان بلند ترم هه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 21:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ۹۸٪ برات خوشحالم و فقط ۲٪ حسودی میکنم
    ولی چانیول کوچولو دوست داره😪 وقتی کوتاهی و میخوای خودتو دلداری بدی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 21:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه در اون حد کوچولو دیگه...

    من همینجوریشم 20 سانت ازش کوتاه ترم پس خوبه دیگه^^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:00
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من خیلیم کوچولو تیستم
    گفته بود زیر ۱۶۵فکر میکنم😪😝
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 21:57
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نمحخ اصلا اجابری نی=-=

     

     

    ایسا تو چرا ازم بزرگ تری؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هست


    چون کود خوب ریختن پاش😐💔 ژنتون فرق داره دیگه 
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 22:02
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نینثمثمس چرا محص بازی در میاری؟"-"

     

     

     

    من از اون کودا میخ😐

    ولی قد من بلند میشد مثل ابجیم ولی سره یه قصیه ای نشد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:19
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم





    شهرتون کودش خوب نیست
    میشی میشی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 22:03
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من 166ام خب ایش😒

     

     

    لیل

    تو شهر شما کودی که من استفاده کردم پیدا نمیشه^^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ۱۷۰نبودی مگه؟:|





    بله بله کود ایسا رو ار امریکا وارد کردیم هرجایی پیدا نمیشه😂😂😂
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 22:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ایسا

    به حان تو فکر ردم ۱۸۷ ای 

    نمید جرا

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم فکر میکردم بالای ۱۷۰عه
    ولی هنوز از منو تو بلند تره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 22:29
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه"-"

     

     

    اره عزیزم تلاش نکن برای پیدا کردنش^^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی ازم بزرگ تر نیست پس





    گشتیم نبود نگرد نیست😂😂
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 22:42
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    میخ خودکشی کنم ولی می ترسم بمیرم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خودکشی برا مردنه دیگه
    حوصلم سرررررر رفتههههههههه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 22:44
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    می ترسم بمیرم

     

    زیرشو کم ننننننننن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نکش خب


    چشم مرسی بابت راه حل
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 22:45
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چندی تو مگه؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ۱۶۰
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 22:48
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    میخ خو

     

     

    چرا من از همتون کوچولو ترم؟...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیشه




    چون اوچولویی
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    15 Tir 01، 22:50
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    بحث قد شد نه؟ 

    * انداختن خود وسط

    من 162 ام 😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره😂😂
    *جووووون
    از من قد بلند تری قبول نیست=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 22:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خوبه پس خیلیم کوتاه نیستی"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 22:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلندم نیستم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 22:53
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    سانا@

     

    حتی توام ازم بلندتری...

     

    واقعا دیگ میخ خودکشی کنم ولی می ترسم بمیدم😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 23:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لیلی کوچولو





    بینیش سر جات
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 22:54
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هعی..ولی همه به من میگن درازTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    15 Tir 01، 23:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلیم بلند نیستی
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    15 Tir 01، 23:13
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    زمرار😭

     

     

    نمی خوامTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 00:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :|




    بخوا
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    15 Tir 01، 23:48
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره اونا کوتاهن"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 00:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم"-"
  • الاخ پیر درسا*جیچو هستم ..
    15 Tir 01، 23:57
    الاخ پیر درسا*جیچو هستم ..

    سنگین بود

    راستی بالاخره یکی از کتابامو شروع کردم طبق معمول جادو جمبلیه و داره ازش خوشم میاد

    کلاس زبانمم از هفته دیگه قراره دوباره شروعش کنم

    قرار شد هر هفته دوشنبه هم با دوستام بریم استخر این هفته اولین روزش بود :)))

    ولی وی هنوز وقتی بیکاره لم داده روی مبل و داره سریال میبینه*

    +بیا و در حقم خواهری کن به پروفایل ، قالب و اسمم دقت نکن سر جرات حقیقت این شده😭😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 00:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    ا چقدر خوب@-@ چی میخونی؟
    واییی من عاشق کلاس زبانم
    چقد خوب که دیگه همش خونه نیستی@-@، من با دوستام میرم کافه باشگاه و استخر و اینا خجالت میکشم با دوستام برم😂😂😪
    منم روزی یکی دو قسمت سریال میبینم تایم ازادم
    +پشمام ریخت کیی اولش
  • الاخ پیر درسا*جیچو هستم ..
    15 Tir 01، 23:58
    الاخ پیر درسا*جیچو هستم ..

    بزنین کنار دوستان لنگ درازتون اومد

    ۱۶۹ هستم در استانه ۱۷۰ با ۱۴ سال سن😔👈👉

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 00:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ماشالله
    چه قدی@-@
    یه همکلاسی داشتم تو مدرسه قدش ۱۸۳بود
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    16 Tir 01، 07:54
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    چرا هپتون اینقدر بلندین؟:|

    مگ جمعیت رو به کوتاهی نمی رفت؟:|

    چرا نمی رید چرا پس؟:|

     

     

     

     می خوام می حوام می خواممممممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 23:21
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من کوتاهم بلند نیستم خیلی





    بخوا
  • yora ...
    16 Tir 01، 10:25
    yora ...

    دروغههههههه من هنو رشد نکردم با 15 سال شن قدم 170 این حرفش اشتب بیده 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عاووووو ماشالله@-@ قد و بالای تو رعنا رو بنازم
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    16 Tir 01، 11:45
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    چیچو

    سحشوحضشمشچضن نباید ازم بلند تر باشی

     

    لیلی

    😂😂😂 توروخدا زنده بمون لعنتی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 23:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    کوچولو موندی😝



    لیل نکش خودتو
  • ERLIN uwu
    16 Tir 01، 16:24
    ERLIN uwu

    اسمش ساوی عه درباره یه خانواده که از ۱۳ سالگی هرکدوم یه قدرت عجیب و مختلف براشون فعال میشه.. داستان درباره دختریه که تازه داره ۱۳ ساله میشه ولی باباش تصادف کرده و یه شهر دیگه کماست

    من خوشم نمیااادد هیچ فرقی با درس خوندن نداره😭😭تابستونم..تابستون عزیزممم :"))

    دقیقا دارم سعی میکنم تا حد امکان از خونه بزنم بیرون و وقتایی که خونه ام خودمو سرگرم کنم

     

    اره مامانم و داداشمم کلا بلندنXD

    وای ۱۸۳ واسه یه دختر؟ماشالا این دیگ حق بعضیارم خورده😂😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    16 Tir 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خوب
    ولی وقتی کتاب میخونی بیشتر میفهمی، کم کم خوشت میاد، خوشت هم نیومد بخون حتما چون کتاب دیدت رو خیلی باز میکنه و کمکت میکنه بهتر زندگی کنی




    به به:"
    😂😂😂اره هستن! ژن خوب دیگه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    17 Tir 01، 00:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو و سانا

     

    ولم کنید لعنتیا من به ۱۶۰ نمی دسم بعد شما ازش گدشتید از هپتون کوچولو تر منم😭😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Tir 01، 01:18
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من دقیقا ۱۶۰ام
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    17 Tir 01، 13:38
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    کوفت 😍🍆

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    17 Tir 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    به دلت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7