𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 11 Mordad 1401، 09:18 PM

نشد...

شد شد، نشد می‌رم به اونی که چند شب پیش پیشنهاد شوگر ددی بودن رو داد میگم غلط کردم گفتم نه😂😂

+اخرین تلاش هام برای متقاعد کردن خودم که کنکور هیچ اهمیتی نداره

++امروز هیچ کاری نتونستم بکنم:)) همش پای گوشی بودم اعصابم خورد بود

‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Luna ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Luna ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Luna ‌‌‌ 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶 Luna ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Luna ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 برسام محمدشاهی برسام محمدشاهی گلی 🍀🍓 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
Last Comments :
۴۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    11 Mordad 01، 21:19
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    گمشو بروووووووووووووووووووو ترسیدم نتایج اومده عوضیTTTTTTTTTTTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نتایج اومذه؟😐😑💔
    تروخدا؟ 
    یا حضرت فیل
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:19
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    منم ببررررررمیمثمثممث

    نمیشه یه کوچولو شوگرددیتو بام نصف کنی؟🥺

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:22
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه نمیشه شوگر ددی خودمه@-@
    +چس کنم اتصالی کرده
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    11 Mordad 01، 21:23
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    نه نیومده خاک بر سرشش یجوری نوشتی نشد...فک کردم اومدهTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    وای پشمام ریخت یه لحظه😂💔
    اشکال نداره@-@
    چطوری؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من فقط یکماه می خوامش اونم برا کتابام

    قول میدم بش دستم نزنمXDTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا بهش دست بزن ولی به پولاش دست نزن:( پولاش مال من🥺💔
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:24
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی واقعا این دنیا نیازمند شوگرددی های فراوان پولدار و مهربانه~

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هست ولی برا اون داف خوشگلا
    نه برا منو تو مثل میمون😂🤣🤭
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:25
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    می خوام چیکار خودشو خب=-=

    به ۲۰ ۳۰ تومنم راصیمTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من خودشو میخوام چیکار؟
    اصلا بگو یه قرون
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    11 Mordad 01، 21:25
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    افتضاح...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:28
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا بغلم@-@
    اینم میگذره
    تمرین برا اون دنیا وقتی تو برزخیم معلوم نیست چه گوهی خوردیم باید بریم بهشت یا جهنم💔😂😂
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:26
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اون دافا هم مثل میمون بیدن اول😂😑

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا برو پروتز کن😐😑
    نه بفرما بیا برو پروتز کن
    یه ده کیلو ارایشم بمال ب کلت
    منم مثل قاق نگات میکنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    11 Mordad 01، 21:29
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    بلو میام جونتااااااااااااXDDDDD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا بیا😂😂😂🤦🏻‍♀️💔
    حیف من
    وایسادم دارم ب کی روحیه میدم
    اون دنیا که یه عمر وایسادی بلاتکلیفی که بفهمی چه گوهی خوردی تو زندگیت میری ته جهنم یا میری بهشت با حوری موری اونجا بگو خدا بیامرزت بلو چقد حق گفتی😂😂😂🤭💔


    اصلا پونیو، نشد بیا قاچاقی از ایران فرار کنیم'-'
    بعد مثل این رمان پشمکیا بشیم قاچاقچی ادم'-'
    بعد عاشق یکی از اینایی که داریم قاچاق میکنیم بشیم که از قضا پلیسه
    بعد به چخ بریم
    بعد با گریه براش داستان زندگیمونو تعریف کنیم
    بعد اونام گریه کنن
    بعد صحنه سازی کنن انگار هممون باهم مردیم
    بعد بریم یه گوشه کنار دنیا با پولامون عشق و حال کنیم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بدبخت طرف اینو ببینه سکته می کنه~

    خب من نیم قرون میخ دیگ¥-¥

     

     

     

    راستی بلو جایی رو میشناسی که کتابای گوه قام چی رو بخرن؟=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تو بگو ۰.۱قرون





    تو اگه میشناسی بگو منم میخوام کتابای بدردنخور کنکورمو اب کنم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    عزیزم من نچرال پروتزم

     

     

    زارت~

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    جوووووون😂😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 21:35
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    شماره داداششم به من بده مرسی^^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    داداش داشت چشم حتما😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    11 Mordad 01، 21:36
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    کاش انقدری انرژی داشتم ک ریکت نشون بدم...

    فقط بدون پاره شدم دهنتXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:40
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اشکال نداره میدونم غذا نخوردی خسته ای
    جوووون😃
    خب داشتم زر میزدم
    بعد میریم یه جای گوشه دنیا یه جزیره میخریم برا خودمون
    بعد یکی دوتا پسر و دختر میاریم
    از اینا که اخلاقشون فقط به ما میره بعد قیافشون به بابای خیلی جذابشون میره😂😂🤣💔
    بعد اره دختر من با پسر تو ازدواج میکنه دختر تو با پسر من
    بعد جزیره خودمونو با نوه نتیجه هامون مزین میکنیم
    بعد دیگه قصه ما به سر رسید
    ولی هنوز به اخر نرسید
    چون یکی از دوستای فضولشون میفهمه که ما صحنه ساژی کردیم و زنده ایم
    بعد میان مارو میکشن
    بعد اونام میان مارو بغل میکنن
    مام درحالی که داریم بهشون میگیم چقد دوسشون داریم میمیریم
    اونام رو به اسمون عربده میزنن میگن انتقامتو میگیرم
    بعد پامیشن میرن همه رو میکشن
    تهش خودشونم از زخماشون میفتن میمیرن
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:36
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ولی من یه بار خواستم مثل بزرگا ارایش کنم یا دیدن قیمتا دیدم بیبی فیس بودن هم زیاد بد نیXDTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    قیمت لوازم ارایش نجومیه
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:37
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ببین من نمی دونم من ۲۰ ۳۰ میلیون از شوگرددیت میخ

     

     

     

    قلم چی رو هیشکی نمی خره

    ولی خیلی سبز و گاج و اینارو می خرن~

    کتاب فروشیا برو یا بزار دیوار

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    برو ببینم مال خودم پولش




    نه من گذاشتم دیوار مال خیلی سبز و اینارو هیچکس نهواست
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
    11 Mordad 01، 21:41
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱

    لعنتی چرا کشتیمون؟!XDDDDDDDDDDDDDD

    نمیشد هپی اند باشه؟!

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:45
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم کلیشست خب😂😂😂🤦🏻‍♀️
    خواستم کلیشه شکنی نکنم🥲
    سد اند هم بهتره
    هپی اند بلد نیستم خودت هپی اندش کن😂😂
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:42
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    قیمت همه چی نجومیه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره لعنتی
    مردنم نمیصرفه الان
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:46
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بابابزرگا میدن

     

     

     

     

    البته خب تو برا قبل ۱۴۰۰  برا همین نمی‌گیرن

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:49
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بابا بزرگا بیخود کردن





    زیست دوازدهم چاپ ۱۴۰۰ عه:(
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 21:47
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    اینجاست که میگن می خوام خودکشی کنم ولی می ترسم بمیرم😂😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باریکلا
    حالا اگه نمیری و بری کما چی؟
    اون موقع بدتره چون پول بستری بیمارستان باید داد
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 21:49
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هر خری بود قبوله فقط پولدار باشه🗿

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در اولین فرصت پیگیری میشه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 21:52
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    امیدوارم حرفت مث حرف مسئولین نباشه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    متاسفانه هست😢
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 21:53
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    @لیل و بلو

    به نظرم بهترین راه اینه بری تو یه بیابونی بمیری که کسی نفهمه تو کجا مردی و بخواد برات مراسم بگیره*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    غرق شی تو دریا:)
    نه فهمیدمممم
    وصیت کنی بدنتو برا تشریح بفرستن دانشگاه💔😂 بهترین کار
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 21:56
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    همون ترجیح میدم غرق شم تا جرواجر شم توسط دانشجوها🥲

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا
    باشه پس یه تور یه طرفه به خلیج فارس میبرمت
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 21:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    الحق که یه ایرانیه گشادی🗿

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    شک داری؟

    ایسا چرا جوابا نمیاد یه بار راحت شم؟
    دارم دلقک بازی درمیارم ولی بخدا بحث خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر استه:)
    دارم دغ میکنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:00
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    مرسی که انقد به فکری

    اصن این عشق و علاقه رو نمیتونم🥺

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خواهش میکنم عشق ورزیدن به شما کار ماست
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 22:02
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    بیخود نمی کنن میدن

     

     

     

    پایه چندمه؟"-"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خیلیم خوب میکنن





    دوازدهم
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 22:02
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    وقتی حتی خودکشی نمی صرفه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    زنده بودن نمی صرفه
    مردن نمی صرفه 
    هیچی نمی صرفه
  • Luna ‌‌‌
    11 Mordad 01، 22:11
    Luna ‌‌‌

    عیب نداره نشد سال دیگه والا:> 

    +دلداری دادن من فقط

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره بابا وقت زیاده
    چطوری؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 22:12
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    ندین هم نوه ها قایمکی بر می دارن

     

     

     

     

    دهم نداری؟TT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    دست نوه ای که به اموالم بخوره قلمه




    چه کتابی میخوای؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:13
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه متاسفانه-

     

    آه من جدا نه میتونم کاری کنم نه چیزی بگمTT تقصیر سازمان سنجش فاکیه...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعییی:"|



    قطع شد کلا سازمان سنجش
    گل بگیرن در این سازمان سنجشو
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:15
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ولی بلو نمیشه ببریم دریای خزر؟ *** **** ***** ****** ***** ******* *** ***

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هرچی شما بگین مادموزل
  • Luna ‌‌‌
    11 Mordad 01، 22:15
    Luna ‌‌‌

    نیحاااا

    خوبم تپهم که معلومه حالت چلوسه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    همیشه خوب باشی، مرده متحرکم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:16
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اکسفورد *** است بای

    باید میگفتمش حتماTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:17
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چراا؟
    اکسفورد رو دوست دارم من
  • Luna ‌‌‌
    11 Mordad 01، 22:21
    Luna ‌‌‌

    توهم خوب بشی.. بلو تو برای سخت تلاش کردی مگه نه؟:> 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی@-@ اخراش شل کردم ولی دو سال و نیم خودمو جر دادم:>
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:21
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بوس بهت*-*

     

     

    نه خیلی بیخوده

    حال حفظ کردن ندارمممم🗿😭

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بوس




    نه من کلا اکسفورد رو دوست دارم
    کتاباش عالیه
    دانشگاهش خیلی خوبه
    مکان خیلی خفن و باحالیم هست
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 22:22
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    نوه نمی زاره قلم شه

     

     

     

     

    دهم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:25
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نوه هیچ گوهی نمیتونه بخوره





    میدونم دهم، دهم ددارم چه کتابی رو میخوای؟ چی پایه دهم رو میخوای؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:26
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دانشگاهش معلومه که عالیه

    ولی کتابشو دوست ندارم:"| 504 ام رو مخه-

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:29
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کتاباشم منبع های عالیه برا زبان یاد گرفتن من کتابای اکسفورد رو میخونم همیشه داستاناشم داستانای خوب و جالبیه

    لعنت ب 504:| اصلا کلمه رو نباید اونجوری یاد گرفت
  • Luna ‌‌‌
    11 Mordad 01، 22:26
    Luna ‌‌‌

    ♡.. پس چرا به خودت اعتماد نداری؟:> 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون غیرقابل اعتمادم؟:")
    چون رتبه بیارم بدبختم
    نیارم بدبخت تر
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 22:26
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    می توانن"^"

     

     

     

    خجالت کشیدم یه لحطهTT

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتوننن




    چی میخوای حالا؟
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    11 Mordad 01، 22:31
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من می تونم=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیتونی
  • Luna ‌‌‌
    11 Mordad 01، 22:34
    Luna ‌‌‌

    اینطور نیست فقط تلاشاتو ببین و به خودت اعتماد کن 

    پس برای هیچی تلاش کردی؟:> 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:35
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    :)
    برای هیچی تلاش کردم....مشکلم دقیقا همینه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:38
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کتاب داستانم داره مگه؟@-@

     

     

    از چه لحاظ؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:39
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره داستان انگلیسی داره@-@ انقد خوبه داستاناش



    از نظر اینکه کلمه رو وقتی تو شعر یا متن یادمیگیری بیشتر تو ذهنت میمونه تا یه معادل فارسی رو حفظ کنی
  • Luna ‌‌‌
    11 Mordad 01، 22:39
    Luna ‌‌‌

    شاید به اندازه تو تجربه نداشته باشم

    ولی اینو خوب میدونم هر کاری که ادم تو زندگیش انجام میده نتیجه ای داره و قطعا هیچ چیز بدرد نخور نیست:>  

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اینم هست:)
    ولی کنکور، بی عدالت ترین، نامردانه ترین، عوضی طورانه ترین و خیلی چیزای دیگه ترین روش برا انتخاب رشتست:)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:49
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تو نتم هست؟ یا یاید بخرم؟

     

     

    ارههه

    منم با فیلم دیدن خیلی بهتر یاد میگیرم🗿😂

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه تو نتم هست بگردی




    اصلشم همینه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    11 Mordad 01، 22:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** **** * ****** ******** *** ****

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    11 Mordad 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بلا به دور:"
  • برسام محمدشاهی
    12 Mordad 01، 00:04
    برسام محمدشاهی

    یجوری نوشتی نشد... بخدا ترسیدم 

    میگم زبانت چطوریه خوبه یا عالیه؟؟؟ 

    سطحش همینطوری کنجکاو شدم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Mordad 01، 00:06
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    XD
    نمیشه دیگه میدونم
    خوبه^^
    دورم رو کامل تموم کردم، راحت میتونم بخونم و بفهمم ولی خب این سه سال بخاطر کنکور قید همه چیزمو زدم میخوام دوباره شروع کنم خوندن یادم بیاد چیزایی که یادم رفته که برم ایلتسمو بگیرم
  • برسام محمدشاهی
    12 Mordad 01، 00:09
    برسام محمدشاهی

    اوووه در حد ایلتس بابا افرین

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Mordad 01، 00:11
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    در حد ایلتس بودم الان دیگه در اون حد نیستمXD
  • گلی 🍀🍓
    12 Mordad 01، 00:49
    گلی 🍀🍓

    وای منم امروز همش پای گوشی بودم. اما دیگه از ظهر زدم رو حالت پرواز و وات ساپ رو غیرفعال کردم تا پیامای بقیه نیاد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Mordad 01، 00:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من اصلا نتونستم گوشیمو بزارم زمین
  • 𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶
    12 Mordad 01، 16:56
    𝓛𝓲𝓵𝓲𝓾𝓶

    من می توانم گدرت دست منه"^"

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    12 Mordad 01، 20:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7