𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Friday, 23 Ordibehesht 1401، 01:28 PM

هزارتو

راستش این روزها خسته تر از همیشه ام. باشه همیشه اغراق ولی هر وقت کسی بخواد حق مطلب رو ادا کنه از اغراق استفاده میکنه چون ما آدما زیاد اهل جدی گرفتن نیستیم! از اون خستگی ها که به قول یکی بلند بلند میخندم ولی وقتی یکی دقیقا زل میزنه تو عمق چشام تازه میفهمه چقدر خستم! چقدر جدیدا یادش میکنم، برام دوست خاصی بود نبودنشو یه جورایی هنوز بعد این همه سال نمیتونم هضم کنم. نبودنش یه جوری که چون تو خیلی چیزا اولین بود برام هیچکس نمیتونه جاشو پر کنه و یه جای خالی هست همیشه براش با وجود اینکه دیگه هیچ وقت نمیخوام که ببینمش.

تو یه هزارتو گیر کردم و موقع درومدن بیرون ازش، خودمو توی هزارتو جا گذاشتم، حالا دوباره باید برگردم و توی تمام پیچ و خم های هزارتو رو ببینم تا خودمو پیدا کنم! پیدا نکردن خودمو تا ابد زندگی کردن مثل یه طبل تو خالی یه بخشه، دوباره برگشتن به هزارتویی که به هزار زحمت ازش فرار کردم یه بخش

من خستم، این روزا همش دارم سر همه داد میزنم که خستم و ولم کنید ولی هیچکس حتی نمیتونه تصور کنه وقتی میگم خستم دقیقا چقدر خستم

.... .=. گلی 🍀🍓 .... .=. گلی 🍀🍓
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .... .=.
    23 Ordibehesht 01، 14:19
    .... .=.

    بیا بغلم (:

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Ordibehesht 01، 20:53
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بغل»-»
    خوبی؟ با کنکور چ میکنی؟
  • گلی 🍀🍓
    23 Ordibehesht 01، 19:08
    گلی 🍀🍓

    با اینکه ربطی نداره ولی یاد این جمله از آیدا احدیانی افتادم: 

    مسئله خستگی از اعتماد های شکسته است...

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Ordibehesht 01، 20:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    #حق پلاس!
    خوبی؟ پیام ندادی ها راستی
  • .... .=.
    23 Ordibehesht 01، 22:31
    .... .=.

    =-=

    تقریبا (:

    بیشتز دارم سعی میکنم رو امتحانا تمرکز کنم (که اونم ندارم فعلا)

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    23 Ordibehesht 01، 23:27
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    فایتینگ•~•
  • گلی 🍀🍓
    25 Ordibehesht 01، 09:53
    گلی 🍀🍓

    خوبم خداروشکر 

    اینقدر این روزا درگیر بودم که مامان بابامم درست ندیدم 💔 الان بهت پیام میدم

     

  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    25 Ordibehesht 01، 09:56
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    خداروشکر
    هعی:( باشه@-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7