𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 22 Tir 1401، 10:12 AM

مسمومیت آلبالویی

دیرو دوست بابام برامون آلبالو اورد، هر آلبالو اندازه یه بند انگشت بود و بی نهایت خوشمزه بود. منم یه عالمه ازش نشسته خوردم جونم براتون بگه که دیشب ساعت ۱۲شب شروع کردم لرز کردن، دمای بدنم یه جوری شده بود انگار مردم انقد یخ کرده بودم، بزور پاشدم پتو اضافی کشیدم رو خودم ولی بازم خیلی سردم بود. رفتم در اتاق مامانم اینا که صدا بزنم مامانمو همینکه در اتاق باز شد و بابام گفت بیا ببینم چی شده، یهویی گلاب به روتون حالت تحوع گرفتم، گند زدم به کل فرش راهرومون، انقد که مامانم جمع کرد انداخت دور فکر کنم.

پند اخلاقی داستان: میوه هاتونو حتما بشورید و بخورید

𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 برسام محمدشاهی 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 گلی 🍀🍓  𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 برسام محمدشاهی  𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 زنیکه 🌚💍 زنیکه 🌚💍 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 زنیکه 🌚💍
Last Comments :
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Tir 01، 11:11
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    الان حالت چطورخ؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    عالی
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    22 Tir 01، 13:36
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    الان خوبی؟xD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تمام دیروز گیج میزدم ولی الان الان ارهXD
  • برسام محمدشاهی
    22 Tir 01، 15:00
    برسام محمدشاهی

    میوه بخور درسته اما نخور نشسته پند اخلاقی بلو جانم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلی خوشمزه و درشت بودن مال باغ هم بودن فکر نمیکردم اینجوری بشه ولی شد:"|
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    22 Tir 01، 15:43
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بلو یه جونی اینجا سر مواد بدن سازی زیاد زده بعد تشنج کرد رفت تو کما بعد ۹ سال الان بیدار شده

    بدبخت قیپتارو بفهمه سکته می کنه میمیره😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ارهXD قیمت دلارو بفهمه دوباره میره کما
  • گلی 🍀🍓
    22 Tir 01، 18:11
    گلی 🍀🍓

    الان چطوری؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    الان خوبم ولی کل دیروز گیج میزدم و لرز کرده بودم
    خوش گذشت؟ مام دعا کردی؟
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    22 Tir 01، 19:22
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    من شسته بودم ولی اینقد خوردم افت فشار به شراغم امد😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه اینا شیرین بودنXD
    دوهفته پیش این اتفاق افتاد برام 
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    23 Tir 01، 18:29
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بیدار نمی شد بهتر بود براش😭😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 18:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شایدXD
  • برسام محمدشاهی
    23 Tir 01، 23:35
    برسام محمدشاهی

    حالا الان که خوبی خداروشکر𓆩🙂𓆪 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Tir 01، 23:36
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    اقا، ما الان دوست به خساب میایم ولی بجز اسمت هیچی ازت نمیدونم:( اگه دوست داری از خودت بیوگرافی بده
  • 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    24 Tir 01، 00:20
     𝙅𝙀𝙊𝙉 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    اعه مال من ترش لودن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Tir 01، 00:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مام مال باغ خودمون ترس بودن دو هفته پیش چیدیم که انقدر خوردم ازشون تا دوروز اسهال بودم😂😑💔 ولی اینا شیرین بودن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    24 Tir 01، 14:08
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منم البالو میخوام ولیTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Tir 01، 17:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ادرس بده بفرستم برات:(
  • زنیکه 🌚💍
    24 Tir 01، 14:37
    زنیکه 🌚💍

    منم رفلاکس گرفتم هرچی میخورم خود معدم می جشونه شانس بیارم پس ندم 🤣

    بهتری؟ ؛-؛ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Tir 01، 17:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    رفلاکس وحشتناکه:"|
    منم دارم:"|
    اره خوبم@-@
  • زنیکه 🌚💍
    24 Tir 01، 19:28
    زنیکه 🌚💍

    من نمی دونستم رفلاکسه و عقلب هم انداخته بودم، توهم برداری برداشته بودم 🌚

    خدا رو شکر؛-؛ 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Tir 01، 22:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوه
    @-@
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    24 Tir 01، 23:09
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بلو تا الان دوبار تعارف زدی برام چیزی بگیری الان که نمیتونم ولی در اینده اگه ازت یه چیزی نگیرم آیسا نیستم حالا ببین🗿

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    24 Tir 01، 23:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه😂😂❤️ هر وقت شرایطش رو داشتی بگو
  • زنیکه 🌚💍
    25 Tir 01، 17:10
    زنیکه 🌚💍

    *بارداری

    ریدم با ایت تایپ کردنم

    عه گفتی تا نگم متوجه نمیشی 🌚🤣🤣

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Tir 01، 22:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ویت وات؟:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7