𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 22 Esfand 1401، 11:43 PM

نیازمندی‌ها

یکی از بزرگ‌ترین نیازمندی‌هام، 

اینکه احساس تعلق بکنم...

به یه جایی!

به یه کسی!

به یه چیزی!

واقعا نیاز دارم احساس تعلق خاطر داشته باشم...

هیچ وقت به خانواده و خونمون احساس تعلق نداشتم، 

چون همیشه احساس می‌کردم یه زمان کوتاهی باهاشونم و بعدش باید خودم زندگی مستقلمو داشته باشم...

هیچ وقت به شهرم احساس تعلق نکردم،

چون می‌دونستم دلم نمی‌خواد همیشه توی این شهر باشم...

هیچ وقت نسبت به کشورم احساس تعلق نکردم،

چون همیشه دنبال این بودم که یه روز ازش فرار کنم...

هیچ وقت به رقیقام متعلق نبودم، 

چون یه بار همه وقت و انرژیم رو گذاشتم برای یکی و نتیجش فقط درد بود...

هیچ وقت وقتی تو رابطه بودم احساس تعلق نداشتم،

چون می‌دونستم موقتیه و همینکه اراده کنم یارو برای همیشه از زندگیم می‌ره...

چقدر با کامی و بری این حسو داشتم... این حس که متعلق به یکیم... مال یه جاییم! یه آواره بیکاره نیستم... حتی اونام از دست دادم

خسته شدم انقدر مثل یه آواره زندگی کردم:)...

𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| Li^^li ‌‌ گلی 🍀🍓 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| گلی 🍀🍓 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓 گلی 🍀🍓
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    22 Esfand 01، 23:50
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    چقد من...
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 07:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعییی:)
    چطوریایی؟
    میستم
  • Li^^li ‌‌
    23 Esfand 01، 00:22
    Li^^li ‌‌
    متن سیاهه بلو چشام دراومد تا بخونمسمسحتساس
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 07:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میانه:(
    رنگشو عوض میکنم
  • گلی 🍀🍓
    25 Esfand 01، 00:09
    گلی 🍀🍓
    سنگین مینویسی بلو
    درد داشت
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 07:24
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    هعیییی
    خیلی دردناکه که دردشو میفهمی
    چه خبرا؟ چی کارا میکنی دختر؟
    چه عجب اومدی این ورا
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    25 Esfand 01، 08:49
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    بدکی نیسم
    ت چطوری؟
    منم بخودا ت کم‌پیدایی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 19:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چرا؟
    منم خوبم
    من جدیدا زیاد هستم
  • گلی 🍀🍓
    25 Esfand 01، 09:54
    گلی 🍀🍓
    زندگیه دیگه

    خبر؟ راجب خودم پر از خبرم ولی در آرام ترین حالت ممکن میگم همین کارای معمولی کتاب میخونم فیلم میبینم و اینا
    دلم تنگ شد
    اینقدر این مدت درگیر بودم که یادم رفت قبلاً چه چیزایی آرومم میکرد
    ولی بازگشت همیشگی من به سمت نوشتنه تهش
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 19:16
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره


    اروم خوب با اروم بد؟

    خوشحالم که برگشتی
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    25 Esfand 01، 19:26
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    نخیرم اصنم نیسی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 19:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    باوشه نیستم
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    25 Esfand 01، 22:25
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    آفرین
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Esfand 01، 23:23
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چه خبرا؟
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    25 Esfand 01، 23:46
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    هیچ بدبخی
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    26 Esfand 01، 08:38
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    چارا؟
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    26 Esfand 01، 10:05
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    نمید
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 21:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ای بابا:(
  • گلی 🍀🍓
    26 Esfand 01، 21:27
    گلی 🍀🍓
    آروم خوب یا بد؟ راستش نمی‌دونم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    28 Esfand 01، 21:41
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    کمکی از دستم برمیاد؟
  • گلی 🍀🍓
    29 Esfand 01، 11:47
    گلی 🍀🍓
    می‌دونی وضعیت طوری نیست که یکی بیاد و ازش کمک بگیری و حل بشه
    شبیه خوددرگیریه که خودت باید حلش کنی
    ولی مرسی ازت❤️اگر بخوام از یکی کمک بگیرم تو قطعا اولین نفری
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    29 Esfand 01، 14:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میفهمم
    مراقب خودت باش❤️
  • گلی 🍀🍓
    1 Farvardin 02، 02:05
    گلی 🍀🍓
    تو هم❤️
    سال قشنگی رو برات آرزو میکنم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Farvardin 02، 22:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    ❤️
    منم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7