𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Wednesday, 28 Ordibehesht 1401، 01:03 PM

نقل قول

هیچ وقت خودتان را با کسی مقایسه نکنید،

با این کار به خودتان توهین میکنید

بیل گیتس


بیست سال بعد 

بیشتر بخاطر کارهای نکرده ناراحت می‌شوید

تا کارهایی که انجام داده اید


+یه عکس بی ربطی که خیلی دوسش دارم

++هر وقت جمله خوبی که ارزشش رو داشته باشه ببینم اینجا میزارمش

CHOI •-• Is dead .... .=. گلی 🍀🍓 CHOI •-• گلی 🍀🍓 Is dead .... .=. .... .=. .... .=. Is dead گلی 🍀🍓 .... .=. Is dead .... .=. .... .=. .... .=. CHOI •-• im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done im fucking  Done
Last Comments :
Tags :
۲۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • CHOI •-•
    26 Ordibehesht 01، 22:52
    CHOI •-•

    چرا اسم انوان نقل قوله ..؟

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 12:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چون قراره یه سری نقل قول از افراد مشهور باشه بخاطر همین گذاشتم نقل قول اگه چیز بهتری به ذهنت میرسه بگو که عوضش کنم انقد چرت نباشه عنوان🥶😂
  • Is dead
    26 Ordibehesht 01، 23:28
    Is dead

    کاملا صحیح

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 12:32
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی^^
    چقد اسم عوض میکنی😩
  • .... .=.
    27 Ordibehesht 01، 02:06
    .... .=.

    احساس میکنم کنکور و درس به من و تو فشار اورده=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 12:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اصلا ایوف ایوف
    من زاییدم زیر فشارش😂😂😂😐
    ببین من دوسال و نیم خودمو پاره کردم
    قبلشم سه سال تیزهوشان پاره کردم خودمو با درس
    قبلشم یه سال خوندم برا تیزهوشان
    فشار همش روهم جمع شده زارت قبل کنکور زده بالا
  • گلی 🍀🍓
    27 Ordibehesht 01، 09:54
    گلی 🍀🍓

    عکس وایب موریارتی بهم میده:)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 12:33
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیشناسم🙄😂
  • CHOI •-•
    27 Ordibehesht 01، 12:47
    CHOI •-•

    نه خوبه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 12:50
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ناراحت شدی؟
    منظور بدی نداشتم:(
    کلی منظورم این بود که اگه میتونی پیشنهاد بهتری بدی براش بده چون این به ذهن خودم رسید:(
    اه جدیدا فقط دارم میرینم با حرف زدنم
  • گلی 🍀🍓
    27 Ordibehesht 01، 12:54
    گلی 🍀🍓

    😂موریارتی وطن پرست 

    یه انیمه است

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اها^^
    ندیدمش😪
  • Is dead
    27 Ordibehesht 01، 14:11
    Is dead

    خواهش@-@

    ایححح

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 21:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    @-@
    هر دفه باید نگا کنم ادرس وبلاگو ببینم کیه
    خوبی؟
  • .... .=.
    27 Ordibehesht 01، 19:15
    .... .=.

    من خودم هم مثل تو 

    رسیدم اخر کار گند زدم به درس و مشقم 

    و واقعا هم پشیمانم و از گفتنش شرم میکنمππ

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه من دارم کیف میکنم که دارم میرینم:| نمیدونم چمه اصلا
  • .... .=.
    27 Ordibehesht 01، 22:04
    .... .=.

    TT هر کی یجور عوارض میده

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    27 Ordibehesht 01، 22:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره
    امیدوارم زودتر تموم بشه فقط
    واقعا چیز لحمقانه ایه
    خیلی پروفسورهای ایرانی کنکور ایران رو گند زدن رفتن خارج یه چیزی شدن 
  • .... .=.
    27 Ordibehesht 01، 22:45
    .... .=.

    اره

    منم نمیکشم دیه

     

     

    اینم حرفیه(:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 02:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی تموم بشه زودتر فقط




    بخدا اگه اونی که خودش قانون کنکور رو گذاشته بچه هاش کنکور داده باشن:|
    فقط ماییم داریم عذاب میکشیم
  • Is dead
    27 Ordibehesht 01، 22:51
    Is dead

    جر😔😂

    یهه تو خوفی؟*-*

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 02:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂

    مرسی چه خبرا؟
  • گلی 🍀🍓
    27 Ordibehesht 01، 23:22
    گلی 🍀🍓

    من دوسش داشتم•-•

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 02:01
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میبنمش حتما
  • .... .=.
    28 Ordibehesht 01، 02:04
    .... .=.

    هممم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 02:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اخجون یکی دیگه که بی خوابی زده کلش😂
    امروز کلی کار کردم ولی خوابم نمیاد اصلا:(
    بازی کنیم؟یا حرف بزنیم؟
    *وی خر ذوق از پیدا کردن یکی است
  • Is dead
    28 Ordibehesht 01، 05:24
    Is dead

    سلامتیت^-^

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 13:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    سلامت باشی
  • .... .=.
    28 Ordibehesht 01، 13:35
    .... .=.

    واییییییییییی

    درست بعد این رفتم بکپم

    هیف شد کهههههههههههههههههه

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 13:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعی حیف شد:"|
  • .... .=.
    28 Ordibehesht 01، 13:47
    .... .=.

    یبار بیا شب باری کنیم دلم خواس=-=

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 13:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باشه^6^
    وعده ما ده تیر پایکوبی تا صبح بخاطر راحت شدن از فشار روانیXD
  • .... .=.
    28 Ordibehesht 01، 14:10
    .... .=.

    حله میبینمت XDDDDD

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 20:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    همچین میگم انگار ماییم داریم پاره میشیم😂✊🏻
  • CHOI •-•
    28 Ordibehesht 01، 16:33
    CHOI •-•

    نه بابااااا اوام چ حرفاا

    ناراحت چرااا

    اصن چی نگفتی ک 

    اصن من نغهمیدم ..

    من ب این راحتیا از دست مسی ناراحت نمیشم 😆

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 20:55
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خوبه از دست من ناراحت نشو کلا من چرت و پرت زیاد میگم
  • im fucking Done
    28 Ordibehesht 01، 22:31
    im fucking  Done

    اتفاقا کلمات باحالی میگی ک ادم رو ب خودت جذب میکنه و این باحاله

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 22:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی^^
    خوبی؟
  • im fucking Done
    28 Ordibehesht 01، 22:56
    im fucking  Done

    مثل همیشه بد نیستم 

    تو چی 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 22:59
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خسته ولی امیدوار
  • im fucking Done
    28 Ordibehesht 01، 23:01
    im fucking  Done

    خوبه 

    امیدوار باششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

    امروز حرف یکی از دوستام توجهم رو جلب کرد ... بهم گفت چررا همیشه میگی بد نیستم .. و برای اولین بار حس کردم جوابی ندارم ک بهش بگم 

    خیلی عجیب بودد

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 23:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بد نیستم یه بار منفی داره
    شاید بهتر باشه از یه چیز دیگه استفاده کنی که یکم بارش مثبت تر و ناخواداگاه روت تاثیر مثبت میزار
  • im fucking Done
    28 Ordibehesht 01، 23:11
    im fucking  Done

    راستش من با بدنیستم بیشتر مثبت میشم

    چون یجورایی تاش میکنم ک اون بد نیستم بره و به خوبم تبدیل بشه .. به خاطر همین بیشتر اوقاط میگم بد نیستم...

    و میدونی ی مشکل دیگه هم هست من حتی توی تایپ کردن هم اگر حالم خوب نباشه افرادی ک میشناسنم راحت میفهمن و خیلی سوال پیچ میکنن برای همین اول کار میگم ک بدنیستم 

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Ordibehesht 01، 23:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خب اگه خودت باهاش حال میکنی بقیه برن ب درک
    اها
  • im fucking Done
    28 Ordibehesht 01، 23:16
    im fucking  Done

    -من هی میگم باهات حس خوبی میگیرم ...

    خیلی وایب باحالی میدیییی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Ordibehesht 01، 20:08
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    مرسی
    مدرستون تموم شد نه؟
  • im fucking Done
    29 Ordibehesht 01، 20:13
    im fucking  Done

     

    نه هنوزززز ۳ امتحان دیکه مونده T-T

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Ordibehesht 01، 20:34
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فایتینگگگگگگ
  • im fucking Done
    29 Ordibehesht 01، 20:45
    im fucking  Done

    ممنونننن ولی هیچ انرژی ندارممم T-T

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Ordibehesht 01، 20:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    تازه کلی راه داری تو
  • im fucking Done
    29 Ordibehesht 01، 20:48
    im fucking  Done

    میدونممم

    اوما نمسخوام بززگ شمم

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Ordibehesht 01، 20:51
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم نمیخوام بزرگ شم
    بزرگ شدن ترسناکه
    هرچقدم که مسئولیت پذیر باشی بازم کلی مسئولیته
    کلی دغدغست
    مخصوصا برای دخترا...
    نمیدونم چرا همه فکر میکنن شوهر برا دختر حکم غول چراغ جادو رو داره و باید صبر کنن دخترا تا یه غول چراغ جادو بیاد ارزوهاشونو براورده کنه
    نمیدونم چرا هیچ وقتبه عنوان یه دختر کافی نبودم
  • im fucking Done
    29 Ordibehesht 01، 20:55
    im fucking  Done

     

    اره خیلی

     

     

     منم همچین حسی دارم ... که کافی نیستم 

    من تیزهوشان دارم و درسته خیلی سخت نیست ولی ادم یکم به تسویش و حمایت و امید نیاز داره...چند رور پیش از بین حرف های یکی از فامیلامون فهمیدم کلا هیچ کس بهم امید نداره :"

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Ordibehesht 01، 20:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂



    من هیچ وقت تو هیچی کافی نبودم:>
  • im fucking Done
    29 Ordibehesht 01، 21:00
    im fucking  Done

    هعیییی

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Ordibehesht 01، 21:03
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7