𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Monday, 19 Tir 1402، 01:02 AM

همه درد‌هایی که کشیدم

من عزیزم، الان که دارم این نامه رو برات می‌نویسم یه لحظه هم اشک‌هام بند نمیان. تنها دلیلی که دارم همه چیز رو تحمل‌ می‌کنم تویی... تویی که باعث هر نفسم میشی تویی که دلیل همه کارهامی. انقدر خستم که از شدت خستگی حتی روی پاهام هم نمی‌تونم وایسم.

من عزیزم، امیدوارم وقتی این نامه رو می‌خونی فهمیده باشی می‌خوای چیکار کنی با زندگیت، چون من واقعا نمی‌دونم... من فقط دارم سعی می‌کنم که توی تاریکی‌ها کورمال کورمال با تکون دادن دست‌هام توی هوا راه برم. امیدوارم تو چراغ رو پیدا کنی و بتونی همه جارو روشن کنی.

من عزیزم، هر روزی که می‌گذره بیشتر دلم می‌خواد از دست همه فرار کنم و برم یه جایی که دست هیچ کسی بهم نمی‌رسه... 

من عزیزم، من می‌دونم که تو ممکنه هر جایی از این دنیای خاکی زندگی کنی و هر آدمی باشی، فقط ازت یه خواهش دارم، خواهشا هرکاری که می‌کنی، یه کاری نکن که همه دردهایی که کشیدم بی معنی باشن

Dragon ‌ ‌
Last Comments :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Dragon ‌ ‌
    19 Tir 02، 21:25
    Dragon ‌ ‌
    امیدوارم منِ اینده‌ات، سربلندت کنه
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    19 Tir 02، 21:47
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم امیدوارم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7