𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
Tags :
۲۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 00:31
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    از این پست برداشتم چی باشه خدا رو خوش بیاد؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 00:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برداشتت این باشه که دو هفتست عکسشو تو گوشیم سیو کردم که پستش کنم بعد امشب داشتم حافظه خالی میکردم یهو یادم افتاد ااا میخواستم پستش کنم بعد اون شد که این شد که اون شد که این جوری شد
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 00:34
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    خوبه. =.=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 00:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بخدا همین بود:"
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 00:43
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    آفرین دختر خوب. :>✨
    دادن آبنبات نعنایی بهت.*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 00:52
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من بچه کوچولو نیستم
    *گرفتن ابنبات 
    مرسی@-@
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:02
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    روزی که تو و لیل به "دختر خوب" گفتنم گیر ندین یه درخت تو بیان میکارم.
    ....
    ایده ی زدن یه وب با موضوعی که هیچکس نزده به ذهنم رسید.
    مگه کسایی که بزرگ میشن آدمای بدین؟ >:0
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب یه جوریه=-=

    بهم کادو بده که باعث شدم همچین چیزی به کلت برسه
    شاید؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:08
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    هیچ جوریشم نیست. ولی حالا میخوای به جاش چی بگم؟

    اتفاقا چند وقت پیش یه وب زدم ولی بی موضوعی بیداد میکرد. کادو چی دوست داری؟

    خوب و بدو باهم نسوزون. برای من همه دیفالت خوبن مگه اینکه خلافش ثابت شه.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا خیرم خیلی جورشه:| هر چیزی که بهم وایب بدی ندا


    یه کوله پشتی چرم اصل دیدم دو تومنه الان ادرس سایتو ادرس خونمونو میدم اونو دوست دارم@-@


    نظر من دقبقا برعکس توعه
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:13
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    ... فعلا نمیدونم چی.

    ببین من از لحاظ مالی دستم تو جیبم نیست یه چیز بگو که من بتونم تا کادوی من محسوب شه. :"))

    خب اینم یه جورشه.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    روش فکر کن^^


    ای بابا... هیچی خب کنسله دیگهش
    همچین میگه دستم تو جیب خودم نیست انگار اگه بودم دو تومن میداد برا ادمی که نمیشناسه کوله بخره😂💔



    اوهوم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:23
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    نمیخوام تباهیتمو به رخ بکشم ولی سال دهم که تازه آبان اینا بود بود حدودا یکو نیم اینا خرجش شد تا برای همکلاسیم تولد بگیرم. (درواقع دوستاش میخواستن بگیرن ولی نمیدونم چی شد) و اون دختر تا آخر تونست منو به چشم دشمنش ببینه. دیگه این شد که رفتم تو تحریم.
    باز تورو حداقل از اون بیشتر میشناسم و دوستمی نه یکی دیگه.
    راحت باشا لیل هم منتظره وقتی دستم رفت تو جیب خودم براش قاقالیلی بخرم.😂😂
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه اوه اوه
    حیف شد که...
    منتظر میمونم دستت بره تو جیبت ولی تا اون موقع خودم کولهه رو خریدم، دستت رفت تو جیب خودت برام مک بوک بخر😂😂💔
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:29
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    آره ولی حداقل وقتی برای اون یکی دوستشون بهم مراجعه کردن فهمیدم داره از مهربونیم سواستفاده میشه و چیزی که باید یاد میگرفتم رو گرفتم. :]

    باشه. D:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه@-@




    زود پولدار شو:"| بعد بیا شوگر مامی من شو😂😂😂🤣😂
    +تولدت کیه؟
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:37
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    چیزای خوب زمان میبرن. یه ایده هایی برای خودم دارم.😆
    چرا مامان شکری مگه من چقدر ازت بزرگ ترم پیرمرد 😭😂
    اگه ازم درخواست کنی به پیشنهادت برای اینکه دوست دخترت باشم یا نه فکر میکنم.💅 البته الان سرم شلوغه. U-U
    83/3/13
    از رند بودنش لذت ببر و تاریخ تولد خودتو هم بده.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوووون که
    عامممم حدودا نه ماه@-@ بازم خیلیهTT
    جوووون
    هر وقت پولدار شدی راجبش صحبت میکنیم
    ۸۳/۱۲/۲۵
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:45
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    تو منو برای پولم میخوای نه خودم. :(💔
    اصلا نمیخوام پیشنهادت رد شد. :((
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:48
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عاه نه من تورو برا خودت میخوام
    ولی عشقم، ما میتونیم سر سفره نون و عشق بخوریم؟=-=
    یا با عشق خودمونو بپوشونیم و گرم کنیم؟=-=
    سگ درصد نه!
    پس برو پولدار شو😂😂
  • Amber Boy
    26 Mehr 01، 01:55
    Amber Boy
    100 درصد !
    کی گفته مرگ بده!؟
    مرگ هم بخشی از زندگیه ! که باید بریم سمتش ! و به نظرم گاهی میتونه جذاب باشه ! اما به نظرم نباید با حسرت بمیریم!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    اره دقیقا!
    ببین یه روزی میمیریم و اون روز حسرت کارایی که نکردیمو میخوریم نه کارایی که کردیم! جذابه... هر تار مویی که سفید میشه هرچقدر بیشتر بهش نزدیک میشیم بیشتر میفهمیم بیشتر درک میکنیم بیشتر زندگی میکنیم و خب این خیلی جذابه
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 01:55
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    غم انگیز بود. :"(
    ولی من نمیتونم اشکامو با پول پاک کنم.
    یا با پول برای خودم محبت و توجه و دوست بخرم.
    (نه این ایده که یکیو براش استخدام کنیم از همین الان رد میشه.)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره...
    یه پاکت دستمال کاغذی میخری میزاری کنارت! اشکاتو پاک میکنی@-@
    اینو نمیشه با پول خرید...
    (میخوای شوگر مامی من شی منو استخدام کنی برا این کارا دیگه🤪😂)
  • Amber Boy
    26 Mehr 01، 01:56
    Amber Boy
    این آهنگ چرا؟! رو لعنتی چقدر منه !😐
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 01:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم همین احساسو دارم نسبت بهش"-" زیاد فارسی گوش نمیدم ولی این لریکش شاهکاره+-+
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 02:03
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    این که دیگه توش عشق نیست. >:|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 02:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عشق یه دروغ شیرینه که بهش اعتقادی ندارم... بنظرم هورمونا باعثش میشن
    ولی میتونم خیلی دوست داشته باشم
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 02:15
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    ولی به نظر من وجود داره و واقعیه. نه فقط بین آدما. توی همه چیز میتونه باشه.
    اما باشه شاید چیزی که میگی دوست داشتن برای من عشق شه. خیلی خب قبوله.🤝
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 15:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اون عشقی که بقیه منظورشونه نه! ولی احتمالا چیزی که تو میگی باشه
    جوووون
  • Amber Boy
    26 Mehr 01، 02:33
    Amber Boy
    اره دقیقا ... دقیقااااااااااااااا!!!
    خیلی حال میده در مورد این مباحثم پست نوشتا! مرگ و زندگی ! خیلی چیزای عجیبی هستند!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 15:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    اوهوم... خیلی خیلی عجیب! و غیر منصفانه
  • Amber Boy
    26 Mehr 01، 02:34
    Amber Boy
    آره متنش خارقالعاده هست ! 🥺💗 خیلی خفنه!
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 15:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره خیلی@-@
  • ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖 ⊹
    26 Mehr 01، 03:00
    ⊹ 𝑯𝒂𝒓𝒖  ⊹
    اضافه میکنم معنی قبول کردن اینه که وقتی وقتش شد به پیشنهادت فکر میکنم و فعلا تا اطلاع ثانوی هاروی مامانمم. U-U
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 15:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تا وقتش بشه من خودم شوگر مامی شدم که هاروی مامانت😂🤪💔
  • برسام محمدشاهی
    26 Mehr 01، 11:36
    برسام محمدشاهی
    ویت بلو؟
    این وب خودته
    یه دیقه گیج شدم فکر کردم اون وب یه که برای نوشته هاته
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 15:12
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    اون یکیم پست گذاشتم جفتشونو میخوام داشته باشم
  • 【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】
    26 Mehr 01، 13:23
    【 𝗝𝗶𝘄𝗼𝗼 】
    قالب واقعا قشنگه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 15:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میسی جیویا
    چطوریایی؟
  • برسام محمدشاهی
    26 Mehr 01، 17:41
    برسام محمدشاهی
    اوهوم فهمیدم وب اصلیه چون قالب رو تغییر داده بودی گیج شدم
    ولی قالب رو خیلی چوه آ (دوست دارم)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همه جارو نو نوار کردم^^
    مرسی کار هارو ئه
  • Dragon ‌ ‌
    26 Mehr 01، 17:58
    Dragon ‌ ‌
    یکی یجایی اینو گفت، من واقعا ترجیح میدم تو 30 سالگی تو اوج جوانی بمیرم ولی تو 80 سالگی با کلی بدبختی نمیرم :|
    "مرگ یک نفر تراژی و مرگ یه عده اماره" -یا یه همچین چیزی-
    همبنجوری گفتم به اینم اشاره کنم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 22:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم به این دوتا به شدت اعتقاد دارم
  • SOFIA RIDDLE
    26 Mehr 01، 19:57
    SOFIA RIDDLE
    کراشم بر روی قالبت:)
    چخبرا؟؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Mehr 01، 22:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ممنان*-*
    وبلاگ جدید نزدی توله؟
    خبر که امروز پاره شدم زیر ارائه بابام کل روزم درگیر کار بابام بودم:|
    تو چی؟
    خوبی؟
  • Dragon ‌ ‌
    26 Mehr 01، 22:14
    Dragon ‌ ‌
    @haru
    پاشو برو اون قرمزه رو رنگش رو عوض کن، خیلی قرمزه :|

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 00:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خودم باید قرمزش کنم جونم نمیکشه:"
  • برسام محمدشاهی
    26 Mehr 01، 22:20
    برسام محمدشاهی
    خیلی قشنگ شده
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 00:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@
  • SOFIA RIDDLE
    26 Mehr 01، 23:30
    SOFIA RIDDLE
    باید قالب بزنم گذاشتم بعد 16 ابان ک امتحانام تموم میشه
    وایییییی
    منم امروز افسردگی داشتم روز جالبی برام نبود..
    هیچی بیچارگی🥲
    بد نیستم /=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Mehr 01، 00:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه تا 16 ابان:"

    دوست داری راجبش حرف بزنی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7