𝓘𝓬𝓮 𝓐𝓶𝓮𝓻𝓲𝓬𝓪𝓷𝓸

بگذار برایت آن کسی باشم، که فریاد میزند؛ "هیچکس نیست!"
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂 Tuesday, 8 Shahrivar 1401، 05:01 PM

پسر کوچولویی که اینو نمیبینه

امروز روز افتضاحی داشتم

به طرز افتضاحی یادم نیست چی ازمون دادم و مطمئنم افتضاح دادم و مردودم یادم قبلش چی شد، نفر قبلی و بعدی که ازمون دادن چه شکلی ازمون دادن ولی هیچی از ازمون خودم یادم نیست، انگار اون یه بخش پاک شده کلا از ذهنم تا فردا هم جواب ازمونم نمیاد میمونم تو خماریش کاملا

بعد شما فکر کنین من کلاس گیتارصبحمو کنسل کردم که دقیقا برسم به ازمون، شانس خرکی من ازمون دیر شروع شد دیرم تموم شد، ساعت سه نهار خوردم که چهار اموزشگاه باشم

برگشتنی از اموزشگاه سر کوچه روبروییمون یه پسر کوچولویی که فکر کنم کلاس اول دوم بود صدام کرد! اول فکر کردم مثل خیلیای دیگه میخواد بهم تیکه بندازه خواستم محل ندم، بعد نگاش کردم بهم سلام داد منم بهش سلام دادم، بعد گفت وای گیتارت واقعیه؟منم یدونه دارم ولی مال من کوچولو و اسباب بازیه و چند دقیقه راجب گیتارم حرف زدیم اصرار داشت براش گیتار بزنم، اون لحظه داشتم قانع میشدم که گیتارمو دربیارم بزنم مامان باباش اومدن و رفت. پسر کوچولویی که قرار نیست اینو ببینی روز افتضاح منو بهتر کردی

الان حداقل انرژی دارم که تکالیف وبینارم رو انجام بدم و بعد اماده باشم برا ساعت هشت وبینار

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ Dragon ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 17:05
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    وای خدا چقدر گوگولیTT
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Shahrivar 01، 17:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اره*-*
    خیلی برام عجیب بود که چجوری اعتماد کرد
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 19:07
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    حتما خیلی دلش گیتار میخواستهTT
    امیدوارم بهش برسه:")
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Shahrivar 01، 21:44
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    خیلی کوچولو بود، گیتارمو دید گفت وای اینکه از من بزرگ تره
    فکر نمیکنم بتونه برسه:" باباش اخوند بود
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 22:43
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    وای خدای منTT من خودم خیلی چیزا هست که میخوام ولی حاضرم کل داراییمو بدم براش گیتار بخرمTT
    ولی خودش وقتی مستقل شه شاید بتونه..یعنی امیدوارم بتونه.
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Shahrivar 01، 23:10
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیخیال، ما که نمیدونیم شاید از اون اخوندا نباشه باباش! به قیافشون نمیخورد مذهبی خیلی خشک باشن
    امیدوارم منم
    ولی وقتی گیتار اسباب بازی داره قطعا براش واقعیشم میخرن بنظرم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 23:12
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    تجربه ثابت کرده به قیافه اعتماد نکن:| من برعکسشو دیدم که به قیافش میخورد مذهبی خشک رو مخ باشه ولی یه کثافت الاغ بود...
    اره شاید:"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Shahrivar 01، 23:30
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    نمیدونم:"| اگه خونشون اونجا باشه و مهمون نباشن همسایه فامیلمونن
    شاید^^
    بیا خوب فکر کنیم
    میزون کردن ساعت خواب چطور پیش میره؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 23:41
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    باوشه*-*
    بهم خورد راستش.. دیشب مامانم یه چیزی بهم گفت دوباره دیوونه شدم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Shahrivar 01، 23:42
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    »-»
    ای بابا خوبی الان؟ کمکی از دستم برمیاد؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 23:46
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    نه..خودمم نمیدونم باید چیکار کنم༎ຶ‿༎ຶ⁩
    تو چطوری؟*-*
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    8 Shahrivar 01، 23:54
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بیا بغلم@-@
    در حد مرگ خستم ولی خوابم نمیبره
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    8 Shahrivar 01، 23:57
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    بغلTT
    چرا:(
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Shahrivar 01، 00:02
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    بغل محکم
    این روزا سرم خیلی شلوغ شده
    احتمالا از ۱۶ام تا دو هفته دوهفته و نیم مسافرتم باید خودمو برسونم بزور عقب نمونم از چیزام:"|
    مثلا از فردا باید دوتایم باشگاه برم که جا نمونم
    یا باید زودتر اهنگ گیتارمو تموم کنم که یه اهنگ دیگه هم بگیرم بزنم
    باید سه تا کتاب دیگه هم تا شونزدهم بخونم
    یه دونه وبیناردوساعتمم فردا شب مونده باید اونم شرکت کنم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Shahrivar 01، 00:04
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ای بابا
    تا باشه از این سر شلوغ بودنا
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Shahrivar 01، 00:07
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    اوهوم
    خیلی شلوغ شده روزام وقت ندارم برا خودم:)
    این وسط نگرانم بریم مسافرت، بعد وسط مسافرت جواب دانشگاه بیاد چجوری باید ثبت نام کنم؟😂😂
    یکی دیگه هم این شکلی هست مامانم میگفت دوتاتونو باهم پس میفرستیم😂😂💔
  • Dragon ‌ ‌
    9 Shahrivar 01، 10:53
    Dragon ‌ ‌
    یااا باسیلیسک مگه بچه‌ی کلاس اول یا دومی میتونه تیکه بندازه؟ "-"
    البته اگه چند تا برادر بزرگتر و نفهم داشته باشه، بله میتونه
    ولی برام خیلی عجیبه که چجوری تونست با یه غریبه صحبت کنه، من حتی وقتی وارد مغازه‌ای میشم و بهم سلام میشه، جیغ تمام سلولام رو ~بجز نورون‌ها، اینا اصلا حال و حوصله‌ی جیغ کشیدن ندارن~ حس میکنم :|
    راستی قبلا گفته بودی که میخوای اهنگایی که ریکورد کردی رو تو وب بزاری، ولی فقط یکیشونو گذاشتی "-"
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Shahrivar 01، 12:46
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    من چمیدونم هیچی از هیچکس بعید نیست

    اره برا منم عجیبه! منم هیچ وقت نتونستم با غریبه ها ارتباط بگیرم
    استقبال نشد کسنلش کردم
  • Dragon ‌ ‌
    9 Shahrivar 01، 12:52
    Dragon ‌ ‌
    به خصوص پیرمردا، این دسته خیلی ترسناکن

    این اپشن برای همه‌ی ادما فعال نیست، فقط نسخه‌های سفارشی این اپشنو فکر کنم داشته باشن XD

    یااا باسیلیسک من دوسش داشتم
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Shahrivar 01، 13:15
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    لعنتی پیرمردا بیشتر از همه تیکه میندازن


    بله بله😂😂😂💔



    جدید که ریکورد کردم برات میفرستم
  • Dragon ‌ ‌
    9 Shahrivar 01، 13:20
    Dragon ‌ ‌
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ******** *** **** ** ******** **
    ***** ** ***** ** ****** ******* *** *** ** ***** ******** ** *** ****** ** *****
    **** ****** ****** ****


    نفرستی با همین پسر کوچولوعه میایم در خونتون و گیتارت رو توقیف می‌کنیم
    +هنوز نرفتی دکتر؟
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Shahrivar 01، 13:31
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    پیرمرد هم پیرمردای قدیم😞

    باشه
    +نه نمیخوامم برم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    9 Shahrivar 01، 14:50
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    منم همین نگرانیو برای تیزهوشان داشتم"^" چقدم که قبول شدم-
    ولی خب حالا یجوری حل میشه نگران نباش:")
  • 𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    9 Shahrivar 01، 16:05
    𝒃𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂
    امیدوارم:">
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7