𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Sunday, 30 Bahman 1401، 08:47 AM

هیچ وقت نمی‌فهمی

تا وقتی مرگ رو با تک تک سلول‌هات حس نکنی،

هیچ وقت نمی‌فهمی چقدر می‌خوای زنده بمونی


+یکی از مشنگانه‌ترین کارهایی که می‌کنم اینکه وقتایی که خیلی حالم بده، یه تیغ برمی‌دارم بعد به خودم این حقو میدم که هی تو الان می‌تونی خودتو بکشی... و واقعا اون لحظه‌ای که فشار تیغ جوری که نمی‌بره ولی احساسش می‌کنی رو پوستت، اون لحظه‌ایه که می‌فهمی چقدر می‌خوای زنده بمونی... چقدر می‌خوای این زندگی رو که هیچ فایده ای نداشته برات

++این کاربر سر کلاس ریاضی۲ در حالی که داره تو خواب و بیداری سیر می‌کنه این پست رو نوشته، و ۱۰۰٪ بعدا بخاطرش مثل خر پشیمون میشه:|

ꜱᴇᴛʏ, ꜱᴛᴀʏ:) Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌ Dragon ‌ ‌ Li^^li ‌‌ ꜱᴇᴛʏ, ꜱᴛᴀʏ:) Li^^li ‌‌ Li^^li ‌‌
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ꜱᴇᴛʏ, ꜱᴛᴀʏ:)
    30 Bahman 01، 21:28
    ꜱᴇᴛʏ, ꜱᴛᴀʏ:)
    تا حالا با تیغ رو دستت نقاشی کشیدی؟
    حسش قشنگه ولی..

    الان پاک شدن، میخام فردا با یکی از بچه ها ست کنیم رو دستامون
    اگه شد عکسش بت میدم:)
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه...


    نکن این کارو دختر...
    به خودت اسیب نزن
  • Li^^li ‌‌
    30 Bahman 01، 21:41
    Li^^li ‌‌
    یه بار سکته دادن من کافی نبود؟؟


    *خر مشنگمD:
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نچ


    *منم دوست دارم
  • Li^^li ‌‌
    30 Bahman 01، 22:46
    Li^^li ‌‌
    بلو یه فیل شکن داری؟از تلم فقط ن تیف برام میادTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:13
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نه فقط پروکسی دارم
  • Dragon ‌ ‌
    1 Esfand 01، 00:39
    Dragon ‌ ‌
    +میدونی هیچی مضخرف‌تر از یه شبیه/تیغ کند نیست...
    ++این کاربر همون کاربری نیست که از ریاضی 2 مینالید؟ منم اگه سر کلاسا پست مینوشتم، از اون درس هیچی حالیم نمیشد "|
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:14
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    +صحیح
    ++استادش مسخره بود که منم گوش ندادم دیگه^^
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 21:19
    Li^^li ‌‌
    خیلی پدصگی=-=
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:57
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    منم دوست دارم
  • ꜱᴇᴛʏ, ꜱᴛᴀʏ:)
    1 Esfand 01، 21:23
    ꜱᴇᴛʏ, ꜱᴛᴀʏ:)
    وقتی از همچی عصبی باشی ، درد ارومت میکنه:)

    جاشون تو عکس نمیفته
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 21:58
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    میفهمم ولی نباید به خودت اسیب برسونی درست نیست...


    نکن این کارو با خودت دختر خوب
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:07
    Li^^li ‌‌
    وای اولین باره بت میگم‌پدصگ خجالت می کشمممینثننث TT
    این محبته فوش نیستTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:09
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راحت باش
    صگ درصد
  • Li^^li ‌‌
    1 Esfand 01، 22:10
    Li^^li ‌‌
    ببین من نمی گم نمی گم گفتنی دیگ تموم نمی کنم:)))
    ولی بازم زشتهTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    1 Esfand 01، 22:20
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    راحت باش باو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7